Tot eind november niet nee. Daarna gaat het geld kosten, maar voor een custom pas niet echt duur.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:29 schreef _Yapser_ het volgende:
Maar hoe zit dat nou? Je maakt gratis zo'n pas, krijgt 'm, oude wordt onbruikbaar en krijgt later ook geen rekening ofzo?
Dat weet ik niet, maar bel de Postbank zelf eens: 0800-0400, als je NU belt, ben je nog op tijd.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:36 schreef _Yapser_ het volgende:
en heb je enig idee wat je moet kiezen als je nog zo'n crappey Easy Blue rekening hebt? de 1e of 2e optie?
(ik zie het probleem niet, ik mijn bank al gemaild ^^ )quote:
Dude wat doe je...quote:Op donderdag 10 november 2005 17:08 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
[..]
http://paskamer.postbank.nl/
http://forum.fok.nl/topic/775364/1/50 (waarschuwing: zitten naaktplaatjes tussen , klik op eigen risico)
MVG R.
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:14 schreef RayMania het volgende:
Mijne is afgewezen, mag een plaatje van Ronaldinho niet![]()
.
quote:Wat mag niet:
-Portretten van beroemdheden, bijv. popsterren, sporters, filmsterren en royalty
Alles komt via de post...quote:Op donderdag 10 november 2005 17:30 schreef bojaaper het volgende:
Ik heb m dinsdag avond/nacht besteld, en nog niks gehoord/gezien? Zelfs geen mailtje?
Het duurt zes werkdagen.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:30 schreef bojaaper het volgende:
Ik heb m dinsdag avond/nacht besteld, en nog niks gehoord/gezien? Zelfs geen mailtje?
Ik ben ook erg benieuwd naar de kwaliteit. Overigens kan er prima van RGB naar CMYK vertaald worden. Of ze dat ook doen is een goede vraag, maar van een bank mag je zoiets toch wel verwachten.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze het gaan drukken/printen, in RGB of CMYB... Anders wordt het blauw van RGB paarsig in CMYK.
easy bleu is je pas gratis. Dus je betaald voor de pas niks. Dan moet je bij de eerste vraga kiezen of je een giropas of basis hebt. Kijk op de pas die je nu hebt, staat op dat je een giropas hebt waarschijnlijk. En dan ga je verderquote:Op donderdag 10 november 2005 16:36 schreef _Yapser_ het volgende:
en heb je enig idee wat je moet kiezen als je nog zo'n crappey Easy Blue rekening hebt? de 1e of 2e optie?
Als die Postbank-kerel de film kent waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 10 november 2005 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand of deze wordt geaccepteerd:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |