lachen die linkse tekenaartjes. het is anders chirac en de linkse parijse bestuurders die de boel laten ontsporen en dan hun minister van binnenlandse zaken, die maar wat graag over wil gaan tot harde acties, de schuld geven en het probleem met wat vliegjes baggetaliseren. echt grote klasse!quote:
na das fijn kunnen dat een beetje tegen elkaar wegstrepen. overigens waren deze nacht meer ongeregeldheden dan de nachten daarvoor. de nacht die straks ingaat is nog niet begonnen. welke bron gebruik jij?quote:Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef Meki het volgende:
1 dode gevallen
maar er zijn minder auto´s in brand gestoken dan de vorige nacht
quote:Op maandag 7 november 2005 17:48 schreef Meki het volgende:
1 dode gevallen
maar er zijn minder auto´s in brand gestoken dan de vorige nacht
quote:Op maandag 7 november 2005 17:50 schreef highway101 het volgende:
1408 auto's vannacht tegen 1295 gisternacht.
ik was aan het zoeken. Ik wist dat het een record was wederom. Plus 1 dode. Het wordt er dus zeker niet beter op.quote:Op maandag 7 november 2005 17:50 schreef highway101 het volgende:
1408 auto's vannacht tegen 1295 gisternacht.
dat geldt voor mij wel aangezien ik in frankrijk woon inmiddels. al heb ik altijd al gedacht dat het een keer moest gaan knallen, alleen niet letterlijk natuurlijkquote:Op maandag 7 november 2005 17:57 schreef Soul79 het volgende:
Jeetje wat een gedoe allemaal.
'Die racistische Amerikanen toch, zoiets zou bij ons niet gebeuren.
Ik kan me de zelfgenoegzaamheid wel herinneren van de Franse politici en intellectuelen die zich verkneukelden over de vermeende rellen in New Orleans. "Kijk toch eens waar dat Amerikaanse systeem toe leidt".quote:Op maandag 7 november 2005 17:57 schreef Soul79 het volgende:
Ik kan me nog wel de Europese zelfgenoegzaamheid herinneren tijdens de Rodney King rellen in Los Angeles in 1992.
Deze rellen hebben ook niks met racisme te makenquote:Op maandag 7 november 2005 17:57 schreef Soul79 het volgende:
Ik kan me nog wel de Europese zelfgenoegzaamheid herinneren tijdens de Rodney King rellen in Los Angeles in 1992.
In hele Parijs '?quote:Op maandag 7 november 2005 18:04 schreef michiel_merk het volgende:
avond klok in parijs, werd tijd
alsof dat specifiek geldt voor de franse regeringquote:Op maandag 7 november 2005 18:06 schreef klez het volgende:
[..]
Ik kan me de zelfgenoegzaamheid wel herinneren van de Franse politici en intellectuelen die zich verkneukelden over de vermeende rellen in New Orleans. "Kijk toch eens waar dat Amerikaanse systeem toe leidt".![]()
Is ingesteld, schijnbaar.quote:Op maandag 7 november 2005 17:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
aah.. kijk.. daar was ik niet opgekomen.
Nee, in één van die buitenwijken.quote:
Ons West-Europeanen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |