Welke mogen er niet volgens jou?quote:Op maandag 7 november 2005 13:09 schreef Roi het volgende:
De helft van de pasjes uit de OP mogen niet eens!
Ik vraag me af hoe ze het gaan controleren. Ik heb zo een vermoeden dat ze de obvious dingen der uit filteren (foto's van naakte vrouwen, Tom Cruise, Half Life, Nachtwacht, etc.) en voor de rest die disclaimer alleen gebruiken wanneer ze er gezeik over krijgen. Ze kunnen echt niet elke aanvraag nagooglen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:56 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb net de spelregels erbij gepakt en ik lees dat zelfs kunstwerken niet mogen, terwijl de kunstenaar van de kunstwerken die ik gepost heb een goede bekende van me is. En die foto's van de kunstwerken heb ik zelf gemaakt n.b.Ok, ze willen voorkomen dat er materiaal met copyright zonder toestemming op een bankpasje verschijnt, maar met de huidige regels maken ze het onmogelijk om zelfs een eigen kunstwerk erop te laten zetten.
Best wel jammer.quote:Op maandag 7 november 2005 13:09 schreef Roi het volgende:
De helft van de pasjes uit de OP mogen niet eens!
6 werkdagen.quote:Op maandag 7 november 2005 12:47 schreef Sheva het volgende:
Hoelang duurt het voordat je deze pas binnen hebt?
Ik vind het nog wel meevallen..als je je pas kwijt bent is het 5 dagen toch?quote:
Naais!quote:Op maandag 7 november 2005 17:04 schreef rashudo het volgende:
Homemade fractalpas! Alleen voor echte nerds natuurlijk.
[[url=http://x11.putfile.com/11/31010003418.jpg]afbeelding][/url]
Hé, je hebt mijne er niet tussenuit gehaald, terwijl er ook een celeb op staat. Dat geeft hoop. Misschien laten zij hem dan ook door.quote:Op maandag 7 november 2005 13:28 schreef Roi het volgende:
*rijtje plaatjes*
Met Half-Life bedoel je die sneeuw-militair? Alsof de gemiddelde Postbankmedewerker Half-Life kent. Zelfs als 'ie 't kent: mij was 't niet eens opgevallen en ik ken het spel dus tjaquote:Op maandag 7 november 2005 14:28 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze het gaan controleren. Ik heb zo een vermoeden dat ze de obvious dingen der uit filteren (foto's van naakte vrouwen, Tom Cruise, Half Life, Nachtwacht, etc.) en voor de rest die disclaimer alleen gebruiken wanneer ze er gezeik over krijgen. Ze kunnen echt niet elke aanvraag nagooglen.
Lijkt mij dan.
Ik ga in ieder geval wel een keertje fotoshoppen! Vindt het wel een gaaf idee.
Thnxquote:Op maandag 7 november 2005 07:24 schreef detulp050 het volgende:
[..]
Lijkt me kansrijk voor een prijs
nice bikequote:Op zondag 6 november 2005 18:32 schreef Mute_Me het volgende:
[afbeelding]
Nou maar hopen dat ie snel binnenkomt, mn oude is brak.
Mooiquote:Op woensdag 9 november 2005 10:41 schreef RedRoses het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie van deze? Moeilijk hoor, weet het echt niet.....![]()
Ja die is veel beter als dat schaap.quote:Op woensdag 9 november 2005 11:00 schreef RedRoses het volgende:
Ja ik heb de eerste aangevraagd! Erg mooi vind ik em! Jeeej!
Waarom mochten die schapen niet danquote:Op woensdag 9 november 2005 12:59 schreef Boe-man het volgende:
Ben net gebeld dat mijn design was afgekeurd :|
dit was het
[[url=http://www.filedump.nl/files/sheep_by_teocava.jpg]afbeelding][/URL]
nu maar een andere gemaakt met dit erop:
[[url=http://www.filedump.nl/files/Alone_postbank.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, als zelfs dat al niet mag.quote:Op woensdag 9 november 2005 13:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat is er nou weer mis met 2 schaapjes
e mooie gun man, waar heb je die gefotografeertquote:
Te vet!quote:Op woensdag 9 november 2005 13:19 schreef Loempi het volgende:
kheb net met de pbank gebelt btw
als je student bent is dit gewoon kosteloos, want je giropas is gratis, en deze pas vervangt die pas weer. Dus het blijft gratis tot je overstapt op echte rekeing dan is het gewoon die 10 euro p/m
je oude pas word gedeactiveerd wanneer je de nieuwe pas heb gekregen.
dit vertelde iemand van de postbank tegen mij
Van wie zijn die schaapjes dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 14:55 schreef blieblie het volgende:
Waarom was nu die ene met die 2 schaapjes afgekeurd?
Mooi!quote:Op woensdag 9 november 2005 14:44 schreef Helly het volgende:
[afbeelding]
Ook es wat zitten proberen.
Mooi gemaakt zeg, waarom is dit geen kunst...quote:Op woensdag 9 november 2005 15:39 schreef blieblie het volgende:
Van boe-man:
Design je eigen postbank pas -deel 2-
Het ziet er uit als een 3d model wat hij zelf gemaakt heeft.
Ah, ik zie het al, iemand van deviantART. Maar goed, het is geen kunst lijkt mij.
Dees is van de zelfde 3D dude:
[afbeelding]
Je krijgt ook alleen bericht als ie niet goedgekeurd is. Wel goed dan krijg je hem vanzelf thuis gestuurd. Heb hem vrijdag bestelt en ook nog niets gehoord of gekregen.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:08 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb 'm zondag al verstuurd maar nog geen bericht van de Postbank
Maar ik had de Vader-pas, en die wordt dus echt NIET goedgekeurdquote:Op woensdag 9 november 2005 17:36 schreef Joenes het volgende:
[..]
Je krijgt ook alleen bericht als ie niet goedgekeurd is. Wel goed dan krijg je hem vanzelf thuis gestuurd. Heb hem vrijdag bestelt en ook nog niets gehoord of gekregen.
Per jaar bedoel je hopelijk?quote:Op woensdag 9 november 2005 13:19 schreef Loempi het volgende:
als je student bent is dit gewoon kosteloos, want je giropas is gratis, en deze pas vervangt die pas weer. Dus het blijft gratis tot je overstapt op echte rekeing dan is het gewoon die 10 euro p/m

Ik dacht even dat je een grapje maakte... Mooi zeg.quote:Op woensdag 9 november 2005 20:12 schreef E.T. het volgende:
[afbeelding]
deze net besteld
Is een vakantiefoto in IJsland. De foto is in kleur genomen, niet gesoept... Het landschap is zo bizar zwart-wit daar... Ik was het enige beetje kleur
achter het PB-leeuwtje zit nog een heel klein stukje groen mos.. Ik moet ergens een gesoepte versie hebben waarbij dat ook z/w is..quote:Op woensdag 9 november 2005 20:26 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je een grapje maakte... Mooi zeg.
Hmm, dus niet zelf gemaakt? Geen mainstream kunst? Dan is het intelectueel eigendom van de maker. Mag dus niet gebruikt worden.quote:Op woensdag 9 november 2005 15:39 schreef blieblie het volgende:
Van boe-man:
Design je eigen postbank pas -deel 2-
Het ziet er uit als een 3d model wat hij zelf gemaakt heeft.
Ah, ik zie het al, iemand van deviantART. Maar goed, het is geen kunst lijkt mij.
Dees is van de zelfde 3D dude:
[afbeelding]
Ja maar alleen met 1.0, en dan ook alleen op Windows XP of Apple pc en ook niet met andere browsers dan IE of FFquote:Op donderdag 10 november 2005 06:50 schreef DennisMoore het volgende:
Volgens mij doet alles het gewoon met FF.
quote:Onderwerp: Pasontwerp is niet akkoord
Geachte heer/mevrouw,
Via postbank.nl heeft u, als rekeninghouder, een Mijn Postbankpas aangevraagd.
Deze pas wordt niet voor u gemaakt omdat uw afbeelding niet aan de acceptatievoorwaarden voldoet.
Ontwerp op postbank.nl een nieuwe Mijn Postbankpas met een andere afbeelding. De richtlijnen voor deze afbeelding vindt u hier ook. Natuurlijk kunt u ook kiezen voor een standaardafbeelding uit de Postbank Gallery.
Met vriendelijke groet,
Postbank N.V.
(handtekening}
F.A. Tuininga
Manager Operations Giroproducten
Hmm begin vorige week..quote:Op donderdag 10 november 2005 12:18 schreef miss_bleu het volgende:
wanneer heb je hem besteld?
Je hebt wel de eer de eerste geweigerde te zijn!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:40 schreef Impry het volgende:
[..]
Waarom nou niet? Dit was m'n ontwerp:
[afbeelding]
Zou ik de sponsors op de auto weg moeten halen?
Ik 258, als je de cijferreeks rechtsonder je adresgegevens bedoelt.quote:Op donderdag 10 november 2005 13:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
K heb pas nummer 92, staat wel stoer
Zodra je hem gebruiktquote:Op donderdag 10 november 2005 13:05 schreef __Saviour__ het volgende:
wanneer wordt de oude pas geblokkeerd? Zodra je de nieuwe voor de eerste keer gebruikt, of al zodra ze hem verzonden hebben en denken dat je hem binnen hebt?
Tof, bedankt voor de info. Ik ga ff designen, resultaat volgt nogquote:Op woensdag 9 november 2005 13:19 schreef Loempi het volgende:
Er zit wat op der neus.... Een vlieg ?quote:Op donderdag 10 november 2005 12:44 schreef Joenes het volgende:
Ik heb hem ook![]()
vrijdagnacht besteld
[afbeelding]
Hij ziet er goed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |