quote:Op vrijdag 11 november 2005 08:14 schreef xienix84 het volgende:
Ik post em maar hier, want dit is een recent cabarettopic en daarnaast is t misschien wel van Finkers.
Deze uitspraak: De natuur is mooi, maar je moet er wel wat bij te zuipen hebben.. is die van FInkers of van iemand anders (Visscher misschien)
Officieel van Kloos maar Harrie Jekkers gebruikt 'm in 1 van zijn shows(ik geloof in "Met een goudvis naar zee", hij is waarschijnlijk de cabaretier die diegene die die vraag stelde zoekt. Overigens een geweldige cabaretierquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:34 schreef SquirrelingMicrowave het volgende:
[..]
Ik geloof van Willem Kloos, maar die vind je in de categorie Nederlands Schrijver, langer geleden dan Finkers of Visscher.
Herman Finkers heeft anders in zijn begindagen wel een zeer vergelijkbare grap gemaakt over Italiaanse mannen met een snorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:31 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
"Ik hou niet van generaliseren, Surinamers doen dat ook altijd zo."
Desondanks is Theo Maassen briljanter.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:46 schreef Lod het volgende:
[..]
Herman Finkers heeft anders in zijn begindagen wel een zeer vergelijkbare grap gemaakt over Italiaanse mannen met een snor
En dat was ver voor Maassens zijn tijd...
Kwestie van smaak.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:54 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Desondanks is Theo Maassen briljanter.
Nuancequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kwestie van smaak.
Ik kan beide waarderen.
quote:En wat is weer uiteindelijk de moraal van het verhaal?:
Koop nooit iets bij Blokker, want `t is rotzooi allemaal
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:31 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Herman Finkers
Theo Maassen, dié heeft pas quotes![]()
Kom we doen een topickaapquote:
Niet als het aan mij ligt!quote:
Het topic heet: "post hier de beste Herman FInkers uitspraken" en niet "wie is er de beste cabaretier". Als je geilt op uitspraken van Maassen kun je beter een topic over hem openen, in plaats van hier off topic te gaan. Of ben je gewoon zo'n zielige zeikerd die graag topics verziekt met niet ter zake doend geouwehoer?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:54 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Desondanks is Theo Maassen briljanter.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:23 schreef Xessive het volgende:
[..]
Het topic heet: "post hier de beste Herman FInkers uitspraken" en niet "wie is er de beste cabaretier". Als je geilt op uitspraken van Maassen kun je beter een topic over hem openen, in plaats van hier off topic te gaan. Of ben je gewoon zo'n zielige zeikerd die graag topics verziekt met niet ter zaken doend geouwehoer?
Welnee. Je deed het voor een gedichtje van Finkers:quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:25 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
[..]
Ja op alles. Maar stiekem deed ik het voor jouw reactie.
Awwwquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:35 schreef Xessive het volgende:
[..]
Welnee. Je deed het voor een gedichtje van Finkers:
Allebei de ogen
van de allermooiste vrouw,
zijn niet half zo mooi,
als die ene van jou.
Zoals: "Almelo: daar blijf je voor thuis!"quote:Op dinsdag 8 november 2005 01:26 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Dat is zo'n saaie grap.. snap niet dat mensen die altijd maar moeten noemen als het over Finkers gaat. Hij heeft honderden betere grappen gemaakt.
quote:Op zondag 28 juni 2009 11:01 schreef Overdrive het volgende:
Kort na ons trouwen gingen we uit elkaar.
We hebben ons gedoucht en aangekleed en gingen naar beneden...
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:31 schreef fluitbekzeenaald het volgende:
Herman Finkers
Theo Maassen, dié heeft pas quotes![]()
Hé daar heb je weer een van Theo's holmaatjes! Wel in staat om off topic te gaan, maar net te lui om een eigen topic te openen voor hun held.quote:
Ongesteld?quote:Op maandag 29 juni 2009 14:59 schreef Xessive het volgende:
[..]
Hé daar heb je weer een van Theo's holmaatjes! Wel in staat om off topic te gaan, maar net te lui om een eigen topic te openen voor hun held.
volgens mij de zon gaat zinloos onder morgen moet ze toc weer op.quote:Op zondag 28 juni 2009 09:18 schreef callous het volgende:
"Het meisje heeft een moeilijke jeugd gehad. Haar vader was pedofiel en haar moeder is op elfjarige leeftijd overleden"
request:
de uitspraak: de Elfstedentocht van '86 was een makkie. Ik schenk mezelf een kop koffie in, rijd de Elfstedentocht, neem een slok van mijn koffie, bek verbrand.
Weet iemand uit welke show die komt? Ik heb nu alles nog maar een keer gekeken (goh wat een straf:)) maar ben hem niet tegengekomen. Ik mis alleen "kalm aan..." maar kan me niet herinneren dat die grap nog zo "jong" is...
wie weet het?
volgens mij niet, heb van de week die show bekeken maar niet tegengekomen...quote:Op maandag 29 juni 2009 16:14 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
volgens mij de zon gaat zinloos onder morgen moet ze toc weer op.
quote:Op zondag 28 juni 2009 09:18 schreef callous het volgende:
"Het meisje heeft een moeilijke jeugd gehad. Haar vader was pedofiel en haar moeder is op elfjarige leeftijd overleden"
quote:Op maandag 29 juni 2009 21:11 schreef callous het volgende:
[..]
volgens mij niet, heb van de week die show bekeken maar niet tegengekomen...
weet je/iemand welk deel/hoofdstuk?
quote:Mijne heren,
Reagerende op uw advertentie waarin u personeel vraagt, overwegende en aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw vacature, en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een dergelijke functie te ambiëren, verblijf ik.
Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,
In afwachting van uw afwijzing,
O ja, toen stond-ie samen met het elftal maar ook met Herman van Veen onder de douche.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:34 schreef egg-bird het volgende:
"jij speelt een verrekt leuk potje voetbal" zeiden de ajax spelers tegen mij.
Och, jullie hebben weer andere kwaliteiten (ofzoiets)
quote:Op woensdag 1 juli 2009 12:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
eddie de eagle, die kent u wel.
eddie de eagle die met het ski schansspringen in een rolstoel is beland, dat vond ik zo knap gemikt.![]()
Ow te laatquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:48 schreef -SL- het volgende:
TEEEEEEEEEEEEEE-LEEEEEEEEEEEEE-FOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON, TELEFOON,
ter wijl ik toe keek hoe het ijsklontje van mijn pinâ colada langzaam aangroeide.quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:24 schreef AgLarrr het volgende:
Liedje over zijn academische carrière:
"Ik werd ingeschreven als gymnasiast;
Dat was´t."
En verder zo uit't blote hoofdje:
Op zulk soort momenten komt god u tegemoet. Raak niet in paniek, blijf rechts rijden, en probeer hem met licht signalen te waarschuwen.
Finkers
ben er al achter, hij komt uit: Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig...quote:de uitspraak: de Elfstedentocht van '85 was een makkie. Ik schenk mezelf een kop koffie in, rijd de Elfstedentocht, neem een slok van mijn koffie, bek verbrand.
alleen dat laatste stukje van net zo gemakkelijk als praten moet je zonder stotteren er neer zetten.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:52 schreef Karrs het volgende:
Je hebt mensen die nooit een fout maken bij het pianospelen. Mijn pianoleraar was ook zo iemand. Ik vroeg hem eens: "Hoe krijgt u dat toch voor elkaar om nooit een fout te maken bij het pianospelen?"
"O", zei hij, "om eh, om n-nooit een f-f-fout te maken bij bij eh, bij het pianospelen, is eh, is eh, volgens mij een k-kwestie van eh, w-w-wanneer je maar eh, elk m-moment van de dag dat je vrij bent con-consequent oefent en je houdt dat lang genoeg vol d-dan wordt eh, d-d-dan wordt op den duur wordt eh, pi-pianospelen n-net zo ge-gemakkelijk als praten".![]()
![]()
Je zou kunnen proberen eerst een topic te lezen. Had je heel wat typwerk bespaart.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:26 schreef Thy... het volgende:-knip-
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik kom toch niet gelijk in de rolstoel he dokter,
neee, nee, daar zult u wel voor moeten sparen denk ik, zegt de dokter.
dat is deze jaquote:Op zondag 5 juli 2009 11:52 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
![]()
D'r was er toch ook nog zo een als:
'Heb ik daar dan de rest van mijn leven last van dokter?
'ja, maar dat duurt niet zo lang'
Jaa ik heb m zaterdag nog gezienquote:Op maandag 6 juli 2009 15:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
stukje uit dat verhaal met klein duimpje:
om klokslag 5 voor 11 namen ze weer afscheid.
klokslag 5 voor 11 vond ik ook al zo vreemd, maar ik weet zeker dat het 5 voor 11 was want oma zei nog kun je de volgende keer die klok eens voor me na kijken.
tuurlijk oma, want er zat een groot hart in dat kleine duimpje.
zul je wel voor zichtig zijn want de vorige keer had je je kleine zusje bij je en die is door de grote boze wolf in 2 stukken gebeten.
grappig als ze was, als ze toch al een half zusje was.
vrolijk lachend namen ze weer ascheid.
die gaat anders:quote:Op maandag 6 juli 2009 15:29 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Jaa ik heb m zaterdag nog gezien![]()
Klein Duimpje was zooooo klein, hij was nog kleiner dan zijn eigen duim.![]()
Klopt.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:43 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
die gaat anders:
klein duimpje ws een klein mannetje, hij was een klein mannetje.
het was een reusachtig klein mannetje.
hij was niet groter dan zijn eigen duim.
...op dat moment was ons kind stil, maar jah toen had ik klein duimpje aan het huilen.
gerard is atheïst, jah maar hij doet er al een hele tijd niks meer aanquote:Op maandag 7 november 2005 19:26 schreef Giem het volgende:
Ach vind niet dat hij ene goed heeft.. vind alles wel mooi, maar het mooiste blijft almelo en daar heeft hij zelfs gezeur om gehad, het toerisme zou zijn weg gebleven..
Het ene stoplicht springt op rood, het andere op groen,
in almelo is altijd wat te doen.
Of dat stukje van dat ratelapparaat, met de ehbo.
Het mooist is een combinatie van beide (en ratelapparaat met stoplicht) voor iemand die en doof en blind is..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |