Naar aanleiding van dit topic:
Recordpgoing wordt mus fataal wil ik het één en ander uitzoeken.
Omdat m'n eten zo klaar is en ik in de tussentijd me even moet vermaken. ![]()
- Welke insider weet hoe ver de dominostenen van de (buiten)muur staan?
- Hoe dik is deze buitenmuur en van welk materiaal?
!!
- Hoe grote knal moet je veroorzaken waardoor de dominostenen zullen omvallen? van buiten dus. Je hebt geen beschikking overal een straaljager die even door de geluidsbarriere er overheen vliegt.
Ik vraag me af, of je met wat huis, tuin & keukenspullen dit kan bewerkstelligen. Misschien wat lawinepijlen, betonstrijkers en ander leuks waar de jeugd vaak mee speelt rond Oud en Nieuw.
Het gaat hier niet om het vernielen van het gebouw of het verwonden van mensen, dus zieke mensen.. verkeerd topic.
(Een goed portie slaag voor de schutter van het musje kan overigens geen kwaad.
)Het gaat erom om een schokgolf te veroorzaken waardoor een aantal dominostenen omvallen die vervolgens heel veel stenen om laten vallen.
Ja, er zijn 'beveiligingen' zodat niet alles in één keer om valt, daarom zou je aan meerdere kanten van dit gebouw een schokgolf moeten veroorzaken.
Dus omwonenden van de hal, of medewerkers.. en chemici & fysici, hoe of wat.. als iemand ter nagedachtenis van het musje deze actie zou willen uitvoeren? Veiligheid voorop.
Het gaat om de
wetenschap hier.
!- Dit is dus niet een topic waar wordt uitgelegd hoe je iets explosiefs maakt, want dat is totaal niet interessant!!