achter elkaar? ik denk het ook jaquote:op zondag 20 november 2005 17:49 schreef thisbe het volgende:
[..]
jij misschien niet, maar sommigen kunnen het wel![]()
dus toch wel!quote:op zondag 20 november 2005 17:45 schreef nouk het volgende:
[..]
5 keer achter elkaar klaarkomen bij een vrouw wordt wel heel lastig. ik heb het idee dat je misschien bepaalde prikkels verward met klaarkomen, want dit kan echt niet. vooral voor de eerste keer.
tmiquote:op zondag 20 november 2005 18:34 schreef mispoes het volgende:
[..]
dus toch wel!want dat heeft ze me zelf verteld. ze was er zelf ook verbaasd over en geloofde eigenlijk niet dat ik hier zo onevaren in ben. ze zei dat ik precies de juiste plekjes wist te vinden.
![]()
en ik had zelf ook wel in de gaten wanneer ze klaar kwam (hevig schudden/trillen, kreunen)
als je echt zo'n tallent bent, wat doe je hier dan?quote:
ah wel jammer anders was je mij nog eens tegen gekomenquote:
was tegen mispoes, wees niet bang, je gaat niet zomaar de titel ´oudste maagd´ winnen hoorquote:
wow, voor de eerste keer direct gebeftquote:op zondag 20 november 2005 14:35 schreef mispoes het volgende:
mispoes meld zich weer even...
onlangs ben ik dan eindelijk ontmaagd![]()
![]()
![]()
ik heb met dame in kwestie een half weekend in bed gelegen en er was genoeg tijd om volop van elkaar te genieten en te experimenteren.![]()
![]()
we hebben er allebei van genoten, maar zij toch iets meer dan mij... mede door mijn vingers en tong kon ik haar 5x achter elkaar klaar laten komen.![]()
bij mij ging dat wat minder goed, misschien was ik toch niet relaxed genoeg.
het was een hele prettige ervaring, vooral het knuffelen en spelen met elkaar is eigenlijk nog het leukst.![]()
![]()
op zich helemaal geen enkel probleem mee. ik wilde toch ff weten hoe het proefde enzo. aangezien ik niet wist hoelang het feest zou duren, toch maar ff gedaan. uiteindelijk wil sta ik voor een hele hoop leuke dingen open. alleen lukt het me heel slecht om een leuke meid te leren kennen en aan de haak te slaan.quote:op zondag 20 november 2005 22:12 schreef petitlapin het volgende:
wow, voor de eerste keer direct gebeft, kende je die dame al lang ? klasse. ik ken niet veel mannen die de eerste keer al direct down under gaan
, maar ja, ik word ook wat ouder, ik ken de gewoonten van de hitsige jeugd niet meer
![]()
nee,sorry breetai,ik ben nog steeds recordhouder.29 jaar,nog steeds maagd en vrouwloos en ik heb niet de indruk dat dat binnenkort gaat veranderen.dus ik ben op fok! denk ik wel de übermaagd.quote:op zondag 20 november 2005 22:34 schreef breetai het volgende:
[..]
op zich helemaal geen enkel probleem mee. ik wilde toch ff weten hoe het proefde enzo. aangezien ik niet wist hoelang het feest zou duren, toch maar ff gedaan. uiteindelijk wil sta ik voor een hele hoop leuke dingen open. alleen lukt het me heel slecht om een leuke meid te leren kennen en aan de haak te slaan.
als we het toch over de oudste hebben?? ik zat op 28 voor de eerste *echte* keer. nog mensen die er al boven zitten? of blijf ik het oude record houden?
volgens mij zijn er hier wel veertigplussers. je moet dus nog even geduld hebben.quote:op maandag 21 november 2005 12:55 schreef realzeus het volgende:
[..]
nee,sorry breetai,ik ben nog steeds recordhouder.29 jaar,nog steeds maagd en vrouwloos en ik heb niet de indruk dat dat binnenkort gaat veranderen.dus ik ben op fok! denk ik wel de übermaagd.![]()
![]()
![]()
![]()
nou heb ik toch de indruk dat er hier meerdere mensen zijn die dat al best lang doenquote:op maandag 21 november 2005 13:19 schreef cherrylips het volgende:
ja, en anderen moeten meer hun best voor mij doen
als je van tevoren weet dat het op termijn ook echt iets oplevert is de sport erafquote:op maandag 21 november 2005 14:58 schreef warboel het volgende:
[..]
zou ik ook wel doen, als ik wist dat het op termijn ook echt iets opleverde![]()
dat weet ik wel, maar ik hou niet zo van die sport.quote:op maandag 21 november 2005 14:59 schreef litpho het volgende:
[..]
als je van tevoren weet dat het op termijn ook echt iets oplevert is de sport eraf.
op het gevaar af te generaliseren: dit is hét topic voor jouquote:op maandag 21 november 2005 15:03 schreef warboel het volgende:
[..]
dat weet ik wel, maar ik hou niet zo van die sport.
ik wil echt wel zeker zijn van een positief resultaat voor ik me er nog aan waag, hè?![]()
het zou wel van gebrek aan inzet getuigen als je daar niet gewoon voor gaat natuurlijk.quote:op maandag 21 november 2005 13:26 schreef thabit het volgende:
[..]
volgens mij zijn er hier wel veertigplussers. je moet dus nog even geduld hebben.
ik voel me hier dan ook helemaal thuisquote:op maandag 21 november 2005 15:04 schreef litpho het volgende:
[..]
op het gevaar af te generaliseren: dit is hét topic voor jou.
quote:op maandag 21 november 2005 13:19 schreef cherrylips het volgende:
omdat annie iemand anders heeft gevonden om stenen naar te gooien?quote:op maandag 21 november 2005 13:19 schreef cherrylips het volgende:
met zo'n instelling blijf je een gesloten oester...quote:op maandag 21 november 2005 13:19 schreef cherrylips het volgende:
ik ruik veel lekkerderquote:op maandag 21 november 2005 16:50 schreef gripper het volgende:
[..]
met zo'n instelling blijf je een gesloten oester...![]()
oh ik was in de war met mosselen geloof ikquote:
oehhhhquote:op maandag 21 november 2005 18:33 schreef cherrylips het volgende:
[..]
oh ik was in de war met mosselen geloof ik
maar ik ruik in ieder geval heel lekker.
omg...dan ruiken oesters best lekker...ik bedoel...ik douche elke dag enzo...quote:op maandag 21 november 2005 18:34 schreef dawg het volgende:
[..]
hetzelfde als 40%* van alle vrouwen van onder.
*ruwe schatting
enzo?quote:op maandag 21 november 2005 18:35 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
omg...dan ruiken oesters best lekker...ik bedoel...ik douche elke dag enzo...
dieren slachten en ritueel opofferen voor satan doet hij ook wel vaak vandaar... dat bedoelde hij met enzo...quote:op maandag 21 november 2005 18:37 schreef dawg het volgende:
enzo?
*kijkt in broekje* hm...nog steeds geen "hij" lichaamsdelen hier hoorquote:op maandag 21 november 2005 18:39 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dieren slachten en ritueel opofferen voor satan doet hij ook wel vaak vandaar... dat bedoelde hij met enzo...
heb ik een tip voor je: trek eens wat warmers aan!quote:op maandag 21 november 2005 18:40 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
ach ja...het is wel lekker als je het koud hebt![]()
* dawg kijkt mee.quote:op maandag 21 november 2005 18:41 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
*kijkt in broekje* hm...nog steeds geen "hij" lichaamsdelen hier hoor![]()
lastig met de meisjes mode van tegenwoordig hoorquote:op maandag 21 november 2005 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ik een tip voor je: trek eens wat warmers aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |