Ik zeg de fik erin!quote:Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zeg lekker laten zoals het is, kunnen al die kneuzerige vrijgezellenfeesten en vervelende toeristen lekker daarheen.![]()
my thoughts exactelyquote:Op zondag 6 november 2005 23:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaja, willen dan alle bovensloters met de carnaval ook gewoon boven de sloot blijven![]()
Nu ga je enorm fucking te ver you!quote:Op zondag 6 november 2005 23:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Jaja, willen dan alle bovensloters met de carnaval ook gewoon boven de sloot blijven![]()
Lijkt me gaaf. Carnaval is ook al zo leukquote:Op zondag 6 november 2005 23:21 schreef MissX het volgende:
[..]
misschien kan je wel op dansles ervoor
Ja.quote:Op zondag 6 november 2005 23:22 schreef scanman01 het volgende:
Maar eh... ik was even weg. Hoe zit het met die salsa? Is dat voorbij?
ok behalve Bommie. Wil wel erg graag dat paarse tubbiepak met roze oorwarmers zienquote:Op zondag 6 november 2005 23:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu ga je enorm fucking te ver you!
Carnaval roelt keihard. Alleen de Westeuropese versie zuigt.quote:
Die is nu gaande denk ik, dus het feestje is iets langer dan alleen het salsa gedeelte gok ikquote:Op zondag 6 november 2005 23:23 schreef Arcee het volgende:
Hebben ze de verrassing gewonnen en zo ja, al gehad?
Nou nou nou, wat rigoreus. Wat is er mis met mijn neutronenbom.quote:
Zit wat in. Met die salsa was er tenminste nog enig lichamelijk contact.quote:Op zondag 6 november 2005 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat betekent niet automatisch een verbetering.
Wil je dat even laten.quote:Op zondag 6 november 2005 23:22 schreef BB5kijker het volgende:
Kan die muziek wat zachter??? Zo kan Chankwal natuurlijk niet roddelen.
[afbeelding]
Foto: Chankwal heeft het een beetje koud
als je aan de tv op mijn buik komt dan heb je kans dat ik je ala roel uit mekaar wil trekken maar dan niet zoals roel in slaap hequote:Op zondag 6 november 2005 23:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ok behalve Bommie. Wil wel erg graag dat paarse tubbiepak met roze oorwarmers zien![]()
Conservatorium stelt niets voor. Kan ieder kind op.quote:Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef MissX het volgende:
Ik snap toch echt niet hoe Lieske het ooit voor elkaar heeft gekregen om op het conservatorium te worden toegelaten![]()
volgens mij hebben ze die al gedraaid? of was dat de normale ABBAquote:Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef creno het volgende:
ze moeten in het huis de nieuwe van Madonna draaien ! ben wel benieuwd naar de reacties
bijv ingrid met duim in mond: dit liedje kenniknie
Kakkerlakken schijnen dat te overleven. Zal je net zien.quote:Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
Nou nou nou, wat rigoreus. Wat is er mis met mijn neutronenbom.
Je zult zien dat de stad daar enórm van opknapt.
quote:Op zondag 6 november 2005 23:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze die al gedraaid? of was dat de normale ABBA
ze hebben toch ook die scheermesbom ? of die magentronbom dat alles kapot is maar wel alle gebouwen nog staan of draaf ik door nuquote:Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze alleen niet kon salsa dansen maar ik ben nu even een tijdje aan het kijken maar ze kan écht niet dansen!!quote:
De rest van NL alleen ook... en wat daarom heen ligt.quote:Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Lieske zit niet echt op het conservatorium, althans, op de normale manier, waarmee je kunt afstuderen daar.. En daar blijf ik bij.quote:Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef MissX het volgende:
Ik snap toch echt niet hoe Lieske het ooit voor elkaar heeft gekregen om op het conservatorium te worden toegelaten![]()
Nou ze danst beter dan Dido, die gooit alleen een stelt omhoog en loopt weer terugquote:Op zondag 6 november 2005 23:24 schreef MissX het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 23:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
als je aan de tv op mijn buik komt dan heb je kans dat ik je ala roel uit mekaar wil trekken maar dan niet zoals roel in slaap he
![]()
Gaan ze daar van hangen dan?quote:Op zondag 6 november 2005 23:22 schreef BB5kijker het volgende:
Kan die muziek wat zachter??? Zo kan Chankwal natuurlijk niet roddelen.
[afbeelding]
Foto: Chankwal heeft het een beetje koud
quote:Op zondag 6 november 2005 23:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Conservatorium stelt niets voor. Kan ieder kind op.
JA! kommakommakommaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr!quote:
bio bommetje doet ook wonderen...quote:Op zondag 6 november 2005 23:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze hebben toch ook die scheermesbom ? of die magentronbom dat alles kapot is maar wel alle gebouwen nog staan of draaf ik door nu![]()
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 23:26 schreef regenworm het volgende:
Er wordt flink doorgezopen dan kan nog leuk worden.
Zelfs Joost danst beter dan Dido.quote:Op zondag 6 november 2005 23:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ze danst beter dan Dido, die gooit alleen een stelt omhoog en loopt weer terug![]()
tis toch al 1 grote rottende gft-bak ....quote:
Rob heeft zijn (Cola vervangen) voor iets met whisky en rum vertelde hij strakkies tegen Roelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |