14.gifquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:27 schreef TheSorrow het volgende:
Doordat ieder1 aan t downen is haal ik maar 40kb/sMaar heeft geen haast, kan ik na t poolen kijken
![]()
Heb ik ook morgenquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:22 schreef Maikuuul het volgende:
180kb/s :/ iew naja dan maar ff cisco leren
cisco hoef je niet te leren, bij cisco moet je alt tabben ( ik had een gehandicapte surveillant in een karretje..dus werd nooit betrapt en allemaal achten gehaald)quote:
Stervende hoeren kankercodec!quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:34 schreef Thieske het volgende:
Zul je zien dat ik dadelijk niet de goede codec heb......
bij mij werkt ie ook niet, godver de godver.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:41 schreef Burbo het volgende:
Kankercodec !!1
quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:33 schreef Pihkal het volgende:
[..]
ik had een gehandicapte surveillant in een karretje..dus werd nooit betrapt en allemaal achten gehaald
LOL!quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:42 schreef Thieske het volgende:
[..]
bij mij werkt ie ook niet, godver de godver.
Die heb ik alquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:48 schreef r8ality het volgende:
Op www.divx.com staat een hele fijne codec hoor.
je word GODVERDOMME BEDANKTquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:52 schreef r8ality het volgende:
Godsamme, stervende hoeren kanker kut man, ik moest zelf 10 minuten zoeken naar dat stukje.
jij blijft ook echt een held hequote:Op dinsdag 8 november 2005 20:14 schreef r8ality het volgende:
Even onderzocht, schijnbaar zit er een unexpected end of file in het bestand en snapt de index (TOC van het divx-je) het niet meer. Ik ga em ff proberen te fixen.
Same here, WMPClassic6.4.8.6. buffert tot 9%, springt naar 94% en begint met afspelen van de 2:05min... Efskes wechten dus...quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:15 schreef partyyboyy het volgende:
tering filmpje, loopt na 2 min. vast
meen je dat nou.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |