14.gifquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:27 schreef TheSorrow het volgende:
Doordat ieder1 aan t downen is haal ik maar 40kb/sMaar heeft geen haast, kan ik na t poolen kijken
![]()
Heb ik ook morgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:22 schreef Maikuuul het volgende:
180kb/s :/ iew naja dan maar ff cisco leren
cisco hoef je niet te leren, bij cisco moet je alt tabben ( ik had een gehandicapte surveillant in een karretje..dus werd nooit betrapt en allemaal achten gehaald)quote:
Stervende hoeren kankercodec!quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:34 schreef Thieske het volgende:
Zul je zien dat ik dadelijk niet de goede codec heb......
bij mij werkt ie ook niet, godver de godver.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:41 schreef Burbo het volgende:
Kankercodec !!1
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:33 schreef Pihkal het volgende:
[..]
ik had een gehandicapte surveillant in een karretje..dus werd nooit betrapt en allemaal achten gehaald
LOL!quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:42 schreef Thieske het volgende:
[..]
bij mij werkt ie ook niet, godver de godver.
Die heb ik alquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:48 schreef r8ality het volgende:
Op www.divx.com staat een hele fijne codec hoor.
je word GODVERDOMME BEDANKTquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:52 schreef r8ality het volgende:
Godsamme, stervende hoeren kanker kut man, ik moest zelf 10 minuten zoeken naar dat stukje.
jij blijft ook echt een held hequote:Op dinsdag 8 november 2005 20:14 schreef r8ality het volgende:
Even onderzocht, schijnbaar zit er een unexpected end of file in het bestand en snapt de index (TOC van het divx-je) het niet meer. Ik ga em ff proberen te fixen.
Same here, WMPClassic6.4.8.6. buffert tot 9%, springt naar 94% en begint met afspelen van de 2:05min... Efskes wechten dus...quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:15 schreef partyyboyy het volgende:
tering filmpje, loopt na 2 min. vast
meen je dat nou.quote:
Die aflevering is ook vetquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:53 schreef r8ality het volgende:
Kadootje:
Een andere aflevering, de Graafsewijk in Den Bosch (we blijven in Brabant.).
http://school.df-net.nl/j(...)06_07-04-05_XviD.avi
LET OP!
Deze is nog aan het uppen, hij moet in totaal zo'n 274 MB zijn.
Hij zal ongeveer over een uur klaar zijn met uploaden, dus don't bother to download eerder zeg maar.
de climax komt morgen!quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:28 schreef Pihkal het volgende:
ANTICLIMAX TOPIC
#carequote:Op dinsdag 8 november 2005 22:55 schreef Angeliquetje het volgende:
leuk om de hele dag aan kanker te worden herinnert door deze topic. Zielige kut fokkers
En na die hele dag kom je terug om hier even te replyen?quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:55 schreef Angeliquetje het volgende:
leuk om de hele dag aan kanker te worden herinnert door deze topic. Zielige kut fokkers
Ja en tot de tijd dat 'ie weer online staat kun je jezelf vermaken met die paupers uit de Graafsewijk. Die bezigen het woord kanker ook graag. En van een rel zijn ze ook niet vies. Nee, eerst klas burgers.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:53 schreef Blokhut het volgende:
Is die kankerkachel aflevering dood?
Het gaat meer om de kachel dan om de stervende hoeren kanker hoor.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:55 schreef Angeliquetje het volgende:
En ook met de gemeente Den Bosch weten zij wel raad!quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:57 schreef Rool.and.the.Gang het volgende:
[..]
Ja en tot de tijd dat 'ie weer online staat kun je jezelf vermaken met die paupers uit de Graafsewijk. Die bezigen het woord kanker ook graag. En van een rel zijn ze ook niet vies. Nee, eerst klas burgers.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |