Tot eind november niet nee. Daarna gaat het geld kosten, maar voor een custom pas niet echt duur.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:29 schreef _Yapser_ het volgende:
Maar hoe zit dat nou? Je maakt gratis zo'n pas, krijgt 'm, oude wordt onbruikbaar en krijgt later ook geen rekening ofzo?
Dat weet ik niet, maar bel de Postbank zelf eens: 0800-0400, als je NU belt, ben je nog op tijd.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:36 schreef _Yapser_ het volgende:
en heb je enig idee wat je moet kiezen als je nog zo'n crappey Easy Blue rekening hebt? de 1e of 2e optie?
(ik zie het probleem niet, ik mijn bank al gemaild ^^ )quote:
Dude wat doe je...quote:Op donderdag 10 november 2005 17:08 schreef Uninhibited-Pride het volgende:
[..]
http://paskamer.postbank.nl/
http://forum.fok.nl/topic/775364/1/50 (waarschuwing: zitten naaktplaatjes tussen , klik op eigen risico)
MVG R.
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:14 schreef RayMania het volgende:
Mijne is afgewezen, mag een plaatje van Ronaldinho niet![]()
.
quote:Wat mag niet:
-Portretten van beroemdheden, bijv. popsterren, sporters, filmsterren en royalty
Alles komt via de post...quote:Op donderdag 10 november 2005 17:30 schreef bojaaper het volgende:
Ik heb m dinsdag avond/nacht besteld, en nog niks gehoord/gezien? Zelfs geen mailtje?
Het duurt zes werkdagen.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:30 schreef bojaaper het volgende:
Ik heb m dinsdag avond/nacht besteld, en nog niks gehoord/gezien? Zelfs geen mailtje?
Ik ben ook erg benieuwd naar de kwaliteit. Overigens kan er prima van RGB naar CMYK vertaald worden. Of ze dat ook doen is een goede vraag, maar van een bank mag je zoiets toch wel verwachten.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:18 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe ze het gaan drukken/printen, in RGB of CMYB... Anders wordt het blauw van RGB paarsig in CMYK.
easy bleu is je pas gratis. Dus je betaald voor de pas niks. Dan moet je bij de eerste vraga kiezen of je een giropas of basis hebt. Kijk op de pas die je nu hebt, staat op dat je een giropas hebt waarschijnlijk. En dan ga je verderquote:Op donderdag 10 november 2005 16:36 schreef _Yapser_ het volgende:
en heb je enig idee wat je moet kiezen als je nog zo'n crappey Easy Blue rekening hebt? de 1e of 2e optie?
Als die Postbank-kerel de film kent waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 10 november 2005 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Weet iemand of deze wordt geaccepteerd:
[afbeelding]
Kee bedankt, moet ik er toch maar ff goed over nadenkenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:19 schreef Skv het volgende:
Nee, 1 per rekening/persoon.
Ja, leek me wel lachenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:23 schreef Skv het volgende:
Wat dacht jij dan? Dat je gratis 8 kilo designpasjes kreeg?
Sorry ik kan de OP niet meer aanpassen. Misschien dat een modje de OP aan wil passen...quote:Op donderdag 10 november 2005 20:32 schreef Impry het volgende:
Even voor de duidelijkheid (en misschien ook in de OP)
Reken er niet op dat Postbank bepaalde films, logo's of andere dingen niet kent.
Er is een speciaal team voor opgericht om die screening te doen, die lui hebben allemaal uitgebreid cursus gehad.
Berichtgeving gaat alleen via de post.quote:Op donderdag 10 november 2005 20:58 schreef Dr_Crouton het volgende:
Hmm, maandag opgestuurd en nog geen telefoontje dat het niet mag.
Aha...quote:Op donderdag 10 november 2005 21:06 schreef Impry het volgende:
[..]
Berichtgeving gaat alleen via de post.
PrintScreen en uploaden die hapquote:Op donderdag 10 november 2005 21:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe krijg ik de link van een Flash bestand? Nu kan ik m'n mooie creatie niet showen
Dan kan de nieuwe pas ook niet bezorgd worden hequote:
De dilemma!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan kan de nieuwe pas ook niet bezorgd worden he
Lijkt een beetje op mijne; ik heb een plaatje van New York (dacht ik) met al die rode en gele strepen van de lichten van auto's.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:34 schreef liquid-orange het volgende:
Heb mijn passie zondag besteld. Nog niet binnen helaas. Dit is em:
[afbeelding]
Foto is zelf gemaakt bij een spoorbrug vlakbij mijn huis terwijl de trein voorbij raasde.
Post! Staat een stuk of 5 keer in het topic.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
hoe wordt je op de hoogte gesteld van een eventuele afwijzing? Post of e-mail?
WOW super chille site! Niet voor die pasjes, maar voor wallpapersquote:Op donderdag 10 november 2005 21:50 schreef Bravebart het volgende:
Voor mensen die nog geen idee hebben, dit is nog wel een aardige pagina![]()
Begin vorige week besteld en inmiddels ontvangenquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:26 schreef Steve-O het volgende:
Voor de mensen die dat ding al hebben wanneer hebben jullie hem besteld? , ik heb dat ding zondag besteld en nog nix gehoord .
quote:
Hoe ziet de jouwe eruit ?quote:Op vrijdag 11 november 2005 00:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Begin vorige week besteld en inmiddels ontvangen
maandag of dinsdag dan denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:26 schreef Steve-O het volgende:
Voor de mensen die dat ding al hebben wanneer hebben jullie hem besteld? , ik heb dat ding zondag besteld en nog nix gehoord .
Mooi heb nog geen afwijzing gehad dus hoop dat ie binnekort komtquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:32 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
maandag of dinsdag dan denk ikduurt geloof ik weekje
maar hij's wel leukquote:Op vrijdag 11 november 2005 09:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Op die foto zit copyright.. het mijne
Maar dat betekend niet dat ie niet meer werkt.quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
In de brief:
Neemt u deze pas direct in gebruik en gebruik uw oude pas niet meer.
Truequote:Op vrijdag 11 november 2005 10:41 schreef Joenes het volgende:
[..]
Maar dat betekend niet dat ie niet meer werkt.
Truequote:Op vrijdag 11 november 2005 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
True
Maar in de loop der tijd neem ik aan dat dat veranderd
je moeten even bellen als je nog op de middelbare school zit zetten ze je pas per direct om in een studentenrekening als je dat vraagt. Wel doen voor januari!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:45 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb misschien ook nog wel een lekkere kwestie.
Ik ben net 18 geworden dus is mijn (gratis) Easyblue omgezet in een ¤ 9,95 kostend Basispakket. MAAR ik ga volgend schooljaar studeren, dus laat ik mijn Basisrekening dan weer omgezetten in een gratis studentenrekening. Vraag ik mij dus af of ik dan 10 euro moet blijven betalen
Ik denk het niet, maar de Postbank reageert maar niet op e-mail...
nee, je pas word gewoon vervangen door je huidige pas, dus maakt niet uit als je hem veranderd. Gaat hij van gratis pas naar betaald, moet je voor deze pas ook betalen. verander je van betaald naar gratis, is deze pas ook gratis...quote:Op donderdag 10 november 2005 20:45 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb misschien ook nog wel een lekkere kwestie.
Ik ben net 18 geworden dus is mijn (gratis) Easyblue omgezet in een ¤ 9,95 kostend Basispakket. MAAR ik ga volgend schooljaar studeren, dus laat ik mijn Basisrekening dan weer omgezetten in een gratis studentenrekening. Vraag ik mij dus af of ik dan 10 euro moet blijven betalen
Ik denk het niet, maar de Postbank reageert maar niet op e-mail...
waarom voor januari?quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
je moeten even bellen als je nog op de middelbare school zit zetten ze je pas per direct om in een studentenrekening als je dat vraagt. Wel doen voor januari!!!!!!!!!!
Mie toequote:Op vrijdag 11 november 2005 15:56 schreef R-Mon het volgende:
Als ie binnen 6 werkdagen op de mat hoort te vallen, dan krijg ik hem... na het weekend. Nouhou.
Kee bedankt, had ik het toch al goed bedachtquote:Op vrijdag 11 november 2005 16:29 schreef Eastwood het volgende:
[..]
nee, je pas word gewoon vervangen door je huidige pas, dus maakt niet uit als je hem veranderd. Gaat hij van gratis pas naar betaald, moet je voor deze pas ook betalen. verander je van betaald naar gratis, is deze pas ook gratis...
Kan volgens mij niet; er staat op de site:quote:Op vrijdag 11 november 2005 12:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
je moeten even bellen als je nog op de middelbare school zit zetten ze je pas per direct om in een studentenrekening als je dat vraagt. Wel doen voor januari!!!!!!!!!!
Aangezien ik nog gewoon op de middelbare school zit, zal ik geen studentenrekening krijgen lijkt mequote:Je bent tussen de 16 en 30 jaar en volgt een voltijds MBO-, HBO-, of universitaire studie.
Erg mooiquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:23 schreef Bravebart het volgende:
Ontwerp wat ik hoogst waarschijnlijk ga nemen:
[afbeelding]
Dank jequote:
ja inderdaad. Als je een RGB plaatje met felle kleuren worden ze erg flets in CMYK.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:53 schreef rashudo het volgende:
[..]
Ik ben ook erg benieuwd naar de kwaliteit. Overigens kan er prima van RGB naar CMYK vertaald worden. Of ze dat ook doen is een goede vraag, maar van een bank mag je zoiets toch wel verwachten.
Mja, maar dat wist je eigenlijk van te voren alquote:Op zaterdag 12 november 2005 11:50 schreef Sloggi het volgende:
Mijn Darth Vader is nu officieel afgekeurd. Ik had 'm dinsdag besteld geloof ik.
Ik heb de mijne zondag besteld en heb nog niets gehoord over dattie afgekeurd is. Dat zou dus kunnen betekenen dat ik em krijg maandag?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:50 schreef Sloggi het volgende:
Mijn Darth Vader is nu officieel afgekeurd. Ik had 'm dinsdag besteld geloof ik.
dat zou inderdaad goed nieuws zijnquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:09 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb de mijne zondag besteld en heb nog niets gehoord over dattie afgekeurd is. Dat zou dus kunnen betekenen dat ik em krijg maandag?
Wat zou jij op je pas willen zetten dan ?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:34 schreef sararaats het volgende:
ik doe niet mee want ik woon niet in Nederland
Brief thuis of wat?quote:Op zaterdag 12 november 2005 11:50 schreef Sloggi het volgende:
quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:34 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Wat zou jij op je pas willen zetten dan ?
Niemand vroeg je überhaupt of je meedeedquote:Op zaterdag 12 november 2005 13:34 schreef sararaats het volgende:
ik doe niet mee want ik woon niet in Nederland
Dit is dan ook Fok!quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:39 schreef Skv het volgende:
[..]
Niemand vroeg je überhaupt of je meedeed
Op straat ga je toch ook niet iemand aanspreken met de mededeling dat je geen pinguïn op zolder hebt?
Helaas.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |