Ik heb nu 4 dagen weekendquote:Op zondag 13 november 2005 06:48 schreef pacandor_ het volgende:
hee nog een nachtdienstslachtoffer!!!!!! ik ga ook zo stoppen met werken en me bedje opzoeken!! lang leve de 24 uurs economie!
laat ik het zo zeggen... je komt erachter wie je echte vrienden zijn........quote:Op zondag 13 november 2005 06:50 schreef gazylady het volgende:
Geweldige uitvinding he op zaterdagnacht werken.. Zeg maartegen je sociale leven..
![]()
vrijdag op zaterdag werken..... zaterdag op zondag... zondag op maandag.. en maandag op dinsdag......... en dan feesten......... alleen valt er dinsdagavond weinig te beleven.... ghehehehequote:Op zondag 13 november 2005 06:51 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Zaterdagnacht werken = vrijdag en zondag lam gaan?!
Het komt maar een keer in de 8 weken voor dat ik op zaterdagnacht moet werkenquote:Op zondag 13 november 2005 06:50 schreef gazylady het volgende:
Geweldige uitvinding he op zaterdagnacht werken.. Zeg maartegen je sociale leven..
![]()
dat doe je goed... ik moet nog 2 naggiesquote:Op zondag 13 november 2005 06:51 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik heb nu 4 dagen weekend![]()
Donderdag begin ik weer
ook ploegendienst?quote:Op zondag 13 november 2005 06:53 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
dat doe je goed... ik moet nog 2 naggies![]()
zoeken ze daar nog mensen!?!?!?!?!? dat wil ik ook wel!quote:Op zondag 13 november 2005 06:53 schreef zapsel het volgende:
[..]
Het komt maar een keer in de 8 weken voor dat ik op zaterdagnacht moet werken![]()
Daarnaast heb ik 4 dagen weekend om de 6 dagen![]()
Dus heb ik een zeer goed sociaal leven
Ach, het valt allemaal reuze mee hoor, maar alleen zitten op de za avond is een beleving op zichquote:Op zondag 13 november 2005 06:51 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen... je komt erachter wie je echte vrienden zijn........
3 ploegendienst.... 7 uur beginnen.... 15 uur..... of 23 uurquote:Op zondag 13 november 2005 06:53 schreef zapsel het volgende:
[..]
ook ploegendienst?
ik zit in de 5 ploegen
sarcast,........ghehehequote:Op zondag 13 november 2005 06:53 schreef gazylady het volgende:
[..]
Ach, het valt allemaal reuze mee hoor, maar alleen zitten op de za avond is een beleving op zich![]()
Succesquote:Op zondag 13 november 2005 06:53 schreef pacandor_ het volgende:
[..]
dat doe je goed... ik moet nog 2 naggies![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |