quote:Op zondag 6 november 2005 15:16 schreef Biancavia het volgende:
Wanneer hoor je of je pas wel of niet is goedgekeurd?
Want ik denk dat mijn ontwerp ook niet goed zal worden gekeurd, en dan zou ik wel nog wat anders willen insturen.
Delfts blauwquote:Op zondag 6 november 2005 16:03 schreef Berkeldebeste het volgende:
Heb ff zitten klooien met photoshop en dit is eruit gerold
[afbeelding]
ik dacht ongeveer 10 euro. Heb trouwens mijn pas met Windows XP achtergrond aangevraagd, hopenlijk wordtie er niet uit gepikt.quote:Op zondag 6 november 2005 16:25 schreef Burbo het volgende:
Hoe duur is het dan?
Je mag de mijne wel gebruikenquote:Op zondag 6 november 2005 16:26 schreef Burbo het volgende:
Ik zoek trouwens nog iets origineels voor op mijn pas
quote:Op zondag 6 november 2005 16:31 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel gebruiken![]()
[afbeelding]
Je krijg gewoon je eigen ontwerp. Het is nu alleen tijdelijk gratis en je maakt nu kans om met je ontwerp te winnen.quote:Op zondag 6 november 2005 16:32 schreef FokLex het volgende:
Moet je eerst die wedstrijd winnen om je pasje te krijgen of krijg je sowieso je eigen ontwerp?
Weet niet wat jij onder oud verstaat, maar in ieder geval de pas die je nu gebruiktquote:Op zondag 6 november 2005 17:36 schreef Eastwood het volgende:
oow, je moet de datum van je oude pas opgeven
Niet kunnen vindenquote:Op zondag 6 november 2005 17:00 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
3e?
![]()
Nee ik bedoel hoe duur is de 2e
mijn dank gaat uit naar Sebastiaan_2003, zonder hem had ik dit niet mogelijk kunnen makenquote:Op zondag 6 november 2005 17:38 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Weet niet wat jij onder oud verstaat, maar in ieder geval de pas die je nu gebruikt
OK, welke welquote:Op zondag 6 november 2005 17:42 schreef Burbo het volgende:
Sebastiaan_2003, ik heb jouw foto overigens niet gebruikt.
Dat zou ik al doen...quote:
Sorry ik dacht dat ik ze toegevoegd had, OP aangepast...quote:Op zondag 6 november 2005 18:24 schreef Vava het volgende:
De mijne staan niet in de OP![]()
Van mij mag de Rabobank dit ook wel gaan doen
quote:Op zondag 6 november 2005 18:50 schreef Mute_Me het volgende:
ben jij dat?
Overigens, wat kan die 10 euro per jaar je boeien? dat is nog geen eens een euro p/m...
Het is mijn eigen foto..dus dat bepaal ik zelf welquote:Op zondag 6 november 2005 18:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bekende gezichten mogen toch niet?.
Dat snap ik, dat snap jij.quote:Op zondag 6 november 2005 18:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is mijn eigen foto..dus dat bepaal ik zelf wel![]()
Nou dan heb ie maar lekker pechquote:Op zondag 6 november 2005 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat snap jij.
Maar of die Postbank-pipo het ook snapt...
quote:Op zondag 6 november 2005 19:54 schreef NeoDweezil het volgende:
haha lijkt me wel vet om tubgirl op me pas te hebben
Er staat nergens dat je meer gaat betalen.quote:Op zondag 6 november 2005 21:35 schreef Market_Garden het volgende:
Het is dus zo dat het gewoon even veel kost als jou 'oude' pas, dus de pas die je nu gebruikt?
En tot de 30 ste was het gratis?
Geilquote:Op zondag 6 november 2005 22:56 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De tweede heb ik besteld.
Die onderste is mooi zo in zwart/witquote:Op zondag 6 november 2005 22:56 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De tweede heb ik besteld.
Inderdaad, erg mooie fotoquote:
Wat is dat voor pop? Das dus echt niks hequote:Op zondag 6 november 2005 23:21 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Vriendje gaat toch voor deze, hehe.
Euh, c'est moi...quote:Op zondag 6 november 2005 23:28 schreef Yeahinho het volgende:
Wat is dat voor pop? Das dus echt niks he.
Dat dacht ik al ja, maar het lijkt net een pop johquote:Op zondag 6 november 2005 23:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Euh, c'est moi...
Maar het is een beetje pin-up style, dus ook overdreven glad en zo. Je moet er van houden.
Ik vind het wel leuk. Voor zo'n pas mag het wel een beetje uitbundig.quote:Op maandag 7 november 2005 00:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja, maar het lijkt net een pop joh.
Die zwart-witte is echt 100x mooier![]()
.
Ja, jammer dat beroemde teksten/afbeeldingen en zo niet mogen...quote:Op maandag 7 november 2005 06:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
Leelo Multipass!
quote:Definities
Mijn Postbankpas is de Giropas met een door de klant gekozen afbeelding.
Met Postbank wordt Postbank N.V. bedoeld.
De Klant is de rekeninghouder bij de Postbank met een Girorekening.
Artikel 1
De Klant gaat er mee akkoord dat de beoordeling en de beslissing om een afbeelding en/of teksten toe te staan dan wel af te wijzen bij de Postbank ligt. Postbank correspondeert niet over de reden van afwijzing.
De Klant verplicht zich ertoe in ieder geval geen afbeeldingen en/of teksten aan te leveren over onderwerpen die :
in strijd zijn met de wet, goede zeden of openbare orde;
een religieuze of politieke inhoud hebben.
Artikel 2
Met inachtneming van artikel 1 is de Klant vrij om de afbeelding en/of tekst te kiezen die hij op Mijn Postbankpas wenst, zolang de gekozen afbeelding en/of tekst geen inbreuk maakt op rechten van derden en de klant beschikt over de vereiste toestemming voor gebruik ten behoeve van Mijn Postbankpas.
Artikel 3
Indien de Klant een afbeelding en/of tekst kiest die geen onderdeel is van de standaard Postbank afbeeldingen, dient de Klant voorafgaande schriftelijke toestemming te hebben verkregen van diegene(n) die op deze afbeelding en/of tekst rechten kan/kunnen doen gelden. De Klant dient deze toestemming te allen tijde op verzoek van de Postbank te kunnen overleggen.
Artikel 4
Mocht de Postbank de aanvraag van de Klant niet inwilligen, dan zal de Postbank de Klant hiervan schriftelijk op de hoogte stellen. Wanneer de afbeelding/tekst door Postbank afgekeurd wordt, dan heeft de Klant nog maximaal vier achtereenvolgende mogelijkheden om een correcte afbeelding/tekst te maken zonder dat Postbank hiervoor extra kosten in rekening zal brengen. Postbank houdt zich het recht voor om in geval van misbruik van deze procedure de aanvraag van Mijn Postbankpas van deze Klant uiteindelijk te weigeren.
Artikel 5
De Klant vrijwaart de Postbank voor aanspraken van derden met betrekking tot de door de Klant gekozen afbeelding en/of tekst op Mijn Postbankpas.
Artikel 6
Het gebruik van een door de Klant gekozen afbeelding en/of tekst geschiedt altijd voor risico van de Klant. Postbank is hiervoor niet aansprakelijk. De Klant accepteert dat de uiteindelijke pas qua kleur en beeldkwaliteit kan verschillen van de door de klant gekozen afbeelding.
Artikel 7
Postbank is te allen tijde gerechtigd om de pas te blokkeren en/of in te nemen. De pas is en blijft eigendom van de Postbank.
Artikel 8
De Klant heeft het recht de afbeelding en/of tekst op Mijn Postbankpas te wijzigen, ook indien de pas nog niet geëxpireerd is. De Klant betaalt hiervoor opnieuw de eenmalige bijdrage in de kosten van de aanmaak van Mijn Postbankpas.
Artikel 9
De Algemene en Girovoorwaarden van de Postbank en andere, op de Giropas betrekking hebbende, voorwaarden gelden voor zover daar in deze voorwaarden niet van wordt afgeweken.
Artikel 10:
Postbank behoudt zich het recht voor om dit product te beëindigen en/of deze voorwaarden aan te passen. De actuele Algemene Voorwaarden staan op www.postbank.nl
Welke mogen er niet volgens jou?quote:Op maandag 7 november 2005 13:09 schreef Roi het volgende:
De helft van de pasjes uit de OP mogen niet eens!
Ik vraag me af hoe ze het gaan controleren. Ik heb zo een vermoeden dat ze de obvious dingen der uit filteren (foto's van naakte vrouwen, Tom Cruise, Half Life, Nachtwacht, etc.) en voor de rest die disclaimer alleen gebruiken wanneer ze er gezeik over krijgen. Ze kunnen echt niet elke aanvraag nagooglen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:56 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb net de spelregels erbij gepakt en ik lees dat zelfs kunstwerken niet mogen, terwijl de kunstenaar van de kunstwerken die ik gepost heb een goede bekende van me is. En die foto's van de kunstwerken heb ik zelf gemaakt n.b.Ok, ze willen voorkomen dat er materiaal met copyright zonder toestemming op een bankpasje verschijnt, maar met de huidige regels maken ze het onmogelijk om zelfs een eigen kunstwerk erop te laten zetten.
Best wel jammer.quote:Op maandag 7 november 2005 13:09 schreef Roi het volgende:
De helft van de pasjes uit de OP mogen niet eens!
6 werkdagen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:47 schreef Sheva het volgende:
Hoelang duurt het voordat je deze pas binnen hebt?
Ik vind het nog wel meevallen..als je je pas kwijt bent is het 5 dagen toch?quote:
Naais!quote:Op maandag 7 november 2005 17:04 schreef rashudo het volgende:
Homemade fractalpas! Alleen voor echte nerds natuurlijk.
[[url=http://x11.putfile.com/11/31010003418.jpg]afbeelding][/url]
Hé, je hebt mijne er niet tussenuit gehaald, terwijl er ook een celeb op staat. Dat geeft hoop. Misschien laten zij hem dan ook door.quote:Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef Roi het volgende:
*rijtje plaatjes*
Met Half-Life bedoel je die sneeuw-militair? Alsof de gemiddelde Postbankmedewerker Half-Life kent. Zelfs als 'ie 't kent: mij was 't niet eens opgevallen en ik ken het spel dus tjaquote:Op maandag 7 november 2005 14:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze het gaan controleren. Ik heb zo een vermoeden dat ze de obvious dingen der uit filteren (foto's van naakte vrouwen, Tom Cruise, Half Life, Nachtwacht, etc.) en voor de rest die disclaimer alleen gebruiken wanneer ze er gezeik over krijgen. Ze kunnen echt niet elke aanvraag nagooglen.
Lijkt mij dan.
Ik ga in ieder geval wel een keertje fotoshoppen! Vindt het wel een gaaf idee.
Thnxquote:Op maandag 7 november 2005 07:24 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Lijkt me kansrijk voor een prijs
nice bikequote:Op zondag 6 november 2005 18:32 schreef Mute_Me het volgende:
[afbeelding]
Nou maar hopen dat ie snel binnenkomt, mn oude is brak.
Mooiquote:Op woensdag 9 november 2005 10:41 schreef RedRoses het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van deze? Moeilijk hoor, weet het echt niet.....![]()
Ja die is veel beter als dat schaap.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:00 schreef RedRoses het volgende:
Ja ik heb de eerste aangevraagd! Erg mooi vind ik em! Jeeej!
Waarom mochten die schapen niet danquote:Op woensdag 9 november 2005 12:59 schreef Boe-man het volgende:
Ben net gebeld dat mijn design was afgekeurd :|
dit was het
[[url=http://www.filedump.nl/files/sheep_by_teocava.jpg]afbeelding][/URL]
nu maar een andere gemaakt met dit erop:
[[url=http://www.filedump.nl/files/Alone_postbank.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, als zelfs dat al niet mag.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat is er nou weer mis met 2 schaapjes
e mooie gun man, waar heb je die gefotografeertquote:
Te vet!quote:Op woensdag 9 november 2005 13:19 schreef Loempi het volgende:
kheb net met de pbank gebelt btw
als je student bent is dit gewoon kosteloos, want je giropas is gratis, en deze pas vervangt die pas weer. Dus het blijft gratis tot je overstapt op echte rekeing dan is het gewoon die 10 euro p/m
je oude pas word gedeactiveerd wanneer je de nieuwe pas heb gekregen.
dit vertelde iemand van de postbank tegen mij
Van wie zijn die schaapjes dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:55 schreef blieblie het volgende:
Waarom was nu die ene met die 2 schaapjes afgekeurd?
Mooi!quote:Op woensdag 9 november 2005 14:44 schreef Helly het volgende:
[afbeelding]
Ook es wat zitten proberen.
Mooi gemaakt zeg, waarom is dit geen kunst...quote:Op woensdag 9 november 2005 15:39 schreef blieblie het volgende:
Van boe-man:
Design je eigen postbank pas -deel 2-
Het ziet er uit als een 3d model wat hij zelf gemaakt heeft.
Ah, ik zie het al, iemand van deviantART. Maar goed, het is geen kunst lijkt mij.
Dees is van de zelfde 3D dude:
[afbeelding]
Je krijgt ook alleen bericht als ie niet goedgekeurd is. Wel goed dan krijg je hem vanzelf thuis gestuurd. Heb hem vrijdag bestelt en ook nog niets gehoord of gekregen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:08 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb 'm zondag al verstuurd maar nog geen bericht van de Postbank
Maar ik had de Vader-pas, en die wordt dus echt NIET goedgekeurdquote:Op woensdag 9 november 2005 17:36 schreef Joenes het volgende:
[..]
Je krijgt ook alleen bericht als ie niet goedgekeurd is. Wel goed dan krijg je hem vanzelf thuis gestuurd. Heb hem vrijdag bestelt en ook nog niets gehoord of gekregen.
Per jaar bedoel je hopelijk?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:19 schreef Loempi het volgende:
als je student bent is dit gewoon kosteloos, want je giropas is gratis, en deze pas vervangt die pas weer. Dus het blijft gratis tot je overstapt op echte rekeing dan is het gewoon die 10 euro p/m
Ik dacht even dat je een grapje maakte... Mooi zeg.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:12 schreef E.T. het volgende:
[afbeelding]
deze net besteld
Is een vakantiefoto in IJsland. De foto is in kleur genomen, niet gesoept... Het landschap is zo bizar zwart-wit daar... Ik was het enige beetje kleur
achter het PB-leeuwtje zit nog een heel klein stukje groen mos.. Ik moet ergens een gesoepte versie hebben waarbij dat ook z/w is..quote:Op woensdag 9 november 2005 20:26 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je een grapje maakte... Mooi zeg.
Hmm, dus niet zelf gemaakt? Geen mainstream kunst? Dan is het intelectueel eigendom van de maker. Mag dus niet gebruikt worden.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:39 schreef blieblie het volgende:
Van boe-man:
Design je eigen postbank pas -deel 2-
Het ziet er uit als een 3d model wat hij zelf gemaakt heeft.
Ah, ik zie het al, iemand van deviantART. Maar goed, het is geen kunst lijkt mij.
Dees is van de zelfde 3D dude:
[afbeelding]
Ja maar alleen met 1.0, en dan ook alleen op Windows XP of Apple pc en ook niet met andere browsers dan IE of FFquote:Op donderdag 10 november 2005 06:50 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij doet alles het gewoon met FF.
quote:Onderwerp: Pasontwerp is niet akkoord
Geachte heer/mevrouw,
Via postbank.nl heeft u, als rekeninghouder, een Mijn Postbankpas aangevraagd.
Deze pas wordt niet voor u gemaakt omdat uw afbeelding niet aan de acceptatievoorwaarden voldoet.
Ontwerp op postbank.nl een nieuwe Mijn Postbankpas met een andere afbeelding. De richtlijnen voor deze afbeelding vindt u hier ook. Natuurlijk kunt u ook kiezen voor een standaardafbeelding uit de Postbank Gallery.
Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.
(handtekening}
F.A. Tuininga
Manager Operations Giroproducten
Hmm begin vorige week..quote:Op donderdag 10 november 2005 12:18 schreef miss_bleu het volgende:
wanneer heb je hem besteld?
Je hebt wel de eer de eerste geweigerde te zijn!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:40 schreef Impry het volgende:
[..]
Waarom nou niet? Dit was m'n ontwerp:
[afbeelding]
Zou ik de sponsors op de auto weg moeten halen?
Ik 258, als je de cijferreeks rechtsonder je adresgegevens bedoelt.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
K heb pas nummer 92, staat wel stoer
Zodra je hem gebruiktquote:Op donderdag 10 november 2005 13:05 schreef __Saviour__ het volgende:
wanneer wordt de oude pas geblokkeerd? Zodra je de nieuwe voor de eerste keer gebruikt, of al zodra ze hem verzonden hebben en denken dat je hem binnen hebt?
Tof, bedankt voor de info. Ik ga ff designen, resultaat volgt nogquote:Op woensdag 9 november 2005 13:19 schreef Loempi het volgende:
Er zit wat op der neus.... Een vlieg ?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:44 schreef Joenes het volgende:
Ik heb hem ook![]()
vrijdagnacht besteld
[afbeelding]
Hij ziet er goed uit
Tot eind november niet nee. Daarna gaat het geld kosten, maar voor een custom pas niet echt duur.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:29 schreef _Yapser_ het volgende:
Maar hoe zit dat nou? Je maakt gratis zo'n pas, krijgt 'm, oude wordt onbruikbaar en krijgt later ook geen rekening ofzo?
Dat weet ik niet, maar bel de Postbank zelf eens: 0800-0400, als je NU belt, ben je nog op tijd.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:36 schreef _Yapser_ het volgende:
en heb je enig idee wat je moet kiezen als je nog zo'n crappey Easy Blue rekening hebt? de 1e of 2e optie?
(ik zie het probleem niet, ik mijn bank al gemaild ^^ )quote:
Dude wat doe je...quote:Op donderdag 10 november 2005 17:08 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
[..]
http://paskamer.postbank.nl/
http://forum.fok.nl/topic/775364/1/50 (waarschuwing: zitten naaktplaatjes tussen , klik op eigen risico)
MVG R.
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:14 schreef RayMania het volgende:
Mijne is afgewezen, mag een plaatje van Ronaldinho niet![]()
.
quote:Wat mag niet:
-Portretten van beroemdheden, bijv. popsterren, sporters, filmsterren en royalty
Alles komt via de post...quote:Op donderdag 10 november 2005 17:30 schreef bojaaper het volgende:
Ik heb m dinsdag avond/nacht besteld, en nog niks gehoord/gezien? Zelfs geen mailtje?
Het duurt zes werkdagen.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:30 schreef bojaaper het volgende:
Ik heb m dinsdag avond/nacht besteld, en nog niks gehoord/gezien? Zelfs geen mailtje?
Ik ben ook erg benieuwd naar de kwaliteit. Overigens kan er prima van RGB naar CMYK vertaald worden. Of ze dat ook doen is een goede vraag, maar van een bank mag je zoiets toch wel verwachten.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze het gaan drukken/printen, in RGB of CMYB... Anders wordt het blauw van RGB paarsig in CMYK.
easy bleu is je pas gratis. Dus je betaald voor de pas niks. Dan moet je bij de eerste vraga kiezen of je een giropas of basis hebt. Kijk op de pas die je nu hebt, staat op dat je een giropas hebt waarschijnlijk. En dan ga je verderquote:Op donderdag 10 november 2005 16:36 schreef _Yapser_ het volgende:
en heb je enig idee wat je moet kiezen als je nog zo'n crappey Easy Blue rekening hebt? de 1e of 2e optie?
Als die Postbank-kerel de film kent waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 10 november 2005 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand of deze wordt geaccepteerd:
[afbeelding]
Kee bedankt, moet ik er toch maar ff goed over nadenkenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:19 schreef Skv het volgende:
Nee, 1 per rekening/persoon.
Ja, leek me wel lachenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef Skv het volgende:
Wat dacht jij dan? Dat je gratis 8 kilo designpasjes kreeg?
Sorry ik kan de OP niet meer aanpassen. Misschien dat een modje de OP aan wil passen...quote:Op donderdag 10 november 2005 20:32 schreef Impry het volgende:
Even voor de duidelijkheid (en misschien ook in de OP)
Reken er niet op dat Postbank bepaalde films, logo's of andere dingen niet kent.
Er is een speciaal team voor opgericht om die screening te doen, die lui hebben allemaal uitgebreid cursus gehad.
Berichtgeving gaat alleen via de post.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hmm, maandag opgestuurd en nog geen telefoontje dat het niet mag.
Aha...quote:Op donderdag 10 november 2005 21:06 schreef Impry het volgende:
[..]
Berichtgeving gaat alleen via de post.
PrintScreen en uploaden die hapquote:Op donderdag 10 november 2005 21:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe krijg ik de link van een Flash bestand? Nu kan ik m'n mooie creatie niet showen
Dan kan de nieuwe pas ook niet bezorgd worden hequote:
De dilemma!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan kan de nieuwe pas ook niet bezorgd worden he
Lijkt een beetje op mijne; ik heb een plaatje van New York (dacht ik) met al die rode en gele strepen van de lichten van auto's.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:34 schreef liquid-orange het volgende:
Heb mijn passie zondag besteld. Nog niet binnen helaas. Dit is em:
[afbeelding]
Foto is zelf gemaakt bij een spoorbrug vlakbij mijn huis terwijl de trein voorbij raasde.
Post! Staat een stuk of 5 keer in het topic.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe wordt je op de hoogte gesteld van een eventuele afwijzing? Post of e-mail?
WOW super chille site! Niet voor die pasjes, maar voor wallpapersquote:Op donderdag 10 november 2005 21:50 schreef Bravebart het volgende:
Voor mensen die nog geen idee hebben, dit is nog wel een aardige pagina![]()
Begin vorige week besteld en inmiddels ontvangenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:26 schreef Steve-O het volgende:
Voor de mensen die dat ding al hebben wanneer hebben jullie hem besteld? , ik heb dat ding zondag besteld en nog nix gehoord .
quote:
Hoe ziet de jouwe eruit ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Begin vorige week besteld en inmiddels ontvangen
maandag of dinsdag dan denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:26 schreef Steve-O het volgende:
Voor de mensen die dat ding al hebben wanneer hebben jullie hem besteld? , ik heb dat ding zondag besteld en nog nix gehoord .
Mooi heb nog geen afwijzing gehad dus hoop dat ie binnekort komtquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:32 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
maandag of dinsdag dan denk ikduurt geloof ik weekje
maar hij's wel leukquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Op die foto zit copyright.. het mijne
Maar dat betekend niet dat ie niet meer werkt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
In de brief:
Neemt u deze pas direct in gebruik en gebruik uw oude pas niet meer.
Truequote:Op vrijdag 11 november 2005 10:41 schreef Joenes het volgende:
[..]
Maar dat betekend niet dat ie niet meer werkt.
Truequote:Op vrijdag 11 november 2005 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True
Maar in de loop der tijd neem ik aan dat dat veranderd
je moeten even bellen als je nog op de middelbare school zit zetten ze je pas per direct om in een studentenrekening als je dat vraagt. Wel doen voor januari!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:45 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb misschien ook nog wel een lekkere kwestie.
Ik ben net 18 geworden dus is mijn (gratis) Easyblue omgezet in een ¤ 9,95 kostend Basispakket. MAAR ik ga volgend schooljaar studeren, dus laat ik mijn Basisrekening dan weer omgezetten in een gratis studentenrekening. Vraag ik mij dus af of ik dan 10 euro moet blijven betalen
Ik denk het niet, maar de Postbank reageert maar niet op e-mail...
nee, je pas word gewoon vervangen door je huidige pas, dus maakt niet uit als je hem veranderd. Gaat hij van gratis pas naar betaald, moet je voor deze pas ook betalen. verander je van betaald naar gratis, is deze pas ook gratis...quote:Op donderdag 10 november 2005 20:45 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb misschien ook nog wel een lekkere kwestie.
Ik ben net 18 geworden dus is mijn (gratis) Easyblue omgezet in een ¤ 9,95 kostend Basispakket. MAAR ik ga volgend schooljaar studeren, dus laat ik mijn Basisrekening dan weer omgezetten in een gratis studentenrekening. Vraag ik mij dus af of ik dan 10 euro moet blijven betalen
Ik denk het niet, maar de Postbank reageert maar niet op e-mail...
waarom voor januari?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
je moeten even bellen als je nog op de middelbare school zit zetten ze je pas per direct om in een studentenrekening als je dat vraagt. Wel doen voor januari!!!!!!!!!!
Mie toequote:Op vrijdag 11 november 2005 15:56 schreef R-Mon het volgende:
Als ie binnen 6 werkdagen op de mat hoort te vallen, dan krijg ik hem... na het weekend. Nouhou.
Kee bedankt, had ik het toch al goed bedachtquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:29 schreef Eastwood het volgende:
[..]
nee, je pas word gewoon vervangen door je huidige pas, dus maakt niet uit als je hem veranderd. Gaat hij van gratis pas naar betaald, moet je voor deze pas ook betalen. verander je van betaald naar gratis, is deze pas ook gratis...
Kan volgens mij niet; er staat op de site:quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
je moeten even bellen als je nog op de middelbare school zit zetten ze je pas per direct om in een studentenrekening als je dat vraagt. Wel doen voor januari!!!!!!!!!!
Aangezien ik nog gewoon op de middelbare school zit, zal ik geen studentenrekening krijgen lijkt mequote:Je bent tussen de 16 en 30 jaar en volgt een voltijds MBO-, HBO-, of universitaire studie.
Erg mooiquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:23 schreef Bravebart het volgende:
Ontwerp wat ik hoogst waarschijnlijk ga nemen:
[afbeelding]
Dank jequote:
ja inderdaad. Als je een RGB plaatje met felle kleuren worden ze erg flets in CMYK.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:53 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd naar de kwaliteit. Overigens kan er prima van RGB naar CMYK vertaald worden. Of ze dat ook doen is een goede vraag, maar van een bank mag je zoiets toch wel verwachten.
Mja, maar dat wist je eigenlijk van te voren alquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:50 schreef Sloggi het volgende:
Mijn Darth Vader is nu officieel afgekeurd. Ik had 'm dinsdag besteld geloof ik.
Ik heb de mijne zondag besteld en heb nog niets gehoord over dattie afgekeurd is. Dat zou dus kunnen betekenen dat ik em krijg maandag?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:50 schreef Sloggi het volgende:
Mijn Darth Vader is nu officieel afgekeurd. Ik had 'm dinsdag besteld geloof ik.
dat zou inderdaad goed nieuws zijnquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb de mijne zondag besteld en heb nog niets gehoord over dattie afgekeurd is. Dat zou dus kunnen betekenen dat ik em krijg maandag?
Wat zou jij op je pas willen zetten dan ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:34 schreef sararaats het volgende:
ik doe niet mee want ik woon niet in Nederland
Brief thuis of wat?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:50 schreef Sloggi het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Wat zou jij op je pas willen zetten dan ?
Niemand vroeg je überhaupt of je meedeedquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:34 schreef sararaats het volgende:
ik doe niet mee want ik woon niet in Nederland
Dit is dan ook Fok!quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Niemand vroeg je überhaupt of je meedeed
Op straat ga je toch ook niet iemand aanspreken met de mededeling dat je geen pinguïn op zolder hebt?
Helaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |