Dat meen je niet..quote:Op zondag 6 november 2005 22:50 schreef frizti het volgende:
Gelukkig is de muziek beter dan de homo top 100 die ze normaal draaien.
Nou meid trek een jurkje aan en doe lekker meequote:Op zondag 6 november 2005 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik voel me Roel... jaloers en bezitterig
Vond 't meer een homofiele cowboyquote:Op zondag 6 november 2005 22:52 schreef Kinga het volgende:
Rob ziet er echt uit als een hippie.
quote:Op zondag 6 november 2005 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
HE, en ik dan![]()
edit: ik doe Roel na;)
Jammer dat Ralph er niet meer is, had Nathalie kunnen klagen dat hij zo 'dwingend' leidt bij het dansen.quote:Op zondag 6 november 2005 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Als de roddelsessie straks begint zal Menno er ongetwijfeld weer van langs krijgen:
te streverig, te aanwezig!
Van die vrolijkheid die door je strot geramd wordt.quote:Op zondag 6 november 2005 22:48 schreef Pinball het volgende:
Ik heb het ondertussen trouwens echt helemaal gehad met die schijtmuziek.
quote:Op zondag 6 november 2005 22:55 schreef flugeltje het volgende:
Het is weer bedtijd...
Morgen weer vroeg op om te gaan werken... KutMenno
Hoi supermamaquote:Op zondag 6 november 2005 22:56 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal![]()
Val ik zomaar middenin een salsa avondLachen dat Dido en Joost er niets van bakken
![]()
is dit watquote:Op zondag 6 november 2005 22:55 schreef Anzjie het volgende:
[..]
Nou meid trek een jurkje aan en doe lekker mee![]()
Noem je dat dansen ?quote:Op zondag 6 november 2005 22:58 schreef cuall het volgende:
Waarom danst Joost als enige van de mannen?
wij van dat gekrijsquote:Op zondag 6 november 2005 22:58 schreef MissX het volgende:
okay wie gaat er als eerste janken straks
Alcoholvrije coctails denk ik.quote:Op zondag 6 november 2005 22:52 schreef cuall het volgende:
Waarom zijn ze nog niet dronken? Al die cocktails, zonde![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |