quote:op zaterdag 5 november 2005 13:14 schreef gf het volgende:
de vaste posters liggen nog allemaal in bed met hun one-night stand. duh.
yeps.quote:op zaterdag 5 november 2005 12:48 schreef mispoes het volgende:
een poging om dit topic weer ontopic te krijgen...![]()
zijn er hier mensen die op late leeftijd zijn ontmaagd? moest de eerste keer voor jou heeel bijzonder zijn of heb je toen je kansen gegrepen zodra die zich voordeden?![]()
waarom? omdat hun het wel voor elkaar krijgen en jij niet... en het is denk ik nog altijd beter om te kunnen zien dat je kan scoren dan te merken dat je nooit aan een meisje kan geraken, zelfs niet voor 1 avondje.quote:op zaterdag 5 november 2005 12:59 schreef gf het volgende:
waarom zou je jaloers zijn of respect hebben voor de mensen die de 1 na de ander hebben. zo goed zijn die mensen blijkbaar niet in staat een volwassen relatie aan te gaan. dat het ook nog eens sletterig is maakt het compleet. ik zou in ieder geval niks willen met een meid voor wie ik nr. 25 ben en na een week alweer een ex. op naar nr. 26. goh, dan hoef je misschien niet meer hier te posten. verder koop je er niks voor.
naar mijn idee moet je eerst een meid 'scoren' om aan een relatie te beginnen. als je daarna nooit leert om aan een relatie te werken dat is dan jou probleem. vooralsnog zal je toch eerst een meid moeten zien te versieren.quote:op zaterdag 5 november 2005 16:13 schreef topmaat het volgende:
en niet in staat zijn een volwassen relatie aan te gaan is natuurlijk onzin he. niet iedereen wil gelijk een vaste relatie. gewoon een beetje vrijheid en af en toe is een meisje scoren kan toch ook leuk zijn.
en van een onbekend meisje weet je van tevoren nooit nummer hoeveel je bent... dus ja, als je dat eerst wilt weten kan je beter niks beginnen.
toch moet je er niet jaloers op zijn vind ik ook. maar stiekem ben je het toch.quote:op zaterdag 5 november 2005 16:13 schreef topmaat het volgende:
[..]
waarom? omdat hun het wel voor elkaar krijgen en jij niet... en het is denk ik nog altijd beter om te kunnen zien dat je kan scoren dan te merken dat je nooit aan een meisje kan geraken, zelfs niet voor 1 avondje.
en niet in staat zijn een volwassen relatie aan te gaan is natuurlijk onzin he. niet iedereen wil gelijk een vaste relatie. gewoon een beetje vrijheid en af en toe is een meisje scoren kan toch ook leuk zijn.
en van een onbekend meisje weet je van tevoren nooit nummer hoeveel je bent... dus ja, als je dat eerst wilt weten kan je beter niks beginnen.
ik vind eigenlijk dat jij een ban voor dit soort topics moet krijgen.quote:
nee hoor, op het moment dat ik het diepst in de put zat is er niks ook niks gebeurd.quote:op zaterdag 5 november 2005 13:37 schreef breetai het volgende:
en op het moment dat je je grootste dip hebt heb je op eens een relatie van een half jaar.
daar ben ik het in principe wel mee eens.quote:op zaterdag 5 november 2005 16:13 schreef topmaat het volgende:
en het is denk ik nog altijd beter om te kunnen zien dat je kan scoren dan te merken dat je nooit aan een meisje kan geraken, zelfs niet voor 1 avondje.
gast.quote:op zaterdag 5 november 2005 16:13 schreef topmaat het volgende:
[..]
waarom? omdat hun het wel voor elkaar krijgen en jij niet...
wat wil je hier nou mee zeggen? als je nog geen relatie wilt dan is het toch leuk dat je af en toe een avondje een meisje heb... hoeft ook niet gelijk een one night stand te zijn, maar gewoon een meisje versieren waar je dan mee zoent en misschien nog iets meer...quote:op zaterdag 5 november 2005 16:19 schreef breetai het volgende:
[..]
naar mijn idee moet je eerst een meid 'scoren' om aan een relatie te beginnen. als je daarna nooit leert om aan een relatie te werken dat is dan jou probleem. vooralsnog zal je toch eerst een meid moeten zien te versieren.
en anders blijkt die meid niet goed genoeg te wezen voor een relatie of zoek je de verkeerde uit.
kijk, je zegt het dus zelf al. je moet er niet jaloers op zijn.. maar dat ben je gewoon wel.quote:op zaterdag 5 november 2005 16:20 schreef meteora het volgende:
[..]
toch moet je er niet jaloers op zijn vind ik ook. maar stiekem ben je het toch.
ik heb het over de algemene situatie hier,dus niet alleen over jou.quote:op zaterdag 5 november 2005 16:21 schreef gf het volgende:
[..]
gast.
ik heb al meer dan een halfjaar een vaste vriendin.
wat algemene situatie.quote:op zaterdag 5 november 2005 16:30 schreef topmaat het volgende:
[..]
ik heb het over de algemene situatie hier,dus niet alleen over jou.
jawel, jawel! iets is altijd beter dan niets. en dat gaat voor iedereen op.quote:op zaterdag 5 november 2005 16:35 schreef gf het volgende:
[..]
wat algemene situatie.
ik denk dat niemand van de maagden hier uit is op een enkel avonde met een meid die ze leuk vinden en vervolgens helemaal niets meer. dat is echt een hele andere doelgroep.
dat jouw instelling 'iets is beter dan niets' is, wil niet zeggen dat dat voor iedereen op gaat.
nee.quote:op zaterdag 5 november 2005 17:33 schreef jam het volgende:
[..]
jawel, jawel! iets is altijd beter dan niets. en dat gaat voor iedereen op.
ik had het zo bedacht; niets, dat is niet iets. dus hoe kan niets beter zijn dan iets als niets überhaupt niet iets is?quote:
waarom ben je dan heel zielig bezig? als je nog nooit gezoend heb bijvoorbeeld weet ik wel zeker dat als je een keer geluk hebt met het uitgaan dat je die kans niet laat liggen, ook al weet je dat het geen relatiemateriaal zou zijn. en daardoor is het niet zo dat je alles pakt wat je maar pakken kan... want als je nog maar met de eerste persoon zoent wil niet zeggen dat je gelijk een heleboel meisjes op die manier gaat versieren (voor 1 avondje dus).quote:op zaterdag 5 november 2005 16:28 schreef gf het volgende:
en als je alleen een meisje wilt 'scoren' om jezelf te bewijzen als in 'zie je wel dat ik het kan'. ben je heel zielig bezig. dan zit je dus zeer waarschijnlijk met een meisje wat je eigenlijk niet eens echt aantrekkelijk vindt. nou, daar heb je wat aan zeg. zodra je echt maar begint te pakken wat je pakken kan ben je heel diep gezonken. heeft allemaal niks te maken met 'voor elkaar kunnen krijgen'. wie weet kan ik het ook wel. alleen niet bepaald de behoefte omdat te testen. zelf zal je ook geen meid willen die al uitgewoond is. maar als gozers al 20+ meiden gehad hebben moet je respect hebben. hoe bedoel je een kronkel...
origineel was ik daar wel op uit. zo erg vond ik het niet om een heleboel ons'jes te hebben voordat ik een leuke meid tegenkwam waar ik het wat langer mee uit wil houden. toevallig ging het iets anders.quote:op zaterdag 5 november 2005 16:35 schreef gf het volgende:
ik denk dat niemand van de maagden hier uit is op een enkel avonde met een meid die ze leuk vinden en vervolgens helemaal niets meer. dat is echt een hele andere doelgroep.
dat zal idd niet voor iedereen opgaan, mij maakt het nog heel weinig uit. ik ga wel eisen stellen als ik ze kan stellen en niet het onmogelijke moet doen om te krijgen wat ik wil.quote:dat jouw instelling 'iets is beter dan niets' is, wil niet zeggen dat dat voor iedereen op gaat.
de meeste meiden waar ikmee getongd heb ik kende ik hooguit maar iets van een kwartier. na 10 minuten was het spel ook meestal wel afgelopen. ik zou het nooit 3 weken iuthouden zonder er ook maar iets fysieks voor terug te zien.quote:op zaterdag 5 november 2005 20:19 schreef breaktothedance het volgende:
overigens wil ik jullie niet onthouden dat ik al wel één maal gezoend heb (nou nou, wat een prestatie![]()
). het zal wel kansloos klinken, maar dat was wel erg gaaf. dikke tongzoen van 2 minuten lang ofzo. dat was drie jaar geleden. ik was helemaal gek op dat meisje en toen ging het ook nog op een kutte manier uit
.
en dat terwijl het toch best aardig ging, dacht ik. het heeft totaal 3 weken geduurd(
)
welke is datquote:op zondag 6 november 2005 05:38 schreef breetai het volgende:
[..]
ik begin toch weer redelijk in m'n oude instelling te nestelen.(die van vorig jaar bedoel ik)
gewoon lekker relaxed alleen buiten gaan spelen en doen waar je zin in hebt. qua vrouwen kan het me alleemaal steeds minder schelen. m'n instelling word ook weer harder dan dat ik eigenlijk wil maar dat schijn je er nou eenmaal voor over te moeten hebben.quote:
en natuurlijk:quote:
de romantische langzame aanpak. over twee jaar pijpt ze je zoals je nog nooit eerder gepijpt bent.quote:op zaterdag 5 november 2005 17:35 schreef jam het volgende:
m'n buurmeisje is vier en als ik naar buiten loop roept ze altijd: 'stephan! stephan! jij bent toch mijn vriendje?' dan zeg ik altijd: 'ja, samishka, ik ben je grote vriendje.' verder dan dat gaat onze relatie eigenlijk niet, maar ja vandaar die vraag.
quote:op zondag 6 november 2005 18:03 schreef breaktothedance het volgende:
gelukkig loopt dit topic niet meer zo hard. dat betekent dat iedereen goed bezig is![]()
nee, omdat dat dan ook de eerste keer isquote:op zondag 6 november 2005 14:05 schreef thabit het volgende:
[..]
de romantische langzame aanpak. over twee jaar pijpt ze je zoals je nog nooit eerder gepijpt bent..
zeer scherp!quote:op zondag 6 november 2005 20:10 schreef topmaat het volgende:
[..]
nee, omdat dat dan ook de eerste keer is![]()
hoe gaat het eigenlijk met jou en je materflirt?quote:
weer een single minderquote:op dinsdag 8 november 2005 22:48 schreef kwarktaart het volgende:
vanuit de diepste spelonken van dit topic kan kwarktaart melden dat hij inmiddels iemand via een dating site heeft leren kennen die hij nu toch wel "vriendin" noemt. ook sex is ondertussen geen utopie meer en ik kan melden dat het allemaal echt niet zo bijzonder is. een relatie is leuk en biedt iets extras en ook sex is leuk en met een partner is dat een interessante variant op het gewoon zelf doen.
maar wat ik altijd al dacht en nu nog steeds is dat het leven als relatieloze / sexloze echt niet het summum van armzaligheid is wat sommigen wel schijnen te denken. mijn leven was op orde met voor elk moment iets zinnigs te doen. nu is het tijd een ander in te passen en daarvoor moet ik andere leuke dingen laten gaan. maar dat geeft niet. verandering van spijs doet eten.
dat is leuk voor je.quote:op dinsdag 8 november 2005 22:48 schreef kwarktaart het volgende:
vanuit de diepste spelonken van dit topic kan kwarktaart melden dat hij inmiddels iemand via een dating site heeft leren kennen die hij nu toch wel "vriendin" noemt. ook sex is ondertussen geen utopie meer en ik kan melden dat het allemaal echt niet zo bijzonder is. een relatie is leuk en biedt iets extras en ook sex is leuk en met een partner is dat een interessante variant op het gewoon zelf doen.
als varkens kunnen vliegen, kerstmis en pasen op dezelfde dag vallen en balkenende een charismatische man geworden is.quote:op woensdag 9 november 2005 10:48 schreef m_schtoppel het volgende:
ja daar ben ik ook wel zeer benieuwd naar!
en tuurlijk is het niet hebben van een relatie niet een armzalig iets. alleen is het gewoon zo dat als iets zo verschrikkelijk onbereikbaar lijkt, het heel belangrijk wordt.
ach plato, ooit melden wij ons ook hier.............
dan vrees ik toch dat je benedenmaats presteert, jochie.quote:op dinsdag 8 november 2005 22:48 schreef kwarktaart het volgende:
ook sex is ondertussen geen utopie meer en ik kan melden dat het allemaal echt niet zo bijzonder is.
mee eens.quote:op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef thabit het volgende:
dan vrees ik toch dat je benedenmaats presteert, jochie.
en was er sprake van liefde?quote:op woensdag 9 november 2005 12:40 schreef m_schtoppel het volgende:
onzin, ik vind seks ook zwaar overrated en ik heb de mooiste meiden ter wereld geneukt.
quote:op woensdag 9 november 2005 12:40 schreef m_schtoppel het volgende:
onzin, ik vind seks ook zwaar overrated en ik heb de mooiste meiden ter wereld geneukt.
quote:op woensdag 9 november 2005 13:02 schreef pony-lover het volgende:
[..]
nee, die gast gaat naar de hoeren![]()
dat is serieus zo, zover ik weet.quote:
het is echter geen keuze tussen seks met een vriendin en seks met een hoer. het is een keuze tussen seks met een hoer en geen seks.quote:op woensdag 9 november 2005 13:11 schreef gf het volgende:
[..]
dat is serieus zo, zover ik weet.
vandaar ook mijn reactie. seks is niet alleen lust. in combinatie met liefde is het al zoveel mooierwat je dus mist bij die hoeren.
okquote:
daar heb je gelijk in. daarom zou ik die stap gewoon niet snel nemenquote:vandaar ook mijn reactie. seks is niet alleen lust. in combinatie met liefde is het al zoveel mooierwat je dus mist bij die hoeren.
klopt. maar persoonlijk heb ik dan liever geen seks. stel je bent maagd en gaat naar de hoeren. leuke ervaring lijkt me datquote:op woensdag 9 november 2005 13:13 schreef plato1980 het volgende:
[..]
het is echter geen keuze tussen seks met een vriendin en seks met een hoer. het is een keuze tussen seks met een hoer en geen seks.
dat is verre van ideaal, maar anderzijds is het niet zo gek dat die stap op een gegeven moment genomen wordt.quote:op woensdag 9 november 2005 13:17 schreef gf het volgende:
[..]
klopt. maar persoonlijk heb ik dan liever geen seks. stel je bent maagd en gaat naar de hoeren. leuke ervaring lijkt me dat
het klinkt net alsof je het alvast voor jezelf aan het goedpraten bent.quote:op woensdag 9 november 2005 13:21 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat is verre van ideaal, maar anderzijds is het niet zo gek dat die stap op een gegeven moment genomen wordt.
ach flikker toch op man. seks is niet zo onbereikbaar als je nu oppert. je staat er alleen niet voor open en de hoeveelheid lef ontbreekt. ik heb nog nooit seks met een hoer gehad, maar ik weet wel dat 'seks' sowieso overrated is áls je het vergelijkt met het hebben van een vriendin. dan is na de seks knuffelen of bij elkaar in bed liggen al belangrijker dan je oer-lusten vervullen.quote:op woensdag 9 november 2005 13:13 schreef plato1980 het volgende:
[..]
het is echter geen keuze tussen seks met een vriendin en seks met een hoer. het is een keuze tussen seks met een hoer en geen seks.
weer ben ik het eens met mijn vriendje wm.quote:op woensdag 9 november 2005 14:10 schreef weirdmicky het volgende:
[..]
ach flikker toch op man. seks is niet zo onbereikbaar als je nu oppert. je staat er alleen niet voor open en de hoeveelheid lef ontbreekt. ik heb nog nooit seks met een hoer gehad, maar ik weet wel dat 'seks' sowieso overrated is áls je het vergelijkt met het hebben van een vriendin. dan is na de seks knuffelen of bij elkaar in bed liggen al belangrijker dan je oer-lusten vervullen.
ik had het hier eerlijk gezegd niet direct over mezelf, maar goed. ik denk dat ik er wel voor open sta, maar het ontbreekt me inderdaad enigzins aan lef, maar vooral aan daadkracht en een adequate wijze om het bereikbaar te maken.quote:op woensdag 9 november 2005 14:10 schreef weirdmicky het volgende:
ach flikker toch op man. seks is niet zo onbereikbaar als je nu oppert. je staat er alleen niet voor open en de hoeveelheid lef ontbreekt.
lef, daadkracht en een adequate wijze...wat is daadwerkelijk het verschil? en wat de neuk, een adequate wijze om seks te krijgen? in wat voor steriele wereld leef jij?quote:op woensdag 9 november 2005 14:19 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik had het hier eerlijk gezegd niet direct over mezelf, maar goed. ik denk dat ik er wel voor open sta, maar het ontbreekt me inderdaad enigzins aan lef, maar vooral aan daadkracht en een adequate wijze om het bereikbaar te maken.
lang geleden dawgquote:op woensdag 9 november 2005 14:17 schreef dawg het volgende:
[..]
weer ben ik het eens met mijn vriendje wm.
vanzelf gebeurt het niet, dat is helaas onzin. dat het echter best moet kunnen lukken idnein ik meer initiatief zou nemen is echter wel waar, maar helaas is dat in mijn geval makkelijker gezegd dan gedaan.quote:op woensdag 9 november 2005 14:42 schreef weirdmicky het volgende:
ik snap het serieus niet. je moet er gewoon voor open staan en dan gebeurt het vanzelf wel een keer. het is niet zo dat alleen mannen zin hebben in seks.
en vooral een beetje lef hebben is belangrijk. boeie als je een blauwtje loopt, heb ik ook regelmatig gedaan. niet leuk, maar wel nodig, want door je fouten leer je het het best
het is voor mij ook weer tijd om een blauwtje te lopen/leuk meisje uit te vragen hahahaquote:op woensdag 9 november 2005 14:42 schreef weirdmicky het volgende:
en vooral een beetje lef hebben is belangrijk. boeie als je een blauwtje loopt, heb ik ook regelmatig gedaan. niet leuk, maar wel nodig, want door je fouten leer je het het best
de jaloezie druipt er vanaf. gut gut, hij heeft meer geluk dan mij, dus ik vind hem meteen een klerelijer.quote:op woensdag 9 november 2005 14:53 schreef m_schtoppel het volgende:
weirdmicky is blijkbaar een van die gelukkige klerelijers die heel makkelijk aan een vriendin komt. dat geldt dus niet voor iedereen. niet iedereen heeft "het" om zo makkelijk aan de man/vrouw te komen. misschien snapt hij dat als hij wat volwassener wordt.
ga toch hoeren neuken zogenaamde volwassenequote:op woensdag 9 november 2005 14:53 schreef m_schtoppel het volgende:
weirdmicky is blijkbaar een van die gelukkige klerelijers die heel makkelijk aan een vriendin komt. dat geldt dus niet voor iedereen. niet iedereen heeft "het" om zo makkelijk aan de man/vrouw te komen. misschien snapt hij dat als hij wat volwassener wordt.
ja inderdaad. komt omdat singles opgeheven is.quote:
ja, super. met jou ook?quote:alles goed?
quote:moet ik je helpen met je maagdelijkheid?
dan hebben ze dikke kleren aan, dan ben je nog ontwetendquote:op woensdag 9 november 2005 14:52 schreef vamos1 het volgende:
[..]
het is voor mij ook weer tijd om een blauwtje te lopen/leuk meisje uit te vragen hahaha
raar eigenlijk dat ik de leuke meisjes, waar ik wel wat meer mee wil dan een avondje..., altijd in de winter tegenkom
dit stond zelfs vandaag nog in de krant.quote:op woensdag 9 november 2005 14:42 schreef weirdmicky het volgende:
het is niet zo dat alleen mannen zin hebben in seks.
dawg!!!quote:op woensdag 9 november 2005 15:06 schreef dawg het volgende:
[..]
dit stond zelfs vandaag nog in de krant.
en ik denk dat plato er wel voor open staat. misschien zelfs iets te open. maar hij zit gewoon al te lang stil.
quote:
ja. maar daarnaast bestaat de kans natuurlijk dat bijvoorbeeld plato wanhopig is (zeg niet dat het zo is), en dat straalt iemand dan vaak ook uit. dus dat heft elkaar weer op, min of meer.quote:en over dat openstaan is wel waar, dat heb ik wel eens vaker gehoord in ieder geval
wat is er lieve dawg?!quote:
en gewoon doen is anders behoorlijk eng, en dat weet jouw vriendje wm ookquote:[..]
ja. maar daarnaast bestaat de kans natuurlijk dat bijvoorbeeld plato wanhopig is (zeg niet dat het zo is), en dat straalt iemand dan vaak ook uit. dus dat heft elkaar weer op, min of meer.
gewoon doen is het devies. wat mijn vriendje wm dus zegt.
en dit is wel een volwassen reactie wil je zeggen?quote:op woensdag 9 november 2005 14:53 schreef m_schtoppel het volgende:
dat laatste is inderdaad het punt. wanhopigheid valt denk ik wel mee, het is vooral een kwestie van niets ondernemen. wat overigens niet zo eenvoudig veranderd kan worden als het misschien lijkt.quote:op woensdag 9 november 2005 15:06 schreef dawg het volgende:
en ik denk dat plato er wel voor open staat. misschien zelfs iets te open. maar hij zit gewoon al te lang stil.
ja, mensen zijn eng.quote:op woensdag 9 november 2005 15:17 schreef melismay het volgende:
[..]
wat is er lieve dawg?!
[..]
en gewoon doen is anders behoorlijk eng, en dat weet jouw vriendje wm ook
zie, een beetje posten op fok en ik heb alweer een relatiequote:op woensdag 9 november 2005 15:15 schreef dawg het volgende:
[..]
d a w g
[..]
ja. maar daarnaast bestaat de kans natuurlijk dat bijvoorbeeld plato wanhopig is (zeg niet dat het zo is), en dat straalt iemand dan vaak ook uit. dus dat heft elkaar weer op, min of meer.
gewoon doen is het devies. wat mijn vriendje wm dus zegt.
mensen van het andere geslacht zijn altijd eng, niet alle mensenquote:
dus niet altijdquote:op woensdag 9 november 2005 18:08 schreef melismay het volgende:
[..]
mensen van het andere geslacht zijn altijd eng, niet alle mensen
lees het sarcasme lieverdquote:
ik ben altijd eerlijk over alles. mijn verleden heb ik ook nooit verzwegen maar omdat ik het zelf geen belangrijk thema vind (vond) begin ik er niet direct over. het gaat immers om het heden en de toekomst. maar tijdens de eerste date begon zij er wel over en net als ik vond zij het ook geen groot probleem. zij is overigens een type 180graden andersom als het gaat om relaties.quote:op woensdag 9 november 2005 10:48 schreef m_schtoppel het volgende:
ja daar ben ik ook wel zeer benieuwd naar!
ik zou voor de hoeren gaanquote:op woensdag 9 november 2005 13:13 schreef plato1980 het volgende:
[..]
misschien komt t omdat jij meisjes neukt waarvoor zij niet open willen staan...quote:op woensdag 9 november 2005 14:42 schreef weirdmicky het volgende:
ik snap het serieus niet. je moet er gewoon voor open staan en dan gebeurt het vanzelf wel een keer. het is niet zo dat alleen mannen zin hebben in seks.
wat houdt je tegen? t idee dat het hoeren zijn of omdat die eerste keer speciaal moet zijn?quote:op donderdag 10 november 2005 11:34 schreef plato1980 het volgende:
[..]
wellich ooit, maar nu nog niet.
dat weet ik niet precies, maar op dit moment trekt het me niet.quote:op donderdag 10 november 2005 11:37 schreef joeyt het volgende:
[..]
wat houdt je tegen? t idee dat het hoeren zijn of omdat die eerste keer speciaal moet zijn?
post maar eerst een foto van jezelf voor je stoer gaat doenquote:op donderdag 10 november 2005 11:20 schreef joeyt het volgende:
[..]
misschien komt t omdat jij meisjes neukt waarvoor zij niet open willen staan...
joey noemt geen namen\, maar wilt best foto's plaatsen
ik doe niet stoer, ik doe grappigquote:op donderdag 10 november 2005 11:38 schreef weirdmicky het volgende:
[..]
post maar eerst een foto van jezelf voor je stoer gaat doen
quote:op donderdag 10 november 2005 11:47 schreef joeyt het volgende:
[..]
ik doe niet stoer, ik doe grappig
en toch zullen ze het niet zeggen,want ze zijn bang om je te kwetsen.en volgens mij weten ze niet van te voren of je een kleine piemel hebt,lijkt me.quote:op donderdag 10 november 2005 11:07 schreef weirdmicky het volgende:
volgens mij is het ook heel belangrijk durven om te gaan met vrouwen. constant focussen op een relatie is natuurlijk slecht, want je vergeet dat je ook gewoon leuk contact kan hebben met vrouwen. zo leer je ook meer omgaan met vrouwen, want ja, het blijven rare wezens natuurlijk
besides, als je eenmaal vrouwen écht leert kennen (vriendschappelijk) kan je ze zelfs vragen waarom het niet lukt. zorg wel dat je een eerlijke aantrekt en dus niet een meid die zegt: "nee joh, er is helemaal niets, ik snap het óók niet!" want dat is natuurlijk crap. het gebeurt niet om een reden, en dat kan lef, charisma, pech of een kleine piemel zijn.
wm has spoken.
quote:op zaterdag 12 november 2005 15:41 schreef breetai het volgende:
advies van vrouwen blijft waardeloos over het algemeen. uitzonderingen daargelaten.
sex met vrouwen blijft waardeloos over t algemeen. uitzonderingen daargelaten...quote:op zaterdag 12 november 2005 15:41 schreef breetai het volgende:
advies van vrouwen blijft waardeloos over het algemeen. uitzonderingen daargelaten.
nee dat wilde ik niet zeggen...quote:op zaterdag 12 november 2005 20:36 schreef illusions het volgende:
nee met mannen is lekker wou je zeggen.
dan is het nog leuk. hoogstwaarschijnlijk de eerste crisis al overleefd.quote:
nog geen crisis gehad, ook geen ruzie. saai hequote:op zondag 13 november 2005 13:30 schreef breetai het volgende:
dan is het nog leuk. hoogstwaarschijnlijk de eerste crisis al overleefd.
ja, best wel.quote:op zondag 13 november 2005 13:31 schreef #ANONIEM het volgende:
nog geen crisis gehad, ook geen ruzie. saai he![]()
quote:op zaterdag 12 november 2005 15:18 schreef meteora het volgende:
topic lijkt wel uitgestorven ineens.
dan maar een poging om het terug op gang te brengen.![]()
ik ben gister weer uitgeweest naar de discotheek hier in de buurt. op zich weer niet veel gebeurd eigenlijk, maar toch een hele leuke avond gehad.![]()
ook nog wel staan dansen wat voor mijn doen heel wat is. niet met meiden maar toch. binnenkort moet er toch wel iets veranderen denk ik.
![]()
quote:op zondag 13 november 2005 13:33 schreef breetai het volgende:
ja, best wel.
dit kan niet goed blijven gaan. veel plezier vooralsnog.
no shit sherlock.quote:op zaterdag 12 november 2005 15:27 schreef realzeus het volgende:
[..]
en toch zullen ze het niet zeggen,want ze zijn bang om je te kwetsen.en volgens mij weten ze niet van te voren of je een kleine piemel hebt,lijkt me.
en jij gelooft daar in?quote:op zondag 13 november 2005 19:33 schreef dromenvanger het volgende:
of je bent kieskeurig...kan ook.
je bent kieskeruig op veel gebieden.
je neemt geen genoegen met de eerste de beste. je wacht liever af tot iemand langs komt die echt in the picture valt.
kortom: geen genoegen nemen met een waardeloze relatie maar meer willen.
seks is ook maar betrekkelijk volgens mij. seks met de ideale partner is pas echte seks. de rest van de seks met afval-producten is alsof je 3e rangs films kijkt.
idd, en ik ga zo weer slapenquote:op zondag 13 november 2005 22:11 schreef gf het volgende:
en toen werd je wakker.
o dan maakt ze het binnenkort uit met de melding dat ze je liever als goede vriend ziet, dat je te lief bent etc.quote:op zondag 13 november 2005 13:31 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
nog geen crisis gehad, ook geen ruzie. saai he![]()
wtf o_oquote:op maandag 14 november 2005 03:19 schreef maanvis het volgende:
[..]
o dan maakt ze het binnenkort uit met de melding dat ze je liever als goede vriend ziet, dat je te lief bent etc.
ik zou maar snel gaan werken aan die crisis. wees de crisis voor en veroorzaak zelf een fake crisis! zeg dat haar kont wel wat dunner mag ofzo.. dat doet het altijd goed!
naja ik heb ook liever sex met mn vriendin waar ik van hou dan een willekeurig ander meisje. het is gewoon beter, maar dat komt omdat er gevoel bij komt kijken.quote:
ik dus niet, en waarom snap ik nog steeds nietquote:op maandag 14 november 2005 10:49 schreef joeyt het volgende:
[..]
aan de andere kant... als ik vrijgezel ben dan ga ik niet wachten met sex op het 'ware' meisje. ik heb genoeg geweldige sex gehad met meisjes die me niets deden.
ik was vroeger heel verlegen, maar had mensen om me heen die uiterst spontaan waren/zijn. op een gegeven moment ga je dat overnemen...quote:op dinsdag 15 november 2005 16:46 schreef breaktothedance het volgende:
[..]
ik dus niet, en waarom snap ik nog steeds nietik hoef ook niet zo nodig te wachten op 'de ware' (als die al bestaat
). maar dan nog lukt het niet...
als ik ooit nog eens vrijgezel wordt, dan ga ik zeker een keer naar de hoeren. wil t gewoon een keer meegemaakt hebben...quote:op donderdag 10 november 2005 11:38 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat weet ik niet precies, maar op dit moment trekt het me niet.
een vriendin van me zit ook bij klimverenigingenquote:op woensdag 16 november 2005 14:23 schreef joeyt het volgende:
[..]
ik was vroeger heel verlegen, maar had mensen om me heen die uiterst spontaan waren/zijn. op een gegeven moment ga je dat overnemen...
nu heb ik altijd de beste bijbaantjes dus kom ik sowieso veel meisjes tegen...
kheb mn oog nu laten vallen op (wand)kliminstructeur als bijbaantjer. ik heb echter nog pas 3 keer geklommen in mn leven![]()
zeker doen. veel jongens die zonder shirt klimmenquote:op woensdag 16 november 2005 14:27 schreef cherrylips het volgende:
[..]
een vriendin van me zit ook bij klimverenigingenen die zegt dat ik een keer mee moet voor de gozers
dus dat schijnt wel te helpen.
zinloos.quote:op woensdag 16 november 2005 17:32 schreef piere het volgende:
ik zou ff een spellingschecker over je posts gooien wubboo
klote dislectie.. binnenkort word wel even instaleren..quote:op woensdag 16 november 2005 17:32 schreef piere het volgende:
ik zou ff een spellingschecker over je posts gooien wubboo
ondanks de spelfouten heb je wel gelijkquote:op woensdag 16 november 2005 17:29 schreef wubboo het volgende:
iedereen die nog maagd is kan altijd sex zoveel groter maken dat dat het eigenlijk is. t word echt compleet uit zijn verband getrokken als je het mij vraagd. ik zou gewoon broberen lol te kunnen maken met mijsjes, dan komt de rest vanzelf wel.
wist ik niet, excuus.quote:op woensdag 16 november 2005 17:41 schreef wubboo het volgende:
[..]
klote dislectie.. binnenkort word wel even instaleren..
even offtopic: nou, dat zet zoden aan de dijk. denk je ook niet dat ze voor instructeurschap ervaren mensen vragen?quote:op woensdag 16 november 2005 14:23 schreef joeyt het volgende:
[..]
kheb mn oog nu laten vallen op (wand)kliminstructeur als bijbaantje. ik heb echter nog pas 3 keer geklommen in mn leven![]()
zou je denken van welquote:op woensdag 16 november 2005 18:00 schreef gripper het volgende:
[..]
even offtopic: nou, dat zet zoden aan de dijk. denk je ook niet dat ze voor instructeurschap ervaren mensen vragen?![]()
je kunt er in ieder geval een hoop aan afleiden:quote:op donderdag 17 november 2005 12:37 schreef joeyt het volgende:
@ gf klimmen is idd een leuke 1e date![]()
ik hou wel van die mieperdsquote:op donderdag 17 november 2005 14:28 schreef gripper het volgende:
[..]
je kunt er in ieder geval een hoop aan afleiden:
is ze een mieperd die bang is dat d'r nagels beschadigd raken?
durft ze je te vertrouwen en zich aan je over te geven?
heeft ze überhaupt een beetje een redelijk lichaam en conditie, en is ze lenig? (ook handig in bed)
is ze een doorzetter?
eigenlijk net zo'n vleeskeuring als dansen in een discotheek dus
ff offtopic: waarom klimmen zoveel gasten zonder shirtje in zo'n hal? puur om t stoer zijn? vind t zo opvallend...quote:op donderdag 17 november 2005 14:28 schreef gripper het volgende:
[..]
je kunt er in ieder geval een hoop aan afleiden:
is ze een mieperd die bang is dat d'r nagels beschadigd raken?
durft ze je te vertrouwen en zich aan je over te geven?
heeft ze überhaupt een beetje een redelijk lichaam en conditie, en is ze lenig? (ook handig in bed)
is ze een doorzetter?
eigenlijk net zo'n vleeskeuring als dansen in een discotheek dus
off topic reactie dan:quote:op vrijdag 18 november 2005 00:14 schreef joeyt het volgende:
[..]
ff offtopic: waarom klimmen zoveel gasten zonder shirtje in zo'n hal? puur om t stoer zijn? vind t zo opvallend...
wow 6c, dat zal nog ff duren voordat ik dr ben... doe nu met moeite 5a... heb alleen nog geen klimschoentjes en magnesium...... topless klimmen door vrouwenquote:op vrijdag 18 november 2005 09:09 schreef gripper het volgende:
[..]
off topic reactie dan:
het geeft mij altijd een heel vrij gevoel, niks van stof wat in de weg zit, en misschien net dat beetje extra om een 6c te klimmen. denk dat het vooral tussen de oren zit.![]()
verder is het natuurlijk altijd fijn om je rug en schouderspieren te laten zien aan de meisjes in de hal
in de zomer, buiten op de rotsen, kun je je wel voorstellen dat alles wat je niet aan hebt scheelt, het is er warm genoeg. overigens vindt een klimvriendin van me dat niet alleen mannen het recht zouden moeten hebben om topless te klimmen, en dus doet zij dat ook.![]()
en nu weer ontopic: zo te zien moeten er nog heel wat maagden genueckt worden!!![]()
die kende ik nog niet.quote:op woensdag 16 november 2005 17:29 schreef wubboo het volgende:
mijsjes
quote:op woensdag 16 november 2005 14:23 schreef joeyt het volgende:
[..]
ik was vroeger heel verlegen, maar had mensen om me heen die uiterst spontaan waren/zijn. op een gegeven moment ga je dat overnemen...
nu heb ik altijd de beste bijbaantjes dus kom ik sowieso veel meisjes tegen...
kheb mn oog nu laten vallen op (wand)kliminstructeur als bijbaantje. ik heb echter nog pas 3 keer geklommen in mn leven![]()
groningen toevallig?quote:op woensdag 16 november 2005 14:27 schreef cherrylips het volgende:
[..]
een vriendin van me zit ook bij klimverenigingenen die zegt dat ik een keer mee moet voor de gozers
dus dat schijnt wel te helpen.
ik klim over 6 maanden gewoon 7aquote:op vrijdag 18 november 2005 21:31 schreef sport_life het volgende:
[..].
ik wens je veel succes!!. meestal word er toch wel verwacht dat je minstens tegen de 7a klimt
.
* sport_life gaat misschien wel kliminstructeur worden, maar ik heb dan ook ruime klimervaring en diverse cursussen gevolgd!.
gfeliciteerd, en zo hoort het.quote:op zondag 20 november 2005 14:35 schreef mispoes het volgende:
onlangs ben ik dan eindelijk ontmaagd![]()
![]()
![]()
ik heb met dame in kwestie een half weekend in bed gelegen en er was genoeg tijd om volop van elkaar te genieten en te experimenteren.![]()
![]()
samen wakker worden rulez...quote:het was een hele prettige ervaring, vooral het knuffelen en spelen met elkaar is eigenlijk nog het leukst.![]()
![]()
5 keer achter elkaar klaarkomen bij een vrouw wordt wel heel lastig. ik heb het idee dat je misschien bepaalde prikkels verward met klaarkomen, want dit kan echt niet. vooral voor de eerste keerquote:op zondag 20 november 2005 14:35 schreef mispoes het volgende:
mispoes meld zich weer even...
![]()
![]()
ik heb met dame in kwestie een half weekend in bed gelegen en er was genoeg tijd om volop van elkaar te genieten en te experimenteren.![]()
![]()
we hebben er allebei van genoten, maar zij toch iets meer dan mij... mede door mijn vingers en tong kon ik haar 5x achter elkaar klaar laten komen.![]()
bij mij ging dat wat minder goed, misschien was ik toch niet relaxed genoeg.
het was een hele prettige ervaring, vooral het knuffelen en spelen met elkaar is eigenlijk nog het leukst.![]()
![]()
jij misschien niet, maar sommigen kunnen het welquote:op zondag 20 november 2005 17:45 schreef nouk het volgende:
[..]
5 keer achter elkaar klaarkomen bij een vrouw wordt wel heel lastig. ik heb het idee dat je misschien bepaalde prikkels verward met klaarkomen, want dit kan echt niet. vooral voor de eerste keer.
ach, de een is dyslectisch, de ander huilt om een spelfout die gequote wordt.quote:op vrijdag 18 november 2005 15:05 schreef nozem het volgende:
[..]
die kende ik nog niet.![]()
ah ,sorry, je bent dyslectisch. altijd een goed excuus he?![]()
waarom probeer je me nou weer te fok!kenquote:op zondag 20 november 2005 18:05 schreef dawg het volgende:
[..]
ach, de een is dyslectisch, de ander huilt om een spelfout die gequote wordt.
achter elkaar? ik denk het ook jaquote:op zondag 20 november 2005 17:49 schreef thisbe het volgende:
[..]
jij misschien niet, maar sommigen kunnen het wel![]()
dus toch wel!quote:op zondag 20 november 2005 17:45 schreef nouk het volgende:
[..]
5 keer achter elkaar klaarkomen bij een vrouw wordt wel heel lastig. ik heb het idee dat je misschien bepaalde prikkels verward met klaarkomen, want dit kan echt niet. vooral voor de eerste keer.
tmiquote:op zondag 20 november 2005 18:34 schreef mispoes het volgende:
[..]
dus toch wel!want dat heeft ze me zelf verteld. ze was er zelf ook verbaasd over en geloofde eigenlijk niet dat ik hier zo onevaren in ben. ze zei dat ik precies de juiste plekjes wist te vinden.
![]()
en ik had zelf ook wel in de gaten wanneer ze klaar kwam (hevig schudden/trillen, kreunen)
als je echt zo'n tallent bent, wat doe je hier dan?quote:
ah wel jammer anders was je mij nog eens tegen gekomenquote:
was tegen mispoes, wees niet bang, je gaat niet zomaar de titel ´oudste maagd´ winnen hoorquote:
wow, voor de eerste keer direct gebeftquote:op zondag 20 november 2005 14:35 schreef mispoes het volgende:
mispoes meld zich weer even...
![]()
![]()
![]()
we hebben er allebei van genoten, maar zij toch iets meer dan mij... mede door mijn vingers en tong kon ik haar 5x achter elkaar klaar laten komen.![]()
bij mij ging dat wat minder goed, misschien was ik toch niet relaxed genoeg.
het was een hele prettige ervaring, vooral het knuffelen en spelen met elkaar is eigenlijk nog het leukst.![]()
![]()
op zich helemaal geen enkel probleem mee. ik wilde toch ff weten hoe het proefde enzo. aangezien ik niet wist hoelang het feest zou duren, toch maar ff gedaan. uiteindelijk wil sta ik voor een hele hoop leuke dingen open. alleen lukt het me heel slecht om een leuke meid te leren kennen en aan de haak te slaan.quote:op zondag 20 november 2005 22:12 schreef petitlapin het volgende:
wow, voor de eerste keer direct gebeft, kende je die dame al lang ? klasse. ik ken niet veel mannen die de eerste keer al direct down under gaan
, maar ja, ik word ook wat ouder, ik ken de gewoonten van de hitsige jeugd niet meer
![]()
nee,sorry breetai,ik ben nog steeds recordhouder.29 jaar,nog steeds maagd en vrouwloos en ik heb niet de indruk dat dat binnenkort gaat veranderen.dus ik ben op fok! denk ik wel de übermaagd.quote:op zondag 20 november 2005 22:34 schreef breetai het volgende:
[..]
op zich helemaal geen enkel probleem mee. ik wilde toch ff weten hoe het proefde enzo. aangezien ik niet wist hoelang het feest zou duren, toch maar ff gedaan. uiteindelijk wil sta ik voor een hele hoop leuke dingen open. alleen lukt het me heel slecht om een leuke meid te leren kennen en aan de haak te slaan.
als we het toch over de oudste hebben?? ik zat op 28 voor de eerste *echte* keer. nog mensen die er al boven zitten? of blijf ik het oude record houden?
volgens mij zijn er hier wel veertigplussers. je moet dus nog even geduld hebben.quote:op maandag 21 november 2005 12:55 schreef realzeus het volgende:
[..]
nee,sorry breetai,ik ben nog steeds recordhouder.29 jaar,nog steeds maagd en vrouwloos en ik heb niet de indruk dat dat binnenkort gaat veranderen.dus ik ben op fok! denk ik wel de übermaagd.![]()
![]()
![]()
![]()
nou heb ik toch de indruk dat er hier meerdere mensen zijn die dat al best lang doenquote:op maandag 21 november 2005 13:19 schreef cherrylips het volgende:
ja, en anderen moeten meer hun best voor mij doen
als je van tevoren weet dat het op termijn ook echt iets oplevert is de sport erafquote:op maandag 21 november 2005 14:58 schreef warboel het volgende:
[..]
zou ik ook wel doen, als ik wist dat het op termijn ook echt iets opleverde![]()
dat weet ik wel, maar ik hou niet zo van die sport.quote:op maandag 21 november 2005 14:59 schreef litpho het volgende:
[..]
als je van tevoren weet dat het op termijn ook echt iets oplevert is de sport eraf.
op het gevaar af te generaliseren: dit is hét topic voor jouquote:op maandag 21 november 2005 15:03 schreef warboel het volgende:
[..]
dat weet ik wel, maar ik hou niet zo van die sport.
ik wil echt wel zeker zijn van een positief resultaat voor ik me er nog aan waag, hè?![]()
het zou wel van gebrek aan inzet getuigen als je daar niet gewoon voor gaat natuurlijk.quote:op maandag 21 november 2005 13:26 schreef thabit het volgende:
[..]
volgens mij zijn er hier wel veertigplussers. je moet dus nog even geduld hebben.
ik voel me hier dan ook helemaal thuisquote:op maandag 21 november 2005 15:04 schreef litpho het volgende:
[..]
op het gevaar af te generaliseren: dit is hét topic voor jou.
quote:op maandag 21 november 2005 13:19 schreef cherrylips het volgende:
omdat annie iemand anders heeft gevonden om stenen naar te gooien?quote:op maandag 21 november 2005 13:19 schreef cherrylips het volgende:
met zo'n instelling blijf je een gesloten oester...quote:op maandag 21 november 2005 13:19 schreef cherrylips het volgende:
ik ruik veel lekkerderquote:op maandag 21 november 2005 16:50 schreef gripper het volgende:
[..]
met zo'n instelling blijf je een gesloten oester...![]()
oh ik was in de war met mosselen geloof ikquote:
oehhhhquote:op maandag 21 november 2005 18:33 schreef cherrylips het volgende:
[..]
oh ik was in de war met mosselen geloof ik
maar ik ruik in ieder geval heel lekker.
omg...dan ruiken oesters best lekker...ik bedoel...ik douche elke dag enzo...quote:op maandag 21 november 2005 18:34 schreef dawg het volgende:
[..]
hetzelfde als 40%* van alle vrouwen van onder.
*ruwe schatting
enzo?quote:op maandag 21 november 2005 18:35 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
omg...dan ruiken oesters best lekker...ik bedoel...ik douche elke dag enzo...
dieren slachten en ritueel opofferen voor satan doet hij ook wel vaak vandaar... dat bedoelde hij met enzo...quote:op maandag 21 november 2005 18:37 schreef dawg het volgende:
enzo?
*kijkt in broekje* hm...nog steeds geen "hij" lichaamsdelen hier hoorquote:op maandag 21 november 2005 18:39 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dieren slachten en ritueel opofferen voor satan doet hij ook wel vaak vandaar... dat bedoelde hij met enzo...
heb ik een tip voor je: trek eens wat warmers aan!quote:op maandag 21 november 2005 18:40 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
ach ja...het is wel lekker als je het koud hebt![]()
* dawg kijkt mee.quote:op maandag 21 november 2005 18:41 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
*kijkt in broekje* hm...nog steeds geen "hij" lichaamsdelen hier hoor![]()
lastig met de meisjes mode van tegenwoordig hoorquote:op maandag 21 november 2005 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ik een tip voor je: trek eens wat warmers aan!
een felicitatie is wel op z'n plaats. je hebt je eerste uur op fok! overleefd.quote:op maandag 21 november 2005 18:46 schreef fatalfudge het volgende:
komen in dit topic nou veel meisjes?
oud : neequote:op maandag 21 november 2005 18:52 schreef dawg het volgende:
[..]
een felicitatie is wel op z'n plaats. je hebt je eerste uur op fok! overleefd.
en nee, in dit topic niet. je kunt wel vragen of je lid mag worden van het clubje oude maagden. voor toegang moet je bij plato1980 zijn. ikzelf ben geen lid, mag niet van diezelfde plato.
en die zijn; 30+ en maagd?quote:op maandag 21 november 2005 19:08 schreef warboel het volgende:
ik ben ook nooit officieel lid van die club geworden![]()
...hoewel ik toch zeker aan de toelatingseisen voldoe![]()
foto!quote:op maandag 21 november 2005 19:01 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
oud : nee
maagd: nee![]()
dus laat dat clubje maar zitten dan ^ ^
30+ hoeft nog niet eens. alles dat zo rond de 25 zit is al goed genoegquote:
mag het ook gewoon een beschrijvinkje zijn?..zo van;quote:
doe dat maar ja. de keuringsdienst van fok! wacht met smart.quote:op maandag 21 november 2005 19:14 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
mag het ook gewoon een beschrijvinkje zijn?..zo van;
ik ben blond, cup cc, lange benen...enzovoorts?
nahhh...dan maar een fotootje..^ ^ even een leuke zoeken...:')
ff offtopic: zal je zo wel op msn accepteren, mn tel ligt boven dus kan niet opnemen...quote:op maandag 21 november 2005 19:21 schreef fatalfudge het volgende:
hmpf...even van m'n gmail afhalen ....:')
zo kan je het ook noemen....quote:op maandag 21 november 2005 19:28 schreef gf het volgende:
aandachtsgeil?
mijn topic nog welquote:op maandag 21 november 2005 19:29 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
zo kan je het ook noemen....
nou ja...beter dan helemaal niet geil toch?![]()
geintje geintje! niet meteen boos worden...sowwy dat ik je topic verneuk..ik zal wat minder posten![]()
eigenlijk veel te jong om met jullie mee te praten ...quote:
klik!quote:op maandag 21 november 2005 19:32 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
eigenlijk veel te jong om met jullie mee te praten ...
16![]()
maar...ik mag niet zo veel meer zeggen van die gemene meneer daar...![]()
ohw please...dat gaat allemaal over " ohhhhhh die jongen uit zoop is zooooooo lekker, oooohhhhh die nieuwe broeken lijn van gsus zijn zooooooo ubergeil! ohhhhhh ik denk dat ik flieft ben op de buurjongen!!!!!quote:
en waar wil jij het over hebben dan?quote:op maandag 21 november 2005 19:38 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
ohw please...dat gaat allemaal over " ohhhhhh die jongen uit zoop is zooooooo lekker, oooohhhhh die nieuwe broeken lijn van gsus zijn zooooooo ubergeil! ohhhhhh ik denk dat ik flieft ben op de buurjongen!!!!!
![]()
iig niet over al het bovenstaande...of je hebt een teiltje voor me...quote:op maandag 21 november 2005 19:42 schreef wolkje het volgende:
[..]
en waar wil jij het over hebben dan?![]()
ik denk dat ik er nog wel een heb staan in de keuken.quote:op maandag 21 november 2005 19:46 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
iig niet over al het bovenstaande...of je hebt een teiltje voor me...
nee sorry, dat slet gedeelte heb je fout...ik heb nu 16 maanden een best serieuze relatie...daarvoor een van 15 maanden...en daarvoor.....niks....dus nee...."slet" mag je weer terugstoppen in je boekje met een beperkte woordenschatquote:op maandag 21 november 2005 19:45 schreef salvad0r het volgende:
wuhahahah
zie ik het goed, dat er nu een 16 jarig niet-maagdelijke slet de maagdelijke autisten hier zit te pesten ?
wuahahahaha
ik.quote:op maandag 21 november 2005 20:15 schreef martydekale het volgende:
wat ik me afvraag, zijn hier ook mensen bij die nog nooit met een meid hebben gezoend (zoals ik, 19)?
ik ook. ik ben op het moment 19. wordt volgende maand weeral 20.quote:op maandag 21 november 2005 20:15 schreef martydekale het volgende:
wat ik me afvraag, zijn hier ook mensen bij die nog nooit met een meid hebben gezoend (zoals ik, 19)?
wel met een meisje danquote:op maandag 21 november 2005 20:17 schreef cherrylips het volgende:
[..]
ik.
ik heb ook nog nooit met 'n gozer gezoend en ik ben 23.
![]()
jij bent toch niet eens lelijk ofzo?quote:op maandag 21 november 2005 20:17 schreef cherrylips het volgende:
[..]
ik.
![]()
en ik ben dus een gozer van 23 die nog nooit met een meid gezoend heeft. ik zie hier opeens allerlei mogelijkhedenquote:op maandag 21 november 2005 20:17 schreef cherrylips het volgende:
[..]
ik.
![]()
een meisje pakte me laatst wel op m'n bek, maar dat was voor de lol, alleen vluchtige kus op de lippen. sommige meisjes doen onderling niet anders tegenwoordig, maar ik had toch zoiets van; 'ok..'quote:
dat hoor ik vaker maar in real life valt dat dus blijkbaar tegenquote:op maandag 21 november 2005 21:16 schreef modwire het volgende:
[..]
jij bent toch niet eens lelijk ofzo?(afgaande op het fotoboek)
je hebt nooit sjans? kan bijna niet, ieder meisje heeft regelmatig sjans tenzij ze ernstig misvormd is of nooit buiten de deur komt...quote:op maandag 21 november 2005 21:58 schreef cherrylips het volgende:
[..]
dat hoor ik vaker maar in real life valt dat dus blijkbaar tegen![]()
kijk, jij snapt het. ik zag een uurtje geleden nog allerlei kansen, maar daar gaat kersje gewoon niet op in...en ik ben niet de enige, want volgens mij gaat dat meestal zoquote:op maandag 21 november 2005 22:28 schreef grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik vermoed dat het bij jou meer een kwestie is van kansen benutten dan het ontbreken van kansen.
dan heb ik het wel over kansen irl... dan zie je ook meteen wie je voor je hebt...quote:op maandag 21 november 2005 22:39 schreef warboel het volgende:
[..]
kijk, jij snapt het. ik zag een uurtje geleden nog allerlei kansen, maar daar gaat kersje gewoon niet op in...en ik ben niet de enige, want volgens mij gaat dat meestal zo![]()
dat wil ik wel eens zien!quote:op maandag 21 november 2005 21:58 schreef cherrylips het volgende:
[..]
dat weet ik wel, maar ik moet toch wat proberen...quote:op maandag 21 november 2005 22:40 schreef grrrrrrrr het volgende:
[..]
dan heb ik het wel over kansen irl... dan zie je ook meteen wie je voor je hebt...
daarom ben ik ook meer voor irl gedoe en geen internet gebeuren, snappez vous? het zijn maar foto's.quote:op maandag 21 november 2005 22:40 schreef grrrrrrrr het volgende:
[..]
dan heb ik het wel over kansen irl... dan zie je ook meteen wie je voor je hebt...
doorgaans zien mensen er op foto's slechter uit dan irl, dus waarschijnlijk pakt dat voor jou positief uitquote:op maandag 21 november 2005 22:47 schreef cherrylips het volgende:
[..]
daarom ben ik ook meer voor irl gedoe en geen internet gebeuren, snappez vous? het zijn maar foto's.
het is niet zo dat de foto's niet streng gekeurd worden natuurlijkquote:op maandag 21 november 2005 22:51 schreef grrrrrrrr het volgende:
[..]
doorgaans zien mensen er op foto's slechter uit dan irl, dus waarschijnlijk pakt dat voor jou positief uit.
het was al op de 2e date dat we sex hadden. ik had er absoluut geen moeite mee, ik had er zelf ook wel plezier in.quote:op zondag 20 november 2005 22:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wow, voor de eerste keer direct gebeft, kende je die dame al lang ? klasse. ik ken niet veel mannen die de eerste keer al direct down under gaan
, maar ja, ik word ook wat ouder, ik ken de gewoonten van de hitsige jeugd niet meer
![]()
quote:op maandag 21 november 2005 18:33 schreef cherrylips het volgende:
[..]
oh ik was in de war met mosselen geloof ik
maar ik ruik in ieder geval heel lekker.
ja hoor, o.a. mezelf en ben zo onderhand al 20. ken ook genoeg mensen om me heen die ook nog nooit gezoend hebben.quote:op maandag 21 november 2005 20:15 schreef martydekale het volgende:
ligt denk ik niet echt aan het zoeken (iig niet in mijn geval), maar meer aan het vindenquote:op dinsdag 22 november 2005 00:58 schreef #ANONIEM het volgende:
maf, ik kom nu juist net weer bij mijn vriendin vandaanjullie zouden echt een vriendin moeten zoeken, het is heel fijn om te hebben als je het juiste meisje treft zoals mij is overkomen
![]()
een hele goede vriendin kan je inderdaad niet zoeken, die moet je tegenkomen. maar een gewone vriendin zoals je die bij het uitgaan zou kunnen versieren kan je wel gewoon zoeken hoor...quote:op dinsdag 22 november 2005 01:00 schreef echobrain het volgende:
ligt denk ik niet echt aan het zoeken (iig niet in mijn geval), maar meer aan het vinden![]()
nou, ja... zoeken... het is meer een mix van verschillende dingen. je moet natuurlijk wel een beetje een leuk meisje uitzoeken die misschien wel bij je past... daarna moet je er nog een leuk gesprek mee aan kunnen gaan, want het moet nog klikken.quote:op dinsdag 22 november 2005 01:02 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
een hele goede vriendin kan je inderdaad niet zoeken, die moet je tegenkomen. maar een gewone vriendin zoals je die bij het uitgaan zou kunnen versieren kan je wel gewoon zoeken hoor...
daar ben ik ook mee bezig, alhoewel het probleem dan ligt bij het versieren. dat wil nog niet echt goed uitpakken.quote:op dinsdag 22 november 2005 01:02 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
een hele goede vriendin kan je inderdaad niet zoeken, die moet je tegenkomen. maar een gewone vriendin zoals je die bij het uitgaan zou kunnen versieren kan je wel gewoon zoeken hoor...
ja idd.. het maakt ook niet uit dat je eerst 10 keer op je bek gaat... of je moet er echt heel "gevoelig" voor zijn. maar gewoon blijven proberen als het de eerste keren niet wil lukken.quote:op dinsdag 22 november 2005 01:13 schreef echobrain het volgende:
[..]
daar ben ik ook mee bezig, alhoewel het probleem dan ligt bij het versieren. dat wil nog niet echt goed uitpakken.
maar goed, ben daar ook nog niet echt lang mee bezig, dus ervaring zal daar wel verandering in brengen.
pff veel te serieus allemaal.. beter 10 meiden versieren en uiteindelijk 1 vinden die goed bij je past, dan 1 meid versieren die je denkt dat bij je past en die uiteindelijk helemaal niet bij je past. het is ook een beetje aanpassen aan elkaar, je vindt nooit iemand die 100% bij je past, dat bestaat gewoon niet. (waar jij wel heel graag naartoe wil zo te lezen).quote:op dinsdag 22 november 2005 01:13 schreef topmaat het volgende:
[..]
nou, ja... zoeken... het is meer een mix van verschillende dingen. je moet natuurlijk wel een beetje een leuk meisje uitzoeken die misschien wel bij je past... daarna moet je er nog een leuk gesprek mee aan kunnen gaan, want het moet nog klikken.
dus dat heeft al niks met zoeken te maken, want je weet niet hoe ze voor de rest is (als we het toch over onbekende meisjes hebben).
ze moet jou ook nog leuk vinden... op verschillende manieren (uiterlijk, gesprekken..).
dus ja.. er komt nog wel wat bij kijken om het zo maar te zeggen
ik zei niet dat dat voor mij zo geldtquote:op dinsdag 22 november 2005 01:34 schreef sport_life het volgende:
[..]
pff veel te serieus allemaal.. beter 10 meiden versieren en uiteindelijk 1 vinden die goed bij je past, dan 1 meid versieren die je denkt dat bij je past en die uiteindelijk helemaal niet bij je past. het is ook een beetje aanpassen aan elkaar, je vindt nooit iemand die 100% bij je past, dat bestaat gewoon niet. (waar jij wel heel graag naartoe wil zo te lezen).
dat deed ik ook altijd.pssst,het is gelul.uiterlijk is immers de eerste indruk.helaasquote:op maandag 21 november 2005 22:12 schreef warboel het volgende:
ik durf niet eens aan fotoboek te beginnen...kun je nagaan hoe erg het in het echt met me gesteld is![]()
maar goed, iets meer on-topic: ik blijf mezelf maar voorhouden dat het heus niet allemaal om uiterlijkheden draait![]()
ten eerste zeggen foto's geen lor.je kunt namelijk iemands uitstraling niet zien en daar komen we gelijk bij punt 2:je uitstraling.quote:op maandag 21 november 2005 21:58 schreef cherrylips het volgende:
[..]
quote:op dinsdag 22 november 2005 09:47 schreef maaike78 het volgende:
zo zeiden ze dat ik altijd zo bot en kortaf was als een jongen me aansprak in het uitgaansleven enz ... ik kon echt niet met mannelijk aandacht overweg, dus de jongens zetten het gewoon op een vlucht nadat ze een gesprekje met me wilden aanknopen.
ik ben de enige in mijn vriendenkring die niet af en toe er loos op los zoentquote:op dinsdag 22 november 2005 00:53 schreef echobrain het volgende:
[..]
ja hoor, o.a. mezelf en ben zo onderhand al 20. ken ook genoeg mensen om me heen die ook nog nooit gezoend hebben.
gaat gelukkig wel wat meer de goeie kant op de laatste tijd (eindelijk 's wat meer sociale contacten met het andere geslacht)
en wat zou daar mis mee zijn? denk je echt dat er maar één ware is, en wil je daar op wachten? het kan echt geen kwaad om je eens te orienteren dmv zoenen... als je met iemand zoent hoeft dat in mijn vriendenkring niet meteen te betekenen dat je een slettebak (m/v) bent. bij jou wel?quote:op dinsdag 22 november 2005 11:03 schreef cherrylips het volgende:
[..]
ik ben de enige in mijn vriendenkring die niet af en toe er loos op los zoent
zo bedoelde ik 't nietquote:op dinsdag 22 november 2005 11:18 schreef gripper het volgende:
[..]
en wat zou daar mis mee zijn? denk je echt dat er maar één ware is, en wil je daar op wachten? het kan echt geen kwaad om je eens te orienteren dmv zoenen... als je met iemand zoent hoeft dat in mijn vriendenkring niet meteen te betekenen dat je een slettebak (m/v) bent. bij jou wel?
je kan t ook gewoon aan een jongen vragenquote:op dinsdag 22 november 2005 11:24 schreef cherrylips het volgende:
[..]
zo bedoelde ik 't nietik vraag me alleen af of ik debiel ben omdat ik dat niet doe.
ik ben ook niemand tegengekomen die 't wilde.
hm, okee. verkeerd geinterpredingest.quote:op dinsdag 22 november 2005 11:24 schreef cherrylips het volgende:
[..]
zo bedoelde ik 't nietik vraag me alleen af of ik debiel ben omdat ik dat niet doe.
ik ben ook niemand tegengekomen die 't wilde.
quote:op dinsdag 22 november 2005 11:27 schreef joeyt het volgende:
je kan t ook gewoon aan een jongen vragen
ik heb dat wel vaker aan een meisje gevraagd. geen probleem imo...quote:op dinsdag 22 november 2005 11:58 schreef maaike78 het volgende:
[..]
![]()
één keer met een jongen gedate toen ik rond de twintig was of zo die vroeg of hij me mocht zoenen
wat een gigantische afknapper vond ik dat( is dus ook, had je al geraden, niets geworden
)... ik zou trouwens door mijn onervarenheid niet gedurfd hebben. anyway, ofwel doe je het en pak je de meid op de bek, ofwel laat je het zo, je gaat het toch niet vragen ... maar dat is mijn mening.
quote:op dinsdag 22 november 2005 00:58 schreef #ANONIEM het volgende:
maf, ik kom nu juist net weer bij mijn vriendin vandaanjullie zouden echt een vriendin moeten zoeken, het is heel fijn om te hebben als je het juiste meisje treft zoals mij is overkomen
![]()
ja, vervelende avond stemmingquote:op dinsdag 22 november 2005 12:51 schreef breaktothedance het volgende:
je doet het er ook gewoon om he
het probleem is dat ik gewoon zo niet in elkaar zit, ik ben bijna 2 maand samen met mijn vriend, ik had wel van in den beginne al zin, maar het is toch moeilijk om al die blokkages, die angsten, die onzekerheid overboord te gooien... zelfs zoenen had ik moeite mee, hebben we ook niet op de eerste, zelfs niet op de tweede date gedaan, hoe verliefd ik ook was en bén.quote:op dinsdag 22 november 2005 12:44 schreef joeyt het volgende:
ik heb dat wel vaker aan een meisje gevraagd. geen probleem imo...
maar als meisje zijnde is t natuurlijk helemaal makkelijk. je gaat uit loopt naar een jongen en zegt: heb je zin om met mij te zoenen...nou is zoenen natuurlijk geen moer aan dus vraag je heb je zin om bij mij te blijven slapen
en weg maagdelijkheid
zeg je vriend dat ik met hm meeleef... 2 maanden...quote:op dinsdag 22 november 2005 13:06 schreef maaike78 het volgende:
[..]
het probleem is dat ik gewoon zo niet in elkaar zit, ik ben bijna 2 maand samen met mijn vriend, ik had wel van in den beginne al zin, maar het is toch moeilijk om al die blokkages, die angsten, die onzekerheid overboord te gooien... zelfs zoenen had ik moeite mee, hebben we ook niet op de eerste, zelfs niet op de tweede date gedaan, hoe verliefd ik ook was en bén.
maar mijn vriend geeft me wel zekerheid genoeg, met hem wil ik de stap maar al te graag wagen, heel binnenkort
![]()
na bijna 28 jaar zonder steekt het voor mij persoonlijk niet meer zo nauw om een paar dagen langer te wachten of nietquote:op dinsdag 22 november 2005 13:09 schreef joeyt het volgende:
zeg je vriend dat ik met hm meeleef... 2 maanden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |