abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31988141
Unspoken words were understood
pi_31988307
topic dood? tvp dan maar.
pi_31988390
de vaste posters liggen nog allemaal in bed met hun one-night stand. duh.

pi_31988463
quote:
op zaterdag 5 november 2005 13:14 schreef gf het volgende:
de vaste posters liggen nog allemaal in bed met hun one-night stand. duh.

!
pi_31988793
errrrr.... die gooi je er toch na de sex uit? of ben ik nou oubollig?
pi_31988835
geen ervaring mee. ook geen behoefte.
  zaterdag 5 november 2005 @ 13:37:40 #7
22944 Breetai
....Relax....
pi_31988933
quote:
op zaterdag 5 november 2005 12:48 schreef mispoes het volgende:
een poging om dit topic weer ontopic te krijgen...

zijn er hier mensen die op late leeftijd zijn ontmaagd? moest de eerste keer voor jou heeel bijzonder zijn of heb je toen je kansen gegrepen zodra die zich voordeden?
yeps.
wat ik me van vorig jaar nog kon herinneren dat ik gewoon relaxed rond liep en alle hoop en wanhoop had laten varen. verder ging ik wel regelmatig overal en nergens stappen. en op het moment dat je je grootste dip hebt heb je op eens een relatie van een half jaar.
de eerste keer ging helemaal niet perfect maar zei had ook nog niet zo veel ervaring. dus we konden fijn allebei een beetje aankloten tijdens de vakantie.

daarvoor had ik tijdens paaspop ook nog een meid in m'n tent en uit de kleren gekregen maar dat ging totaal de mist in.
ook toen kon het me niks meer schelen. ik had al een fantastische dag gehad.
ik zat gewoon fijn van m'n whiskey te genieten en zag 2 meisjes rondlopen. je kon echt zien dat ze op zoek waren om te scoren. dus even later kwamen ze naar mij toegelopen omdat ze doorhadden dat ik zag hoe laat het was.
op zich wel een kicke ervaring.
"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
pi_31992080
hier ben ik ook weer.

gister niks gebeurd. maar toch wel een leuke avond gehad. volgende week beter.
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:09:11 #9
22944 Breetai
....Relax....
pi_31992823
gisteren naar duitsland gegaan. ik had nog een collega meegenomen die doorgaans wel een hoop dames spreekt op een avond en er voor kiest er niet verder mee te gaan.
die voelde zich in het begin een beetje ontheemt omdat z'n duits niet zo goed was. dat duurde maar iets van 1.5 uur voordat alles wat luk, los en vrouwelijk aanschoot en mee ging slap ouwehoeren. ik kon 'm echt niet bijhouden van de een naar de ander.

ik heb gewoon weer wat lekker zitten kijken, dansen en slap ouwehoeren. sitting happy as a tree.
geeft wel een hoop inspiratie en dat mistte ik de laatste tijd wel.
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:13:59 #10
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31992944
quote:
op zaterdag 5 november 2005 12:59 schreef gf het volgende:
waarom zou je jaloers zijn of respect hebben voor de mensen die de 1 na de ander hebben. zo goed zijn die mensen blijkbaar niet in staat een volwassen relatie aan te gaan. dat het ook nog eens sletterig is maakt het compleet. ik zou in ieder geval niks willen met een meid voor wie ik nr. 25 ben en na een week alweer een ex. op naar nr. 26. goh, dan hoef je misschien niet meer hier te posten. verder koop je er niks voor.
waarom? omdat hun het wel voor elkaar krijgen en jij niet... en het is denk ik nog altijd beter om te kunnen zien dat je kan scoren dan te merken dat je nooit aan een meisje kan geraken, zelfs niet voor 1 avondje.

en niet in staat zijn een volwassen relatie aan te gaan is natuurlijk onzin he. niet iedereen wil gelijk een vaste relatie. gewoon een beetje vrijheid en af en toe is een meisje scoren kan toch ook leuk zijn.
en van een onbekend meisje weet je van tevoren nooit nummer hoeveel je bent... dus ja, als je dat eerst wilt weten kan je beter niks beginnen.
Zo niet, dan toch...
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:19:35 #11
22944 Breetai
....Relax....
pi_31993074
quote:
op zaterdag 5 november 2005 16:13 schreef topmaat het volgende:
en niet in staat zijn een volwassen relatie aan te gaan is natuurlijk onzin he. niet iedereen wil gelijk een vaste relatie. gewoon een beetje vrijheid en af en toe is een meisje scoren kan toch ook leuk zijn.
en van een onbekend meisje weet je van tevoren nooit nummer hoeveel je bent... dus ja, als je dat eerst wilt weten kan je beter niks beginnen.
naar mijn idee moet je eerst een meid 'scoren' om aan een relatie te beginnen. als je daarna nooit leert om aan een relatie te werken dat is dan jou probleem. vooralsnog zal je toch eerst een meid moeten zien te versieren.

en anders blijkt die meid niet goed genoeg te wezen voor een relatie of zoek je de verkeerde uit.
pi_31993104
quote:

[..]

waarom? omdat hun het wel voor elkaar krijgen en jij niet... en het is denk ik nog altijd beter om te kunnen zien dat je kan scoren dan te merken dat je nooit aan een meisje kan geraken, zelfs niet voor 1 avondje.

toch moet je er niet jaloers op zijn vind ik ook. maar stiekem ben je het toch. af en toe is een meisje scoren is iets anders dan de een na de ander lijkt mij. af en toe is een meisje scoren mist in mijn ogen elke diepgang die een normale relatie wel heeft.
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:21:05 #13
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_31993111
quote:
op zaterdag 5 november 2005 13:11 schreef dawg het volgende:
topic dood? tvp dan maar.
ik vind eigenlijk dat jij een ban voor dit soort topics moet krijgen.
quote:
op zaterdag 5 november 2005 13:37 schreef breetai het volgende:

en op het moment dat je je grootste dip hebt heb je op eens een relatie van een half jaar.
nee hoor, op het moment dat ik het diepst in de put zat is er niks ook niks gebeurd.
quote:

en het is denk ik nog altijd beter om te kunnen zien dat je kan scoren dan te merken dat je nooit aan een meisje kan geraken, zelfs niet voor 1 avondje.
daar ben ik het in principe wel mee eens.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_31993117
quote:

[..]

waarom? omdat hun het wel voor elkaar krijgen en jij niet...
gast.

ik heb al meer dan een halfjaar een vaste vriendin.
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:26:56 #15
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31993254
quote:
op zaterdag 5 november 2005 16:19 schreef breetai het volgende:

[..]

naar mijn idee moet je eerst een meid 'scoren' om aan een relatie te beginnen. als je daarna nooit leert om aan een relatie te werken dat is dan jou probleem. vooralsnog zal je toch eerst een meid moeten zien te versieren.

en anders blijkt die meid niet goed genoeg te wezen voor een relatie of zoek je de verkeerde uit.
wat wil je hier nou mee zeggen? als je nog geen relatie wilt dan is het toch leuk dat je af en toe een avondje een meisje heb... hoeft ook niet gelijk een one night stand te zijn, maar gewoon een meisje versieren waar je dan mee zoent en misschien nog iets meer...

natuurlijk moet je eerst een meid scoren om een relatie te kunnen hebben, maar niet iedereen heeft behoefte aan een relatie. en dat is niet dat je niet aan een relatie wilt werken, maar dat je gewoon nog niet vast wil zitten.
Zo niet, dan toch...
pi_31993300
en als je alleen een meisje wilt 'scoren' om jezelf te bewijzen als in 'zie je wel dat ik het kan'. ben je heel zielig bezig. dan zit je dus zeer waarschijnlijk met een meisje wat je eigenlijk niet eens echt aantrekkelijk vindt. nou, daar heb je wat aan zeg. zodra je echt maar begint te pakken wat je pakken kan ben je heel diep gezonken. heeft allemaal niks te maken met 'voor elkaar kunnen krijgen'. wie weet kan ik het ook wel. alleen niet bepaald de behoefte omdat te testen. zelf zal je ook geen meid willen die al uitgewoond is. maar als gozers al 20+ meiden gehad hebben moet je respect hebben. hoe bedoel je een kronkel...
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:29:02 #17
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31993308
quote:
op zaterdag 5 november 2005 16:20 schreef meteora het volgende:

[..]

toch moet je er niet jaloers op zijn vind ik ook. maar stiekem ben je het toch.
kijk, je zegt het dus zelf al. je moet er niet jaloers op zijn.. maar dat ben je gewoon wel.
net als je een meisje leuk vind waar je toch weet dat er niks van gaat komen omdat het niet wederzijds is.
dan zou je ook kunnen zeggen: toch moet je niet verliefd zijn, maar "stiekem" ben je dat toch.
Zo niet, dan toch...
  zaterdag 5 november 2005 @ 16:30:53 #18
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31993367
quote:
op zaterdag 5 november 2005 16:21 schreef gf het volgende:

[..]

gast.

ik heb al meer dan een halfjaar een vaste vriendin.
ik heb het over de algemene situatie hier,dus niet alleen over jou.
Zo niet, dan toch...
pi_31993516
quote:
op zaterdag 5 november 2005 16:30 schreef topmaat het volgende:

[..]

ik heb het over de algemene situatie hier,dus niet alleen over jou.
wat algemene situatie.

ik denk dat niemand van de maagden hier uit is op een enkel avonde met een meid die ze leuk vinden en vervolgens helemaal niets meer. dat is echt een hele andere doelgroep.

dat jouw instelling 'iets is beter dan niets' is, wil niet zeggen dat dat voor iedereen op gaat.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:33:10 #20
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_31995326
quote:
op zaterdag 5 november 2005 16:35 schreef gf het volgende:

[..]

wat algemene situatie.

ik denk dat niemand van de maagden hier uit is op een enkel avonde met een meid die ze leuk vinden en vervolgens helemaal niets meer. dat is echt een hele andere doelgroep.

dat jouw instelling 'iets is beter dan niets' is, wil niet zeggen dat dat voor iedereen op gaat.
jawel, jawel! iets is altijd beter dan niets. en dat gaat voor iedereen op.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:33:43 #21
37950 JAM
pi_31995338
kan je je hier ook melden als je vriendin nog nooit seks heeft gehad?
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:35:34 #22
37950 JAM
pi_31995399
m'n buurmeisje is vier en als ik naar buiten loop roept ze altijd: 'stephan! stephan! jij bent toch mijn vriendje?' dan zeg ik altijd: 'ja, samishka, ik ben je grote vriendje.' verder dan dat gaat onze relatie eigenlijk niet, maar ja vandaar die vraag.
pi_31995677
quote:
op zaterdag 5 november 2005 17:33 schreef jam het volgende:

[..]

jawel, jawel! iets is altijd beter dan niets. en dat gaat voor iedereen op.
nee.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:47:07 #24
37950 JAM
pi_31995782
quote:
op zaterdag 5 november 2005 17:43 schreef gf het volgende:

[..]

nee.
ik had het zo bedacht; niets, dat is niet iets. dus hoe kan niets beter zijn dan iets als niets überhaupt niet iets is?

.
pi_31995985
ik zou ook pakken wat ik pakken kan. misschien wel omdat ik zo diep dan ben gezonken volgens jullie. maar je weet nooit wat het wordt op het eerste gezicht. ten tweede waarom zou je nog langer wachten op die hopelijk perfecte relatie. die bestaat gewoon niet. ik probeer gewoon ervaring op te doen voor als ik dan iets tegenkom wat tegen het perfecte aan zit wat het toch nooit echt zal zijn.
natuurlijk is het leuke dat je iemand tegenkomt waar het echt super mee klikt enzo, maar die kans is gewoon nog een stuk kleiner en voor mij dus niet nog langer wachten waard. als het later uitgaat met die superleuke vriendin dan valt het alleen nog maar meer tegen en zeker omdat het de eerste is zal het extra tegen vallen in mijn ogen.
bij een meid waarbij ik nummer [vul groot getal in] zou zijn, zou ik ook niet echt leuk vinden maar als het wederzijds is is het toch leuk om wat ervaring op te doen.
  zaterdag 5 november 2005 @ 17:54:38 #26
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_31996026
quote:
op zaterdag 5 november 2005 16:28 schreef gf het volgende:
en als je alleen een meisje wilt 'scoren' om jezelf te bewijzen als in 'zie je wel dat ik het kan'. ben je heel zielig bezig. dan zit je dus zeer waarschijnlijk met een meisje wat je eigenlijk niet eens echt aantrekkelijk vindt. nou, daar heb je wat aan zeg. zodra je echt maar begint te pakken wat je pakken kan ben je heel diep gezonken. heeft allemaal niks te maken met 'voor elkaar kunnen krijgen'. wie weet kan ik het ook wel. alleen niet bepaald de behoefte omdat te testen. zelf zal je ook geen meid willen die al uitgewoond is. maar als gozers al 20+ meiden gehad hebben moet je respect hebben. hoe bedoel je een kronkel...
waarom ben je dan heel zielig bezig? als je nog nooit gezoend heb bijvoorbeeld weet ik wel zeker dat als je een keer geluk hebt met het uitgaan dat je die kans niet laat liggen, ook al weet je dat het geen relatiemateriaal zou zijn. en daardoor is het niet zo dat je alles pakt wat je maar pakken kan... want als je nog maar met de eerste persoon zoent wil niet zeggen dat je gelijk een heleboel meisjes op die manier gaat versieren (voor 1 avondje dus).
als je dan een paar keer gezoend heb dan krijg je zoiezo meer zelfvertrouwen en ga je verder kijken. ik wil niet zeggen dat dat bij iedereen (jou dus ook) zo is/was, maar ik vind het iig geen rare beredenering.

en dat "zie je wel dat ik het kan" is zeker van toepassing... na die keer dat je dan gezoend heb , of na een paar keer dan lucht dat gewoon op, en denk je van: gelukkig ben ik niet zo kansloos dan dat ik eerst was.

omdat jij nou die behoefte niet heb, omdat je een vriendin heb wil niet zeggen dat iedereen zoals jou denkt (ook niet zoals mij natuurlijk). maar als jij op je 20ste (ik weet niet hoe het met jou zit, misschien was dat ook wel zo) nog nooit gezoend had zou je denk ik niet denken van: ik zoen alleen met een meisje die mijn vriendin kan worden.

en nogmaals over die uitgewoonde meisjes... als je ergens uitgaat waar je nog niet (veel) ben geweest weet je zoiezo niet of het leuke meisje wat je dan toevallig tegenkomt al veel vriendjes heeft gehad. of zei jij eerst tegen je vriendin: ik ben verliefd op je, maar hoeveel jongens heb je voor mij gehad? want als dat er teveel zijn ben ik niet meer verliefd op je hoor
Zo niet, dan toch...
  zaterdag 5 november 2005 @ 18:09:13 #27
22944 Breetai
....Relax....
pi_31996518
quote:
op zaterdag 5 november 2005 16:35 schreef gf het volgende:

origineel was ik daar wel op uit. zo erg vond ik het niet om een heleboel ons'jes te hebben voordat ik een leuke meid tegenkwam waar ik het wat langer mee uit wil houden. toevallig ging het iets anders.

je moet ergens beginnen. als je meerdere leuke meiden kan versieren onthoud je beter hoe dat moet. ik zit nou al weer 4 maanden aan te kloten en begin er weeer een ietsie pietsie beetje in te komen. als ik ervoor gekozen had om geen relatie met haar aan te gaan en door te gaan naar de volgende zat ik nu waarschijnlijk niet zo erg aan te kloten.
quote:
dat zal idd niet voor iedereen opgaan, mij maakt het nog heel weinig uit. ik ga wel eisen stellen als ik ze kan stellen en niet het onmogelijke moet doen om te krijgen wat ik wil.
  zaterdag 5 november 2005 @ 20:11:01 #28
37950 JAM
pi_32000763
ik heb me net afgetrokken, ik denk; ik zeg het even.
pi_32000880
Gaap Goals rulezzz!
pi_32001009
ik heb net een heerlijk potje geneukt, ik denk ik zeg het even
Make The Floor Burn!
pi_32001048
overigens wil ik jullie niet onthouden dat ik al wel één maal gezoend heb (nou nou, wat een prestatie ). het zal wel kansloos klinken, maar dat was wel erg gaaf. dikke tongzoen van 2 minuten lang ofzo. dat was drie jaar geleden. ik was helemaal gek op dat meisje en toen ging het ook nog op een kutte manier uit .

en dat terwijl het toch best aardig ging, dacht ik. het heeft totaal 3 weken geduurd ( )

ik ga vanavond maar niet uit denk ik. vannacht kut geslapen en de hele dag gewerkt

ik moet ook zeggen dat ik niet een voorstander ben van 'iets is beter dan niets', het probleem is alleen dat je jezelf op een gegeven moment veeleisend gaat voelen. nee, dat je zelfs het idee hebt dat bepaalde meiden té goed voor je zijn. ik ben blij dat ik die instelling helemaal heb kunnen laten varen. iemand zei ooit tegen me 'laat dat meisje ook maar eens bewijzen dat zij goed genoeg voor jou is'. vanaf dat moment is het niet meer dit gevoel als je een leuke meid ziet: _/-\o_
<i>So many theories, so many prophecies,
but what we need is a change of ideas</i>
  zondag 6 november 2005 @ 05:38:12 #32
22944 Breetai
....Relax....
pi_32016573
quote:
op zaterdag 5 november 2005 20:19 schreef breaktothedance het volgende:
overigens wil ik jullie niet onthouden dat ik al wel één maal gezoend heb (nou nou, wat een prestatie ). het zal wel kansloos klinken, maar dat was wel erg gaaf. dikke tongzoen van 2 minuten lang ofzo. dat was drie jaar geleden. ik was helemaal gek op dat meisje en toen ging het ook nog op een kutte manier uit .

en dat terwijl het toch best aardig ging, dacht ik. het heeft totaal 3 weken geduurd ( )
de meeste meiden waar ikmee getongd heb ik kende ik hooguit maar iets van een kwartier. na 10 minuten was het spel ook meestal wel afgelopen. ik zou het nooit 3 weken iuthouden zonder er ook maar iets fysieks voor terug te zien.
jammer, maar ik kijk dan echt wel verder.
ik begin toch weer redelijk in m'n oude instelling te nestelen. (die van vorig jaar bedoel ik)
alleen heb ik geen last meer van de reden voor dit topic.
pi_32017057
quote:
op zondag 6 november 2005 05:38 schreef breetai het volgende:

[..]
ik begin toch weer redelijk in m'n oude instelling te nestelen. (die van vorig jaar bedoel ik)
welke is dat
  zondag 6 november 2005 @ 12:20:22 #34
22944 Breetai
....Relax....
pi_32020002
quote:
op zondag 6 november 2005 08:15 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

welke is dat
gewoon lekker relaxed alleen buiten gaan spelen en doen waar je zin in hebt. qua vrouwen kan het me alleemaal steeds minder schelen. m'n instelling word ook weer harder dan dat ik eigenlijk wil maar dat schijn je er nou eenmaal voor over te moeten hebben.
tijdens het stappen een beetje nuchter rondhobbelen/rondstruinen. af en toe hoi zeggen en wat non-verbale grapjes maken.
mocht het evt. tot een gesprek komen, dan is het ook niet eenramp dat je na 10 minuten weer eens verder gaat kijken naar de volgende. evt. wat meer op chatboxen slapouwehoeren om die iets langer te laten verlopen.

m'n houding en non-verbale instelling begint ook weer goed te komen. ook al spreek je niemand, toch leer je onderbewust er een hoop bij. al ga je de hele avond aan de bar spa rood drinken, dan doe je nog altijd meer dan thuis achter je computer hangen. voor de rest schieten me er weer een hoop oude trucjes te binnen en andere nuttige zaken.
sommige gasten beginnen al spontaan weer zeer positief of negatief te kijken. ik word al weer als concurrentie gezien.

naar mijn idee gaat het wel weer goed komen en het word heftig.

ook van een avond alleen stappen leer je meer dan voldoende.
  zondag 6 november 2005 @ 13:03:08 #35
22944 Breetai
....Relax....
pi_32021346
quote:
op zondag 6 november 2005 08:15 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

welke is dat
en natuurlijk:
"je moet een beetje in balans blijven. beestje aan binnenkant, beestje aan de buitenkant."

"wat wil je?
en wat heb je er voor over?"

allebei van henry rollins tijdens een optreden in 1999 op lowlands. blijft nog steeds heeeeel fundamenteel.
pi_32023077
quote:
op zaterdag 5 november 2005 17:35 schreef jam het volgende:
m'n buurmeisje is vier en als ik naar buiten loop roept ze altijd: 'stephan! stephan! jij bent toch mijn vriendje?' dan zeg ik altijd: 'ja, samishka, ik ben je grote vriendje.' verder dan dat gaat onze relatie eigenlijk niet, maar ja vandaar die vraag.
de romantische langzame aanpak. over twee jaar pijpt ze je zoals je nog nooit eerder gepijpt bent. .
pi_32030759
gelukkig loopt dit topic niet meer zo hard. dat betekent dat iedereen goed bezig is
pi_32031297
quote:
op zondag 6 november 2005 18:03 schreef breaktothedance het volgende:
gelukkig loopt dit topic niet meer zo hard. dat betekent dat iedereen goed bezig is
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zondag 6 november 2005 @ 18:32:17 #39
37950 JAM
pi_32031609
mooie oksel, coen.

.

de weg naar de vrouw is geplaveid met goede oksels!
  zondag 6 november 2005 @ 20:10:02 #40
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_32034560
quote:
op zondag 6 november 2005 14:05 schreef thabit het volgende:

[..]

de romantische langzame aanpak. over twee jaar pijpt ze je zoals je nog nooit eerder gepijpt bent. .
nee, omdat dat dan ook de eerste keer is
Zo niet, dan toch...
pi_32037114
quote:
op zondag 6 november 2005 20:10 schreef topmaat het volgende:

[..]

nee, omdat dat dan ook de eerste keer is
zeer scherp!
  maandag 7 november 2005 @ 20:25:39 #42
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_32067329
quote:
op zondag 6 november 2005 21:19 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

zeer scherp!
Zo niet, dan toch...
pi_32069158
quote:
op zaterdag 5 november 2005 20:14 schreef m_schtoppel het volgende:
hoe gaat het eigenlijk met jou en je materflirt?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32079904
ach ja, masterflirt, waar het allemaal mee begon. ach, door hen ben ik bij andere bronnen terechtgekomen die vele malen beter zijn. ik heb nooit in hun "verleidende" taalpatronen geloofd. misschien hebben ze gelijk maar voor mij is het onzin. doet me allemaal teveel aan ross jeffries denken.

voor de rest is alles prima, en met u?
Gaap Goals rulezzz!
pi_32102185
vanuit de diepste spelonken van dit topic kan kwarktaart melden dat hij inmiddels iemand via een dating site heeft leren kennen die hij nu toch wel "vriendin" noemt. ook sex is ondertussen geen utopie meer en ik kan melden dat het allemaal echt niet zo bijzonder is. een relatie is leuk en biedt iets extras en ook sex is leuk en met een partner is dat een interessante variant op het gewoon zelf doen.
maar wat ik altijd al dacht en nu nog steeds is dat het leven als relatieloze / sexloze echt niet het summum van armzaligheid is wat sommigen wel schijnen te denken. mijn leven was op orde met voor elk moment iets zinnigs te doen. nu is het tijd een ander in te passen en daarvoor moet ik andere leuke dingen laten gaan. maar dat geeft niet. verandering van spijs doet eten.
pi_32105537
*meld zich ook maar weer eens*
pi_32108531
quote:
op dinsdag 8 november 2005 22:48 schreef kwarktaart het volgende:
vanuit de diepste spelonken van dit topic kan kwarktaart melden dat hij inmiddels iemand via een dating site heeft leren kennen die hij nu toch wel "vriendin" noemt. ook sex is ondertussen geen utopie meer en ik kan melden dat het allemaal echt niet zo bijzonder is. een relatie is leuk en biedt iets extras en ook sex is leuk en met een partner is dat een interessante variant op het gewoon zelf doen.
maar wat ik altijd al dacht en nu nog steeds is dat het leven als relatieloze / sexloze echt niet het summum van armzaligheid is wat sommigen wel schijnen te denken. mijn leven was op orde met voor elk moment iets zinnigs te doen. nu is het tijd een ander in te passen en daarvoor moet ik andere leuke dingen laten gaan. maar dat geeft niet. verandering van spijs doet eten.
weer een single minder

goed werk daar niet van
  woensdag 9 november 2005 @ 10:29:15 #48
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_32110395
quote:
dat is leuk voor je.

heb je haar trouwens op de hoogte gesteld van je relatieloze verleden? of heb je dat wijselijk voor je gehouden?
pi_32110910
ja daar ben ik ook wel zeer benieuwd naar!

en tuurlijk is het niet hebben van een relatie niet een armzalig iets. alleen is het gewoon zo dat als iets zo verschrikkelijk onbereikbaar lijkt, het heel belangrijk wordt.

ach plato, ooit melden wij ons ook hier.............
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 9 november 2005 @ 10:53:10 #50
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_32111032
quote:
op woensdag 9 november 2005 10:48 schreef m_schtoppel het volgende:

en tuurlijk is het niet hebben van een relatie niet een armzalig iets. alleen is het gewoon zo dat als iets zo verschrikkelijk onbereikbaar lijkt, het heel belangrijk wordt.

ach plato, ooit melden wij ons ook hier.............
als varkens kunnen vliegen, kerstmis en pasen op dezelfde dag vallen en balkenende een charismatische man geworden is.

en verder heb je gelijk: juist doordat het er niet is en er ook geen uitzicht op is wordt het belangrijk. ik denk dat mensen voor wie het min of meer vanzelfsprekend is zich dat heel moeilijk kunnen voorstellen.
pi_32112688
quote:
ook sex is ondertussen geen utopie meer en ik kan melden dat het allemaal echt niet zo bijzonder is.
dan vrees ik toch dat je benedenmaats presteert, jochie.
pi_32112792
quote:
op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef thabit het volgende:
dan vrees ik toch dat je benedenmaats presteert, jochie.
mee eens.
pi_32112813
dit is net 'wachten op t tweede streepje' in oud maar dan net iets anders
Tap tap tap
pi_32114205
onzin, ik vind seks ook zwaar overrated en ik heb de mooiste meiden ter wereld geneukt.
Gaap Goals rulezzz!
pi_32114651
quote:
op woensdag 9 november 2005 12:40 schreef m_schtoppel het volgende:
onzin, ik vind seks ook zwaar overrated en ik heb de mooiste meiden ter wereld geneukt.
en was er sprake van liefde?
pi_32114893
quote:
op woensdag 9 november 2005 12:40 schreef m_schtoppel het volgende:

ik nog niet
pi_32114910
quote:
op woensdag 9 november 2005 12:53 schreef gf het volgende:

[..]

en was er sprake van liefde?
nee, die gast gaat naar de hoeren
pi_32115057
quote:
op woensdag 9 november 2005 13:02 schreef pony-lover het volgende:

[..]

nee, die gast gaat naar de hoeren
pi_32115067
riiight
pi_32115214
quote:
op woensdag 9 november 2005 13:07 schreef breaktothedance het volgende:
riiight
dat is serieus zo, zover ik weet.

vandaar ook mijn reactie. seks is niet alleen lust. in combinatie met liefde is het al zoveel mooier wat je dus mist bij die hoeren.
  woensdag 9 november 2005 @ 13:13:49 #61
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_32115272
quote:
op woensdag 9 november 2005 13:11 schreef gf het volgende:

[..]

vandaar ook mijn reactie. seks is niet alleen lust. in combinatie met liefde is het al zoveel mooier wat je dus mist bij die hoeren.
het is echter geen keuze tussen seks met een vriendin en seks met een hoer. het is een keuze tussen seks met een hoer en geen seks.
pi_32115281
quote:
op woensdag 9 november 2005 13:11 schreef gf het volgende:

[..]

ok wist ik niet eens
quote:
daar heb je gelijk in. daarom zou ik die stap gewoon niet snel nemen dat doe ik wel als ik met mijn 40e nog vrijgezel ben
pi_32115393
quote:
op woensdag 9 november 2005 13:13 schreef plato1980 het volgende:

[..]

het is echter geen keuze tussen seks met een vriendin en seks met een hoer. het is een keuze tussen seks met een hoer en geen seks.
klopt. maar persoonlijk heb ik dan liever geen seks. stel je bent maagd en gaat naar de hoeren. leuke ervaring lijkt me dat
pi_32115420
nou nee hoor, dat duurde mij iets te lang. tuurlijk is seks met liefde 100 keer beter maar ja, als dat er om een of andere reden niet in zit, dan maar seks zonder liefde.
Gaap Goals rulezzz!
pi_32115456
maar ik ben dan ook gelukkig niet door een hoer ontmaagd maar door een vriendin van mijn zus. ik was 18, zij was 32. achteraf gezien de twee beste wippen die ik gemaakt heb. omdat het echt was.
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 9 november 2005 @ 13:21:30 #66
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_32115506
quote:
op woensdag 9 november 2005 13:17 schreef gf het volgende:

[..]

klopt. maar persoonlijk heb ik dan liever geen seks. stel je bent maagd en gaat naar de hoeren. leuke ervaring lijkt me dat
dat is verre van ideaal, maar anderzijds is het niet zo gek dat die stap op een gegeven moment genomen wordt.
pi_32116461
quote:
op woensdag 9 november 2005 13:21 schreef plato1980 het volgende:

[..]

dat is verre van ideaal, maar anderzijds is het niet zo gek dat die stap op een gegeven moment genomen wordt.
het klinkt net alsof je het alvast voor jezelf aan het goedpraten bent.
pi_32116884
quote:

[..]

ach flikker toch op man. seks is niet zo onbereikbaar als je nu oppert. je staat er alleen niet voor open en de hoeveelheid lef ontbreekt. ik heb nog nooit seks met een hoer gehad, maar ik weet wel dat 'seks' sowieso overrated is áls je het vergelijkt met het hebben van een vriendin. dan is na de seks knuffelen of bij elkaar in bed liggen al belangrijker dan je oer-lusten vervullen.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_32117069
quote:
op woensdag 9 november 2005 14:10 schreef weirdmicky het volgende:

[..]

ach flikker toch op man. seks is niet zo onbereikbaar als je nu oppert. je staat er alleen niet voor open en de hoeveelheid lef ontbreekt. ik heb nog nooit seks met een hoer gehad, maar ik weet wel dat 'seks' sowieso overrated is áls je het vergelijkt met het hebben van een vriendin. dan is na de seks knuffelen of bij elkaar in bed liggen al belangrijker dan je oer-lusten vervullen.
weer ben ik het eens met mijn vriendje wm.
  woensdag 9 november 2005 @ 14:19:44 #70
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_32117122
quote:
op woensdag 9 november 2005 14:10 schreef weirdmicky het volgende:
ach flikker toch op man. seks is niet zo onbereikbaar als je nu oppert. je staat er alleen niet voor open en de hoeveelheid lef ontbreekt.
ik had het hier eerlijk gezegd niet direct over mezelf, maar goed. ik denk dat ik er wel voor open sta, maar het ontbreekt me inderdaad enigzins aan lef, maar vooral aan daadkracht en een adequate wijze om het bereikbaar te maken.
pi_32117240
quote:
op woensdag 9 november 2005 14:19 schreef plato1980 het volgende:

[..]

ik had het hier eerlijk gezegd niet direct over mezelf, maar goed. ik denk dat ik er wel voor open sta, maar het ontbreekt me inderdaad enigzins aan lef, maar vooral aan daadkracht en een adequate wijze om het bereikbaar te maken.
lef, daadkracht en een adequate wijze...wat is daadwerkelijk het verschil? en wat de neuk, een adequate wijze om seks te krijgen? in wat voor steriele wereld leef jij?
pi_32117271
quote:
op woensdag 9 november 2005 14:17 schreef dawg het volgende:

[..]

weer ben ik het eens met mijn vriendje wm.
lang geleden dawg alles goed? moet ik je helpen met je maagdelijkheid?
  woensdag 9 november 2005 @ 14:26:33 #73
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_32117320
[quote]op woensdag 9 november 2005 14:23 schreef weirdmicky het volgende:

[..]

lef, daadkracht en een adequate wijze...wat is daadwerkelijk het verschil? en wat de neuk, een adequate wijze om seks te krijgen? in wat voor steriele wereld leef jij?
[/quote

je snapt best wat ik bedoel.
pi_32117730
ik snap het serieus niet. je moet er gewoon voor open staan en dan gebeurt het vanzelf wel een keer. het is niet zo dat alleen mannen zin hebben in seks.

en vooral een beetje lef hebben is belangrijk. boeie als je een blauwtje loopt, heb ik ook regelmatig gedaan. niet leuk, maar wel nodig, want door je fouten leer je het het best
pi_32117800
vooral een hele tijd terug. ik was in een discotheek en een vrij verlegen meisje zat me constant aan te kijken op de dansvloer...dus ik met een beetje lef erheen en probeerde te praten. deed ze zo verschrikkelijk debiel, dat ik gewoon lachend wegging. probeerde ze namelijk arrogant te doen. toch soort van blauwtje, maar uiteindelijk krijg je wel respect van het proberen.
  woensdag 9 november 2005 @ 14:51:43 #76
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_32117994
quote:
op woensdag 9 november 2005 14:42 schreef weirdmicky het volgende:
ik snap het serieus niet. je moet er gewoon voor open staan en dan gebeurt het vanzelf wel een keer. het is niet zo dat alleen mannen zin hebben in seks.

en vooral een beetje lef hebben is belangrijk. boeie als je een blauwtje loopt, heb ik ook regelmatig gedaan. niet leuk, maar wel nodig, want door je fouten leer je het het best
vanzelf gebeurt het niet, dat is helaas onzin. dat het echter best moet kunnen lukken idnein ik meer initiatief zou nemen is echter wel waar, maar helaas is dat in mijn geval makkelijker gezegd dan gedaan.
pi_32118021
quote:
het is voor mij ook weer tijd om een blauwtje te lopen/leuk meisje uit te vragen hahaha
raar eigenlijk dat ik de leuke meisjes, waar ik wel wat meer mee wil dan een avondje..., altijd in de winter tegenkom
─_(º.0)_/─
pi_32118035
weirdmicky is blijkbaar een van die gelukkige klerelijers die heel makkelijk aan een vriendin komt. dat geldt dus niet voor iedereen. niet iedereen heeft "het" om zo makkelijk aan de man/vrouw te komen. misschien snapt hij dat als hij wat volwassener wordt.
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 9 november 2005 @ 14:54:47 #79
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32118067
dus als je makkelijk aan een vriendin cq seks komt ben je direct ook een klerelijer?
beetje raar...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_32118205
quote:
op woensdag 9 november 2005 14:53 schreef m_schtoppel het volgende:
weirdmicky is blijkbaar een van die gelukkige klerelijers die heel makkelijk aan een vriendin komt. dat geldt dus niet voor iedereen. niet iedereen heeft "het" om zo makkelijk aan de man/vrouw te komen. misschien snapt hij dat als hij wat volwassener wordt.
de jaloezie druipt er vanaf. gut gut, hij heeft meer geluk dan mij, dus ik vind hem meteen een klerelijer.

ik blijk dan ook een klerelijer te zijn, en ik kan nu best iets over jou zeggen, maar dat is te goedkoop en te gemakkelijk.

get a grip schtoppel, ga naar de kroeg of zo.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_32118268
quote:
ga toch hoeren neuken zogenaamde volwassene hopelijk word ik niet zoals jij.
pi_32118306
quote:
op woensdag 9 november 2005 14:24 schreef weirdmicky het volgende:

[..]

lang geleden dawg
ja inderdaad. komt omdat singles opgeheven is.
quote:
alles goed?
ja, super. met jou ook?
quote:
moet ik je helpen met je maagdelijkheid?
pi_32118353
quote:
op woensdag 9 november 2005 14:52 schreef vamos1 het volgende:

[..]

het is voor mij ook weer tijd om een blauwtje te lopen/leuk meisje uit te vragen hahaha
raar eigenlijk dat ik de leuke meisjes, waar ik wel wat meer mee wil dan een avondje..., altijd in de winter tegenkom
dan hebben ze dikke kleren aan, dan ben je nog ontwetend
pi_32118360
quote:
het is niet zo dat alleen mannen zin hebben in seks.
dit stond zelfs vandaag nog in de krant.

en ik denk dat plato er wel voor open staat. misschien zelfs iets te open. maar hij zit gewoon al te lang stil.
  woensdag 9 november 2005 @ 15:12:04 #85
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_32118525
quote:
op woensdag 9 november 2005 15:06 schreef dawg het volgende:

[..]

dit stond zelfs vandaag nog in de krant.

en ik denk dat plato er wel voor open staat. misschien zelfs iets te open. maar hij zit gewoon al te lang stil.
dawg!!!

en over dat openstaan is wel waar, dat heb ik wel eens vaker gehoord in ieder geval
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_32118625
quote:
op woensdag 9 november 2005 15:12 schreef melismay het volgende:

[..]

dwag!!!
d a w g
quote:
en over dat openstaan is wel waar, dat heb ik wel eens vaker gehoord in ieder geval
ja. maar daarnaast bestaat de kans natuurlijk dat bijvoorbeeld plato wanhopig is (zeg niet dat het zo is), en dat straalt iemand dan vaak ook uit. dus dat heft elkaar weer op, min of meer.

gewoon doen is het devies. wat mijn vriendje wm dus zegt.
  woensdag 9 november 2005 @ 15:17:39 #87
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_32118683
quote:
op woensdag 9 november 2005 15:15 schreef dawg het volgende:

[..]

d a w g
wat is er lieve dawg?!
quote:
[..]

ja. maar daarnaast bestaat de kans natuurlijk dat bijvoorbeeld plato wanhopig is (zeg niet dat het zo is), en dat straalt iemand dan vaak ook uit. dus dat heft elkaar weer op, min of meer.

en gewoon doen is anders behoorlijk eng, en dat weet jouw vriendje wm ook
-
pi_32118696
quote:
en dit is wel een volwassen reactie wil je zeggen?

eerlijk gezegd vind ik je sowieso al een beetje kinderachtig posten. met je de mooiste vrouwen geneukt blabla. erg puberaal imo. dacht dat je ergens in de 30 was?
  woensdag 9 november 2005 @ 15:21:59 #89
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_32118797
quote:
op woensdag 9 november 2005 15:06 schreef dawg het volgende:

dat laatste is inderdaad het punt. wanhopigheid valt denk ik wel mee, het is vooral een kwestie van niets ondernemen. wat overigens niet zo eenvoudig veranderd kan worden als het misschien lijkt.
pi_32119931
onzin, het is een kwestie van doen maar je doet het niet. ik ook niet hoor, daar niet van.
Gaap Goals rulezzz!
pi_32119957
ze moeten ons eens 24 uur achterelkaar onder onze reet schoppen, misschien dat we het dan wel doen. we zijn gewoon slap op dat gebied.
Gaap Goals rulezzz!
pi_32121244
quote:
op woensdag 9 november 2005 15:17 schreef melismay het volgende:

[..]

wat is er lieve dawg?!
[..]

en gewoon doen is anders behoorlijk eng, en dat weet jouw vriendje wm ook
ja, mensen zijn eng.
pi_32121967
quote:
op woensdag 9 november 2005 15:15 schreef dawg het volgende:

[..]

d a w g
[..]

zie, een beetje posten op fok en ik heb alweer een relatie
  woensdag 9 november 2005 @ 18:08:00 #94
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_32122977
quote:
op woensdag 9 november 2005 17:06 schreef dawg het volgende:

[..]

ja, mensen zijn eng.
mensen van het andere geslacht zijn altijd eng, niet alle mensen
-
  woensdag 9 november 2005 @ 18:17:51 #95
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_32123227
quote:
op woensdag 9 november 2005 18:08 schreef melismay het volgende:

[..]

mensen van het andere geslacht zijn altijd eng, niet alle mensen
dus niet altijd
Zo niet, dan toch...
  woensdag 9 november 2005 @ 18:18:35 #96
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_32123249
quote:
op woensdag 9 november 2005 18:17 schreef topmaat het volgende:

[..]

dus ook niet altijd
lees het sarcasme lieverd
-
  woensdag 9 november 2005 @ 18:19:09 #97
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_32123262
quote:
op woensdag 9 november 2005 18:18 schreef melismay het volgende:

[..]

lees het sarcasme lieverd
weet ik maar ik verveelde me
Zo niet, dan toch...
pi_32123281
hopelijk komt het er bij mij ook ooit nog is zover. wat kan ik er gvd zo gigantisch chagrijnig van worden af en toe. het idee dat ik niet goed genoeg ben voor de meeste vrouwen, gewoon om gestoord van te worden. waarom is het voor iedereen zo makkelijk terwijl ik en ook wel anderen er verdomme nog niet eens genoeg lef voor hebben.
(lekker negatief over mezelf bezig ik weet het)
pi_32125998
lighten up, meteora, het moet echt wel kunnen ...

ik heb ook niet de gouden tip helaas. wel probeer ik het voor mezelf op alle fronten zo gemakkelijk mogelijk te maken. wanhopig proberen te scoren is uit den boze, maar stilzitten net zo goed. wat me dus wel frustreert is dat er sociaal geen grote problemen zijn, ik er zeker niet lelijk uit zie, veel uitga, veel zelfvertrouwen heb, niet dom ben (niet dat dat een reden is, maar het kan uitmaken), een flink netwerk van mensen om me heen heb opgebouwd en zelfs erg zachtaardig en eerlijk (!) ben (als je me kent). ik denk dat dat zachtaardige vooral het probleem is, maar het ergste is dat het totaalplaatje me tot nu toe nog geen windeieren gelegd heeft

misschien moet ik er nog harder voor werken, nog meer voor doen. ik heb alleen het gevoel dat het niet zoveel meer oplevert.

de tijd begint wel enorm hard te dringen inmiddels en het moet er inderdaad echt hard van komen, maar ik probeer echt zo relaxed mogelijk te blijven! dat werkt echt het beste. als je je frustreert word je alleen maar somberder.
pi_32132081
quote:
op woensdag 9 november 2005 10:48 schreef m_schtoppel het volgende:
ik ben altijd eerlijk over alles. mijn verleden heb ik ook nooit verzwegen maar omdat ik het zelf geen belangrijk thema vind (vond) begin ik er niet direct over. het gaat immers om het heden en de toekomst. maar tijdens de eerste date begon zij er wel over en net als ik vond zij het ook geen groot probleem. zij is overigens een type 180graden andersom als het gaat om relaties.
maar ik moet wel bekennen dat ik de eerste keer als een giegelende puber met haar zat te vrijen. op dat vlak ben ik gewoon nog een jochie van 15. wat mij betreft geen probleem en zij heeft er begrip voor. het interesseert me ook niet erg veel wat anderen ervan denken. we hebben begrip en respect voor onszelf en elkaar.
bij eerdere dates overigens had ik ook al sex kunnen hebben nadat ik mijn verleden ontvouwd had. maar toen vond ik het geen goed idee.
pi_32142298
volgens mij is het ook heel belangrijk durven om te gaan met vrouwen. constant focussen op een relatie is natuurlijk slecht, want je vergeet dat je ook gewoon leuk contact kan hebben met vrouwen. zo leer je ook meer omgaan met vrouwen, want ja, het blijven rare wezens natuurlijk

besides, als je eenmaal vrouwen écht leert kennen (vriendschappelijk) kan je ze zelfs vragen waarom het niet lukt. zorg wel dat je een eerlijke aantrekt en dus niet een meid die zegt: "nee joh, er is helemaal niets, ik snap het óók niet!" want dat is natuurlijk crap. het gebeurt niet om een reden, en dat kan lef, charisma, pech of een kleine piemel zijn.

wm has spoken.
  donderdag 10 november 2005 @ 11:17:45 #102
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_32142601
quote:

[..]

ik zou voor de hoeren gaan

als je ontmaagd bent door een hoer zal dat er niets aan af doen als je voor t eerst sex hebt met een 'normaal' meisje...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  donderdag 10 november 2005 @ 11:20:21 #103
88139 JoeyT
pi_32142683
quote:

misschien komt t omdat jij meisjes neukt waarvoor zij niet open willen staan...

joey noemt geen namen\, maar wilt best foto's plaatsen
  donderdag 10 november 2005 @ 11:34:33 #104
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_32143039
quote:
op donderdag 10 november 2005 11:17 schreef joeyt het volgende:

ik zou voor de hoeren gaan
wellich ooit, maar nu nog niet.
  donderdag 10 november 2005 @ 11:37:12 #105
88139 JoeyT
pi_32143099
quote:
op donderdag 10 november 2005 11:34 schreef plato1980 het volgende:

[..]

wellich ooit, maar nu nog niet.
wat houdt je tegen? t idee dat het hoeren zijn of omdat die eerste keer speciaal moet zijn?
  donderdag 10 november 2005 @ 11:38:14 #106
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_32143124
quote:
op donderdag 10 november 2005 11:37 schreef joeyt het volgende:

[..]

wat houdt je tegen? t idee dat het hoeren zijn of omdat die eerste keer speciaal moet zijn?
dat weet ik niet precies, maar op dit moment trekt het me niet.
pi_32143127
quote:
op donderdag 10 november 2005 11:20 schreef joeyt het volgende:

[..]

misschien komt t omdat jij meisjes neukt waarvoor zij niet open willen staan...

joey noemt geen namen\, maar wilt best foto's plaatsen
post maar eerst een foto van jezelf voor je stoer gaat doen
  donderdag 10 november 2005 @ 11:47:52 #108
88139 JoeyT
pi_32143388
quote:
op donderdag 10 november 2005 11:38 schreef weirdmicky het volgende:

[..]

post maar eerst een foto van jezelf voor je stoer gaat doen
ik doe niet stoer, ik doe grappig
pi_32144951
quote:
op donderdag 10 november 2005 11:47 schreef joeyt het volgende:

[..]

ik doe niet stoer, ik doe grappig
vooruit omdat jij het bent.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:51:13 #110
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_32145128
wat is dit ? the non-fucking section ?

* timms on my way !
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
pi_32205512
topic lijkt wel uitgestorven ineens.

dan maar een poging om het terug op gang te brengen.

ik ben gister weer uitgeweest naar de discotheek hier in de buurt. op zich weer niet veel gebeurd eigenlijk, maar toch een hele leuke avond gehad. ook nog wel staan dansen wat voor mijn doen heel wat is. niet met meiden maar toch. binnenkort moet er toch wel iets veranderen denk ik.
pi_32205695
quote:
op donderdag 10 november 2005 11:07 schreef weirdmicky het volgende:
volgens mij is het ook heel belangrijk durven om te gaan met vrouwen. constant focussen op een relatie is natuurlijk slecht, want je vergeet dat je ook gewoon leuk contact kan hebben met vrouwen. zo leer je ook meer omgaan met vrouwen, want ja, het blijven rare wezens natuurlijk

besides, als je eenmaal vrouwen écht leert kennen (vriendschappelijk) kan je ze zelfs vragen waarom het niet lukt. zorg wel dat je een eerlijke aantrekt en dus niet een meid die zegt: "nee joh, er is helemaal niets, ik snap het óók niet!" want dat is natuurlijk crap. het gebeurt niet om een reden, en dat kan lef, charisma, pech of een kleine piemel zijn.

wm has spoken.
en toch zullen ze het niet zeggen,want ze zijn bang om je te kwetsen.en volgens mij weten ze niet van te voren of je een kleine piemel hebt,lijkt me.
  zaterdag 12 november 2005 @ 15:41:31 #113
22944 Breetai
....Relax....
pi_32205976
advies van vrouwen blijft waardeloos over het algemeen. uitzonderingen daargelaten.
pi_32207925
quote:
op zaterdag 12 november 2005 15:41 schreef breetai het volgende:
advies van vrouwen blijft waardeloos over het algemeen. uitzonderingen daargelaten.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 12 november 2005 @ 20:19:22 #115
88139 JoeyT
pi_32213497
quote:
op zaterdag 12 november 2005 15:41 schreef breetai het volgende:
sex met vrouwen blijft waardeloos over t algemeen. uitzonderingen daargelaten...
pi_32214134
nee met mannen is lekker wou je zeggen.
  zaterdag 12 november 2005 @ 20:53:03 #117
88139 JoeyT
pi_32214769
quote:
op zaterdag 12 november 2005 20:36 schreef illusions het volgende:
nee met mannen is lekker wou je zeggen.
nee dat wilde ik niet zeggen...
pi_32229279
ik heb nu 12 weken verkering
  zondag 13 november 2005 @ 13:30:40 #119
22944 Breetai
....Relax....
pi_32229534
quote:
op zondag 13 november 2005 13:20 schreef #ANONIEM het volgende:
ik heb nu 12 weken verkering
dan is het nog leuk. hoogstwaarschijnlijk de eerste crisis al overleefd.
pi_32229560
quote:
op zondag 13 november 2005 13:30 schreef breetai het volgende:
dan is het nog leuk. hoogstwaarschijnlijk de eerste crisis al overleefd.
nog geen crisis gehad, ook geen ruzie. saai he
  zondag 13 november 2005 @ 13:33:46 #121
22944 Breetai
....Relax....
pi_32229611
quote:
op zondag 13 november 2005 13:31 schreef #ANONIEM het volgende:
ja, best wel.
dit kan niet goed blijven gaan. veel plezier vooralsnog.
pi_32229872
quote:
op zaterdag 12 november 2005 15:18 schreef meteora het volgende:
topic lijkt wel uitgestorven ineens.

dan maar een poging om het terug op gang te brengen.

ik ben gister weer uitgeweest naar de discotheek hier in de buurt. op zich weer niet veel gebeurd eigenlijk, maar toch een hele leuke avond gehad. ook nog wel staan dansen wat voor mijn doen heel wat is. niet met meiden maar toch. binnenkort moet er toch wel iets veranderen denk ik.

zo hoor ik het graag. ik ben komende week weer aan de beurt. afgelopen week niet zo van gekomen, omdat het nogal druk was met de tentamens enzo

met dat achter de rug heb ik er weer tijd voor. jullie horen nog van mij!
pi_32229877
quote:
op zondag 13 november 2005 13:33 schreef breetai het volgende:
ja, best wel.
dit kan niet goed blijven gaan. veel plezier vooralsnog.
  zondag 13 november 2005 @ 15:28:15 #124
88139 JoeyT
pi_32232854
ruzie hoort erbij. logisch als je veel van mekaar verschilt...
  zondag 13 november 2005 @ 16:59:45 #125
91306 GF
Kingwood
pi_32235289
eens, maar te vaak ruzie of steeds ruzie om niks is niet goed.
  zondag 13 november 2005 @ 17:27:29 #126
22944 Breetai
....Relax....
pi_32235974
helemaal geen ruzie en alleen zo'n zuur gezicht word je ook niet vrolijk van. kan je er weer eens 3 kwartier moeilijk gaan doen om alles wat er mis zit er uit te trekken. of je kijrgt op eens een barage sms'jes en e-mails over je heen.

dan had ik liever direct gehoord wat er mis zat.
pi_32239135
quote:
op zaterdag 12 november 2005 15:27 schreef realzeus het volgende:

[..]

en toch zullen ze het niet zeggen,want ze zijn bang om je te kwetsen.en volgens mij weten ze niet van te voren of je een kleine piemel hebt,lijkt me.
no shit sherlock.
  zondag 13 november 2005 @ 19:33:09 #128
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32239256
of je bent kieskeurig...kan ook.

je bent kieskeruig op veel gebieden.

je neemt geen genoegen met de eerste de beste. je wacht liever af tot iemand langs komt die echt in the picture valt.

kortom: geen genoegen nemen met een waardeloze relatie maar meer willen.

seks is ook maar betrekkelijk volgens mij. seks met de ideale partner is pas echte seks. de rest van de seks met afval-producten is alsof je 3e rangs films kijkt.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zondag 13 november 2005 @ 19:35:37 #129
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_32239332
je hebt seks en je hebt seks.

je hebt chemie en je hebt chemie.

zoals veel relaties niet gebaseerd zijn op het principe van.

"' het klikt dus echt zoals het hoort te klikken"
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_32243285
quote:
op zondag 13 november 2005 19:33 schreef dromenvanger het volgende:
of je bent kieskeurig...kan ook.

je bent kieskeruig op veel gebieden.

je neemt geen genoegen met de eerste de beste. je wacht liever af tot iemand langs komt die echt in the picture valt.

kortom: geen genoegen nemen met een waardeloze relatie maar meer willen.

seks is ook maar betrekkelijk volgens mij. seks met de ideale partner is pas echte seks. de rest van de seks met afval-producten is alsof je 3e rangs films kijkt.
en jij gelooft daar in?
  zondag 13 november 2005 @ 22:11:22 #131
91306 GF
Kingwood
pi_32244073
en toen werd je wakker.
  maandag 14 november 2005 @ 02:12:28 #132
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_32249645
quote:
op zondag 13 november 2005 22:11 schreef gf het volgende:
en toen werd je wakker.
idd, en ik ga zo weer slapen
Zo niet, dan toch...
  maandag 14 november 2005 @ 03:19:01 #133
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_32250223
quote:
op zondag 13 november 2005 13:31 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

o dan maakt ze het binnenkort uit met de melding dat ze je liever als goede vriend ziet, dat je te lief bent etc.

ik zou maar snel gaan werken aan die crisis. wees de crisis voor en veroorzaak zelf een fake crisis! zeg dat haar kont wel wat dunner mag ofzo.. dat doet het altijd goed!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_32251071
quote:
op maandag 14 november 2005 03:19 schreef maanvis het volgende:

[..]

o dan maakt ze het binnenkort uit met de melding dat ze je liever als goede vriend ziet, dat je te lief bent etc.

ik zou maar snel gaan werken aan die crisis. wees de crisis voor en veroorzaak zelf een fake crisis! zeg dat haar kont wel wat dunner mag ofzo.. dat doet het altijd goed!
wtf o_o
  maandag 14 november 2005 @ 10:49:07 #135
88139 JoeyT
pi_32253042
quote:
op zondag 13 november 2005 21:47 schreef weirdmicky het volgende:

[..]

en jij gelooft daar in?
naja ik heb ook liever sex met mn vriendin waar ik van hou dan een willekeurig ander meisje. het is gewoon beter, maar dat komt omdat er gevoel bij komt kijken.

aan de andere kant... als ik vrijgezel ben dan ga ik niet wachten met sex op het 'ware' meisje. ik heb genoeg geweldige sex gehad met meisjes die me niets deden.
pi_32289594
quote:
op maandag 14 november 2005 10:49 schreef joeyt het volgende:

[..]
aan de andere kant... als ik vrijgezel ben dan ga ik niet wachten met sex op het 'ware' meisje. ik heb genoeg geweldige sex gehad met meisjes die me niets deden.
ik dus niet, en waarom snap ik nog steeds niet ik hoef ook niet zo nodig te wachten op 'de ware' (als die al bestaat ). maar dan nog lukt het niet...
  woensdag 16 november 2005 @ 14:23:54 #137
88139 JoeyT
pi_32314593
quote:
op dinsdag 15 november 2005 16:46 schreef breaktothedance het volgende:

[..]

ik dus niet, en waarom snap ik nog steeds niet ik hoef ook niet zo nodig te wachten op 'de ware' (als die al bestaat ). maar dan nog lukt het niet...
ik was vroeger heel verlegen, maar had mensen om me heen die uiterst spontaan waren/zijn. op een gegeven moment ga je dat overnemen...
nu heb ik altijd de beste bijbaantjes dus kom ik sowieso veel meisjes tegen...
kheb mn oog nu laten vallen op (wand)kliminstructeur als bijbaantje. ik heb echter nog pas 3 keer geklommen in mn leven
  woensdag 16 november 2005 @ 14:25:08 #138
88139 JoeyT
pi_32314627
quote:
op donderdag 10 november 2005 11:38 schreef plato1980 het volgende:

[..]

dat weet ik niet precies, maar op dit moment trekt het me niet.
als ik ooit nog eens vrijgezel wordt, dan ga ik zeker een keer naar de hoeren. wil t gewoon een keer meegemaakt hebben...
pi_32314675
quote:
op woensdag 16 november 2005 14:23 schreef joeyt het volgende:

[..]

ik was vroeger heel verlegen, maar had mensen om me heen die uiterst spontaan waren/zijn. op een gegeven moment ga je dat overnemen...
kheb mn oog nu laten vallen op (wand)kliminstructeur als bijbaantjer. ik heb echter nog pas 3 keer geklommen in mn leven
een vriendin van me zit ook bij klimverenigingen en die zegt dat ik een keer mee moet voor de gozers dus dat schijnt wel te helpen.
Tap tap tap
  woensdag 16 november 2005 @ 14:30:51 #140
88139 JoeyT
pi_32314757
quote:
op woensdag 16 november 2005 14:27 schreef cherrylips het volgende:

[..]

een vriendin van me zit ook bij klimverenigingen en die zegt dat ik een keer mee moet voor de gozers dus dat schijnt wel te helpen.
zeker doen. veel jongens die zonder shirt klimmen en t is nog leuk ook om zelf te doen...
pi_32317497
ik heb ook nog geklommen nam ik een meid later mee als onze 'eerste date'. was best geslaagd, dus gewoon doen inderdaad
pi_32319651
iedereen die nog maagd is kan altijd sex zoveel groter maken dat dat het eigenlijk is. t word echt compleet uit zijn verband getrokken als je het mij vraagd. ik zou gewoon broberen lol te kunnen maken met mijsjes, dan komt de rest vanzelf wel.
nogal dislecties.. dus vandaar ;)
  woensdag 16 november 2005 @ 17:32:14 #143
27929 piere
doe mij maar bier
pi_32319728
ik zou ff een spellingschecker over je posts gooien wubboo
fok you ja!
pi_32319839
quote:
op woensdag 16 november 2005 17:32 schreef piere het volgende:
zinloos.
pi_32319965
quote:
op woensdag 16 november 2005 17:32 schreef piere het volgende:
klote dislectie.. binnenkort word wel even instaleren..
nogal dislecties.. dus vandaar ;)
pi_32320117
quote:
op woensdag 16 november 2005 17:29 schreef wubboo het volgende:
iedereen die nog maagd is kan altijd sex zoveel groter maken dat dat het eigenlijk is. t word echt compleet uit zijn verband getrokken als je het mij vraagd. ik zou gewoon broberen lol te kunnen maken met mijsjes, dan komt de rest vanzelf wel.
ondanks de spelfouten heb je wel gelijk
  woensdag 16 november 2005 @ 17:50:23 #147
27929 piere
doe mij maar bier
pi_32320190
quote:
op woensdag 16 november 2005 17:41 schreef wubboo het volgende:

[..]

klote dislectie.. binnenkort word wel even instaleren..
wist ik niet, excuus.
fok you ja!
pi_32320293
broberen klinkt wel grappig trouwens
Power perceived is power achieved.
pi_32320437
quote:

[..]
kheb mn oog nu laten vallen op (wand)kliminstructeur als bijbaantje. ik heb echter nog pas 3 keer geklommen in mn leven
even offtopic: nou, dat zet zoden aan de dijk. denk je ook niet dat ze voor instructeurschap ervaren mensen vragen?

en weer ontopic: het klopt natuurlijk wel dat een stoere klimmer zijn garantie voor neuken is, ik moet de vrouwen ook altijd van me af slaan.
wat zal jij van een koude kermis thuiskomen, het duurt natuurlijk ook even om zo'n lichaam te kweken, dus in het begin moeten de klimvrouwtjes je magere ribbenkastje nog niet....

maar inderdaad, maagden: maak je er nou maar niet zo druk om, doe niet zo pik/kut gericht, stop met gamen/fokken en ga gewoon eens naar buiten. kom je misschien wel echte mensen tegen die leuk zijn en waarmee je kunt sexen. het is echt niet al te moeilijk, je maakt het zelf moeilijk!!
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 17 november 2005 @ 12:37:17 #150
88139 JoeyT
pi_32340122
quote:
op woensdag 16 november 2005 18:00 schreef gripper het volgende:

[..]

even offtopic: nou, dat zet zoden aan de dijk. denk je ook niet dat ze voor instructeurschap ervaren mensen vragen?
zou je denken van wel

duhuh ik dacht ook meer aan binnen nu en 8 maanden. ben 1,5 week geleden begonnen

verder heb ik een groot genoeg ego om te denken dat ze mij dat zullen vragen en ik niet naar hun hoef te gaan

ik ben overigens al sportinstructeur, dus t is niet dat t uit t niets komt...

maja ontopic weer...

@ gf klimmen is idd een leuke 1e date
pi_32343244
quote:
op donderdag 17 november 2005 12:37 schreef joeyt het volgende:

@ gf klimmen is idd een leuke 1e date
je kunt er in ieder geval een hoop aan afleiden:

is ze een mieperd die bang is dat d'r nagels beschadigd raken?
durft ze je te vertrouwen en zich aan je over te geven?
heeft ze überhaupt een beetje een redelijk lichaam en conditie, en is ze lenig? (ook handig in bed)
is ze een doorzetter?

eigenlijk net zo'n vleeskeuring als dansen in een discotheek dus
Mijn foto's op Flickr!
  vrijdag 18 november 2005 @ 00:13:24 #152
88139 JoeyT
pi_32360904
quote:
op donderdag 17 november 2005 14:28 schreef gripper het volgende:

[..]

heeft ze überhaupt een beetje een redelijk lichaam en conditie, en is ze lenig? (ook handig in bed)
is ze een doorzetter?

ik hou wel van die mieperds geweldig van die girly girls. mooie kleertjes, mooie nageltjes... helemaal geilllll
  vrijdag 18 november 2005 @ 00:14:33 #153
88139 JoeyT
pi_32360937
quote:
op donderdag 17 november 2005 14:28 schreef gripper het volgende:

[..]

is ze een doorzetter?

ff offtopic: waarom klimmen zoveel gasten zonder shirtje in zo'n hal? puur om t stoer zijn? vind t zo opvallend...
pi_32360971
zijn er nu al 13 delen...?

kunnen we onderhand geen escortbureau op fok! regelen? zit vast wel goed geld in.
pi_32364953
quote:
op vrijdag 18 november 2005 00:14 schreef joeyt het volgende:

[..]

ff offtopic: waarom klimmen zoveel gasten zonder shirtje in zo'n hal? puur om t stoer zijn? vind t zo opvallend...
off topic reactie dan:
het geeft mij altijd een heel vrij gevoel, niks van stof wat in de weg zit, en misschien net dat beetje extra om een 6c te klimmen. denk dat het vooral tussen de oren zit.
verder is het natuurlijk altijd fijn om je rug en schouderspieren te laten zien aan de meisjes in de hal

in de zomer, buiten op de rotsen, kun je je wel voorstellen dat alles wat je niet aan hebt scheelt, het is er warm genoeg. overigens vindt een klimvriendin van me dat niet alleen mannen het recht zouden moeten hebben om topless te klimmen, en dus doet zij dat ook.

en nu weer ontopic: zo te zien moeten er nog heel wat maagden genueckt worden!!
Mijn foto's op Flickr!
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:42:12 #156
88139 JoeyT
pi_32369510
quote:
op vrijdag 18 november 2005 09:09 schreef gripper het volgende:

[..]

off topic reactie dan:
het geeft mij altijd een heel vrij gevoel, niks van stof wat in de weg zit, en misschien net dat beetje extra om een 6c te klimmen. denk dat het vooral tussen de oren zit.
verder is het natuurlijk altijd fijn om je rug en schouderspieren te laten zien aan de meisjes in de hal

in de zomer, buiten op de rotsen, kun je je wel voorstellen dat alles wat je niet aan hebt scheelt, het is er warm genoeg. overigens vindt een klimvriendin van me dat niet alleen mannen het recht zouden moeten hebben om topless te klimmen, en dus doet zij dat ook.

en nu weer ontopic: zo te zien moeten er nog heel wat maagden genueckt worden!!
wow 6c, dat zal nog ff duren voordat ik dr ben... doe nu met moeite 5a... heb alleen nog geen klimschoentjes en magnesium...... topless klimmen door vrouwen
pi_32369546
klinkt goed
Freakonomics: a rogue economist explores the hidden side of everything
pi_32372783
topless klimmen met vrouwen? where can i sign in?
pi_32372875
nee sukkel, klimmen met topless vrouwen

ik hoef je kippenborst niet te zien
  vrijdag 18 november 2005 @ 14:40:10 #160
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32372900
nu maar weer on topic dus .
pi_32373688
quote:
op woensdag 16 november 2005 17:29 schreef wubboo het volgende:
mijsjes
die kende ik nog niet.

ah ,sorry, je bent dyslectisch. altijd een goed excuus he?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_32374587
mysluctisch
pi_32384657
quote:

[..]

.
ik wens je veel succes!! . meestal word er toch wel verwacht dat je minstens tegen de 7a klimt .

* sport_life gaat misschien wel kliminstructeur worden, maar ik heb dan ook ruime klimervaring en diverse cursussen gevolgd! .

[ Bericht 5% gewijzigd door Sport_Life op 18-11-2005 21:37:10 ]
pi_32384782
quote:
op woensdag 16 november 2005 14:27 schreef cherrylips het volgende:

[..]

groningen toevallig? .
  zaterdag 19 november 2005 @ 20:55:42 #165
88139 JoeyT
pi_32408322
quote:
op vrijdag 18 november 2005 21:31 schreef sport_life het volgende:

[..]

.
ik wens je veel succes!! . meestal word er toch wel verwacht dat je minstens tegen de 7a klimt .

* sport_life gaat misschien wel kliminstructeur worden, maar ik heb dan ook ruime klimervaring en diverse cursussen gevolgd! .
ik klim over 6 maanden gewoon 7a
pi_32413204
quote:
op vrijdag 18 november 2005 21:35 schreef sport_life het volgende:

[..]

groningen toevallig? .
nee helaas
Tap tap tap
pi_32424918
mispoes meld zich weer even...

onlangs ben ik dan eindelijk ontmaagd
ik heb met dame in kwestie een half weekend in bed gelegen en er was genoeg tijd om volop van elkaar te genieten en te experimenteren.

we hebben er allebei van genoten, maar zij toch iets meer dan mij... mede door mijn vingers en tong kon ik haar 5x achter elkaar klaar laten komen. bij mij ging dat wat minder goed, misschien was ik toch niet relaxed genoeg.

het was een hele prettige ervaring, vooral het knuffelen en spelen met elkaar is eigenlijk nog het leukst.
  zondag 20 november 2005 @ 15:31:32 #168
22944 Breetai
....Relax....
pi_32426436
quote:
op zondag 20 november 2005 14:35 schreef mispoes het volgende:
ik heb met dame in kwestie een half weekend in bed gelegen en er was genoeg tijd om volop van elkaar te genieten en te experimenteren.
gfeliciteerd, en zo hoort het.
quote:
het was een hele prettige ervaring, vooral het knuffelen en spelen met elkaar is eigenlijk nog het leukst.
samen wakker worden rulez...
pi_32429991
quote:

we hebben er allebei van genoten, maar zij toch iets meer dan mij... mede door mijn vingers en tong kon ik haar 5x achter elkaar klaar laten komen. bij mij ging dat wat minder goed, misschien was ik toch niet relaxed genoeg.

5 keer achter elkaar klaarkomen bij een vrouw wordt wel heel lastig. ik heb het idee dat je misschien bepaalde prikkels verward met klaarkomen, want dit kan echt niet. vooral voor de eerste keer .
pi_32430120
quote:
op zondag 20 november 2005 17:45 schreef nouk het volgende:

[..]

5 keer achter elkaar klaarkomen bij een vrouw wordt wel heel lastig. ik heb het idee dat je misschien bepaalde prikkels verward met klaarkomen, want dit kan echt niet. vooral voor de eerste keer .
jij misschien niet, maar sommigen kunnen het wel
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_32430594
quote:
op vrijdag 18 november 2005 15:05 schreef nozem het volgende:

[..]

die kende ik nog niet.

ah ,sorry, je bent dyslectisch. altijd een goed excuus he?
ach, de een is dyslectisch, de ander huilt om een spelfout die gequote wordt.
  zondag 20 november 2005 @ 18:16:19 #172
88139 JoeyT
pi_32430859
quote:
op zondag 20 november 2005 18:05 schreef dawg het volgende:

[..]

ach, de een is dyslectisch, de ander huilt om een spelfout die gequote wordt.
waarom probeer je me nou weer te fok!ken
pi_32431222
quote:
op zondag 20 november 2005 17:49 schreef thisbe het volgende:

[..]

jij misschien niet, maar sommigen kunnen het wel
achter elkaar? ik denk het ook ja .
pi_32431370
quote:
op zondag 20 november 2005 17:45 schreef nouk het volgende:

[..]

dus toch wel! want dat heeft ze me zelf verteld. ze was er zelf ook verbaasd over en geloofde eigenlijk niet dat ik hier zo onevaren in ben. ze zei dat ik precies de juiste plekjes wist te vinden.
en ik had zelf ook wel in de gaten wanneer ze klaar kwam (hevig schudden/trillen, kreunen )
  zondag 20 november 2005 @ 18:40:22 #175
88139 JoeyT
pi_32431543
quote:
op zondag 20 november 2005 18:34 schreef mispoes het volgende:

[..]

dus toch wel! want dat heeft ze me zelf verteld. ze was er zelf ook verbaasd over en geloofde eigenlijk niet dat ik hier zo onevaren in ben. ze zei dat ik precies de juiste plekjes wist te vinden.
en ik had zelf ook wel in de gaten wanneer ze klaar kwam (hevig schudden/trillen, kreunen )
tmi

vaginale geklooi is zooo passé...

only anal info please...
pi_32431957
gefeliciteerd mispoes
Haleloeja
pi_32435354
quote:
op zaterdag 19 november 2005 20:55 schreef joeyt het volgende:

[..]

ik klim over 6 maanden gewoon 7a
als je echt zo'n tallent bent, wat doe je hier dan? . (k heb vandaag wel mijn eerste 7- geklommen, in duitsland waar de waardering *iets* anders ligt ).
quote:
op zaterdag 19 november 2005 23:37 schreef cherrylips het volgende:

[..]

nee helaas
ah wel jammer anders was je mij nog eens tegen gekomen .

maargoed ik ga maar weer weg, kan hier toch niets ontopics toevoegen
pi_32436109
en weer een overloper
Tap tap tap
  zondag 20 november 2005 @ 21:21:19 #179
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_32436135
quote:
op zondag 20 november 2005 21:20 schreef cherrylips het volgende:
en weer een overloper
verklaart u nader!
pi_32437409
quote:
op zondag 20 november 2005 21:21 schreef plato1980 het volgende:

[..]

verklaart u nader!
was tegen mispoes, wees niet bang, je gaat niet zomaar de titel ´oudste maagd´ winnen hoor
Tap tap tap
pi_32437753
quote:

wow, voor de eerste keer direct gebeft , kende je die dame al lang ? klasse. ik ken niet veel mannen die de eerste keer al direct down under gaan , maar ja, ik word ook wat ouder, ik ken de gewoonten van de hitsige jeugd niet meer
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  zondag 20 november 2005 @ 22:34:03 #182
22944 Breetai
....Relax....
pi_32438530
quote:
op zondag 20 november 2005 22:12 schreef petitlapin het volgende:
wow, voor de eerste keer direct gebeft , kende je die dame al lang ? klasse. ik ken niet veel mannen die de eerste keer al direct down under gaan , maar ja, ik word ook wat ouder, ik ken de gewoonten van de hitsige jeugd niet meer
op zich helemaal geen enkel probleem mee. ik wilde toch ff weten hoe het proefde enzo. aangezien ik niet wist hoelang het feest zou duren, toch maar ff gedaan. uiteindelijk wil sta ik voor een hele hoop leuke dingen open. alleen lukt het me heel slecht om een leuke meid te leren kennen en aan de haak te slaan.

als we het toch over de oudste hebben?? ik zat op 28 voor de eerste *echte* keer. nog mensen die er al boven zitten? of blijf ik het oude record houden?

[ Bericht 9% gewijzigd door Breetai op 20-11-2005 22:54:19 ]
pi_32450198
quote:
op zondag 20 november 2005 22:34 schreef breetai het volgende:

[..]

op zich helemaal geen enkel probleem mee. ik wilde toch ff weten hoe het proefde enzo. aangezien ik niet wist hoelang het feest zou duren, toch maar ff gedaan. uiteindelijk wil sta ik voor een hele hoop leuke dingen open. alleen lukt het me heel slecht om een leuke meid te leren kennen en aan de haak te slaan.

als we het toch over de oudste hebben?? ik zat op 28 voor de eerste *echte* keer. nog mensen die er al boven zitten? of blijf ik het oude record houden?
nee,sorry breetai,ik ben nog steeds recordhouder.29 jaar,nog steeds maagd en vrouwloos en ik heb niet de indruk dat dat binnenkort gaat veranderen.dus ik ben op fok! denk ik wel de übermaagd.
pi_32450412
jullie moeten gewoon meer jullie best doen.
pi_32450829
ja, en anderen moeten meer hun best voor mij doen
Tap tap tap
pi_32451050
quote:
op maandag 21 november 2005 12:55 schreef realzeus het volgende:

[..]

nee,sorry breetai,ik ben nog steeds recordhouder.29 jaar,nog steeds maagd en vrouwloos en ik heb niet de indruk dat dat binnenkort gaat veranderen.dus ik ben op fok! denk ik wel de übermaagd.
volgens mij zijn er hier wel veertigplussers. je moet dus nog even geduld hebben.
  maandag 21 november 2005 @ 14:58:49 #187
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_32453266
quote:
op maandag 21 november 2005 13:19 schreef cherrylips het volgende:
nou heb ik toch de indruk dat er hier meerdere mensen zijn die dat al best lang doen
zou ik ook wel doen, als ik wist dat het op termijn ook echt iets opleverde
Het zou zomaar kunnen...of niet.
pi_32453291
quote:
op maandag 21 november 2005 14:58 schreef warboel het volgende:

[..]

zou ik ook wel doen, als ik wist dat het op termijn ook echt iets opleverde
als je van tevoren weet dat het op termijn ook echt iets oplevert is de sport eraf .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 21 november 2005 @ 15:03:23 #189
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_32453378
quote:
op maandag 21 november 2005 14:59 schreef litpho het volgende:

[..]

als je van tevoren weet dat het op termijn ook echt iets oplevert is de sport eraf .
dat weet ik wel, maar ik hou niet zo van die sport.
ik wil echt wel zeker zijn van een positief resultaat voor ik me er nog aan waag, hè?
pi_32453407
quote:
op maandag 21 november 2005 15:03 schreef warboel het volgende:

[..]

dat weet ik wel, maar ik hou niet zo van die sport.
ik wil echt wel zeker zijn van een positief resultaat voor ik me er nog aan waag, hè?
op het gevaar af te generaliseren: dit is hét topic voor jou .
  maandag 21 november 2005 @ 15:05:51 #191
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_32453434
quote:
op maandag 21 november 2005 13:26 schreef thabit het volgende:

[..]

volgens mij zijn er hier wel veertigplussers. je moet dus nog even geduld hebben.
het zou wel van gebrek aan inzet getuigen als je daar niet gewoon voor gaat natuurlijk.
[KNE]-Mod
  maandag 21 november 2005 @ 15:07:11 #192
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_32453466
quote:
op maandag 21 november 2005 15:04 schreef litpho het volgende:

[..]

op het gevaar af te generaliseren: dit is hét topic voor jou .
ik voel me hier dan ook helemaal thuis
pi_32455816
quote:
pffff, mevrouw kieskeurig...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32455959
quote:
omdat annie iemand anders heeft gevonden om stenen naar te gooien? .
pi_32455966
quote:
met zo'n instelling blijf je een gesloten oester...
Mijn foto's op Flickr!
  maandag 21 november 2005 @ 18:10:40 #196
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32457964
ik vind persoonlijk oesters...niet te vreten ..=p
  maandag 21 november 2005 @ 18:16:13 #197
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32458085
jullie wel dan?
pi_32458402
quote:
op maandag 21 november 2005 16:50 schreef gripper het volgende:

[..]

met zo'n instelling blijf je een gesloten oester...
ik ruik veel lekkerder
Tap tap tap
  maandag 21 november 2005 @ 18:30:56 #199
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32458463
quote:
op maandag 21 november 2005 18:28 schreef cherrylips het volgende:

[..]

ik ruik veel lekkerder
hoe ruikt een oester dan?
pi_32458514
quote:
op maandag 21 november 2005 18:30 schreef fatalfudge het volgende:

[..]

oh ik was in de war met mosselen geloof ik
maar ik ruik in ieder geval heel lekker.
Tap tap tap
pi_32458530
quote:
op maandag 21 november 2005 18:30 schreef fatalfudge het volgende:

[..]

hetzelfde als 40%* van alle vrouwen van onder.

*ruwe schatting
  maandag 21 november 2005 @ 18:34:50 #202
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32458549
quote:
op maandag 21 november 2005 18:33 schreef cherrylips het volgende:

[..]

oehhhh ik ook...dacht ik zo
  maandag 21 november 2005 @ 18:35:46 #203
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32458571
quote:
op maandag 21 november 2005 18:34 schreef dawg het volgende:

[..]

hetzelfde als 40%* van alle vrouwen van onder.

*ruwe schatting
omg...dan ruiken oesters best lekker...ik bedoel...ik douche elke dag enzo...
  maandag 21 november 2005 @ 18:36:52 #204
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32458603
of ik hoor gewoon niet bij de 40%
pi_32458625
quote:
op maandag 21 november 2005 18:35 schreef fatalfudge het volgende:

[..]

omg...dan ruiken oesters best lekker...ik bedoel...ik douche elke dag enzo...
enzo?
  maandag 21 november 2005 @ 18:38:53 #206
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32458646
quote:
op maandag 21 november 2005 18:37 schreef dawg het volgende:

[..]

enzo?
jaahaaa soms zelfs twee keer
pi_32458668
quote:
op maandag 21 november 2005 18:38 schreef fatalfudge het volgende:

[..]

jaahaaa soms zelfs twee keer
dat is helemaal niet gezond.
pi_32458678
quote:
op maandag 21 november 2005 18:37 schreef dawg het volgende:
enzo?
dieren slachten en ritueel opofferen voor satan doet hij ook wel vaak vandaar... dat bedoelde hij met enzo...
  maandag 21 november 2005 @ 18:40:26 #209
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32458685
quote:
op maandag 21 november 2005 18:39 schreef dawg het volgende:

[..]

dat is helemaal niet gezond.
ach ja...het is wel lekker als je het koud hebt
  maandag 21 november 2005 @ 18:41:33 #210
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32458712
quote:
op maandag 21 november 2005 18:39 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

dieren slachten en ritueel opofferen voor satan doet hij ook wel vaak vandaar... dat bedoelde hij met enzo...
*kijkt in broekje* hm...nog steeds geen "hij" lichaamsdelen hier hoor
pi_32458723
quote:
op maandag 21 november 2005 18:40 schreef fatalfudge het volgende:

[..]

ach ja...het is wel lekker als je het koud hebt
heb ik een tip voor je: trek eens wat warmers aan!
pi_32458743
quote:
op maandag 21 november 2005 18:41 schreef fatalfudge het volgende:

[..]

*kijkt in broekje* hm...nog steeds geen "hij" lichaamsdelen hier hoor
* dawg kijkt mee.
inderdaad.
  maandag 21 november 2005 @ 18:43:36 #213
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32458763
pi_32458817
quote:
op maandag 21 november 2005 18:43 schreef fatalfudge het volgende:
[afbeelding]
profiel checken is okay.
  maandag 21 november 2005 @ 18:45:43 #215
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32458835
quote:
op maandag 21 november 2005 18:42 schreef dawg het volgende:

[..]

heb ik een tip voor je: trek eens wat warmers aan!
lastig met de meisjes mode van tegenwoordig hoor en daar komt nog bij dat ik in het algemeen al een koukleum ben
  maandag 21 november 2005 @ 18:46:45 #216
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32458867
komen in dit topic nou veel meisjes?
  maandag 21 november 2005 @ 18:49:51 #217
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32458955
*doodse stilte*
pi_32459014
quote:
op maandag 21 november 2005 18:46 schreef fatalfudge het volgende:
komen in dit topic nou veel meisjes?
een felicitatie is wel op z'n plaats. je hebt je eerste uur op fok! overleefd.

en nee, in dit topic niet. je kunt wel vragen of je lid mag worden van het clubje oude maagden. voor toegang moet je bij plato1980 zijn. ikzelf ben geen lid, mag niet van diezelfde plato.
pi_32459101
ik ben er
Tap tap tap
  maandag 21 november 2005 @ 19:01:36 #220
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32459271
quote:
op maandag 21 november 2005 18:52 schreef dawg het volgende:

[..]

een felicitatie is wel op z'n plaats. je hebt je eerste uur op fok! overleefd.

en nee, in dit topic niet. je kunt wel vragen of je lid mag worden van het clubje oude maagden. voor toegang moet je bij plato1980 zijn. ikzelf ben geen lid, mag niet van diezelfde plato.
oud : nee
maagd: nee

dus laat dat clubje maar zitten dan ^ ^
  maandag 21 november 2005 @ 19:02:34 #221
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32459300
quote:
op maandag 21 november 2005 18:55 schreef cherrylips het volgende:
ik ben er
  maandag 21 november 2005 @ 19:08:26 #222
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32459462
* kleine hooibaaltjes waaien voorbij....western muziekje...*
  maandag 21 november 2005 @ 19:08:30 #223
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_32459464
ik ben ook nooit officieel lid van die club geworden

...hoewel ik toch zeker aan de toelatingseisen voldoe
  maandag 21 november 2005 @ 19:09:17 #224
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32459482
quote:
op maandag 21 november 2005 19:08 schreef warboel het volgende:
ik ben ook nooit officieel lid van die club geworden

...hoewel ik toch zeker aan de toelatingseisen voldoe
en die zijn; 30+ en maagd?
pi_32459548
quote:
op maandag 21 november 2005 19:01 schreef fatalfudge het volgende:

[..]

oud : nee
maagd: nee

dus laat dat clubje maar zitten dan ^ ^
foto!
  maandag 21 november 2005 @ 19:13:33 #226
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_32459597
quote:
op maandag 21 november 2005 19:09 schreef fatalfudge het volgende:

[..]

en die zijn; 30+ en maagd?
30+ hoeft nog niet eens. alles dat zo rond de 25 zit is al goed genoeg
  maandag 21 november 2005 @ 19:14:31 #227
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32459625
quote:
op maandag 21 november 2005 19:11 schreef dawg het volgende:

[..]

foto!
mag het ook gewoon een beschrijvinkje zijn?..zo van;
ik ben blond, cup cc, lange benen...enzovoorts?

nahhh...dan maar een fotootje..^ ^ even een leuke zoeken...:')
pi_32459700
quote:
op maandag 21 november 2005 19:14 schreef fatalfudge het volgende:

[..]

mag het ook gewoon een beschrijvinkje zijn?..zo van;
ik ben blond, cup cc, lange benen...enzovoorts?

nahhh...dan maar een fotootje..^ ^ even een leuke zoeken...:')
doe dat maar ja. de keuringsdienst van fok! wacht met smart.
  maandag 21 november 2005 @ 19:21:14 #229
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32459838
hmpf...even van m'n gmail afhalen ....:')
pi_32459969
wat duurt dat lang zeg.
  maandag 21 november 2005 @ 19:26:50 #231
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32459977

[ Bericht 58% gewijzigd door FatalFudge op 21-11-2005 20:05:08 ]
  maandag 21 november 2005 @ 19:28:23 #232
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32460024
eigenlijk ben ik blond...toen werd het paars...en nu is het bruin
  maandag 21 november 2005 @ 19:28:25 #233
91306 GF
Kingwood
pi_32460025
aandachtsgeil?
  maandag 21 november 2005 @ 19:29:00 #234
88139 JoeyT
pi_32460039
quote:
op maandag 21 november 2005 19:21 schreef fatalfudge het volgende:
hmpf...even van m'n gmail afhalen ....:')
ff offtopic: zal je zo wel op msn accepteren, mn tel ligt boven dus kan niet opnemen...

ontopic: tsja...
pi_32460042
hoe oud ben je eigenlijk?
  maandag 21 november 2005 @ 19:29:52 #236
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32460064
quote:
op maandag 21 november 2005 19:28 schreef gf het volgende:
aandachtsgeil?
zo kan je het ook noemen....
nou ja...beter dan helemaal niet geil toch?

geintje geintje! niet meteen boos worden...sowwy dat ik je topic verneuk..ik zal wat minder posten
pi_32460088
quote:
op maandag 21 november 2005 19:28 schreef gf het volgende:
aandachtsgeil?
nee, newbie.
  maandag 21 november 2005 @ 19:31:35 #238
91306 GF
Kingwood
pi_32460119
quote:
op maandag 21 november 2005 19:29 schreef fatalfudge het volgende:

[..]

zo kan je het ook noemen....
nou ja...beter dan helemaal niet geil toch?

geintje geintje! niet meteen boos worden...sowwy dat ik je topic verneuk..ik zal wat minder posten
mijn topic nog wel
  maandag 21 november 2005 @ 19:32:09 #239
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32460128
quote:
op maandag 21 november 2005 19:29 schreef dawg het volgende:
hoe oud ben je eigenlijk?
eigenlijk veel te jong om met jullie mee te praten ...

16

maar...ik mag niet zo veel meer zeggen van die gemene meneer daar...
  maandag 21 november 2005 @ 19:33:08 #240
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_32460157
quote:
op maandag 21 november 2005 18:55 schreef cherrylips het volgende:
ik ben er
For great justice!
pi_32460176
quote:
op maandag 21 november 2005 19:32 schreef fatalfudge het volgende:

[..]

eigenlijk veel te jong om met jullie mee te praten ...

16

maar...ik mag niet zo veel meer zeggen van die gemene meneer daar...
klik!
  maandag 21 november 2005 @ 19:38:49 #242
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32460330
quote:
op maandag 21 november 2005 19:33 schreef dawg het volgende:

[..]

klik!
ohw please...dat gaat allemaal over " ohhhhhh die jongen uit zoop is zooooooo lekker, oooohhhhh die nieuwe broeken lijn van gsus zijn zooooooo ubergeil! ohhhhhh ik denk dat ik flieft ben op de buurjongen!!!!!

pi_32460440
quote:
op maandag 21 november 2005 19:38 schreef fatalfudge het volgende:

[..]

ohw please...dat gaat allemaal over " ohhhhhh die jongen uit zoop is zooooooo lekker, oooohhhhh die nieuwe broeken lijn van gsus zijn zooooooo ubergeil! ohhhhhh ik denk dat ik flieft ben op de buurjongen!!!!!
en waar wil jij het over hebben dan?
  maandag 21 november 2005 @ 19:44:28 #244
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32460523
oh man...heb jij dat nou ook?
ik kap al helemaal af op mensen, als je gewoon gezellig wil praten...en dat ze dan beginnen van..
"waarover dan?" vooral als ze ouder zijn...zo van " nah-ahh! ik kan niet met jou praten want jij bent nog lang niet volwassen!" of waren jullie dat ook van plan?

brb's! eten...
pi_32460549
wuhahahah
zie ik het goed, dat er nu een 16 jarig niet-maagdelijke slet de maagdelijke autisten hier zit te pesten ?
wuahahahaha
  maandag 21 november 2005 @ 19:46:04 #246
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32460574
quote:
op maandag 21 november 2005 19:42 schreef wolkje het volgende:

[..]

en waar wil jij het over hebben dan?
iig niet over al het bovenstaande...of je hebt een teiltje voor me...
pi_32460619
quote:
op maandag 21 november 2005 19:46 schreef fatalfudge het volgende:

[..]

iig niet over al het bovenstaande...of je hebt een teiltje voor me...
ik denk dat ik er nog wel een heb staan in de keuken.
  maandag 21 november 2005 @ 19:54:31 #248
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32460828
*laatste waarschuwing*

dit is geen slowchat topic!
als het zo doorgaat, gaat dit topic voor langere tijd de koelkast in!

het gaat hier al geruime tijd vooral nergens over en voor slowchatten is er een apart topic, voor onzin zelfs een heel apart subforum.
  maandag 21 november 2005 @ 20:03:18 #249
135377 FatalFudge
Fataal Banaal
pi_32461086
quote:
op maandag 21 november 2005 19:45 schreef salvad0r het volgende:
wuhahahah
zie ik het goed, dat er nu een 16 jarig niet-maagdelijke slet de maagdelijke autisten hier zit te pesten ?
wuahahahaha
nee sorry, dat slet gedeelte heb je fout...ik heb nu 16 maanden een best serieuze relatie...daarvoor een van 15 maanden...en daarvoor.....niks....dus nee...."slet" mag je weer terugstoppen in je boekje met een beperkte woordenschat
  maandag 21 november 2005 @ 20:06:03 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32461149
fatalfudge... misschien is lezen niet je sterkste kant, maar jouw posts vallen bepaald buiten het hier beoogde doel...
wil je slap ouwehoeren, kun je hier terecht: (r&p slowchat) werken aan vervreemding
pi_32461429
wat ik me afvraag, zijn hier ook mensen bij die nog nooit met een meid hebben gezoend (zoals ik, 19)?
pi_32461495
quote:
op maandag 21 november 2005 20:15 schreef martydekale het volgende:
wat ik me afvraag, zijn hier ook mensen bij die nog nooit met een meid hebben gezoend (zoals ik, 19)?
ik.
ik heb ook nog nooit met 'n gozer gezoend en ik ben 23.

Tap tap tap
pi_32462169
quote:
ik ook. ik ben op het moment 19. wordt volgende maand weeral 20. geweldige verjaardag gaat dat weeral worden. "weer een jaar ouder zonder verder te komen."
pi_32462259
quote:
op maandag 21 november 2005 20:17 schreef cherrylips het volgende:

[..]

ik.

wel met een meisje dan ?
Ik ben cool
pi_32463114
waar is dit veranderd in een post-opkrik-topic voor newbies..?
pi_32463154
quote:

[..]

ik.

jij bent toch niet eens lelijk ofzo? (afgaande op het fotoboek)
  maandag 21 november 2005 @ 21:18:01 #257
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_32463185
daar heb ik een paar posts terug dan ook streng voor gewaarschuwd...

on topic dus weer .
  maandag 21 november 2005 @ 21:21:34 #258
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_32463279
quote:

[..]

ik.

en ik ben dus een gozer van 23 die nog nooit met een meid gezoend heeft. ik zie hier opeens allerlei mogelijkheden
pi_32463721
[singles]-kloontopic.

misschien moeten jullie je tijd minder in fok! steken en meer in belangrijke zaken aan contacten te komen of om makkelijker contacten te maken.
pi_32464361
quote:
op maandag 21 november 2005 20:43 schreef tremorchrist het volgende:

[..]

wel met een meisje dan ?
een meisje pakte me laatst wel op m'n bek, maar dat was voor de lol, alleen vluchtige kus op de lippen. sommige meisjes doen onderling niet anders tegenwoordig, maar ik had toch zoiets van; 'ok..'
Tap tap tap
pi_32464389
quote:
op maandag 21 november 2005 21:16 schreef modwire het volgende:

[..]

jij bent toch niet eens lelijk ofzo? (afgaande op het fotoboek)
dat hoor ik vaker maar in real life valt dat dus blijkbaar tegen
Tap tap tap
  maandag 21 november 2005 @ 22:12:14 #262
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_32464791
ik durf niet eens aan fotoboek te beginnen...kun je nagaan hoe erg het in het echt met me gesteld is

maar goed, iets meer on-topic: ik blijf mezelf maar voorhouden dat het heus niet allemaal om uiterlijkheden draait
pi_32465292
quote:
op maandag 21 november 2005 21:58 schreef cherrylips het volgende:

[..]

je hebt nooit sjans? kan bijna niet, ieder meisje heeft regelmatig sjans tenzij ze ernstig misvormd is of nooit buiten de deur komt...

ik vermoed dat het bij jou meer een kwestie is van kansen benutten dan het ontbreken van kansen.

met kansen benutten bedoel ik dus niet dat je nu in een grote slet moet veranderen die de komende tijd even met 10 verschillende gozers de zak in duikt....
  maandag 21 november 2005 @ 22:39:05 #264
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_32465605
quote:
op maandag 21 november 2005 22:28 schreef grrrrrrrr het volgende:

[..]

ik vermoed dat het bij jou meer een kwestie is van kansen benutten dan het ontbreken van kansen.
kijk, jij snapt het. ik zag een uurtje geleden nog allerlei kansen, maar daar gaat kersje gewoon niet op in...en ik ben niet de enige, want volgens mij gaat dat meestal zo
pi_32465638
quote:
op maandag 21 november 2005 22:39 schreef warboel het volgende:

[..]

kijk, jij snapt het. ik zag een uurtje geleden nog allerlei kansen, maar daar gaat kersje gewoon niet op in...en ik ben niet de enige, want volgens mij gaat dat meestal zo
dan heb ik het wel over kansen irl... dan zie je ook meteen wie je voor je hebt...
  maandag 21 november 2005 @ 22:41:04 #266
91306 GF
Kingwood
pi_32465661
ze snapt het ook wel, ze geeft geen fuck.

le-zen.

maandag 21 november 2005 @ 22:42:22 #267
6467 QyRoZ
Just Q it!
pi_32465695
quote:

[..]

dat wil ik wel eens zien!
For great justice!
  maandag 21 november 2005 @ 22:47:23 #268
70922 warboel
Bent u nou helemáál?
pi_32465842
quote:
op maandag 21 november 2005 22:40 schreef grrrrrrrr het volgende:

[..]

dan heb ik het wel over kansen irl... dan zie je ook meteen wie je voor je hebt...
dat weet ik wel, maar ik moet toch wat proberen...

...ook al is het dan zoiets onnozels
pi_32465855
quote:
op maandag 21 november 2005 22:40 schreef grrrrrrrr het volgende:

[..]

daarom ben ik ook meer voor irl gedoe en geen internet gebeuren, snappez vous? het zijn maar foto's.
Tap tap tap
pi_32465955
quote:
op maandag 21 november 2005 22:47 schreef cherrylips het volgende:

[..]

daarom ben ik ook meer voor irl gedoe en geen internet gebeuren, snappez vous? het zijn maar foto's.
doorgaans zien mensen er op foto's slechter uit dan irl, dus waarschijnlijk pakt dat voor jou positief uit .
  maandag 21 november 2005 @ 22:52:14 #271
91306 GF
Kingwood
pi_32465976
ik lijk op foto's ook vaak heel anders
pi_32466327
quote:
op maandag 21 november 2005 22:51 schreef grrrrrrrr het volgende:

[..]

doorgaans zien mensen er op foto's slechter uit dan irl, dus waarschijnlijk pakt dat voor jou positief uit .
het is niet zo dat de foto's niet streng gekeurd worden natuurlijk
Tap tap tap
pi_32468318
quote:
op zondag 20 november 2005 22:12 schreef petitlapin het volgende:

[..]

het was al op de 2e date dat we sex hadden. ik had er absoluut geen moeite mee, ik had er zelf ook wel plezier in. vind het juist wel leuk om mijn vrouwtje te verwennen.
het poesje stonk ook niet, dat scheelt natuurlijk ook wel.
pi_32468404
quote:
op maandag 21 november 2005 18:33 schreef cherrylips het volgende:

[..]

je maakt me nieuwsgierig...
  dinsdag 22 november 2005 @ 00:53:45 #275
48821 EchoBrain
Psychedelic Frequency
pi_32469507
quote:
ja hoor, o.a. mezelf en ben zo onderhand al 20. ken ook genoeg mensen om me heen die ook nog nooit gezoend hebben.
gaat gelukkig wel wat meer de goeie kant op de laatste tijd (eindelijk 's wat meer sociale contacten met het andere geslacht )
It's a circular vortex, spinning.... spinning.... spinning....
pi_32469591
maf, ik kom nu juist net weer bij mijn vriendin vandaan jullie zouden echt een vriendin moeten zoeken, het is heel fijn om te hebben als je het juiste meisje treft zoals mij is overkomen
  dinsdag 22 november 2005 @ 01:00:42 #277
48821 EchoBrain
Psychedelic Frequency
pi_32469643
quote:
op dinsdag 22 november 2005 00:58 schreef #ANONIEM het volgende:
maf, ik kom nu juist net weer bij mijn vriendin vandaan jullie zouden echt een vriendin moeten zoeken, het is heel fijn om te hebben als je het juiste meisje treft zoals mij is overkomen
ligt denk ik niet echt aan het zoeken (iig niet in mijn geval), maar meer aan het vinden
pi_32469679
quote:
op dinsdag 22 november 2005 01:00 schreef echobrain het volgende:
ligt denk ik niet echt aan het zoeken (iig niet in mijn geval), maar meer aan het vinden
een hele goede vriendin kan je inderdaad niet zoeken, die moet je tegenkomen. maar een gewone vriendin zoals je die bij het uitgaan zou kunnen versieren kan je wel gewoon zoeken hoor...
  dinsdag 22 november 2005 @ 01:13:10 #279
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_32469871
quote:
op dinsdag 22 november 2005 01:02 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

een hele goede vriendin kan je inderdaad niet zoeken, die moet je tegenkomen. maar een gewone vriendin zoals je die bij het uitgaan zou kunnen versieren kan je wel gewoon zoeken hoor...
nou, ja... zoeken... het is meer een mix van verschillende dingen. je moet natuurlijk wel een beetje een leuk meisje uitzoeken die misschien wel bij je past... daarna moet je er nog een leuk gesprek mee aan kunnen gaan, want het moet nog klikken.
dus dat heeft al niks met zoeken te maken, want je weet niet hoe ze voor de rest is (als we het toch over onbekende meisjes hebben).

ze moet jou ook nog leuk vinden... op verschillende manieren (uiterlijk, gesprekken..).

dus ja.. er komt nog wel wat bij kijken om het zo maar te zeggen
Zo niet, dan toch...
  dinsdag 22 november 2005 @ 01:13:47 #280
48821 EchoBrain
Psychedelic Frequency
pi_32469879
quote:
op dinsdag 22 november 2005 01:02 schreef #ANONIEM het volgende:

[..]

daar ben ik ook mee bezig, alhoewel het probleem dan ligt bij het versieren. dat wil nog niet echt goed uitpakken.
maar goed, ben daar ook nog niet echt lang mee bezig, dus ervaring zal daar wel verandering in brengen.
  dinsdag 22 november 2005 @ 01:16:49 #281
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_32469940
quote:
op dinsdag 22 november 2005 01:13 schreef echobrain het volgende:

[..]

daar ben ik ook mee bezig, alhoewel het probleem dan ligt bij het versieren. dat wil nog niet echt goed uitpakken.
maar goed, ben daar ook nog niet echt lang mee bezig, dus ervaring zal daar wel verandering in brengen.
ja idd.. het maakt ook niet uit dat je eerst 10 keer op je bek gaat... of je moet er echt heel "gevoelig" voor zijn. maar gewoon blijven proberen als het de eerste keren niet wil lukken.
Zo niet, dan toch...
pi_32470153
quote:
op dinsdag 22 november 2005 01:13 schreef topmaat het volgende:

[..]

nou, ja... zoeken... het is meer een mix van verschillende dingen. je moet natuurlijk wel een beetje een leuk meisje uitzoeken die misschien wel bij je past... daarna moet je er nog een leuk gesprek mee aan kunnen gaan, want het moet nog klikken.
dus dat heeft al niks met zoeken te maken, want je weet niet hoe ze voor de rest is (als we het toch over onbekende meisjes hebben).

ze moet jou ook nog leuk vinden... op verschillende manieren (uiterlijk, gesprekken..).

dus ja.. er komt nog wel wat bij kijken om het zo maar te zeggen
pff veel te serieus allemaal.. beter 10 meiden versieren en uiteindelijk 1 vinden die goed bij je past, dan 1 meid versieren die je denkt dat bij je past en die uiteindelijk helemaal niet bij je past. het is ook een beetje aanpassen aan elkaar, je vindt nooit iemand die 100% bij je past, dat bestaat gewoon niet. (waar jij wel heel graag naartoe wil zo te lezen).
  dinsdag 22 november 2005 @ 01:41:35 #283
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_32470272
quote:
op dinsdag 22 november 2005 01:34 schreef sport_life het volgende:

[..]

pff veel te serieus allemaal.. beter 10 meiden versieren en uiteindelijk 1 vinden die goed bij je past, dan 1 meid versieren die je denkt dat bij je past en die uiteindelijk helemaal niet bij je past. het is ook een beetje aanpassen aan elkaar, je vindt nooit iemand die 100% bij je past, dat bestaat gewoon niet. (waar jij wel heel graag naartoe wil zo te lezen).
ik zei niet dat dat voor mij zo geldt was alleen maar een reactie op die post

maar ik versier ook liever 10 meisjes, en dan geluk hebben dat er echt een goeie tussen zit.
en over dat aanpassen, ligt eraan met wat je je aanpast. als je je teveel moet aanpassen pas je zoiezo al niet bij elkaar. je moet jezelf kunnen zijn.
Zo niet, dan toch...
pi_32471080
quote:
op maandag 21 november 2005 22:12 schreef warboel het volgende:
ik durf niet eens aan fotoboek te beginnen...kun je nagaan hoe erg het in het echt met me gesteld is

maar goed, iets meer on-topic: ik blijf mezelf maar voorhouden dat het heus niet allemaal om uiterlijkheden draait
dat deed ik ook altijd.pssst,het is gelul.uiterlijk is immers de eerste indruk.helaas
pi_32471139
quote:

[..]

ten eerste zeggen foto's geen lor.je kunt namelijk iemands uitstraling niet zien en daar komen we gelijk bij punt 2:je uitstraling.
ben je blij met jezelf?hoe stap je de kroeg in?met zo'n blik van:alles wat mannelijk is en in de buurt komt krijgt een hijs.?
of je gaat nooit uit ,dat kan ook.lelijk ben je namelijk niet,dus dan moet het iets anders zijn en dat moet dan je uitstraling zijn.iets anders kan ik niet bedenken.of je maakt de fout die we allemaal maken;je bent te hard op zoek(alhoewel er natuurlijk mannen zijn die dat wel zo makkelijk vinden.)

nu ik daar over nadenk;best wel raar,als mannen te hard op zoek zijn hebben vrouwen zoiets van :"laat maar zitten"en als vrouwen te overduidelijk op zoek zijn hebben sommige mannen zoiets van:"vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan."

kortom,ergens in de schepping is er iets ernstig mis gegaan.
pi_32473471
hallo iedereen, ik ben nieuw hier, ik lees wel al een tijdje mee op fok!, en dit topic doet me toch iets

ik word begin volgend jaar 28 en ben nog maagd, al zal het niet lang meer duren. ik heb sinds kort een vriend, mijn eerste vriend, de eerste waar ik mee gezoend heb. hij is een collega, en ik had wel al lang een oogje op hem. het is een jongen met een volledig tegenovergestelde levensloop als mij, zeer vroeg begonnen met seks en een heleboel vriendinnen...

als ik dit topic doorlees, ben ik precies een abnormaal mens, minderwaardig, ik zou precies in een hoekje moeten gaan huilen over mijn ellende ... nochtans heb ik me persoonlijk nooit zo druk gemaakt over mijn maagdelijkheid en mijn gebrek aan relaties, en heb ik mezelf altijd best een leuk en mooi meisje gevonden. het valt me ook wel op dat in dit topic precies alleen mannen posten , maakt dat me nog zieliger ?

het singlebestaan ... ik ben er wel verdrietig om geweest, als ik vrienden rondom me zag samenwonen, kindjes krijgen ... maar ik heb nooit een geheim gemaakt van mijn status van onbevlekt meisje . integendeel, ik heb er veel over gepraat met mijn vriendinnen. sommigen begrepen echt niet hoe ik met mijn looks en brains noch maagd kon zijn, ik heb geen bochel, geen pukkels, geen hakeneus, ik weeg rond de 60 kilo, dus allesbehalve dik, heb een uitgebreid sociaal leven ... maar ja ... het overkomt blijkbaar de beste . ik heb veel steun van mijn vriendinnen gekregen, en ze gaven me raad. zo zeiden ze dat ik altijd zo bot en kortaf was als een jongen me aansprak in het uitgaansleven enz ... ik kon echt niet met mannelijk aandacht overweg, dus de jongens zetten het gewoon op een vlucht nadat ze een gesprekje met me wilden aanknopen .

ik zou gewoon iedereen gewoon de raad willen geven om de moed niet op te geven. als je een relatie wil, ga er dan voor, de jongens, noch de meisjes komen op je deur kloppen. al vond ik mijn singleleven ook heel heel leuk, en ben ik achteraf blij dat ik lang single geweest ben, je hebt toch echt wel meer vrijheid ... het heeft zijn voordelen en zijn nadelen, laat het ons zo zeggen .

en die houding van ' weer een jaar ouder en nog niets gebeurd' ... zo heb ik werkelijk nooit gedacht ... vergal je jong leven toch niet met onzinnige futiele gedachten, leef van dag tot dag, sta open voor iedereen, en op een mooie dag wandelt er wel een leuke vrouw of man je leven binnen ... en zo niet, dat is dan toch niet zo'n ramp, er zijn leuke dingen genoeg die het leven de moeite waard maken
pi_32473824
quote:
op dinsdag 22 november 2005 09:47 schreef maaike78 het volgende:
zo zeiden ze dat ik altijd zo bot en kortaf was als een jongen me aansprak in het uitgaansleven enz ... ik kon echt niet met mannelijk aandacht overweg, dus de jongens zetten het gewoon op een vlucht nadat ze een gesprekje met me wilden aanknopen .
pi_32474972
quote:
op dinsdag 22 november 2005 00:53 schreef echobrain het volgende:

[..]

ja hoor, o.a. mezelf en ben zo onderhand al 20. ken ook genoeg mensen om me heen die ook nog nooit gezoend hebben.
gaat gelukkig wel wat meer de goeie kant op de laatste tijd (eindelijk 's wat meer sociale contacten met het andere geslacht )
ik ben de enige in mijn vriendenkring die niet af en toe er loos op los zoent
Tap tap tap
pi_32475123
quote:
op dinsdag 22 november 2005 10:07 schreef grrrrrrrr het volgende:

[..]

niet lachen!

het is heel herkenbaar
Tap tap tap
pi_32475280
quote:
op dinsdag 22 november 2005 11:03 schreef cherrylips het volgende:

[..]

ik ben de enige in mijn vriendenkring die niet af en toe er loos op los zoent
en wat zou daar mis mee zijn? denk je echt dat er maar één ware is, en wil je daar op wachten? het kan echt geen kwaad om je eens te orienteren dmv zoenen... als je met iemand zoent hoeft dat in mijn vriendenkring niet meteen te betekenen dat je een slettebak (m/v) bent. bij jou wel?
Mijn foto's op Flickr!
pi_32475402
quote:
op dinsdag 22 november 2005 11:18 schreef gripper het volgende:

[..]

en wat zou daar mis mee zijn? denk je echt dat er maar één ware is, en wil je daar op wachten? het kan echt geen kwaad om je eens te orienteren dmv zoenen... als je met iemand zoent hoeft dat in mijn vriendenkring niet meteen te betekenen dat je een slettebak (m/v) bent. bij jou wel?
zo bedoelde ik 't niet ik vraag me alleen af of ik debiel ben omdat ik dat niet doe.
ik ben ook niemand tegengekomen die 't wilde.
Tap tap tap
  dinsdag 22 november 2005 @ 11:27:22 #292
88139 JoeyT
pi_32475469
quote:
op dinsdag 22 november 2005 11:24 schreef cherrylips het volgende:

[..]

zo bedoelde ik 't niet ik vraag me alleen af of ik debiel ben omdat ik dat niet doe.
je kan t ook gewoon aan een jongen vragen
pi_32475765
quote:
op dinsdag 22 november 2005 11:24 schreef cherrylips het volgende:

[..]

hm, okee. verkeerd geinterpredingest. maar 1 ding is zeker: op fok kun je hooguit kennismaken met leuke zoenobjectjes, echt vasthouden wordt al moeilijker...
Mijn foto's op Flickr!
pi_32476118
quote:
op dinsdag 22 november 2005 11:27 schreef joeyt het volgende:

je kan t ook gewoon aan een jongen vragen

één keer met een jongen gedate toen ik rond de twintig was of zo die vroeg of hij me mocht zoenen

wat een gigantische afknapper vond ik dat ( is dus ook, had je al geraden, niets geworden )... ik zou trouwens door mijn onervarenheid niet gedurfd hebben. anyway, ofwel doe je het en pak je de meid op de bek, ofwel laat je het zo, je gaat het toch niet vragen ... maar dat is mijn mening.
pi_32476279
tja dan blijf je onervaren. niet geloven in dogma's, het gaat erom of je hem leuk vindt en niet om de manier waarop ie dat ene vraagje stelt
  dinsdag 22 november 2005 @ 12:44:35 #296
88139 JoeyT
pi_32477115
quote:
op dinsdag 22 november 2005 11:58 schreef maaike78 het volgende:

[..]

één keer met een jongen gedate toen ik rond de twintig was of zo die vroeg of hij me mocht zoenen

wat een gigantische afknapper vond ik dat ( is dus ook, had je al geraden, niets geworden )... ik zou trouwens door mijn onervarenheid niet gedurfd hebben. anyway, ofwel doe je het en pak je de meid op de bek, ofwel laat je het zo, je gaat het toch niet vragen ... maar dat is mijn mening.
ik heb dat wel vaker aan een meisje gevraagd. geen probleem imo...

maar als meisje zijnde is t natuurlijk helemaal makkelijk. je gaat uit loopt naar een jongen en zegt: heb je zin om met mij te zoenen... nou is zoenen natuurlijk geen moer aan dus vraag je heb je zin om bij mij te blijven slapen

en weg maagdelijkheid
pi_32477279
quote:
op dinsdag 22 november 2005 00:58 schreef #ANONIEM het volgende:

je doet het er ook gewoon om he
pi_32477413
quote:
op dinsdag 22 november 2005 12:51 schreef breaktothedance het volgende:

je doet het er ook gewoon om he
ja, vervelende avond stemming sorry
pi_32477597
quote:
op dinsdag 22 november 2005 12:44 schreef joeyt het volgende:

ik heb dat wel vaker aan een meisje gevraagd. geen probleem imo...

maar als meisje zijnde is t natuurlijk helemaal makkelijk. je gaat uit loopt naar een jongen en zegt: heb je zin om met mij te zoenen... nou is zoenen natuurlijk geen moer aan dus vraag je heb je zin om bij mij te blijven slapen

en weg maagdelijkheid
het probleem is dat ik gewoon zo niet in elkaar zit, ik ben bijna 2 maand samen met mijn vriend, ik had wel van in den beginne al zin, maar het is toch moeilijk om al die blokkages, die angsten, die onzekerheid overboord te gooien... zelfs zoenen had ik moeite mee, hebben we ook niet op de eerste, zelfs niet op de tweede date gedaan, hoe verliefd ik ook was en bén.

maar mijn vriend geeft me wel zekerheid genoeg, met hem wil ik de stap maar al te graag wagen , heel binnenkort
  dinsdag 22 november 2005 @ 13:09:07 #300
88139 JoeyT
pi_32477662
quote:
op dinsdag 22 november 2005 13:06 schreef maaike78 het volgende:

[..]

het probleem is dat ik gewoon zo niet in elkaar zit, ik ben bijna 2 maand samen met mijn vriend, ik had wel van in den beginne al zin, maar het is toch moeilijk om al die blokkages, die angsten, die onzekerheid overboord te gooien... zelfs zoenen had ik moeite mee, hebben we ook niet op de eerste, zelfs niet op de tweede date gedaan, hoe verliefd ik ook was en bén.

maar mijn vriend geeft me wel zekerheid genoeg, met hem wil ik de stap maar al te graag wagen , heel binnenkort
zeg je vriend dat ik met hm meeleef... 2 maanden...
pi_32477709
quote:
op dinsdag 22 november 2005 13:09 schreef joeyt het volgende:

zeg je vriend dat ik met hm meeleef... 2 maanden...
na bijna 28 jaar zonder steekt het voor mij persoonlijk niet meer zo nauw om een paar dagen langer te wachten of niet , en hij ... tja ... hij wist waar hij aan begon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')