abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32061147
quote:
16h49 Le Pen: les "prémisses d'une guerre civile" dans les banlieues
vertaald:
quote:
16h49 Pen: "de premisses van een burgeroorlog" in de voorsteden
pi_32061167
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:04 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Op Le Monde staat het ook. Politie ontkent wel dat het iets met de rellen te maken heeft:

http://www.lemonde.fr/web/depeches/0,14-0,39-26016802@7-37,0.html
je moet ook niet alles nu erbij betrekken natuurlijk. Het is al erg genoeg zo.
  maandag 7 november 2005 @ 17:04:46 #203
119078 McCarthy
communistenjager
pi_32061170
quote:
Op maandag 7 november 2005 16:56 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Fijn, ik wil ooks tructurele oplossingen.
Wat stel jij voor?
P.S.: Zonder investering geen oplossing.
we zouden eens kunnen dreigen met landuitzetting of anders plaatsing in werkkampen.
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_32061193
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:03 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wat ik dan niet snap met die "ware afspiegeling van de maatsdchappij" is waarom ik alleen kutpubertjes zie op de beelden. Waar zijn de looprekjes? Deegrollers? Relnichten?
looprekjes is logisch dat die er niet snel tussen gaan staan, je moet wel een beetje sportief aangelegd zijn om een relletje te kunnen doen. Ik weet uit ervaring dat het een hele opgave is, met alles gooien wat je kan gooien, maakt niet uit hoe zwaar het is, schreeuwen, uitdagen, terugtrekken, strategisch denken, etc.
De looprekjes -zoals jij het noemt- doen het stookwerk(ook een hele belangrijke intellectuele factor).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32061198
quote:
16h56 Banlieues : le maire du Raincy Eric Raoult instaure un "couvre-feu exceptionnel" sur sa ville à partir de lundi soir
vertaald via Babelfish:
quote:
16h56 Voorsteden: de burgemeester van Raincy Eric Raoult stelt een "bedekt-vuur uitzonderlijk" op zijn stad vanaf maandag avond in
okay, wat is dus "couvre-feu exceptionnel"? Die lijkt me niet goed vertaald...
pi_32061285
Nederlandse ambassade waarschuwt landgenoten
quote:
PARIJS - De Nederlandse ambassade in Parijs heeft landgenoten gewaarschuwd om 's avonds en 's nachts onrustige voorsteden van Parijs en steden elders in het land zoveel mogelijk te mijden.

De ambassade noemt specifiek Parijs, Dijon, Lille, Marseille, Nice en Toulouse, maar waarschuwt dat de ongeregeldheden zich naar andere steden kunnen uitbreiden. Mensen die naar Frankrijk willen krijgen het advies de berichten in de media in de gaten te houden.

De ambassades van Groot-Brittannië, Japan, Polen, Rusland en de Verenigde Staten hebben ook al dergelijke waarschuwingen doen uitgaan. Nog vóór het weekeinde raadde de ambassade van de VS Amerikanen die naar Parijs wilden aan een taxi te nemen van het vliegveld Charles-de-Gaulle bij Roissy ten noorden van Parijs, en vooral niet de metro te nemen. Die loopt dwars door de voorsteden waar felle botsingen plaats hebben gevonden.

Metro

Eén treinstel is daar overvallen en met stenen bekogeld. De machinist werd eruit gegooid en de passagiers beroofd. Vóór het weekeinde reed op die lijn daarom nog maar één op de vijf treinen, omdat de machinisten niet meer durfden. Sindsdien rijden alle treinen weer, maar met politiebewaking.

Dergelijke maatregelen zijn maandagmorgen ook genomen in het Normandische Elboeuf en in Saint-Etienne in Centraal-Frankrijk, nadat daar autobussen in vlammen waren opgegaan. Hier en daar wordt gereden met politiebescherming. Elders hebben de vervoersmaatschappijen particuliere beveiligingsdiensten.
pi_32061355

fireman wipes his eyes as he walks through the rubble of a movie studio in Asnieres-sur-Seine after an overnight fire on the 11th night of violence in suburbs surrounding Paris, November 7, 2005. French President Jacques Chirac vowed to restore order in France after riots in Paris spread across the country. REUTERS/Victor Tonelli

Riot police officers walk past a smouldering car in the Le Mirail district of Toulouse, southwestern France, Sunday night Nov. 6, 2005. French President Jacques Chirac promised arrest, trials and punishment Sunday for those sowing 'violence or fear' across France. Youths set ablaze nearly 1,300 vehicles and torched businesses, schools and symbols of French authority, including post offices and provincial police stations, on the 10th consecutive night of unrest. (AP Photo/Remy Gabalda)

French police holds a shotgun shell recovered after they were shot upon in Grigny, south of Paris on the 11th night of violence late November 6, 2005. France's urban riots reached a new peak in their 10th night as petrol bombings spread from Paris's run-down suburbs to the centre of the capital and began to unnerve neighbouring countries. President Jacques Chirac summoned his security, social affairs and finance ministers to an emergency meeting at 1700 GMT to plot a response after 1,300 vehicles were destroyed in the latest night of chaos -- a new high.
  maandag 7 november 2005 @ 17:11:24 #208
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32061364
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:05 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

vertaald via Babelfish:
[..]

"Avondklok".
---verdwijnt---
pi_32061382
quote:
nou wanneer komt dat leger kunne we eens wat spannendere beelden zien dit is geen uitdaging meer voor de relschoppers
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_32061422
kunnen we trouwens via de EU niet eisen dat frankrijk er iets aan gaat doen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_32061469
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:05 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

vertaald via Babelfish:
[..]

na vertaling via freetranslation.com kwam dit eruit:

16h56 Suburbs: the mayor of the Raincy Eric Raoult establishes an "exceptional curfew" on his city from Monday evening

doorvertaald naar NL:
16u56 Voorstad: de burgemeester van de Raincy Eric Raoult vestigt een "buitengewone avondklok" op zijn stad van maandagavond
pi_32061480
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
kunnen we trouwens via de EU niet eisen dat frankrijk er iets aan gaat doen
Dat zou wel een ultieme vernedering voor Chirac en Villepen zijn
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
  maandag 7 november 2005 @ 17:18:10 #213
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_32061531
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:04 schreef McCarthy het volgende:

[..]

we zouden eens kunnen dreigen met landuitzetting of anders plaatsing in werkkampen.
ze hebben de franse nationaliteit rechtse knuppel
Era Vulgaris
pi_32061613
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:18 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

dat weerhield stalin er ook niet van
pi_32061740
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:11 schreef Clourhide het volgende:

[..]

"Avondklok".
aah.. kijk.. daar was ik niet opgekomen.
pi_32061770
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:16 schreef Idiosincrasico het volgende:

[..]

Dat zou wel een ultieme vernedering voor Chirac en Villepen zijn
daarom zal het ook niet gebeuren
  maandag 7 november 2005 @ 17:28:42 #217
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_32061824
[quote]Op maandag 7 november 2005 17:18 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

[/qNationaliteit is niet noodzakelijk permanent en geen uitvlucht of alibi om het gastland van de (voor)ouders onbeperkt te blijven schaden.
uote]
  maandag 7 november 2005 @ 17:34:47 #218
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32061998
Nou wordt-ie helemaal...
Geestelijke stabiliteit is geen vereiste voor de job van politicus, zo blijkt maar weer:
quote:
,,Rellen zijn complot van CIA''
MOSKOU - Volgens de ultranationalistische Russische leider Vladimir Zjirinovski is het geweld in de Parijse voorsteden een complot van de Amerikaanse geheime diensten. ,,Aan de basis van de gebeurtenissen die Frankrijk treffen, ligt een ’explosief mengsel’ dat bestaat uit ’het verlangen van de Amerikaanse geheime diensten Europa te verzwakken’ en ’gunstige omstandigheden voor de immigranten’'', zei hij op radio Echo in Moskou.

,,Ik denk dat het gaat om een geplande operatie met de medewerking van de geheime diensten van de Verenigde Staten die een sterker geworden Europa op de knieën willen krijgen en tegelijkertijd de Europese Unie willen vernietigen'', beweerde Zjirinovski, die de gewoonte heeft schokkende verklaringen af te leggen.

Wereldwijde complottheorieën, vaak anti-Russisch, zijn redelijk populair in Rusland. De ultranationalist raadde de Franse autoriteiten aan de noodtoestand af te kondigen en de grenzen te sluiten voor migranten.

,,In Frankrijk worden de buitenlanders vertroeteld en raakt niemand aan de immigranten. Ze krijgen geen commentaar en dus hebben ze ingezien dat ze de macht in handen hebben, dat men bang is van hen en dat ze tot de aanval konden overgaan'', zegt de politicus.

Hoewel Zjirinovski vicevoorzitter van de Doema is, wordt hij in de Russische politieke kringen vaak gezien als een clown omdat hij bewust uitspraken doet om schandalen te veroorzaken.
http://www.standaard.be/Kanaal/Index.aspx?artikelId=DMF07112005_056&kanaalid=62
---verdwijnt---
pi_32062094
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:34 schreef Clourhide het volgende:
Nou wordt-ie helemaal...
Geestelijke stabiliteit is geen vereiste voor de job van politicus, zo blijkt maar weer:
[..]

http://www.standaard.be/Kanaal/Index.aspx?artikelId=DMF07112005_056&kanaalid=62
Een Russische leider die weet hoe de rellen in Frankrijk zijn ontstaan. Best knap. Telepatisch issie wel
  maandag 7 november 2005 @ 17:42:37 #221
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32062237
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:39 schreef zakjapannertje het volgende:
[afbeelding]
lachen die linkse tekenaartjes. het is anders chirac en de linkse parijse bestuurders die de boel laten ontsporen en dan hun minister van binnenlandse zaken, die maar wat graag over wil gaan tot harde acties, de schuld geven en het probleem met wat vliegjes baggetaliseren. echt grote klasse!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 7 november 2005 @ 17:43:34 #222
134388 blogpagina
gratis bloggen?
pi_32062273
Als zoiets in Nederland gebeurd, dan hoop ik dat de alochtonen die eraan meedoen direct uit het land worden gezet en hun Nederlandse paspoort in beslag wordt genomen. Hmmm toch heeft die Wilders soms best goede ideeen. Ben je meteen van al dat gezeik af! Houden we meer geld in de kas omdat we dan niet aan die gasten een uitkering hoeven te geven, eindelijk gerechtigheid!.
Maar goed, Ik hoop in ieder geval niet dat er zoiets in Nederland gaat gebeuren.
http://www.blogpagina.nl
pi_32062438
1 dode gevallen

maar er zijn minder auto´s in brand gestoken dan de vorige nacht
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  maandag 7 november 2005 @ 17:50:18 #224
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32062485
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef Meki het volgende:
1 dode gevallen

na das fijn kunnen dat een beetje tegen elkaar wegstrepen. overigens waren deze nacht meer ongeregeldheden dan de nachten daarvoor. de nacht die straks ingaat is nog niet begonnen. welke bron gebruik jij?
pi_32062504
1408 auto's vannacht tegen 1295 gisternacht.
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_32062578
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef Meki het volgende:
1 dode gevallen

quote:
Op maandag 7 november 2005 17:50 schreef highway101 het volgende:
pi_32062637
Idd er zijn juist MEER auto's in de hens gegaan.
pi_32062651
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:50 schreef highway101 het volgende:
ik was aan het zoeken. Ik wist dat het een record was wederom. Plus 1 dode. Het wordt er dus zeker niet beter op.
  maandag 7 november 2005 @ 17:56:23 #229
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32062659
én er is een man overleden aan zijn verwondingen.
pi_32062661
ik zie het al
pi_32062700
Jeetje wat een gedoe allemaal.

Ik kan me nog wel de Europese zelfgenoegzaamheid herinneren tijdens de Rodney King rellen in Los Angeles in 1992.

'Die racistische Amerikanen toch, zoiets zou bij ons niet gebeuren.
pi_32062910
avond klok in parijs, werd tijd
pi_32062924
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:57 schreef Soul79 het volgende:

dat geldt voor mij wel aangezien ik in frankrijk woon inmiddels. al heb ik altijd al gedacht dat het een keer moest gaan knallen, alleen niet letterlijk natuurlijk

wie bedoel je met 'ons' btw?
  maandag 7 november 2005 @ 18:06:16 #234
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_32062969
quote:

Ik kan me nog wel de Europese zelfgenoegzaamheid herinneren tijdens de Rodney King rellen in Los Angeles in 1992.

Ik kan me de zelfgenoegzaamheid wel herinneren van de Franse politici en intellectuelen die zich verkneukelden over de vermeende rellen in New Orleans. "Kijk toch eens waar dat Amerikaanse systeem toe leidt".
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_32063031
quote:

Deze rellen hebben ook niks met racisme te maken
De status 'bagger-user' voorbij
pi_32063043
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:04 schreef michiel_merk het volgende:
avond klok in parijs, werd tijd
In hele Parijs '?
pi_32063073
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:06 schreef klez het volgende:

[..]

Ik kan me de zelfgenoegzaamheid wel herinneren van de Franse politici en intellectuelen die zich verkneukelden over de vermeende rellen in New Orleans. "Kijk toch eens waar dat Amerikaanse systeem toe leidt".
alsof dat specifiek geldt voor de franse regering
nederland had anders ook een aardig grote smoel.

typisch de franse regering, laat ingrijpen, dat zie je bij veel zaken terug. bijvoorbeeld de staking in marseille onlangs, na een maand (:')) greep men in omdat het een illegale staking was..
  maandag 7 november 2005 @ 18:10:36 #238
3542 Gia
User under construction
pi_32063099
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:25 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

aah.. kijk.. daar was ik niet opgekomen.
Is ingesteld, schijnbaar.
  maandag 7 november 2005 @ 18:12:33 #239
3542 Gia
User under construction
pi_32063158
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:08 schreef Meki het volgende:

[..]

In hele Parijs '?
Nee, in één van die buitenwijken.

En terecht. Nou hard optreden tegen die gasten.

Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen. Ik gok dat ze helemaal lak hebben aan die avondklok.
pi_32063178
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:05 schreef Prego het volgende:

[..]

wie bedoel je met 'ons' btw?
Ons West-Europeanen.

Ik was toen nog klein, maar weet wel dat men het eigenlijk heel begrijpelijk en logisch vond, die rellen, als je zag hoe zwarte Amerikanen behandeld werden. We konden toen nog niet bedenken dat wijzelf jaren later ook wel wat problemen zouden gaan krijgen met verpauperde voorsteden.

Maar goed, die rellen waren toch nog wel een tikje gewelddadiger dan die in Parijs hier. Denk alleen maar aan hoe het deze meneer verging:

Reginald Oliver Denny

Toen vielen er geloof ik iets van 50 doden ofzo.
pi_32063227
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Nee, in één van die buitenwijken.

En terecht. Nou hard optreden tegen die gasten.

Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen. Ik gok dat ze helemaal lak hebben aan die avondklok.

en terecht ik ben hier ook voor

en moge andere steden volgen

ER IS FATWA gesproken tegen deze onmenselijke dieren
pi_32063275
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:08 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Het grappige is dat dat ook werd gezegd van die rellen. En in wezen klopte dat ook, het ging voor een belangrijk deel meer om succesvol vs. onsuccesvol dan om blank vs. zwart. Daarom vlogen juist zoveel winkels van Koreaanse immigranten in brand, omdat zij wel succesvol waren in de Amerikaanse samenleving.
  Moderator maandag 7 november 2005 @ 18:21:25 #243
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32063427
ik snap niet wat die mensen bezielt om iedere nacht naar buiten te trekken en de boel kort en klein te staan, na 2 dagen heb je er wel genoeg van lijkt me?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 7 november 2005 @ 18:21:45 #244
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_32063443
Er is een fatwa uitgesproken, waar blijven ze het vandaan halen.
  maandag 7 november 2005 @ 18:23:07 #245
3542 Gia
User under construction
pi_32063479
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:15 schreef Meki het volgende:

ER IS FATWA gesproken tegen deze onmenselijke dieren
Heel goed. Nu maar hopen dat dát indruk maakt.
pi_32063489
quote:
Banlieues : deux jeunes de la banlieue bordelaise condamnés à des peines de trois mois et six mois de prison ferme pour des faits commis dans la nuit de samedi à dimanche
quote:
Twee jongeren zijn veroordeeld tot 3 en 6 maanden gevangenisstraf naar aanleiding van de rellen in de voorsteden van Bordeaux in de nacht van zaterdag op zondag.
Zo... da's tenminste aanpakken.. nu die anderen nog.
pi_32063504
quote:
Op maandag 7 november 2005 13:49 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Zolang het alleen Moslims zijn die, al molotovcocktail gooiend, Allah Akhbar schreeuwen, lijkt religie me wel een issue... Of is het toeval dat er geen Christenen, Joden en atheisten mee doen?

Overigens is het wel zo dat het gaat om groepen jongeren die niet representatief zijn voor de Islamitische gemeenschap. Maar om nou je kop in het zand te steken door te zeggen dat religie er niets mee te maken heeft... Die jongeren roepen zelf dat ze met deze acties alleen maar de Koran volgen..
Daarbij lopen ze al jaren te roepen dat ze (de moslims) gaan beginnen als ze met genoeg mensen zijn, en aangezien ze in frankrijk 8,3% van de bevolking zijn en in die buitenwijken een zeer grote meerderheid zijn (80-90%) was dit wel een aardig moment om te beginnen, ook in Denemarken en in Nederland roepen ze al jaren dat ze de democratie omver gaan werpen.

Maar deze groep is inderdaad representatief voor de hele Islamitische gemeenschap, ze vormen echter wel een redelijk groot deel van die gemeenschap en dus zit Frankrijk en als het even tegenzit, heel Europa, met een probleem.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_32063541
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:08 schreef Sterke_Yerke het volgende:

[..]

Nee duidelijk niet..
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_32063558
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:21 schreef sp3c het volgende:
ik snap niet wat die mensen bezielt om iedere nacht naar buiten te trekken en de boel kort en klein te staan, na 2 dagen heb je er wel genoeg van lijkt me?
Ja, ik wellicht na 1 nacht al. Maar als ik opgestookt wordt.. wie weet..
pi_32063574
Nederland 3
NU
pi_32063769
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:28 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

klokhuis?
afgelopen

sorry was trouwens NED 2
reportage over Paris
pi_32063793
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:09 schreef Prego het volgende:

[..]

alsof dat specifiek geldt voor de franse regering
nederland had anders ook een aardig grote smoel.

typisch de franse regering, laat ingrijpen, dat zie je bij veel zaken terug. bijvoorbeeld de staking in marseille onlangs, na een maand (:')) greep men in omdat het een illegale staking was..
Was dat met die kaping van die veerboot onlangs? En de onrusten op Corsica?
/ ¦ ¦ / ¦ ¦
pi_32063807
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:32 schreef Meki het volgende:

[..]

afgelopen

sorry was trouwens NED 2
reportage over Paris
whehe.. ik dacht al
pi_32063855
Regio Haute-de-Seine: avondklok in 36 gemeentes gemeld door burgemeesters
pi_32063878
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:33 schreef highway101 het volgende:

[..]

Was dat met die kaping van die veerboot onlangs? En de onrusten op Corsica?
inderdaad. die zaak loopt ook nog en is eigenlijk een klein schandaal omdat er veel geld verloren is gegaan. en iemand moet dat gaan betalen... maar goed daar hoor je nu niks van door de rellen.
pi_32063893
Fabius zegt dat de overheid door het geweld onder de voet gelopen wordt.

Wie is Fabius? Iemand die er meer info over heeft?
  maandag 7 november 2005 @ 18:37:51 #259
70154 klez
pi_32063914
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Fabius zegt dat de overheid door het geweld onder de voet gelopen wordt.

Wie is Fabius? Iemand die er meer info over heeft?
ex premier socialist
pi_32063936
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:37 schreef klez het volgende:

[..]

ex premier
aah kijk.. in perpectief plaatsen dus
pi_32063959
quote:
Op maandag 7 november 2005 17:37 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Een Russische leider die weet hoe de rellen in Frankrijk zijn ontstaan. Best knap. Telepatisch issie wel
volgens mij zit hij ergewoon achter...
pi_32063977
Hoppa, busje brand al in Toulouse. Nacht nummer 12 is gestart.
pi_32063981
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:39 schreef mschol het volgende:

[..]

volgens mij zit hij ergewoon achter...
Toppunt van samenzwerings-theoriën
pi_32064016
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:39 schreef RZero het volgende:
jep, ik had het net vertaald
pi_32064054
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:39 schreef RZero het volgende:
heb je em aan gestoken dat je dat weet ??
pi_32064106
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:39 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Toppunt van samenzwerings-theoriën
dan krijg je dus uhmm...
moslima + russche regering die samenspannen tegen het ' onrecht' wat de franse moslima wordt aan gedaan...
cool
  maandag 7 november 2005 @ 18:43:45 #267
97934 ASroma
Flamboyant
pi_32064107
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:21 schreef sp3c het volgende:
lol volgens mij hebben ze voor het eerst iets om naar uit te kijken

"jajaja zeker man, vanavond weer lekker rellen! I am absolutely buzzing man! Just the rush of being in the front line! "
pi_32064142
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:42 schreef mschol het volgende:

[..]

heb je em aan gestoken dat je dat weet ??
ik zal ook eens een rondje maken door Eindhoven vannacht, kijken of we het een beetje kunnen opstoken...
  maandag 7 november 2005 @ 18:45:55 #269
70154 klez
pi_32064180
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:43 schreef mschol het volgende:

[..]

dan krijg je dus uhmm...
moslima + russche regering die samenspannen tegen het ' onrecht' wat de franse moslima wordt aan gedaan...
cool
Zjirinovski zou zich prima thuisvoelen op Fok! tussen de idioten die de VS de schuld van alle ellende in de wereld geven.
pi_32064186
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:44 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

ik zal ook eens een rondje maken door Eindhoven vannacht, kijken of we het een beetje kunnen opstoken...
dan ga ik wel eff door de schildersbuurt (lees: laakgebied, waar die politie inval was..)
moet ik morgen toch naar toe
pi_32064234
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:46 schreef mschol het volgende:

[..]

dan ga ik wel eff door de schildersbuurt (lees: laakgebied, waar die politie inval was..)
moet ik morgen toch naar toe
we kunnen zo een landelijke rel veroorzaken als er 3 mensen 'uit de stad' meedoen. Moet maar niet serieus gaan verkondigen hier, voor je het weet zit je op 't politie-bureau.
pi_32064273
http://no-pasaran.blogspot.com/

The first curfew has been declared and the idea of people taking things into their own hands is starting to be bandied about. Raincy will have a curfew starting at 10 or 11PM. In Asnières, a citizen's brigade is being formed to help police.
pi_32064314
dan maak ik een rondje in Amsterdam west
pi_32064315
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:47 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

we kunnen zo een landelijke rel veroorzaken als er 3 mensen 'uit de stad' meedoen. Moet maar niet serieus gaan verkondigen hier, voor je het weet zit je op 't politie-bureau.
maar ja ben benieuwd of we morgen over de 2000 kapotte auto's heenkomen in 1 nacht...
pi_32064343
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:49 schreef RZero het volgende:
http://no-pasaran.blogspot.com/

The first curfew has been declared and the idea of people taking things into their own hands is starting to be bandied about. Raincy will have a curfew starting at 10 or 11PM. In Asnières, a citizen's brigade is being formed to help police.
waarom pas 10-11 uur... ?
  maandag 7 november 2005 @ 18:50:58 #276
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32064358
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:50 schreef Floripas het volgende:
...en ineens zit Floripas zelf in een oorlogszone!
waar zit je dan?
  maandag 7 november 2005 @ 18:54:04 #278
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32064423
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:51 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

waar zit je dan?
In de Marollen. Eens even naar buiten om te vragen wat er gaande is.
pi_32064443
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:54 schreef Floripas het volgende:

[..]

In de Marollen. Eens even naar buiten om te vragen wat er gaande is.
ehm.. waar/wat is dat

wel voorzichtig he!
pi_32064497
Enne?
  maandag 7 november 2005 @ 18:56:35 #283
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_32064498
Er is in sommige voorsteden een avondklok ingesteld. Ik snap nog steeds niet waarom de Franse regering het zover heeft laten komen
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_32064506
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:56 schreef mschol het volgende:
[url]http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-40,GGLG:en&q=Marollen[url]

brusselse wijk???
Goegel is goed
  maandag 7 november 2005 @ 18:57:15 #286
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_32064523
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:56 schreef mschol het volgende:
[url]http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2005-40,GGLG:en&q=Marollen[url]

brusselse wijk???
Zowat de meest arme wijk in het centrum van Brussel. (Recht onder het justitiepaleis.)
---verdwijnt---
pi_32064549
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:57 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Zowat de meest arme wijk in het centrum van Brussel. (Recht onder het justitiepaleis.)
oeps.. nou hopelijk weet Floripas ons wat te melden
  maandag 7 november 2005 @ 18:58:46 #289
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32064584
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:57 schreef Clourhide het volgende:

[..]

Maar wel de leukste.
Al moet ik van de flikken wel binnenblijven, jammer, zeg.
Mijn buren hebben geen internet meer - gelukkig bel ik in (ofzo) op het netwerk van de UU.
pi_32064607
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:58 schreef Floripas het volgende:

[..]

Maar wel de leukste.
Al moet ik van de flikken wel binnenblijven, jammer, zeg.
Mijn buren hebben geen internet meer - gelukkig bel ik in (ofzo) op het netwerk van de UU.
flikken maar het is duidelijk hoor.. spannend ...
  maandag 7 november 2005 @ 18:59:41 #291
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32064615
Vannacht was er ook een dreiging, maar er gebeurde vrij weinig. Nu is in mijn wijk de vlam in de pan geslagen.
  maandag 7 november 2005 @ 18:59:45 #292
78498 classpc
I don't like change
pi_32064618
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:57 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

oeps.. nou hopelijk weet Floripas ons wat te melden
hopelijk wel
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_32064642
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:59 schreef Floripas het volgende:
Vannacht was er ook een dreiging, maar er gebeurde vrij weinig. Nu is in mijn wijk de vlam in de pan geslagen.
serieus joh? jee...
  maandag 7 november 2005 @ 19:00:55 #294
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32064663
Hm, nou, eigenlijk moet ik een historisch essay schrijven. Maar wie kan er nou over geschiedenis schrijven als het onder je raam gebeurt?

Zo...neemt laptop mee naar raam...
pi_32064685
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:00 schreef Floripas het volgende:
Hm, nou, eigenlijk moet ik een historisch essay schrijven. Maar wie kan er nou over geschiedenis schrijven als het onder je raam gebeurt?

Zo...neemt laptop mee naar raam...
kun je geen foto's maken
  maandag 7 november 2005 @ 19:01:51 #296
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32064696
Zijn hier meer Belgen of Nederlandse expats? Zien die ook wat?
Ik mag niet naar buiten, maar misschien is het alleen mijn straat.
pi_32064743
Klinkt vrij ernstig !
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 7 november 2005 @ 19:03:39 #298
130955 Floripas
Blast from the past
pi_32064747
quote:
Op maandag 7 november 2005 19:01 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

kun je geen foto's maken
Da's wel een idee! Mijn buurman heeft een digitale camera. Even kijken of het lukt, of-ie op mijn laptop wil. Het is een Amerikaanse camera.
  maandag 7 november 2005 @ 19:03:46 #299
125291 1603
Op z'n Wiegels
pi_32064752
Alle "SBS-probleemwijken" gaan hier straks ook los
pi_32064758
quote:
Op maandag 7 november 2005 18:59 schreef classpc het volgende:

[..]

hopelijk wel
sensatie sensatie sensatie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo