Ach ja... het blijft de mooiste stad van europaquote:Op zondag 6 november 2005 23:02 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Hoho Gert heb je hoog zitten, maar zit te denken aan toch wat minpuntjes voor op de fok User survival game topic na deze uitspraak.![]()
Amsterdam is leuk voor toeristen en voor homo's zeg ik altijd maar.quote:Op zondag 6 november 2005 23:03 schreef versabommie het volgende:
Eindelijk iemand die het opvalt.
Ik wor ook kots- en kotsmisselijk van al die verheerlijking in liedjes van de grootste kliko van nederland!
godverdomme nog geen 1 keer CCR gehoord in dat hok!quote:Op zondag 6 november 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Dus Ingrid is behalve Pim Fortuyn ook nog eens Gerard, Gordon en Rene fan
quote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach ja... het blijft de mooiste stad van europa
Als je maar niet denkt dat ik er ook maar iéts van terugneem.quote:Op zondag 6 november 2005 23:02 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Hoho Gert heb je hoog zitten, maar zit te denken aan toch wat minpuntjes voor op de fok User survival game topic na deze uitspraak.![]()
Heb je dus niet voor niks de eerste keer punten gegevenquote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je vergeet onze Fransjequote:Op zondag 6 november 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Dus Ingrid is behalve Pim Fortuyn ook nog eens Gerard, Gordon en Rene fan
quote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja waarom niet, ik moet ook wel eens werken op zaterdagavond zoals gisterenquote:Op zondag 6 november 2005 22:56 schreef SuperMOM het volgende:
waarom doen ze dit in godsnaam op een zondagavond!![]()
Dat meen je niet?quote:Op zondag 6 november 2005 23:06 schreef MissX het volgende:
ik ken echt geen van deze nr's
Ieder nummer met 'rain' erin is goedquote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
godverdomme nog geen 1 keer CCR gehoord in dat hok!
CULTUURBARBAREN!
21:47 ongeveerquote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef tanna het volgende:
Mijn geluid valt steeds weg, jammer.
Ze zien er uit alsof ze het naar hun zin hebben,
Hoe laat is dit dansen begonnen eigenlijk? Ik kom net binnenvallen.
En voor immigranten uit de een of andere provincie die na een jaar daar wonen al denken een "leuke mokummer" te zijn.quote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef Pinball het volgende:
[..]
Amsterdam is leuk voor toeristen en voor homo's zeg ik altijd maar.
Newsflash: Net als Nederland is Europa een stuk groter dan Noord-Holland.quote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef scanman01 het volgende:
Als je wat tegen gay's hebt... tja..quote:Op zondag 6 november 2005 23:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
Smerigste stad![]()
grootste Gay stad![]()
Gezellig ook nog wel, maar mooi?????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |