Dat zie je verkeerd. Joost heeft zijn persoonlijkheid even gecorrigeerd zodat hij weer bij Nathalie en Dido in de smaak valt. En omgaan met Menno is geen gedrag wat door de dames goedgekeurd wordt.quote:Op zondag 6 november 2005 22:45 schreef versabommie het volgende:
maareh Joost heeft menno nu helemaal laten vallen ?
quote:Op zondag 6 november 2005 22:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Jullie zien er prachtig uit, vrolijke springerts.
briljante analysequote:Op zondag 6 november 2005 22:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Joost heeft zijn persoonlijkheid even gecorrigeerd zodat hij weer bij Nathalie en Dido in de smaak valt. En omgaan met Menno is geen gedrag wat door de dames goedgekeurd wordt.
Daar vond ik hem idd laatst ook al iets van weghebben.quote:Op zondag 6 november 2005 22:47 schreef flugeltje het volgende:
Zoals Menno net achter de bar stond te dansen met z'n cocktailshaker leek hij echt ff Tom Cruise in de vermaarde film Cocktail...
Aaaaaaaaaaaaah! Wat lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef!quote:
HE, en ik danquote:
Jij ook altijd met je triootjesquote:
ik voel me Roel... jaloers en bezitterigquote:
Dat meen je niet..quote:Op zondag 6 november 2005 22:50 schreef frizti het volgende:
Gelukkig is de muziek beter dan de homo top 100 die ze normaal draaien.
Nou meid trek een jurkje aan en doe lekker meequote:Op zondag 6 november 2005 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik voel me Roel... jaloers en bezitterig
Vond 't meer een homofiele cowboyquote:Op zondag 6 november 2005 22:52 schreef Kinga het volgende:
Rob ziet er echt uit als een hippie.
quote:Op zondag 6 november 2005 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
HE, en ik dan![]()
edit: ik doe Roel na;)
Jammer dat Ralph er niet meer is, had Nathalie kunnen klagen dat hij zo 'dwingend' leidt bij het dansen.quote:Op zondag 6 november 2005 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Als de roddelsessie straks begint zal Menno er ongetwijfeld weer van langs krijgen:
te streverig, te aanwezig!
Van die vrolijkheid die door je strot geramd wordt.quote:Op zondag 6 november 2005 22:48 schreef Pinball het volgende:
Ik heb het ondertussen trouwens echt helemaal gehad met die schijtmuziek.
quote:Op zondag 6 november 2005 22:55 schreef flugeltje het volgende:
Het is weer bedtijd...
Morgen weer vroeg op om te gaan werken... KutMenno
Hoi supermamaquote:Op zondag 6 november 2005 22:56 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal![]()
Val ik zomaar middenin een salsa avondLachen dat Dido en Joost er niets van bakken
![]()
is dit watquote:Op zondag 6 november 2005 22:55 schreef Anzjie het volgende:
[..]
Nou meid trek een jurkje aan en doe lekker mee![]()
Noem je dat dansen ?quote:Op zondag 6 november 2005 22:58 schreef cuall het volgende:
Waarom danst Joost als enige van de mannen?
wij van dat gekrijsquote:Op zondag 6 november 2005 22:58 schreef MissX het volgende:
okay wie gaat er als eerste janken straks
Alcoholvrije coctails denk ik.quote:Op zondag 6 november 2005 22:52 schreef cuall het volgende:
Waarom zijn ze nog niet dronken? Al die cocktails, zonde![]()
Ja maar zeg nou eerlijk. Hij maakt het er ook wel naar hoor...quote:Op zondag 6 november 2005 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Als de roddelsessie straks begint zal Menno er ongetwijfeld weer van langs krijgen:
te streverig, te aanwezig!
quote:
Er stond in de envelop "ga verstandig om met de sterke drank" dus is niet alc. vrijquote:Op zondag 6 november 2005 22:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Alcoholvrije coctails denk ik.
Dus er wordt NIET geneukt vannacht.
Dan ga ik maar eens bijslapen straks.
Tenslotte heb ik de afgelopen nacht gekeken tot iedereen sliep.
Ik ben ook niet wijs!!![]()
Hoho Gert heb je hoog zitten, maar zit te denken aan toch wat minpuntjes voor op de fok User survival game topic na deze uitspraak.quote:Op zondag 6 november 2005 23:00 schreef Gert het volgende:
Wat is dat toch met dat Amsterdam de hele tijd.
Al zou dat niet zo zijn, al die beweging geeft je een goede muur tegen alcohol. Op concerten moet je mij ook echt liters en liters voeren voordat ik er echt wat van ga merken.quote:Op zondag 6 november 2005 22:59 schreef Coos het volgende:
Alcoholvrije coctails denk ik.
Dus er wordt NIET geneukt vannacht.
Dan ga ik maar eens bijslapen straks.
Tenslotte heb ik de afgelopen nacht gekeken tot iedereen sliep.
Ik ben ook niet wijs!!![]()
Eindelijk iemand die het opvalt.quote:Op zondag 6 november 2005 23:00 schreef Gert het volgende:
Wat is dat toch met dat Amsterdam de hele tijd.
RUGGENTUFFER!quote:Op zondag 6 november 2005 23:03 schreef TheVulture het volgende:
Joost beleefd zijn officiele coming-out nu
Al ken ik deze nummers zelf ook allemaal terwijl ik hetero ben![]()
Maakt dat wat uit dan wat ie aan heeft. Ziet er toch wel belachelijk uit. Hadden hem net zo goed een vuilniszak aan kunnen doen. Hadden ze hem ook direct met het vuil mee kunnen nemen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:01 schreef cuall het volgende:
Ha, wat ziet Rob er belacchelijk uit, lijkt wel pakkie van de fanfare![]()
Ach ja... het blijft de mooiste stad van europaquote:Op zondag 6 november 2005 23:02 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Hoho Gert heb je hoog zitten, maar zit te denken aan toch wat minpuntjes voor op de fok User survival game topic na deze uitspraak.![]()
Amsterdam is leuk voor toeristen en voor homo's zeg ik altijd maar.quote:Op zondag 6 november 2005 23:03 schreef versabommie het volgende:
Eindelijk iemand die het opvalt.
Ik wor ook kots- en kotsmisselijk van al die verheerlijking in liedjes van de grootste kliko van nederland!
godverdomme nog geen 1 keer CCR gehoord in dat hok!quote:Op zondag 6 november 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Dus Ingrid is behalve Pim Fortuyn ook nog eens Gerard, Gordon en Rene fan
quote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja... het blijft de mooiste stad van europa
Als je maar niet denkt dat ik er ook maar iéts van terugneem.quote:Op zondag 6 november 2005 23:02 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Hoho Gert heb je hoog zitten, maar zit te denken aan toch wat minpuntjes voor op de fok User survival game topic na deze uitspraak.![]()
Heb je dus niet voor niks de eerste keer punten gegevenquote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je vergeet onze Fransjequote:Op zondag 6 november 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Dus Ingrid is behalve Pim Fortuyn ook nog eens Gerard, Gordon en Rene fan
[..]
Ja waarom niet, ik moet ook wel eens werken op zaterdagavond zoals gisterenquote:Op zondag 6 november 2005 22:56 schreef SuperMOM het volgende:
waarom doen ze dit in godsnaam op een zondagavond!![]()
Dat meen je niet?quote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef MissX het volgende:
ik ken echt geen van deze nr's
Ieder nummer met 'rain' erin is goedquote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
godverdomme nog geen 1 keer CCR gehoord in dat hok!
CULTUURBARBAREN!
21:47 ongeveerquote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef tanna het volgende:
Mijn geluid valt steeds weg, jammer.
Ze zien er uit alsof ze het naar hun zin hebben,
Hoe laat is dit dansen begonnen eigenlijk? Ik kom net binnenvallen.
En voor immigranten uit de een of andere provincie die na een jaar daar wonen al denken een "leuke mokummer" te zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Amsterdam is leuk voor toeristen en voor homo's zeg ik altijd maar.
Newsflash: Net als Nederland is Europa een stuk groter dan Noord-Holland.quote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Als je wat tegen gay's hebt... tja..quote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Smerigste stad![]()
grootste Gay stad![]()
Gezellig ook nog wel, maar mooi?????
darmtoeristquote:
[..]
ik wou em ook al posten maar die van jou is net iets mooierquote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot145a1.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb een jaar in Amsterdam gestudeerd en moet ook toegeven dat ik het allemaal maar niets vond, die zogeheten ''charme'' van die stad, maar misschien is het leuker als je er echt geboren en getogen bent.quote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik er ook maar iéts van terugneem.
Zodra het woordje Amsterrrdám valt, dikken Rob en Sjaan hun accent nog even wat aan, zodat het nóg jofeler en toffe jongens klinkt. Brrr.Walg. :[ Bah.
![]()
Meen je dat nou?quote:Op zondag 6 november 2005 23:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Newsflash: Net als Nederland is Europa een stuk groter dan Noord-Holland.![]()
Putt a spell on you live .....jankende gitaar van foggerty ! YEAH!quote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ieder nummer met 'rain' erin is goed
quote:
Jammer.quote:
Vast aan het oefenen voor vanavond met roelquote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot145a1.jpg]afbeelding][/URL]
Ik vind zelf have you ever seen the rain erg mooi.quote:Op zondag 6 november 2005 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Putt a spell on you live .....jankende gitaar van foggerty ! YEAH!
Het is gewoonweg griezelig zoals wij levelen!quote:
Dan zal je als Amsterdam-fan 'It's Raining Men' ook wel volop meezingen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ieder nummer met 'rain' erin is goed
Het is al helemaal voor mijn tijd, maar dat is gewoon Nederlandse cultuur. (wel hele goedkope cultuur, maar cultuur nietteminquote:Op zondag 6 november 2005 23:08 schreef MissX het volgende:
[..]
Dit is volgens mij van voor mijn tijd
Hoewel ik ouder ben als dido en die ze wel kent.
Vergeleken bij die banaan is het apparaat van Roel een knakworstje...quote:Op zondag 6 november 2005 23:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vast aan het oefenen voor vanavond met roel
Welnee!!!quote:Op zondag 6 november 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jammer.
Misschien moet ik geen mening meer gaan geven op het forum.
Zit je om punten te bedelen ofzoquote:Op zondag 6 november 2005 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is gewoonweg griezelig zoals wij levelen!
quote:Op zondag 6 november 2005 23:08 schreef Lamon het volgende:
Ik heb een jaar in Amsterdam gestudeerd en moet ook toegeven dat ik het allemaal maar niets vond, die zogeheten ''charme'' van die stad, maar misschien is het leuker als je er echt geboren en getogen bent.
* versabommie high fived pinnie!quote:Op zondag 6 november 2005 23:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan zal je als Amsterdam-fan 'It's Raining Men' ook wel volop meezingen.
Heb helemaal niets tegen gay's. Heb goede vrienden die homo zijn, ben zelfs al regelmatig met die gasten op stap geweest. Goed en gezellig volk.quote:Op zondag 6 november 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je wat tegen gay's hebt... tja..
En bij Chantal is het nog zo fake als ik weet niet wat ook. Want die is gewoon in Lelystad opgegroeid vertelde ze gister.quote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik er ook maar iéts van terugneem.
Zodra het woordje Amsterrrdám valt, dikken Rob en Sjaan hun accent nog even wat aan, zodat het nóg jofeler en toffe jongens klinkt. Brrr.Walg. :[ Bah.
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Ben ik weer![]()
Gezellige boel nog steeds, zie ik.
quote:Op zondag 6 november 2005 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is gewoonweg griezelig zoals wij levelen!
Ieder nummer met 'rain' erin van CCR, grappenmakerquote:Op zondag 6 november 2005 23:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan zal je als Amsterdam-fan 'It's Raining Men' ook wel volop meezingen.
Zeker. Ik hoop dat ze snel lazarus zijn van die cocktails, dan kan ik ook op tijd naar bed.quote:Op zondag 6 november 2005 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Ben ik weer![]()
Gezellige boel nog steeds, zie ik.
volgende nummer van manke nelis die is ook doodquote:Op zondag 6 november 2005 23:11 schreef newsman het volgende:
Ja Andre Hazes is ook dood.
Nee, da's Den Haag.quote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef Arcee het volgende:
[..]Amsterdam
Mooiste stad van Nederland.
Iedere negatieve kijk op die mokumse ziektekiem is een pluspunt waard wat mij betreft!quote:
voor mij is nederlandse muziek cultuur, gabberquote:Op zondag 6 november 2005 23:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is al helemaal voor mijn tijd, maar dat is gewoon Nederlandse cultuur. (wel hele goedkope cultuur, maar cultuur niettemin)
Zwaar weekend?quote:Op zondag 6 november 2005 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker. Ik hoop dat ze snel lazarus zijn van die cocktails, dan kan ik ook op tijd naar bed.![]()
Je moet je zonnebril eens afzetten kun je de wereld en Amsterdam een goed bekijkenquote:
Chantal zit er gewoon namens de Josti band, dat mag nu toch wel duidelijk zijn hoop ik..!!quote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef MissX het volgende:
[..]
En bij Chantal is het nog zo fake als ik weet niet wat ook. Want die is gewoon in Lelystad opgegroeid vertelde ze gister.
Ik ben zelf in Amsterdam geboren en getoge. Maar door dat soort gevallen ga je je er gewoon voor schamen
Begin jij nou ook alquote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef Arcee het volgende:
[..]Amsterdam
Mooiste stad van Nederland.
Dat is vaak de standaard reactie ja!quote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb helemaal niets tegen gay's. Heb goede vrienden die homo zijn
Bedankt! Vraag staat er inmiddels!quote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef BBscanner het volgende:
@Day je antwoord was goed! Je mag de volgende vraag stellen
Hier ook.quote:Op zondag 6 november 2005 23:14 schreef Minouishere het volgende:
die streams bij mij bufferen als de pest, laat er 's wat opzouten, normaal zie je ze ook niet !!!
quote:Op zondag 6 november 2005 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Iedere negatieve kijk op die mokumse ziektekiem is een pluspunt waard wat mij betreft!
Ik begon het nu even écht heel zielig voor 'm te vinden, maar gelukkig mag hij meedoen met de polonaise.quote:Op zondag 6 november 2005 23:15 schreef creno het volgende:
zelfs op het feestje word menno genegeerd
quote:Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef versabommie het volgende:
Menno zingt stiekum : zeg me wat ikmoet doen, want ik wacht op de poen "lalalala
Ja, wat een enorm gemisquote:Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef TheVulture het volgende:
mensen van boven de rivieren kunnen GEEN polonaise lopen... ik herhaal GEEN polonaise lopen
Ik zeg afsteken dat grondgebied en laten afdrijven ...met wat mazzl komen ze in millwall terecht, die weten wel raad met arrogantiequote:Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Mja.. toch moet ik toegeven dat ik Amsterdam wél een mooie stad vind.
Ik pleit dan ook voor een neutronenbom.![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is vaak de standaard reactie ja!
Is er dan een speciale manier om de polonaise te lopen?quote:Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef TheVulture het volgende:
mensen van boven de rivieren kunnen GEEN polonaise lopen... ik herhaal GEEN polonaise lopen
quote:Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is er dan een speciale manier om de polonaise te lopen?
Ja maar dat snappen wij toch niet.quote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ook daar heb je ritme voor nodig hoorquote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het lijk inderdaad op een ingrid avond misschien moet ze van de laatste plaats af in pollquote:Op zondag 6 november 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel Ingrid's avond. Gaat zij eruit donderdag ofzo? Oh nee, dat kan helaas niet.
quote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef Sonique het volgende:
Zie Roel staan met die fles wodka..
Hahahaha, hij probeert Menno te overtreffen?
Moet hij hem wel even in 1 keer achteroverslaan...
Dat willen we ook helemaal niet kunnen.....ik herhaal WILLEN WE NIET!quote:Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat is jammer idd.quote:Op zondag 6 november 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel Ingrid's avond. Gaat zij eruit donderdag ofzo? Oh nee, dat kan helaas niet.
quote:
ja, veel bier in je mik en dan door je knieen zakken of je in je broek heb geschetenquote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, daar baal ik mijn hele leven al van. Polonaise is só vet cool..quote:
Tja dat krikt je zelfvertrouwen wel op jahquote:Op zondag 6 november 2005 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begon het nu even écht heel zielig voor 'm te vinden, maar gelukkig mag hij meedoen met de polonaise.![]()
Carnavalquote:Op zondag 6 november 2005 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar dat snappen wij toch niet.
Kut hè?![]()
Ik zeg lekker laten zoals het is, kunnen al die kneuzerige vrijgezellenfeesten en vervelende toeristen lekker daarheen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zeg afsteken dat grondgebied en laten afdrijven ...met wat mazzl komen ze in millwall terecht, die weten wel raad met arrogantie![]()
en dan krijgt ie straks het beetje worst wat ie heeft nog niet eens omhoogquote:
bedankt voor de omschrijving PIKquote:Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, veel bier in je mik en dan door je knieen zakken of je in je broek heb gescheten
misschien kan je wel op dansles ervoorquote:Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, daar baal ik mijn hele leven al van. Polonaise is só vet cool..
Jaja, willen dan alle bovensloters met de carnaval ook gewoon boven de sloot blijvenquote:Op zondag 6 november 2005 23:19 schreef Day het volgende:
[..]
Dat willen we ook helemaal niet kunnen.....ik herhaal WILLEN WE NIET!
quote:Op zondag 6 november 2005 23:19 schreef Day het volgende:
[..]
Dat willen we ook helemaal niet kunnen.....ik herhaal WILLEN WE NIET!
Ik zeg de fik erin!quote:Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zeg lekker laten zoals het is, kunnen al die kneuzerige vrijgezellenfeesten en vervelende toeristen lekker daarheen.![]()
my thoughts exactelyquote:Op zondag 6 november 2005 23:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaja, willen dan alle bovensloters met de carnaval ook gewoon boven de sloot blijven![]()
Nu ga je enorm fucking te ver you!quote:Op zondag 6 november 2005 23:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaja, willen dan alle bovensloters met de carnaval ook gewoon boven de sloot blijven![]()
Lijkt me gaaf. Carnaval is ook al zo leukquote:Op zondag 6 november 2005 23:21 schreef MissX het volgende:
[..]
misschien kan je wel op dansles ervoor
Ja.quote:Op zondag 6 november 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Maar eh... ik was even weg. Hoe zit het met die salsa? Is dat voorbij?
ok behalve Bommie. Wil wel erg graag dat paarse tubbiepak met roze oorwarmers zienquote:Op zondag 6 november 2005 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu ga je enorm fucking te ver you!
Carnaval roelt keihard. Alleen de Westeuropese versie zuigt.quote:
Die is nu gaande denk ik, dus het feestje is iets langer dan alleen het salsa gedeelte gok ikquote:Op zondag 6 november 2005 23:23 schreef Arcee het volgende:
Hebben ze de verrassing gewonnen en zo ja, al gehad?
Nou nou nou, wat rigoreus. Wat is er mis met mijn neutronenbom.quote:
Zit wat in. Met die salsa was er tenminste nog enig lichamelijk contact.quote:Op zondag 6 november 2005 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat betekent niet automatisch een verbetering.
Wil je dat even laten.quote:Op zondag 6 november 2005 23:22 schreef BB5kijker het volgende:
Kan die muziek wat zachter??? Zo kan Chankwal natuurlijk niet roddelen.
[afbeelding]
Foto: Chankwal heeft het een beetje koud
als je aan de tv op mijn buik komt dan heb je kans dat ik je ala roel uit mekaar wil trekken maar dan niet zoals roel in slaap hequote:Op zondag 6 november 2005 23:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ok behalve Bommie. Wil wel erg graag dat paarse tubbiepak met roze oorwarmers zien![]()
Conservatorium stelt niets voor. Kan ieder kind op.quote:Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef MissX het volgende:
Ik snap toch echt niet hoe Lieske het ooit voor elkaar heeft gekregen om op het conservatorium te worden toegelaten![]()
volgens mij hebben ze die al gedraaid? of was dat de normale ABBAquote:Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef creno het volgende:
ze moeten in het huis de nieuwe van Madonna draaien ! ben wel benieuwd naar de reacties
bijv ingrid met duim in mond: dit liedje kenniknie
Kakkerlakken schijnen dat te overleven. Zal je net zien.quote:Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
Nou nou nou, wat rigoreus. Wat is er mis met mijn neutronenbom.
Je zult zien dat de stad daar enórm van opknapt.
quote:Op zondag 6 november 2005 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze die al gedraaid? of was dat de normale ABBA
ze hebben toch ook die scheermesbom ? of die magentronbom dat alles kapot is maar wel alle gebouwen nog staan of draaf ik door nuquote:Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze alleen niet kon salsa dansen maar ik ben nu even een tijdje aan het kijken maar ze kan écht niet dansen!!quote:
De rest van NL alleen ook... en wat daarom heen ligt.quote:Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieske zit niet echt op het conservatorium, althans, op de normale manier, waarmee je kunt afstuderen daar.. En daar blijf ik bij.quote:Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef MissX het volgende:
Ik snap toch echt niet hoe Lieske het ooit voor elkaar heeft gekregen om op het conservatorium te worden toegelaten![]()
Nou ze danst beter dan Dido, die gooit alleen een stelt omhoog en loopt weer terugquote:Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef MissX het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
als je aan de tv op mijn buik komt dan heb je kans dat ik je ala roel uit mekaar wil trekken maar dan niet zoals roel in slaap he
![]()
Gaan ze daar van hangen dan?quote:Op zondag 6 november 2005 23:22 schreef BB5kijker het volgende:
Kan die muziek wat zachter??? Zo kan Chankwal natuurlijk niet roddelen.
[afbeelding]
Foto: Chankwal heeft het een beetje koud
quote:Op zondag 6 november 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Conservatorium stelt niets voor. Kan ieder kind op.
JA! kommakommakommaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr!quote:
bio bommetje doet ook wonderen...quote:Op zondag 6 november 2005 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze hebben toch ook die scheermesbom ? of die magentronbom dat alles kapot is maar wel alle gebouwen nog staan of draaf ik door nu![]()
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 23:26 schreef regenworm het volgende:
Er wordt flink doorgezopen dan kan nog leuk worden.
Zelfs Joost danst beter dan Dido.quote:Op zondag 6 november 2005 23:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ze danst beter dan Dido, die gooit alleen een stelt omhoog en loopt weer terug![]()
tis toch al 1 grote rottende gft-bak ....quote:
Rob heeft zijn (Cola vervangen) voor iets met whisky en rum vertelde hij strakkies tegen Roelquote:
Jij bent op een BAN uit, he ?quote:Op zondag 6 november 2005 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis toch al 1 grote rottende gft-bak ....
euh even mosterd na de maaltijd...krijg je voor dit soort teksten een ban?
danst dido dan ze zat de wel erg lang op de bank.quote:Op zondag 6 november 2005 23:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zelfs Joost danst beter dan Dido.
Tanja is al weg, helaas.quote:Op zondag 6 november 2005 23:30 schreef newsman het volgende:
Ik vind zelf dat Tanja het beste kan zingen van allemaal.
Waarom lult ze er dan de hele tijd zo over.quote:Op zondag 6 november 2005 23:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Lieske zit niet echt op het conservatorium, althans, op de normale manier, waarmee je kunt afstuderen daar.. En daar blijf ik bij.
Die was sowieso met alle weekopdrachten de beste.quote:Op zondag 6 november 2005 23:30 schreef newsman het volgende:
Ik vind zelf dat Tanja het beste kan zingen van allemaal.
Dat niet maar het staat zo mooi op mijn cvquote:
Ik dacht dat ze nog steeds in de babykamer zatquote:
Ik hoop het niet, anders neem ik het terug natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2005 23:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
tis toch al 1 grote rottende gft-bak ....
euh even mosterd na de maaltijd...krijg je voor dit soort teksten een ban?
Met 2 vingers in de neus, kleine meisjes!quote:Op zondag 6 november 2005 23:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
KOm met zn 2en kunnen we m aan eitje![]()
Nomineren was nog nooit zo gemakkelijk.quote:Op zondag 6 november 2005 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Ze draaien Diva
Chantal: "Dit is Dido haar liedje"
ik denk dat Dido daar nog op terug komt
Ik mis linda al heel lang ze was het feestbeest van BB5quote:Op zondag 6 november 2005 23:31 schreef F4iTH het volgende:
Ik mis Linda een beetje op dit moment (voor het eerst)![]()
Ja.quote:Op zondag 6 november 2005 23:31 schreef Gert het volgende:
Iedereen zingt ook alles maar mee!
Kennen jullie die simpele herrie ook allemaal uit je hoofd?
Ik neem geen woord trug over die rottende plaag op deze schone aardkloot.quote:Op zondag 6 november 2005 23:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, anders neem ik het terug natuurlijk![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Met 2 vingers in de neus, kleine meisjes!
quote:Op zondag 6 november 2005 23:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die was sowieso met alle weekopdrachten de beste.
Ik WIL niet eens een polonaise lopenquote:Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Ik ken echt geen van die nr's. Maar mijn muzieksmaak komt hier ook niet eens in de buurt van.quote:Op zondag 6 november 2005 23:31 schreef Gert het volgende:
O dat is het nummer van die Israelische travestiet... die ken ik eik ook wel..
Chantal is gewoon jalours op Dido...Dat is nu helemaal wel duidelijkquote:Op zondag 6 november 2005 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Ze draaien Diva
Chantal: "Dit is Dido haar liedje"
ik denk dat Dido daar nog op terug komt
laat mij het werk maar doen anders komt er nix van !quote:Op zondag 6 november 2005 23:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
heb meer kracht in mn pink dan jij in je grote teen![]()
![]()
Is geen travestiet, is omgebouwd.quote:Op zondag 6 november 2005 23:31 schreef Gert het volgende:
* Bekentquote:Op zondag 6 november 2005 23:31 schreef Gert het volgende:
Kom maar? nu al?quote:Op zondag 6 november 2005 23:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
JA! kommakommakommaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr!
Geen appels met peren vergelijken!quote:Op zondag 6 november 2005 23:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
![]()
heb meer kracht in mn pink dan jij in je grote teen![]()
![]()
alsof dat lied elke dag op de radio voorbij komtquote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef Day het volgende:
[..]
* Bekent![]()
(maar ik heb een excuus, luister veel naar de radio op mijn werk)
Mannenquote:Op zondag 6 november 2005 23:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
laat mij het werk maar doen anders komt er nix van !
hij is biquote:Op zondag 6 november 2005 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Joost is echt latent homoseksueel, no doubt about it.... die komt nog wel een keer a la Jamai uit de kast...
Ik denk dat Brenda zo langzamerhand toch ook zal beginnen te twijfelen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:34 schreef TheVulture het volgende:
Joost is echt latent homoseksueel, no doubt about it.... die komt nog wel een keer a la Jamai uit de kast...
dronken geblèrquote:Op zondag 6 november 2005 23:35 schreef Lamon het volgende:
Dit is toch geen zingen meer, mensen?
Tering!
Ze willen dat Roel en Dido van bil gaanquote:Op zondag 6 november 2005 23:34 schreef regenworm het volgende:
Er moet een bedoeling van BB zitten achter dit feest.
KEUKEN!quote:Op zondag 6 november 2005 23:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Mannen![]()
Wij vrouwen kunnen echt wel wat hoor.
Heel veel zelfs
quote:Op zondag 6 november 2005 23:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Mannen![]()
Wij vrouwen kunnen echt wel wat hoor.
Heel veel zelfs
Forum Opties | |
---|---|