same here behalve over dat frans, ik kan gewoon geen frans en ben 3 uur aan het zoeken op een site voordat ik een verkeerd stukje vindtquote:Op maandag 7 november 2005 15:27 schreef zoalshetis het volgende:
het is trouwens 3 uur geweest misschien dat iemand me kan inlichten wat de uitkomst is? mijn frans laat soms te wensen over (noem het intens lui)
geen idee, miljoenen idd, en we gaan er gewoon aan meebetalen hoor, tenzij je geen belastingen meer gaat betalenquote:Op maandag 7 november 2005 15:37 schreef JohnDope het volgende:
niemand heeft mij nog antwoord gegeven, hoeveel schade heeft dat uitschot al aangericht? > 100 miljoen eurootjes???
Ik zeg alvast wij als europa gaan daar niet aan meebetalen!
De vooroordelen die zowat iedereen in europa heeft over dat uitschot, worden nu helaas wel bevestigd door de rellen....quote:Op maandag 7 november 2005 15:37 schreef xFriendx het volgende:
Ook al komt de overheid straks met plannen om deze personen te helpen, vind ik wel dat voordat de overheid hier uberhaupt aan begint, dat men eerst (desnoods anoniem) bekend maakt wie die man zo hebben geslagen. Feit blijft dat ook dit onder het mom van lekker rellen gewoonweg niet kan. Ook al hebben de mensen misschien redenen om kwaad te zijn, ze hebben wel een leven ontnomen.
ik heb nog niets kunnen vinden wat lijkt op een verklaringquote:Op maandag 7 november 2005 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
same here behalve over dat frans, ik kan gewoon geen frans en ben 3 uur aan het zoeken op een site voordat ik een verkeerd stukje vindt
Ja dat moeten ze zelf weten als het goed is hebben we een goed genoeg beleid die er voor zorgt dat hier geen misbruik van wordt gemaakt.quote:Op maandag 7 november 2005 15:31 schreef kippenek het volgende:
[..]
In feite pleit je er nu voor dat iemand die hier binnen mag, *ook* het recht heeft om op z'n reet te gaan zitten en een uitkering te gaan vangen. Namelijk, dezelfde rechten gelden voor allochtonen en autochtonen.
Daar gaan we niet aan meebetalen. Frankrijk staat zo ongekend voor paal, ze krijgen klappen en trappen en doen helemaal niks terug, dan ga ik ook niet aan de schade meebetalenquote:Op maandag 7 november 2005 15:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geen idee, miljoenen idd, en we gaan er gewoon aan meebetalen hoor, tenzij je geen belastingen meer gaat betalen
Is er al een actief uitzettingsbeleid voor Fransen vanuit Frankrijk dan?quote:Op maandag 7 november 2005 15:39 schreef Gargoylesla het volgende:
Dat betekent dan ook niet zeuren als je eruit gegooid wordt en de boel maar kort en klein slaan doen de rest van de werkloze toch ook niet ??
Gewoon los daarvan.... het kan niet zo zijn dat de rellen in de kiem gesmoord worden, iedereen weer thuis zit, en de dood van deze man als "oorlogsslachtoffer" in de boeken komt te staan. Als je de ballen hebt om zo te rellen, moet je ook de ballen hebben om desnoods anoniem de persoon die het op zijn geweten heeft aan te geven.quote:Op maandag 7 november 2005 15:39 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De vooroordelen die zowat iedereen in europa heeft over dat uitschot, worden nu helaas wel bevestigd door de rellen....
we betalen waarschijnlijk indirect...en dan kan je miepen wat je wilt als je niet mee wilt betalen, je doet het toch...quote:Op maandag 7 november 2005 15:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Daar gaan we niet aan meebetalen. Frankrijk staat zo ongekend voor paal, ze krijgen klappen en trappen en doen helemaal niks terug, dan ga ik ook niet aan de schade meebetalen![]()
je kunt roepen wat je wil, maar jij gaat het toch betalen, tenzij je niet in de EU woont..quote:Op maandag 7 november 2005 15:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Daar gaan we niet aan meebetalen. Frankrijk staat zo ongekend voor paal, ze krijgen klappen en trappen en doen helemaal niks terug, dan ga ik ook niet aan de schade meebetalen![]()
Het is superlullig voor die ouwe man en die vrouw die levend in brand is gestoken, maar het bevestigt wel de vooroordelen die men altijd al had over dat volk.quote:Op maandag 7 november 2005 15:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon los daarvan.... het kan niet zo zijn dat de rellen in de kiem gesmoord worden, iedereen weer thuis zit, en de dood van deze man als "oorlogsslachtoffer" in de boeken komt te staan. Als je de ballen hebt om zo te rellen, moet je ook de ballen hebben om desnoods anoniem de persoon die het op zijn geweten heeft aan te geven.
Vergelijk het met een fonds, eerst boven pari kopen en instapkosten neerleggen uiteraard.quote:Op maandag 7 november 2005 15:31 schreef kippenek het volgende:
[..]
In feite pleit je er nu voor dat iemand die hier binnen mag, *ook* het recht heeft om op z'n reet te gaan zitten en een uitkering te gaan vangen. Namelijk, dezelfde rechten gelden voor allochtonen en autochtonen.
Nee wel een tewerkstellingsbeleid waar op ingegaan wordt iit "anderen"quote:Op maandag 7 november 2005 15:43 schreef kippenek het volgende:
[..]
Is er al een actief uitzettingsbeleid voor Fransen vanuit Frankrijk dan?
ik ook nietquote:Op maandag 7 november 2005 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb nog niets kunnen vinden wat lijkt op een verklaring![]()
He gelukkig maar.quote:Op maandag 7 november 2005 15:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het is superlullig voor die ouwe man en die vrouw die levend in brand is gestoken, maar het bevestigt wel de vooroordelen die men altijd al had over dat volk.
Ik denk niet dat dit uitschot in staat is een partijprogramma op te zettenquote:Het ware gezicht van dat uitschot komt naar boven..... politiek gezien zou hetzelfs beter zijn dat het over slaat naar andere landen. Dat is veel beter dan wanneer dat uitschot een politieke partij begint en zo politieke terreur gaat uitoefenen.
Ik weet het. Zie de link in mijn post, een paar posts hierbovenquote:Op maandag 7 november 2005 16:31 schreef RZero het volgende:
Er zijn overal rellen. En ik oversdrijf niet.
laten we eens rekenen. 4.500 auto's gemiddelde waarde 7000 euro? Meer zal dat toch niet zijn in die arme buurten. Schadepost: 315 miljoen.quote:Op maandag 7 november 2005 16:33 schreef McCarthy het volgende:
mooie extra kostenpost op de rekening van de multikulturele samenleving is dit
De schade is al zo'n paar miljoen euro en nu gaat de regering ook nog eens allerlei socialie projecten er tegen aan smijten. Alsof dat gratis is.
De multikulturele samenleving is in sociaal opzicht niet alleen een enorme flop, ook in economisch opzicht is het een drama.
Tja, je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om alles nog verder de stront in te laten draaien....quote:Op maandag 7 november 2005 16:33 schreef McCarthy het volgende:
mooie extra kostenpost op de rekening van de multikulturele samenleving is dit
De schade is al zo'n paar miljoen euro en nu gaat de regering ook nog eens allerlei socialie projecten er tegen aan smijten. Alsof dat gratis is.
De multikulturele samenleving is in sociaal opzicht niet alleen een enorme flop, ook in economisch opzicht is het een drama.
Zou dit de "verklaring" zijn die men ging afleggen?quote:16h19 Des "mesures de gardiennage" prises dans une quarantaine de collèges de Seine-Saint-Denis sur les 112 que compte le département
vertaling babelfish:quote:Op maandag 7 november 2005 16:39 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Zou dit de "verklaring" zijn die men ging afleggen?
Weet ook niet zeker wat er met "gardiennage" bedoeld wordt.
omdat ze dat zelf altijd zijnquote:Op maandag 7 november 2005 15:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
over het algemeen zijn de fransen gevoelig voor de underdog
het geen wat nu aan het rellen is.quote:Op maandag 7 november 2005 16:21 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
He gelukkig maar.
Welk volk trouwens?
[..]
Ik denk niet dat dit uitschot in staat is een partijprogramma op te zetten![]()
welke incidenten heb je het over? de wantoestanden die te maken hebben met de rellen en nu al dagen duren? allemaal incidenten op een rij dus.quote:Op maandag 7 november 2005 16:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
elk incident wordt nu wel gemarkeerd als een rel, alsof er op een normale dag geen vandalen zijn..
31 punt 5 miljoenquote:Op maandag 7 november 2005 16:35 schreef highway101 het volgende:
[..]
laten we eens rekenen. 4.500 auto's gemiddelde waarde 7000 euro? Meer zal dat toch niet zijn in die arme buurten. Schadepost: 315 miljoen.
"Normaal" worden er per nacht 20 - 40 auto's afgebrand in Frankrijk, en 9000 politieauto's worden bekogeld per jaar. Die worden nu natuurlijk meegerekend.quote:Op maandag 7 november 2005 16:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
elk incident wordt nu wel gemarkeerd als een rel, alsof er op een normale dag geen vandalen zijn..
we zijn al 30 jaar bezig met puin ruimenquote:Op maandag 7 november 2005 16:35 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Tja, je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om alles nog verder de stront in te laten draaien....
Mwoh, ik gok dat 99% van de relschoppers dom zijn en 99% van de aanzetters slim.quote:Op maandag 7 november 2005 16:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
het geen wat nu aan het rellen is.
mwaw dat weet ik niet, het zijn echt niet alleen domme mensen die lopen te rellen en aanzetten tot rellen.
niet per se domquote:Op maandag 7 november 2005 16:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mwoh, ik gok dat 99% van de relschoppers dom zijn en 99% van de aanzetters slim.
Fijn, ik wil ooks tructurele oplossingen.quote:Op maandag 7 november 2005 16:52 schreef McCarthy het volgende:
[..]
we zijn al 30 jaar bezig met puin ruimen
hoe lang wil je dat dit nog doorgaat
ik wil structurele oplossingen
Of ga je wachten tot ze de eifeltoren opblazen![]()
verkeerd gegokt, relschoppende mensen zijn een juiste weerspiegeling van de maatschappij.quote:Op maandag 7 november 2005 16:54 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mwoh, ik gok dat 99% van de relschoppers dom zijn en 99% van de aanzetters slim.
Kee, gelieve "dom" te verwisselen met "onontwikkeld" en "slim" te vervangen met "hoogopgeleid" dan.quote:Op maandag 7 november 2005 16:56 schreef McCarthy het volgende:
[..]
niet per se dom
eerder lui, gebrek aan zelfreflectie & zin om lekker te keten met de politie.
Sereneus? Dus in principe zou ik met mn dubbele mastertje dr tussen kunnen lopen?quote:Op maandag 7 november 2005 16:58 schreef JohnDope het volgende:
[..]
verkeerd gegokt, relschoppende mensen zijn een juiste weerspiegeling van de maatschappij.
vertaling:quote:Op maandag 7 november 2005 16:25 schreef RZero het volgende:
Vendée : un conducteur de fourgon décède lors d'une fusillade dimanche soir près de Challans
Dode nummer 2?
ik ken een aantal mensen met een mastertje die regelmatig in een relletje belanden.quote:Op maandag 7 november 2005 16:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sereneus? Dus in principe zou ik met mn dubbele mastertje dr tussen kunnen lopen?![]()
Wat ik dan niet snap met die "ware afspiegeling van de maatsdchappij" is waarom ik alleen kutpubertjes zie op de beelden. Waar zijn de looprekjes? Deegrollers? Relnichten?quote:Op maandag 7 november 2005 17:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
ik ken een aantal mensen met een mastertje die regelmatig in een relletje belanden.
Ik ben zelf ook wel eens onbewust in een relletje beland, die levenservaring kon ik niet laten lopen.
Op Le Monde staat het ook. Politie ontkent wel dat het iets met de rellen te maken heeft:quote:Op maandag 7 november 2005 17:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vertaling:
een bestuurder van goederenwagen overlijdt bij een schietpartij zondag avond dichtbij Challans
zou kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |