Even kijken of je nog meer bagger had geopend.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:37 schreef zalmsalade het volgende:
zeg NJ zat jij door m'n postgeschiedenis te bladeren?
Waag het niet er een topic over te openen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:03 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Zeldzaam dubbelslot op 't topic van Lieke over Pool's slot?
Bluf.quote:
Hoi.quote:
Klopt.quote:
woehoe... je was ook zo snel met deletenquote:Op woensdag 16 november 2005 00:56 schreef woutabest het volgende:
Binnenkort veranderd van naam....
waarom is mijn post verwijderd?
Jouw aanwezigheid zegt genoeg.quote:
Wat denk je nou zelf? We hebben hier inmiddels genoeg van die ka*ker kachels gezien. Ophoeren met die bagger posts.quote:Op woensdag 16 november 2005 00:56 schreef woutabest het volgende:
Binnenkort veranderd van naam....
waarom is mijn post verwijderd?
Ik geloof dat ik toch echt ontopic was... 'wat moet er van naam veranderen' .quote:Op woensdag 16 november 2005 01:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? We hebben hier inmiddels genoeg van die ka*ker kachels gezien. Ophoeren met die bagger posts.
quote:
Het is maar wat je 'ontopic' noemtquote:Op woensdag 16 november 2005 01:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik toch echt ontopic was... 'wat moet er van naam veranderen' .
En dan BEN ik eens ontopic, is het wéér niet goed. Sta ik nog steeds op dat lijstje van jullie?
JA, ontopic ja. Als er gevraagd word wat er van naam veranderd moet worden en ik zeg Talpa, vergezeld met een kots-smilie, dan ben ik ontopic.quote:Op woensdag 16 november 2005 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is maar wat je 'ontopic' noemt![]()
Roken gaat voor mén!quote:Op woensdag 16 november 2005 12:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kan niet eens de deur uit voor een pakkie shag.![]()
Thanks.![]()
Ik zal het eens voorstellen.quote:Op woensdag 16 november 2005 12:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Roken gaat voor mén!
Als yvonne mij nou even zo'n knopje geeft.
quote:
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:17 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik denk, dat is weer eens wat anders, maar Bupatih kende hem al
quote:Op woensdag 16 november 2005 14:20 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Toch geloof ik niet dat er ooit veel betere topics met konijnen en lijkschouwers zijn gemaakt.
Krieg.quote:
Erg flauw inderdaad, maar ik ga geen topics dichtgooien omdat ik het flauw vind.quote:
Als je zo serieus bent hierover had je het niet in ONZ moeten openen. Bonke is een beetje baldadig maar loopt niet te flamen ofzo, zoals je zelf doet in je laatste post. Als je zelf zo doorgaat is er grote kans dat je topic op slot gaat.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:03 schreef OldJeller het volgende:
Wil iemand alle posts van de user 'Bonke' verwijderen in het topic:
Schokgolf door muur heen veroorzaken
Het gaat hier nml. om oplossingen hoe iets kan worden aangepakt.
Deze trol blijft baggeren in mijn topic door constant z'n mening te geven, waar niemand waarde aan kan hechten.
Ik had dat topic niet eens in ONZ geopend in eerste instantie.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als je zo serieus bent hierover had je het niet in ONZ moeten openen. Bonke is een beetje baldadig maar loopt niet te flamen ofzo, zoals je zelf doet in je laatste post. Als je zelf zo doorgaat is er grote kans dat je topic op slot gaat.
Okee, ik heb het topic opgeruimd en naar GC verplaatst. In ONZ is het niet op zijn plek en kun je meer reacties als die van Bonke verwachten. Succes in GC dus.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik had dat topic niet eens in ONZ geopend in eerste instantie.
Bonke's reacties zijn gewoon een overbodige luxe, kan je hem wel verdedigen, maar die posts van hem kunnen gewoon achterwege worden gelaten.
En verwijder mijn laatste post waarin 'geflamed' wordt dan ook direct.
Verwijder die en zijn reacties maar, niks baldadig, gewoon ronduit trollen is dat, klaar.
quote:Op woensdag 16 november 2005 17:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien komt er nog iemand met een briljante post. ()
Je had een mailtje moeten sturen.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:47 schreef Manneke_Pils het volgende:
Dit vind ik toch wel TTT-waardig.
Tja, de TTT is het heilige der geiligen, daar kom je niet zomaar.quote:Op woensdag 16 november 2005 19:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik heb gewoon een saaie dag op stage en zit heel de dag op fok te kutten
Nu is er eindelijk iemand die een keer werk in zn OP stopt, met succes en dan gaat het alleen naar het archief
Hou maar hier, ik was waarschijnlijk iets te snel.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:33 schreef P8 het volgende:
waarom moest deze dicht?
wat snakey zegt; "lachuh", is niet de bedoeling. die site is de grootste bullshit die er is. En dit topic bedoelde ik als eye-opener. Dat er gewoon bedrijven zijn die zulke shit produceren.
maar ik wil hem anders ook wel iets serieuzer openen in een ander subforum. SEX misschien?
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hou maar hier, ik was waarschijnlijk iets te snel.
In SEX moeten ze je bagger ook niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:33 schreef P8 het volgende:
waarom moest deze dicht?
wat snakey zegt; "lachuh", is niet de bedoeling. die site is de grootste bullshit die er is. En dit topic bedoelde ik als eye-opener. Dat er gewoon bedrijven zijn die zulke shit produceren.
maar ik wil hem anders ook wel iets serieuzer openen in een ander subforum. SEX misschien?
NIETJEWASTELAATJUIST!quote:Op donderdag 17 november 2005 19:37 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hou maar hier, ik was waarschijnlijk iets te snel.
Ik zat al een eeuwigheid op hem te wachten. Gewoon zelf ontopic blijven, leuker kunnen we het niet maken.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
Kan je hier onderin wat bagger verwijderen?
Indanehsia & d_h denken leuk te zijn om mijn topic te verneuken
Terwijl er toch duidelijk staat dat het geen bash-topic is... (en dit wonderbaarlijk ook niet gebeurd!)
Dank u
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:06 schreef dolle_hond het volgende:
[FB] Heb jij mijn post verwijderd?
Goeie tips geef jij Dirkh.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon volpompen dat ding en aan de kant slingeren. Daar zijn ze voor.
Zo is dat, jammer.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:28 schreef Mauro het volgende:
Dat vind ik nou echt jammer.
Ja.quote:Er zullen best wat ONZ-posters bij zijn die dat niet doen.
Nee, hij gaat niet open om bovenstaande reden.quote:Dus..
Open?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |