Ik heb het niet zo op spleetogen..quote:Op maandag 14 november 2005 01:22 schreef RijstNatie het volgende:
Super de boer ruilen voor een vlag van china?
boefquote:Op maandag 14 november 2005 01:24 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op spleetogen.., heb je geen Nederlandse?
![]()
Nee geen AH, maar valt te regelen?![]()
nederlandse vlag heb ik ook, alleen daar heb ik mn sperma van de afgelopen jaren rukken op afgeveegdquote:Op maandag 14 november 2005 01:24 schreef GnAgn het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op spleetogen.., heb je geen Nederlandse?
![]()
Nee geen AH, maar valt te regelen?![]()
Hmmm ik heb het ook niet zo op spermavlekken..quote:Op maandag 14 november 2005 01:30 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
nederlandse vlag heb ik ook, alleen daar heb ik mn sperma van de afgelopen jaren rukken op afgeveegd![]()
heb ook nog een psv vlag![]()
foto, en laat ff zien dat het linnen is.quote:Op maandag 14 november 2005 01:35 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb een linnen union jack van 2 bij 1 meter
hij hangt voor mn raam, mn kamer ligt aan straat, kom zelf maar kijkenquote:Op maandag 14 november 2005 01:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
foto, en laat ff zien dat het linnen is.
Heftig! Daar blijf ik nog wel een poosje wakker voorquote:Op maandag 14 november 2005 01:41 schreef Salvad0R het volgende:
oke zoalshetis...
Normaal doe ik niet zoveel moeite voor iemands die impliceert dat ik onzin praat, maar ik vind het nu eenmaal leuk om foto's te posten, dus ik ga ff op zoek oke.
Pad .
ik ben benieuwd of je het kan vinden dude. je zal je naam eer aan doen.quote:Op maandag 14 november 2005 01:41 schreef Salvad0R het volgende:
oke zoalshetis...
Normaal doe ik niet zoveel moeite voor iemands die impliceert dat ik onzin praat, maar ik vind het nu eenmaal leuk om foto's te posten, dus ik ga ff op zoek oke.
Pad .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |