Dat soort topics moeten ze maar in MED openen.quote:Op maandag 14 november 2005 10:46 schreef BrauN het volgende:
Snakey, humorloze zak hooi! Dit topic had onwijs veel potentie! Ik ben weer terug!
Ik ga daar een beetje in discussie met zoveel debiliteit zekerquote:Op zondag 13 november 2005 16:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]Dat is nou fles.
Op hoge poten komt ie hier naar toe en gaat verhaal halen. Na fucking één post zegt ie: Wat jij wil.
Fles, kan jij niet een of andere dork avatar nemen, die past wel bij je. Laat je niet zo snel afschepen. Kolere.
Ah, dus het was veranderd?quote:Op maandag 14 november 2005 12:34 schreef Rainboww het volgende:
De link in mijn topic: Nieuwe link IJSMEIS.ZIP !!! is blijkbaar gewijzigd door Dagonet, zonder verdere berichtgeving
De link wijst nu opeens naar een FileSJ.exe, klinkt mij erg spyware-achtig in de oren...
Kan deze aub weer worden gewijzigd naar: http://www.uploadraid.com/uploads/4aad905df0.zip ?
zoals wel duidelijk is bevat dit slechts een HTML grapje, en geen echte pics
quote:Op maandag 14 november 2005 12:34 schreef Rainboww het volgende:
De link in mijn topic: Nieuwe link IJSMEIS.ZIP !!! is blijkbaar gewijzigd door Dagonet, zonder verdere berichtgeving
De link wijst nu opeens naar een FileSJ.exe, klinkt mij erg spyware-achtig in de oren...
Kan deze aub weer worden gewijzigd naar: http://www.uploadraid.com/uploads/4aad905df0.zip ?
zoals wel duidelijk is bevat dit slechts een HTML grapje, en geen echte pics
Je had de echte zip voor je neus zeker?quote:Op maandag 14 november 2005 12:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Fuck, ik dacht dat ik niets gewijzigd had in die postIk was er niet helemaal bij op dat moment
quote:Op maandag 14 november 2005 14:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je had de echte zip voor je neus zeker?
Even kijken of je nog meer bagger had geopend.quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:37 schreef zalmsalade het volgende:
zeg NJ zat jij door m'n postgeschiedenis te bladeren?
Waag het niet er een topic over te openen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 20:03 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
Zeldzaam dubbelslot op 't topic van Lieke over Pool's slot?
Bluf.quote:
Hoi.quote:
Klopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |