Bedankt! Vraag staat er inmiddels!quote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef BBscanner het volgende:
@Day je antwoord was goed! Je mag de volgende vraag stellen
Hier ook.quote:Op zondag 6 november 2005 23:14 schreef Minouishere het volgende:
die streams bij mij bufferen als de pest, laat er 's wat opzouten, normaal zie je ze ook niet !!!
quote:Op zondag 6 november 2005 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Iedere negatieve kijk op die mokumse ziektekiem is een pluspunt waard wat mij betreft!
Ik begon het nu even écht heel zielig voor 'm te vinden, maar gelukkig mag hij meedoen met de polonaise.quote:Op zondag 6 november 2005 23:15 schreef creno het volgende:
zelfs op het feestje word menno genegeerd
quote:Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef versabommie het volgende:
Menno zingt stiekum : zeg me wat ikmoet doen, want ik wacht op de poen "lalalala
Ja, wat een enorm gemisquote:Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef TheVulture het volgende:
mensen van boven de rivieren kunnen GEEN polonaise lopen... ik herhaal GEEN polonaise lopen
Ik zeg afsteken dat grondgebied en laten afdrijven ...met wat mazzl komen ze in millwall terecht, die weten wel raad met arrogantiequote:Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Mja.. toch moet ik toegeven dat ik Amsterdam wél een mooie stad vind.
Ik pleit dan ook voor een neutronenbom.![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is vaak de standaard reactie ja!
Is er dan een speciale manier om de polonaise te lopen?quote:Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef TheVulture het volgende:
mensen van boven de rivieren kunnen GEEN polonaise lopen... ik herhaal GEEN polonaise lopen
quote:Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is er dan een speciale manier om de polonaise te lopen?
Ja maar dat snappen wij toch niet.quote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ook daar heb je ritme voor nodig hoorquote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het lijk inderdaad op een ingrid avond misschien moet ze van de laatste plaats af in pollquote:Op zondag 6 november 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel Ingrid's avond. Gaat zij eruit donderdag ofzo? Oh nee, dat kan helaas niet.
quote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef Sonique het volgende:
Zie Roel staan met die fles wodka..
Hahahaha, hij probeert Menno te overtreffen?
Moet hij hem wel even in 1 keer achteroverslaan...
Dat willen we ook helemaal niet kunnen.....ik herhaal WILLEN WE NIET!quote:Op zondag 6 november 2005 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Dat is jammer idd.quote:Op zondag 6 november 2005 23:17 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel Ingrid's avond. Gaat zij eruit donderdag ofzo? Oh nee, dat kan helaas niet.
quote:
ja, veel bier in je mik en dan door je knieen zakken of je in je broek heb geschetenquote:Op zondag 6 november 2005 23:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, daar baal ik mijn hele leven al van. Polonaise is só vet cool..quote:
Tja dat krikt je zelfvertrouwen wel op jahquote:Op zondag 6 november 2005 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik begon het nu even écht heel zielig voor 'm te vinden, maar gelukkig mag hij meedoen met de polonaise.![]()
Carnavalquote:Op zondag 6 november 2005 23:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar dat snappen wij toch niet.
Kut hè?![]()
Ik zeg lekker laten zoals het is, kunnen al die kneuzerige vrijgezellenfeesten en vervelende toeristen lekker daarheen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zeg afsteken dat grondgebied en laten afdrijven ...met wat mazzl komen ze in millwall terecht, die weten wel raad met arrogantie![]()
en dan krijgt ie straks het beetje worst wat ie heeft nog niet eens omhoogquote:
bedankt voor de omschrijving PIKquote:Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, veel bier in je mik en dan door je knieen zakken of je in je broek heb gescheten
misschien kan je wel op dansles ervoorquote:Op zondag 6 november 2005 23:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, daar baal ik mijn hele leven al van. Polonaise is só vet cool..
Jaja, willen dan alle bovensloters met de carnaval ook gewoon boven de sloot blijvenquote:Op zondag 6 november 2005 23:19 schreef Day het volgende:
[..]
Dat willen we ook helemaal niet kunnen.....ik herhaal WILLEN WE NIET!
quote:Op zondag 6 november 2005 23:19 schreef Day het volgende:
[..]
Dat willen we ook helemaal niet kunnen.....ik herhaal WILLEN WE NIET!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |