darmtoeristquote:
quote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja... het blijft de mooiste stad van europa
ik wou em ook al posten maar die van jou is net iets mooierquote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot145a1.jpg]afbeelding][/URL]
Ik heb een jaar in Amsterdam gestudeerd en moet ook toegeven dat ik het allemaal maar niets vond, die zogeheten ''charme'' van die stad, maar misschien is het leuker als je er echt geboren en getogen bent.quote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ik er ook maar iéts van terugneem.
Zodra het woordje Amsterrrdám valt, dikken Rob en Sjaan hun accent nog even wat aan, zodat het nóg jofeler en toffe jongens klinkt. Brrr.Walg. :[ Bah.
![]()
Meen je dat nou?quote:Op zondag 6 november 2005 23:07 schreef Pinball het volgende:
[..]
Newsflash: Net als Nederland is Europa een stuk groter dan Noord-Holland.![]()
Putt a spell on you live .....jankende gitaar van foggerty ! YEAH!quote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ieder nummer met 'rain' erin is goed
quote:
Jammer.quote:
Vast aan het oefenen voor vanavond met roelquote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef Muerte het volgende:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot145a1.jpg]afbeelding][/URL]
Ik vind zelf have you ever seen the rain erg mooi.quote:Op zondag 6 november 2005 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Putt a spell on you live .....jankende gitaar van foggerty ! YEAH!
Het is gewoonweg griezelig zoals wij levelen!quote:
Dan zal je als Amsterdam-fan 'It's Raining Men' ook wel volop meezingen.quote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ieder nummer met 'rain' erin is goed
Het is al helemaal voor mijn tijd, maar dat is gewoon Nederlandse cultuur. (wel hele goedkope cultuur, maar cultuur nietteminquote:Op zondag 6 november 2005 23:08 schreef MissX het volgende:
[..]
Dit is volgens mij van voor mijn tijd
Hoewel ik ouder ben als dido en die ze wel kent.
Vergeleken bij die banaan is het apparaat van Roel een knakworstje...quote:Op zondag 6 november 2005 23:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Vast aan het oefenen voor vanavond met roel
Welnee!!!quote:Op zondag 6 november 2005 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jammer.
Misschien moet ik geen mening meer gaan geven op het forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |