Het is mijn eigen foto..dus dat bepaal ik zelf welquote:Op zondag 6 november 2005 18:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Bekende gezichten mogen toch niet?.
Dat snap ik, dat snap jij.quote:Op zondag 6 november 2005 18:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is mijn eigen foto..dus dat bepaal ik zelf wel![]()
Nou dan heb ie maar lekker pechquote:Op zondag 6 november 2005 18:56 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dat snap ik, dat snap jij.
Maar of die Postbank-pipo het ook snapt...
quote:Op zondag 6 november 2005 19:54 schreef NeoDweezil het volgende:
haha lijkt me wel vet om tubgirl op me pas te hebben
Er staat nergens dat je meer gaat betalen.quote:Op zondag 6 november 2005 21:35 schreef Market_Garden het volgende:
Het is dus zo dat het gewoon even veel kost als jou 'oude' pas, dus de pas die je nu gebruikt?
En tot de 30 ste was het gratis?
Geilquote:Op zondag 6 november 2005 22:56 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De tweede heb ik besteld.
Die onderste is mooi zo in zwart/witquote:Op zondag 6 november 2005 22:56 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De tweede heb ik besteld.
Inderdaad, erg mooie fotoquote:
Wat is dat voor pop? Das dus echt niks hequote:Op zondag 6 november 2005 23:21 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Vriendje gaat toch voor deze, hehe.
Euh, c'est moi...quote:Op zondag 6 november 2005 23:28 schreef Yeahinho het volgende:
Wat is dat voor pop? Das dus echt niks he.
Dat dacht ik al ja, maar het lijkt net een pop johquote:Op zondag 6 november 2005 23:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Euh, c'est moi...
Maar het is een beetje pin-up style, dus ook overdreven glad en zo. Je moet er van houden.
Ik vind het wel leuk. Voor zo'n pas mag het wel een beetje uitbundig.quote:Op maandag 7 november 2005 00:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja, maar het lijkt net een pop joh.
Die zwart-witte is echt 100x mooier![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |