iedereen die ook wil ophouden met het homo zijn, order snelquote:More than 80 million Americans suffer from some type of Homosexuality, and one in eight persons need treatment for Homosexuality during his or her lifetime. Homosexuality is not a character flaw; it is neither a "mood" nor a personal weakness that you can change at will or by "pulling yourself together."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2005 19:50 schreef DennisMoore het volgende:Zou ikook zeggen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
quote:
quote:<meta name="description" content="[Contains Fictitious Information] Homosexuality can make you feel confused and make it difficult to function. Your doctor can give you the information you need, but it might be difficult to remember to ask the right questions. Hetracil.com provides questions to ask your doctor about Homosexuality.">
offtopic: dank je, ik heb hem btw laten makenquote:Op donderdag 17 november 2005 19:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[off-topic]
Alexxxxx ik vind dat je een puike nieuwe avatar uitgekozen hebt!
[/off-topic]
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
http://www.google.nl/search?q=hetracil+hoax
Bansheegayquote:Op donderdag 17 november 2005 21:10 schreef ShaoliN het volgende:
Natuurlijk is het een hoax.Homoisme is een ziekte die helemaal niet te genezen is.
![]()
Wist niet dat jij topics kon openen .LORK!quote:Op donderdag 17 november 2005 19:29 schreef Snakey het volgende:
En weer open.
Je troll-poging is wat té doorzichtig.quote:Op vrijdag 18 november 2005 00:23 schreef Boeman het volgende:
OK, dit is een hoax, maar er moet toch wel een medicijn zijn tegen deze aandoening?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |