quote:Op zondag 6 november 2005 15:16 schreef Biancavia het volgende:
Wanneer hoor je of je pas wel of niet is goedgekeurd?
Want ik denk dat mijn ontwerp ook niet goed zal worden gekeurd, en dan zou ik wel nog wat anders willen insturen.
Delfts blauwquote:Op zondag 6 november 2005 16:03 schreef Berkeldebeste het volgende:
Heb ff zitten klooien met photoshop en dit is eruit gerold
[afbeelding]
ik dacht ongeveer 10 euro. Heb trouwens mijn pas met Windows XP achtergrond aangevraagd, hopenlijk wordtie er niet uit gepikt.quote:Op zondag 6 november 2005 16:25 schreef Burbo het volgende:
Hoe duur is het dan?
Je mag de mijne wel gebruikenquote:Op zondag 6 november 2005 16:26 schreef Burbo het volgende:
Ik zoek trouwens nog iets origineels voor op mijn pas
quote:Op zondag 6 november 2005 16:31 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Je mag de mijne wel gebruiken![]()
[afbeelding]
Je krijg gewoon je eigen ontwerp. Het is nu alleen tijdelijk gratis en je maakt nu kans om met je ontwerp te winnen.quote:Op zondag 6 november 2005 16:32 schreef FokLex het volgende:
Moet je eerst die wedstrijd winnen om je pasje te krijgen of krijg je sowieso je eigen ontwerp?
Weet niet wat jij onder oud verstaat, maar in ieder geval de pas die je nu gebruiktquote:Op zondag 6 november 2005 17:36 schreef Eastwood het volgende:
oow, je moet de datum van je oude pas opgeven
Niet kunnen vindenquote:Op zondag 6 november 2005 17:00 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
3e?
![]()
Nee ik bedoel hoe duur is de 2e
mijn dank gaat uit naar Sebastiaan_2003, zonder hem had ik dit niet mogelijk kunnen makenquote:Op zondag 6 november 2005 17:38 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Weet niet wat jij onder oud verstaat, maar in ieder geval de pas die je nu gebruikt
OK, welke welquote:Op zondag 6 november 2005 17:42 schreef Burbo het volgende:
Sebastiaan_2003, ik heb jouw foto overigens niet gebruikt.
Dat zou ik al doen...quote:
Sorry ik dacht dat ik ze toegevoegd had, OP aangepast...quote:Op zondag 6 november 2005 18:24 schreef Vava het volgende:
De mijne staan niet in de OP![]()
Van mij mag de Rabobank dit ook wel gaan doen
quote:Op zondag 6 november 2005 18:50 schreef Mute_Me het volgende:
ben jij dat?
Overigens, wat kan die 10 euro per jaar je boeien? dat is nog geen eens een euro p/m...
Het is mijn eigen foto..dus dat bepaal ik zelf welquote:Op zondag 6 november 2005 18:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bekende gezichten mogen toch niet?.
Dat snap ik, dat snap jij.quote:Op zondag 6 november 2005 18:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is mijn eigen foto..dus dat bepaal ik zelf wel![]()
Nou dan heb ie maar lekker pechquote:Op zondag 6 november 2005 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat snap jij.
Maar of die Postbank-pipo het ook snapt...
quote:Op zondag 6 november 2005 19:54 schreef NeoDweezil het volgende:
haha lijkt me wel vet om tubgirl op me pas te hebben
Er staat nergens dat je meer gaat betalen.quote:Op zondag 6 november 2005 21:35 schreef Market_Garden het volgende:
Het is dus zo dat het gewoon even veel kost als jou 'oude' pas, dus de pas die je nu gebruikt?
En tot de 30 ste was het gratis?
Geilquote:Op zondag 6 november 2005 22:56 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De tweede heb ik besteld.
Die onderste is mooi zo in zwart/witquote:Op zondag 6 november 2005 22:56 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De tweede heb ik besteld.
Inderdaad, erg mooie fotoquote:
Wat is dat voor pop? Das dus echt niks hequote:Op zondag 6 november 2005 23:21 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Vriendje gaat toch voor deze, hehe.
Euh, c'est moi...quote:Op zondag 6 november 2005 23:28 schreef Yeahinho het volgende:
Wat is dat voor pop? Das dus echt niks he.
Dat dacht ik al ja, maar het lijkt net een pop johquote:Op zondag 6 november 2005 23:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Euh, c'est moi...
Maar het is een beetje pin-up style, dus ook overdreven glad en zo. Je moet er van houden.
Ik vind het wel leuk. Voor zo'n pas mag het wel een beetje uitbundig.quote:Op maandag 7 november 2005 00:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja, maar het lijkt net een pop joh.
Die zwart-witte is echt 100x mooier![]()
.
Ja, jammer dat beroemde teksten/afbeeldingen en zo niet mogen...quote:Op maandag 7 november 2005 06:25 schreef Dr_Crouton het volgende:
Leelo Multipass!
quote:Definities
Mijn Postbankpas is de Giropas met een door de klant gekozen afbeelding.
Met Postbank wordt Postbank N.V. bedoeld.
De Klant is de rekeninghouder bij de Postbank met een Girorekening.
Artikel 1
De Klant gaat er mee akkoord dat de beoordeling en de beslissing om een afbeelding en/of teksten toe te staan dan wel af te wijzen bij de Postbank ligt. Postbank correspondeert niet over de reden van afwijzing.
De Klant verplicht zich ertoe in ieder geval geen afbeeldingen en/of teksten aan te leveren over onderwerpen die :
in strijd zijn met de wet, goede zeden of openbare orde;
een religieuze of politieke inhoud hebben.
Artikel 2
Met inachtneming van artikel 1 is de Klant vrij om de afbeelding en/of tekst te kiezen die hij op Mijn Postbankpas wenst, zolang de gekozen afbeelding en/of tekst geen inbreuk maakt op rechten van derden en de klant beschikt over de vereiste toestemming voor gebruik ten behoeve van Mijn Postbankpas.
Artikel 3
Indien de Klant een afbeelding en/of tekst kiest die geen onderdeel is van de standaard Postbank afbeeldingen, dient de Klant voorafgaande schriftelijke toestemming te hebben verkregen van diegene(n) die op deze afbeelding en/of tekst rechten kan/kunnen doen gelden. De Klant dient deze toestemming te allen tijde op verzoek van de Postbank te kunnen overleggen.
Artikel 4
Mocht de Postbank de aanvraag van de Klant niet inwilligen, dan zal de Postbank de Klant hiervan schriftelijk op de hoogte stellen. Wanneer de afbeelding/tekst door Postbank afgekeurd wordt, dan heeft de Klant nog maximaal vier achtereenvolgende mogelijkheden om een correcte afbeelding/tekst te maken zonder dat Postbank hiervoor extra kosten in rekening zal brengen. Postbank houdt zich het recht voor om in geval van misbruik van deze procedure de aanvraag van Mijn Postbankpas van deze Klant uiteindelijk te weigeren.
Artikel 5
De Klant vrijwaart de Postbank voor aanspraken van derden met betrekking tot de door de Klant gekozen afbeelding en/of tekst op Mijn Postbankpas.
Artikel 6
Het gebruik van een door de Klant gekozen afbeelding en/of tekst geschiedt altijd voor risico van de Klant. Postbank is hiervoor niet aansprakelijk. De Klant accepteert dat de uiteindelijke pas qua kleur en beeldkwaliteit kan verschillen van de door de klant gekozen afbeelding.
Artikel 7
Postbank is te allen tijde gerechtigd om de pas te blokkeren en/of in te nemen. De pas is en blijft eigendom van de Postbank.
Artikel 8
De Klant heeft het recht de afbeelding en/of tekst op Mijn Postbankpas te wijzigen, ook indien de pas nog niet geëxpireerd is. De Klant betaalt hiervoor opnieuw de eenmalige bijdrage in de kosten van de aanmaak van Mijn Postbankpas.
Artikel 9
De Algemene en Girovoorwaarden van de Postbank en andere, op de Giropas betrekking hebbende, voorwaarden gelden voor zover daar in deze voorwaarden niet van wordt afgeweken.
Artikel 10:
Postbank behoudt zich het recht voor om dit product te beëindigen en/of deze voorwaarden aan te passen. De actuele Algemene Voorwaarden staan op www.postbank.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |