Post! Staat een stuk of 5 keer in het topic.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe wordt je op de hoogte gesteld van een eventuele afwijzing? Post of e-mail?
WOW super chille site! Niet voor die pasjes, maar voor wallpapersquote:Op donderdag 10 november 2005 21:50 schreef Bravebart het volgende:
Voor mensen die nog geen idee hebben, dit is nog wel een aardige pagina![]()
Begin vorige week besteld en inmiddels ontvangenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:26 schreef Steve-O het volgende:
Voor de mensen die dat ding al hebben wanneer hebben jullie hem besteld? , ik heb dat ding zondag besteld en nog nix gehoord .
quote:
Hoe ziet de jouwe eruit ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Begin vorige week besteld en inmiddels ontvangen
maandag of dinsdag dan denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:26 schreef Steve-O het volgende:
Voor de mensen die dat ding al hebben wanneer hebben jullie hem besteld? , ik heb dat ding zondag besteld en nog nix gehoord .
Mooi heb nog geen afwijzing gehad dus hoop dat ie binnekort komtquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:32 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
maandag of dinsdag dan denk ikduurt geloof ik weekje
maar hij's wel leukquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Op die foto zit copyright.. het mijne
Maar dat betekend niet dat ie niet meer werkt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
In de brief:
Neemt u deze pas direct in gebruik en gebruik uw oude pas niet meer.
Truequote:Op vrijdag 11 november 2005 10:41 schreef Joenes het volgende:
[..]
Maar dat betekend niet dat ie niet meer werkt.
Truequote:Op vrijdag 11 november 2005 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True
Maar in de loop der tijd neem ik aan dat dat veranderd
je moeten even bellen als je nog op de middelbare school zit zetten ze je pas per direct om in een studentenrekening als je dat vraagt. Wel doen voor januari!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:45 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb misschien ook nog wel een lekkere kwestie.
Ik ben net 18 geworden dus is mijn (gratis) Easyblue omgezet in een ¤ 9,95 kostend Basispakket. MAAR ik ga volgend schooljaar studeren, dus laat ik mijn Basisrekening dan weer omgezetten in een gratis studentenrekening. Vraag ik mij dus af of ik dan 10 euro moet blijven betalen
Ik denk het niet, maar de Postbank reageert maar niet op e-mail...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |