hopelijk lukt het je...quote:Op maandag 7 november 2005 19:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Da's wel een idee! Mijn buurman heeft een digitale camera. Even kijken of het lukt, of-ie op mijn laptop wil. Het is een Amerikaanse camera.
mmm, ik heb wat gemistquote:Op maandag 7 november 2005 19:07 schreef Floripas het volgende:
Valt wel mee. Vergeleken met Clichy-sur-Bois is het hier de hemel, hoor.
Saint Gillis, daar kom ik niet graag, nee.quote:
echt waarquote:Op maandag 7 november 2005 19:09 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, volgens mij was het een anti-Hollandse brandstichting.![]()
Jij zit ook in de Marollen?!? Waar dan?quote:Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef Barcelona het volgende:
[..]
mmm, ik heb wat gemist![]()
waar zit jij dan??
271 steden vannachtquote:Op maandag 7 november 2005 19:08 schreef Eveli het volgende:
Ik wist niet dat er al in zoveel voorsteden rellen waren....
Marollenquote:Op maandag 7 november 2005 19:11 schreef Floripas het volgende:
Jij zit ook in de Marollen?!? Waar dan?
toch vrij serieusquote:Op maandag 7 november 2005 19:13 schreef Floripas het volgende:
Shit, de charge is net geweest, zegt de buurman. Ze roepen iets om, iets met kalmte en binnen blijven.
Ik heb honger, ik wilde net avondinkopen gaan doen
Vooralsnog alleen enkele auto's in de fik in Duitsland en Belgie. In Denemarken rommelt het wat in Arhus, een paar dagen. Maar niet grootschalig.quote:Op maandag 7 november 2005 19:15 schreef popolon het volgende:
Wat is er toch aan de hand man? Wat een chaos.
Nu dus ook al toestanden ook in Duitsland, Belgie en Denemarken.
je hebt niet veel meer.. geen eten, tv, slecht internet...quote:Op maandag 7 november 2005 19:16 schreef Floripas het volgende:
...and TV is out. Er was toch nog niet echt iets op TV net.
Zit jij in Brussel?quote:Op maandag 7 november 2005 19:11 schreef leonieke het volgende:
Als Belg mag ik toch wel een tvp plaatsen, hoop ik?![]()
quote:Op maandag 7 november 2005 19:10 schreef Floripas het volgende:
De camera is klaar!
Floripas gaat voor keukenraam lurken.
Duitsland ook niet voor zover ik heb gelezenquote:Op maandag 7 november 2005 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
Nou in Belgie zijn er geen rellen hoor, net als in Denemarken.
En dat de lange arm der wet met de knuppel op mij inhakt, en dat ik dan het Franse woord voor 'Genade' moet bedenken?quote:
Nopez, Ninovequote:
Geen rellen nee, maar auto's vliegen niet spontaan in de fik hoor.quote:Op maandag 7 november 2005 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
Pardòn?quote:Op maandag 7 november 2005 19:16 schreef Mutant01 het volgende:
ik denk dat je weinig kans maaktquote:Op maandag 7 november 2005 19:17 schreef NullPointer het volgende:
als het hier in NL zover komt, ga ik me gelijk aanmelden bij de ME en wat schedels inbeuken.
Maar het blijft waarschijnlijk beperkt tot de banlieus, niet?quote:Op maandag 7 november 2005 19:20 schreef Prego het volgende:
hier (Lyon) brand het ook al, ik hoorde net dat er alweer een paar auto"s in de fik staan
en ik wilde nog wel op stap gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |