Da's kankermuziek, gladiool.quote:Op maandag 7 november 2005 19:29 schreef Vector_SLD het volgende:
Hier man
het duurde lang maar dan heb je ook wat he![]()
jij, jij schoftquote:
Hij was naar de Eindhovense hoerenbuurt geweest en had een lekkere wip gemaakt.quote:Op maandag 7 november 2005 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
ben inderdaad erg benieuwd waar ie het over heeft!![]()
Over z'n kankerkachel!quote:Op maandag 7 november 2005 20:34 schreef remlof het volgende:
[..]
ben inderdaad erg benieuwd waar ie het over heeft!![]()
ik ben bang dat ie niet echt weet wat lekker isquote:Op maandag 7 november 2005 20:37 schreef Smaakpolitie het volgende:
[..]
Hij was naar de Eindhovense hoerenbuurt geweest en had een lekkere wip gemaakt.
Doet ie vaker hoor.
kun je geen link hier neer zetten van een upload?quote:Op maandag 7 november 2005 20:39 schreef El_Rolando het volgende:
Ik heb 'm, mail maar ff.
Kom op dan menquote:Op maandag 7 november 2005 20:39 schreef El_Rolando het volgende:
Ik heb 'm, mail maar ff.
Check je mail.quote:Op maandag 7 november 2005 21:06 schreef Biogarde het volgende:
Heb Rolando een mail gestuurd, ff afwachten..
Als ik um heb, upload ik um..
Drukke ftpquote:Op maandag 7 november 2005 21:10 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Check je mail.
Die aflevering is gewoon te vet.
quote:Op maandag 7 november 2005 21:21 schreef Me_Wesley het volgende:
[[url=http://xs54.xs.to/pics/05451/jo.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op maandag 7 november 2005 21:21 schreef Me_Wesley het volgende:
[[url=http://xs54.xs.to/pics/05451/jo.png.xs.jpg]afbeelding][/url]
idemquote:Op maandag 7 november 2005 22:07 schreef Phaz0r het volgende:
Ik heb alle afleveringen.
Als iemand ruimte heeft wil ik ze gerust uploaden.
Nergensquote:Op dinsdag 8 november 2005 10:39 schreef junkiesietze het volgende:
Waar kan ik die aflevering downloaden?
hoe groot is die aflevering?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:40 schreef tonks het volgende:
Ik ga hem als smstone op mijn telefoon instellen
Ik ook! oh kut, ik heb een goedkope pauper telefoon waar geen smstones op kunnequote:Op dinsdag 8 november 2005 10:40 schreef tonks het volgende:
Ik ga hem als smstone op mijn telefoon instellen
Please do,quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:38 schreef r8ality het volgende:
Mwah, achteraf ga ik zelf geen tracker opzetten. Ik kijk nog wel ff welke tracker het makkelijkste is om te reggen. I'll keep u posted.
Aangezetquote:Op dinsdag 8 november 2005 17:20 schreef r8ality het volgende:
http://school.df-net.nl/j(...)mwijken4.avi.torrent.
Dat is ie. Ik ben em ondertussen aan het uppen naar een ftp, dus be patient.
Masterlijkquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:09 schreef r8ality het volgende:
Over een uurtje of 2.5, 3 staat ie op een 100mbit lijn..
En hoe voelt dat nou, de zoon zijn van zo'n celeb ?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:43 schreef JDude het volgende:
Geweldig hoe zo'n kanschloos figuur een totale hype kan worden!
Goh, heb je je nog eens kunnen losweken van het fotoboek van ma_jojo?quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:48 schreef tonks het volgende:
En hoe voelt dat nou, de zoon zijn van zo'n celeb ?
Je moet je lul eens rust gunnen hequote:Op dinsdag 8 november 2005 18:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Goh, heb je je nog eens kunnen losweken van het fotoboek van ma_jojo?
Hij zei een half uur.. niet 14 minutenquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:54 schreef renz0r het volgende:
Link?!!!!
Blaren op je rechterhand?quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:55 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij zei een half uur.. niet 14 minuten
Afteltopic!quote:
ik ookquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:08 schreef Thieske het volgende:
Ik hoop dat het gaat lukken.
Heldquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:13 schreef r8ality het volgende:
Tadada:
http://school.df-net.nl/joost/probleemw/Probleemwijken4.avi
Have fun.
Ik mag blij zijn dat ik enorme traffic mag gaan genereren op de server van iemand andersquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:11 schreef Pihkal het volgende:
kun je niet gewoon al die afleveringen uppen?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:19 schreef Thieske het volgende:
[..]
Trek je een 15 x af, dan istie binnen.![]()
![]()
![]()
![]()
14.gifquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:27 schreef TheSorrow het volgende:
Doordat ieder1 aan t downen is haal ik maar 40kb/sMaar heeft geen haast, kan ik na t poolen kijken
![]()
Heb ik ook morgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:22 schreef Maikuuul het volgende:
180kb/s :/ iew naja dan maar ff cisco leren
cisco hoef je niet te leren, bij cisco moet je alt tabben ( ik had een gehandicapte surveillant in een karretje..dus werd nooit betrapt en allemaal achten gehaald)quote:
Stervende hoeren kankercodec!quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:34 schreef Thieske het volgende:
Zul je zien dat ik dadelijk niet de goede codec heb......
bij mij werkt ie ook niet, godver de godver.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:41 schreef Burbo het volgende:
Kankercodec !!1
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:33 schreef Pihkal het volgende:
[..]
ik had een gehandicapte surveillant in een karretje..dus werd nooit betrapt en allemaal achten gehaald
LOL!quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:42 schreef Thieske het volgende:
[..]
bij mij werkt ie ook niet, godver de godver.
Die heb ik alquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:48 schreef r8ality het volgende:
Op www.divx.com staat een hele fijne codec hoor.
je word GODVERDOMME BEDANKTquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:52 schreef r8ality het volgende:
Godsamme, stervende hoeren kanker kut man, ik moest zelf 10 minuten zoeken naar dat stukje.
jij blijft ook echt een held hequote:Op dinsdag 8 november 2005 20:14 schreef r8ality het volgende:
Even onderzocht, schijnbaar zit er een unexpected end of file in het bestand en snapt de index (TOC van het divx-je) het niet meer. Ik ga em ff proberen te fixen.
Same here, WMPClassic6.4.8.6. buffert tot 9%, springt naar 94% en begint met afspelen van de 2:05min... Efskes wechten dus...quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:15 schreef partyyboyy het volgende:
tering filmpje, loopt na 2 min. vast
meen je dat nou.quote:
Die aflevering is ook vetquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:53 schreef r8ality het volgende:
Kadootje:
Een andere aflevering, de Graafsewijk in Den Bosch (we blijven in Brabant.).
http://school.df-net.nl/j(...)06_07-04-05_XviD.avi
LET OP!
Deze is nog aan het uppen, hij moet in totaal zo'n 274 MB zijn.
Hij zal ongeveer over een uur klaar zijn met uploaden, dus don't bother to download eerder zeg maar.
de climax komt morgen!quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:28 schreef Pihkal het volgende:
ANTICLIMAX TOPIC
#carequote:Op dinsdag 8 november 2005 22:55 schreef Angeliquetje het volgende:
leuk om de hele dag aan kanker te worden herinnert door deze topic. Zielige kut fokkers
En na die hele dag kom je terug om hier even te replyen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:55 schreef Angeliquetje het volgende:
leuk om de hele dag aan kanker te worden herinnert door deze topic. Zielige kut fokkers
Ja en tot de tijd dat 'ie weer online staat kun je jezelf vermaken met die paupers uit de Graafsewijk. Die bezigen het woord kanker ook graag. En van een rel zijn ze ook niet vies. Nee, eerst klas burgers.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:53 schreef Blokhut het volgende:
Is die kankerkachel aflevering dood?
Het gaat meer om de kachel dan om de stervende hoeren kanker hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:55 schreef Angeliquetje het volgende:
En ook met de gemeente Den Bosch weten zij wel raad!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:57 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
Ja en tot de tijd dat 'ie weer online staat kun je jezelf vermaken met die paupers uit de Graafsewijk. Die bezigen het woord kanker ook graag. En van een rel zijn ze ook niet vies. Nee, eerst klas burgers.
[afbeelding]
quote:En dan doet ze iets wat mij niet bevalt, en dan pats ik er tegen aan
quote:Niet met de vlakke hand of een draai om de oren, nee gewoon een volle vuist vol op die ogen
quote:Ik geef haar zo met mijn volle vuist een peer op d'r ogen
Was anders een puik servertje, die aflevering liep hier binnen met 524 KB/s toenstraksquote:Op woensdag 9 november 2005 00:10 schreef r8ality het volgende:
Terug van de bios. Inderdaad morgen de climax. Al zal het wel een torrent worden, want de hoster begint een beetje vermoedens te krijgen (server is eigenlijk voor vriendschappelijk gebruik).
Omg, je bent zeker te moe om je ff in te lezenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:46 schreef renz0r het volgende:
SHITZOOI! Wanneer kan ik die aflevering weer downloaden? Hoopte als geen ander op dat filmpje, kijk ik net, kan hij die pagina niet vinden...Zal wel aan de downloadlimiet zitten
Bekent wanneer die weer gedownload kan worden? Of beter gezegd, wie host hem ook?
Had er overheen gelezenquote:Op woensdag 9 november 2005 00:48 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Omg, je bent zeker te moe om je ff in te lezen
quote:Op woensdag 9 november 2005 01:02 schreef Creature het volgende:
De kankerharde kankerkachel hit!
http://www.fiori.demon.nl/kankerkachel.mp3
Eén werkende link gevondenquote:Op woensdag 9 november 2005 06:45 schreef cultheld het volgende:
Verdomme, ik ben weer te laat, nergens meer te downloaden![]()
quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 09:42 schreef junkiesietze het volgende:
kk wanneer is die aflevering er nou shittt hoe moeilijk kan het zijn om die aflevering ff op iemands webspace te stampen.
Kom dan zelf eens met een aanbod, gladiool.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:42 schreef junkiesietze het volgende:
kk wanneer is die aflevering er nou shittt hoe moeilijk kan het zijn om die aflevering ff op iemands webspace te stampen.
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:30 schreef r8ality het volgende:
Noooooooooooo. Er is nog niemand op Surfnet die de aflevering shared. Nog even geduld mensen.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:41 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Zet hem anders op: http://www.zupload.com/
Max. 500 MB en geen download limits!![]()
Kerel, het bronbestand wat ik nog moet hebben. Ik heb de aflevering niet.quote:
Hee hef zwil in de oorn.quote:Op woensdag 9 november 2005 10:38 schreef 9christensen het volgende:
ie hebt er ne potje van
Dikke upload?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:30 schreef r8ality het volgende:
Torrent (+ dikke upload):
http://static.thepirateba(...).3407238.TPB.torrent
Ligt toch echt aan jouw verbinding, ik zit op het TUE netwerk in Eindhoven. Oftewel 100mbit up, 100mbit down.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 10:36 schreef r8ality het volgende:
[..]
Kerel, het bronbestand wat ik nog moet hebben. Ik heb de aflevering niet.
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:15 schreef r8ality het volgende:
Ik heb de hele aflevering, zal vanavond proberen om er ff een torrent van te bouwen. Upload moet ik dan nog wel even regelen.
quote:Op maandag 7 november 2005 20:39 schreef El_Rolando het volgende:
Ik heb 'm, mail maar ff.
Als ik hem zou hebben zou ik hem zo op een newsgroup pleurenquote:Op woensdag 9 november 2005 15:48 schreef Thieske het volgende:
Nieuwsgroep, FTP iemand?
Ik ook. Maar we wachten af....quote:Op woensdag 9 november 2005 16:44 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als ik hem zou hebben zou ik hem zo op een newsgroup pleuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |