Sterker nog: er zijn mensen om minder vermoord.quote:Op maandag 14 november 2005 15:10 schreef Cracka-ass het volgende:
Lekker belangrijk weer. Er zijn wel mussen om minder gestorven.![]()
Eensch.quote:Op maandag 14 november 2005 15:11 schreef Bluezz het volgende:
Beláchelijk!
Volkomen onzinnige recordpoging geslaagd ten koste van een dier![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 15:15 schreef SterkStaaltje het volgende:
Jezus, wat een gelul om een mus!!!
Jij eet zeker geen stukje vlees 's avonds? Hypocryte zooi is het hier zeg
Tja, of er zit nu een heel groot gat daar waar die mus zatquote:Op maandag 14 november 2005 15:11 schreef -Numlock- het volgende:
Je moet echt fucking goed kunnen schieten als je zo'n klein ding wilt raken eigenlijk.![]()
Omdat dat beest tegen de tijd dat je dicht bij genoeg bent om een netje te gooien, alweer fladderen door die zaal ragt.quote:Op maandag 14 november 2005 15:16 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Tja, of er zit nu een heel groot gat daar waar die mus zat
OT: waarom geen netje over die mus heen?
gewoon met een buks.quote:Op maandag 14 november 2005 15:11 schreef -Numlock- het volgende:
Je moet echt fucking goed kunnen schieten als je zo'n klein ding wilt raken eigenlijk.![]()
Toch even de NOS-tt opgezet en het is echt waarquote:Op maandag 14 november 2005 15:11 schreef BBQ-kip het volgende:
--> ONZ
Een ongediertebestrijder die in het bezit is van een pistool? Dat lijkt een beetje vreemd. Voor het in bezit hebben van een wapen heb je in ieder geval een wapenvergunning nodig, bovendien is het zo dat je buiten een schietvereniging alleen een wapen mag gebruiken als je in bezit bent van een jachtvergunning voor een bepaald gebied. En aangezien er nooit jachtvergunningen worden verstrekt die geldig zijn binnenshuis zou je op die manier denk ik je vergunningen kwijt raken.quote:Toen hij in een stil hoekje was
neergestreken,schoot een te hulp
geroepen ongediertebestrijder hem dood.
Ik denk niet dat er hier sprake is van een kanon.quote:Op maandag 14 november 2005 15:21 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ook lijkt mij de kans groot dat een wapen afvuren in die hal tot gevolg heeft dat vele stenen zullen omvallen, dus ook daarom heb ik twijfels over het feit dat het dier is afgeknald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |