Dat zie je verkeerd. Joost heeft zijn persoonlijkheid even gecorrigeerd zodat hij weer bij Nathalie en Dido in de smaak valt. En omgaan met Menno is geen gedrag wat door de dames goedgekeurd wordt.quote:Op zondag 6 november 2005 22:45 schreef versabommie het volgende:
maareh Joost heeft menno nu helemaal laten vallen ?
quote:Op zondag 6 november 2005 22:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Jullie zien er prachtig uit, vrolijke springerts.
briljante analysequote:Op zondag 6 november 2005 22:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd. Joost heeft zijn persoonlijkheid even gecorrigeerd zodat hij weer bij Nathalie en Dido in de smaak valt. En omgaan met Menno is geen gedrag wat door de dames goedgekeurd wordt.
Daar vond ik hem idd laatst ook al iets van weghebben.quote:Op zondag 6 november 2005 22:47 schreef flugeltje het volgende:
Zoals Menno net achter de bar stond te dansen met z'n cocktailshaker leek hij echt ff Tom Cruise in de vermaarde film Cocktail...
Aaaaaaaaaaaaah! Wat lieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeef!quote:
HE, en ik danquote:
Jij ook altijd met je triootjesquote:
ik voel me Roel... jaloers en bezitterigquote:
Dat meen je niet..quote:Op zondag 6 november 2005 22:50 schreef frizti het volgende:
Gelukkig is de muziek beter dan de homo top 100 die ze normaal draaien.
Nou meid trek een jurkje aan en doe lekker meequote:Op zondag 6 november 2005 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik voel me Roel... jaloers en bezitterig
Vond 't meer een homofiele cowboyquote:Op zondag 6 november 2005 22:52 schreef Kinga het volgende:
Rob ziet er echt uit als een hippie.
quote:Op zondag 6 november 2005 22:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
HE, en ik dan![]()
edit: ik doe Roel na;)
Jammer dat Ralph er niet meer is, had Nathalie kunnen klagen dat hij zo 'dwingend' leidt bij het dansen.quote:Op zondag 6 november 2005 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Als de roddelsessie straks begint zal Menno er ongetwijfeld weer van langs krijgen:
te streverig, te aanwezig!
Van die vrolijkheid die door je strot geramd wordt.quote:Op zondag 6 november 2005 22:48 schreef Pinball het volgende:
Ik heb het ondertussen trouwens echt helemaal gehad met die schijtmuziek.
quote:Op zondag 6 november 2005 22:55 schreef flugeltje het volgende:
Het is weer bedtijd...
Morgen weer vroeg op om te gaan werken... KutMenno
Hoi supermamaquote:Op zondag 6 november 2005 22:56 schreef SuperMOM het volgende:
Hoi allemaal![]()
Val ik zomaar middenin een salsa avondLachen dat Dido en Joost er niets van bakken
![]()
is dit watquote:Op zondag 6 november 2005 22:55 schreef Anzjie het volgende:
[..]
Nou meid trek een jurkje aan en doe lekker mee![]()
Noem je dat dansen ?quote:Op zondag 6 november 2005 22:58 schreef cuall het volgende:
Waarom danst Joost als enige van de mannen?
wij van dat gekrijsquote:Op zondag 6 november 2005 22:58 schreef MissX het volgende:
okay wie gaat er als eerste janken straks
Alcoholvrije coctails denk ik.quote:Op zondag 6 november 2005 22:52 schreef cuall het volgende:
Waarom zijn ze nog niet dronken? Al die cocktails, zonde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |