darmtoeristquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja... het blijft de mooiste stad van europa
ik wou em ook al posten maar die van jou is net iets mooierquote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot145a1.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb een jaar in Amsterdam gestudeerd en moet ook toegeven dat ik het allemaal maar niets vond, die zogeheten ''charme'' van die stad, maar misschien is het leuker als je er echt geboren en getogen bent.quote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik er ook maar iéts van terugneem.
Zodra het woordje Amsterrrdám valt, dikken Rob en Sjaan hun accent nog even wat aan, zodat het nóg jofeler en toffe jongens klinkt. Brrr.Walg. :[ Bah.
![]()
Meen je dat nou?quote:Op zondag 6 november 2005 23:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Newsflash: Net als Nederland is Europa een stuk groter dan Noord-Holland.![]()
Putt a spell on you live .....jankende gitaar van foggerty ! YEAH!quote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ieder nummer met 'rain' erin is goed
quote:
Jammer.quote:
Vast aan het oefenen voor vanavond met roelquote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot145a1.jpg]afbeelding][/URL]
Ik vind zelf have you ever seen the rain erg mooi.quote:Op zondag 6 november 2005 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Putt a spell on you live .....jankende gitaar van foggerty ! YEAH!
Het is gewoonweg griezelig zoals wij levelen!quote:
Dan zal je als Amsterdam-fan 'It's Raining Men' ook wel volop meezingen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ieder nummer met 'rain' erin is goed
Het is al helemaal voor mijn tijd, maar dat is gewoon Nederlandse cultuur. (wel hele goedkope cultuur, maar cultuur nietteminquote:Op zondag 6 november 2005 23:08 schreef MissX het volgende:
[..]
Dit is volgens mij van voor mijn tijd
Hoewel ik ouder ben als dido en die ze wel kent.
Vergeleken bij die banaan is het apparaat van Roel een knakworstje...quote:Op zondag 6 november 2005 23:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vast aan het oefenen voor vanavond met roel
Welnee!!!quote:Op zondag 6 november 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jammer.
Misschien moet ik geen mening meer gaan geven op het forum.
Zit je om punten te bedelen ofzoquote:Op zondag 6 november 2005 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is gewoonweg griezelig zoals wij levelen!
quote:Op zondag 6 november 2005 23:08 schreef Lamon het volgende:
Ik heb een jaar in Amsterdam gestudeerd en moet ook toegeven dat ik het allemaal maar niets vond, die zogeheten ''charme'' van die stad, maar misschien is het leuker als je er echt geboren en getogen bent.
* versabommie high fived pinnie!quote:Op zondag 6 november 2005 23:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan zal je als Amsterdam-fan 'It's Raining Men' ook wel volop meezingen.
Heb helemaal niets tegen gay's. Heb goede vrienden die homo zijn, ben zelfs al regelmatig met die gasten op stap geweest. Goed en gezellig volk.quote:Op zondag 6 november 2005 23:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je wat tegen gay's hebt... tja..
En bij Chantal is het nog zo fake als ik weet niet wat ook. Want die is gewoon in Lelystad opgegroeid vertelde ze gister.quote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik er ook maar iéts van terugneem.
Zodra het woordje Amsterrrdám valt, dikken Rob en Sjaan hun accent nog even wat aan, zodat het nóg jofeler en toffe jongens klinkt. Brrr.Walg. :[ Bah.
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Ben ik weer![]()
Gezellige boel nog steeds, zie ik.
quote:Op zondag 6 november 2005 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is gewoonweg griezelig zoals wij levelen!
Ieder nummer met 'rain' erin van CCR, grappenmakerquote:Op zondag 6 november 2005 23:10 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dan zal je als Amsterdam-fan 'It's Raining Men' ook wel volop meezingen.
Zeker. Ik hoop dat ze snel lazarus zijn van die cocktails, dan kan ik ook op tijd naar bed.quote:Op zondag 6 november 2005 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
Ben ik weer![]()
Gezellige boel nog steeds, zie ik.
volgende nummer van manke nelis die is ook doodquote:Op zondag 6 november 2005 23:11 schreef newsman het volgende:
Ja Andre Hazes is ook dood.
Nee, da's Den Haag.quote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef Arcee het volgende:
[..]Amsterdam
Mooiste stad van Nederland.
Iedere negatieve kijk op die mokumse ziektekiem is een pluspunt waard wat mij betreft!quote:
voor mij is nederlandse muziek cultuur, gabberquote:Op zondag 6 november 2005 23:10 schreef Lamon het volgende:
[..]
Het is al helemaal voor mijn tijd, maar dat is gewoon Nederlandse cultuur. (wel hele goedkope cultuur, maar cultuur niettemin)
Zwaar weekend?quote:Op zondag 6 november 2005 23:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Zeker. Ik hoop dat ze snel lazarus zijn van die cocktails, dan kan ik ook op tijd naar bed.![]()
Je moet je zonnebril eens afzetten kun je de wereld en Amsterdam een goed bekijkenquote:
Chantal zit er gewoon namens de Josti band, dat mag nu toch wel duidelijk zijn hoop ik..!!quote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef MissX het volgende:
[..]
En bij Chantal is het nog zo fake als ik weet niet wat ook. Want die is gewoon in Lelystad opgegroeid vertelde ze gister.
Ik ben zelf in Amsterdam geboren en getoge. Maar door dat soort gevallen ga je je er gewoon voor schamen
Begin jij nou ook alquote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef Arcee het volgende:
[..]Amsterdam
Mooiste stad van Nederland.
Dat is vaak de standaard reactie ja!quote:Op zondag 6 november 2005 23:12 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb helemaal niets tegen gay's. Heb goede vrienden die homo zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |