'T is een lief wijffie. Druk bezig met de inburgeringscursus en is al 5 keer een klas vooruitgezetquote:Op donderdag 17 november 2005 19:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En hoe voelt ze zich hier? Helemaal ingeburgerd e.d? Veel heimwee?
Ah zo.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:08 schreef indahnesia.com het volgende:
redneck als in
http://en.wikipedia.org/wiki/Redneck
Das tenminste een instelling waar ik me ook in kan vinden.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:09 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is een lief wijffie. Druk bezig met de inburgeringscursus en is al 5 keer een klas vooruitgezet. Kan zich ontzettend druk maken over de mensen die er zitten omdat het 'moet' en die het niet nodig vinden om te taal te leren.
En dat soort mensen spreken dan na jaren wonen in Nederland slechts twee woorden Nederlands: "Hallo" en "Tot ziens"quote:Op donderdag 17 november 2005 19:09 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is een lief wijffie. Druk bezig met de inburgeringscursus en is al 5 keer een klas vooruitgezet. Kan zich ontzettend druk maken over de mensen die er zitten omdat het 'moet' en die het niet nodig vinden om te taal te leren.
Ach ja, je blijft toerist he..quote:Op donderdag 17 november 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah zo.Nah, ik vond de Amerikanen wel leuk volk de vorige drie keren.
![]()
De enige ervaring die ik met een Amerikaanse heb, zijn niet echt om over naar huis te schrijvenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:09 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ah zo.Nah, ik vond de Amerikanen wel leuk volk de vorige drie keren.
![]()
Vertel.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:11 schreef es70 het volgende:
[..]
De enige ervaring die ik met een Amerikaanse heb, zijn niet echt om over naar huis te schrijven. Mijn broer is nu een stuk beter af
(en dan heb ik het nog niet eens over het leeftijdsverschil
).
Tsja, ook als toerist kom je leuke mensen tegen hoor.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ach ja, je blijft toerist he..![]()
De mensen die zich hier niet aanpassen (veelal Berbers), doen dat ook daar niet. Spreken bijv. geen Arabisch en kunnen dus niet communiceren met bijv. de leerkrachten van hun kinderen of artsen en dergelijke....quote:Op donderdag 17 november 2005 19:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dat soort mensen spreken dan na jaren wonen in Nederland slechts twee woorden Nederlands: "Hallo" en "Tot ziens"
Dat soort volk....
Zijn ex-vrouw was tien jaar ouder dan hij en weigerde ook maar enige moeite te doen om hier te aarden (taal leren enzo). Zijn huidige vrouw is 16 jaar jongerquote:
dat is zeker waar. Maar wellicht is het allemaal wat oppervlakkiger.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Tsja, ook als toerist kom je leuke mensen tegen hoor.
Bliksemquote:Op donderdag 17 november 2005 19:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Het voordeel nu is wel dat die mensen binnenkort net zo vrolijk weer terugkunnen, zonder staatsexamen. Een collega van me is getrouwd met een Chinese die wat Engels sprak. Ze heeft in 1 jaar redelijk goed Nederlands geleerd. Daar heb je wat aan tenminste.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:13 schreef es70 het volgende:
[..]
De mensen die zich hier niet aanpassen (veelal Berbers), doen dat ook daar niet. Spreken bijv. geen Arabisch en kunnen dus niet communiceren met bijv. de leerkrachten van hun kinderen of artsen en dergelijke....
Dat heeft ie goed bekeken.quote:Op donderdag 17 november 2005 19:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Zijn ex-vrouw was tien jaar ouder dan hij en weigerde ook maar enige moeite te doen om hier te aarden (taal leren enzo). Zijn huidige vrouw is 16 jaar jonger.
Ik heb geen idee... Veel kennelijk. Ze heeft maandag een nieuw woord geleerd... spijbelenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BliksemHoeveel klassen hebben ze daar?
vast een stuk of 40, het moet niet te makkelijk worden om Nederland binnen te komen hequote:Op donderdag 17 november 2005 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BliksemHoeveel klassen hebben ze daar?
Goeiedag zegquote:Op donderdag 17 november 2005 19:15 schreef es70 het volgende:
[..]
Zijn ex-vrouw was tien jaar ouder dan hij en weigerde ook maar enige moeite te doen om hier te aarden (taal leren enzo). Zijn huidige vrouw is 16 jaar jonger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |