oehhhhquote:op maandag 21 november 2005 18:33 schreef cherrylips het volgende:
[..]
oh ik was in de war met mosselen geloof ik
maar ik ruik in ieder geval heel lekker.
omg...dan ruiken oesters best lekker...ik bedoel...ik douche elke dag enzo...quote:op maandag 21 november 2005 18:34 schreef dawg het volgende:
[..]
hetzelfde als 40%* van alle vrouwen van onder.
*ruwe schatting
enzo?quote:op maandag 21 november 2005 18:35 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
omg...dan ruiken oesters best lekker...ik bedoel...ik douche elke dag enzo...
dieren slachten en ritueel opofferen voor satan doet hij ook wel vaak vandaar... dat bedoelde hij met enzo...quote:op maandag 21 november 2005 18:37 schreef dawg het volgende:
enzo?
*kijkt in broekje* hm...nog steeds geen "hij" lichaamsdelen hier hoorquote:op maandag 21 november 2005 18:39 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dieren slachten en ritueel opofferen voor satan doet hij ook wel vaak vandaar... dat bedoelde hij met enzo...
heb ik een tip voor je: trek eens wat warmers aan!quote:op maandag 21 november 2005 18:40 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
ach ja...het is wel lekker als je het koud hebt![]()
* dawg kijkt mee.quote:op maandag 21 november 2005 18:41 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
*kijkt in broekje* hm...nog steeds geen "hij" lichaamsdelen hier hoor![]()
lastig met de meisjes mode van tegenwoordig hoorquote:op maandag 21 november 2005 18:42 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ik een tip voor je: trek eens wat warmers aan!
een felicitatie is wel op z'n plaats. je hebt je eerste uur op fok! overleefd.quote:op maandag 21 november 2005 18:46 schreef fatalfudge het volgende:
komen in dit topic nou veel meisjes?
oud : neequote:op maandag 21 november 2005 18:52 schreef dawg het volgende:
[..]
een felicitatie is wel op z'n plaats. je hebt je eerste uur op fok! overleefd.
en nee, in dit topic niet. je kunt wel vragen of je lid mag worden van het clubje oude maagden. voor toegang moet je bij plato1980 zijn. ikzelf ben geen lid, mag niet van diezelfde plato.
en die zijn; 30+ en maagd?quote:op maandag 21 november 2005 19:08 schreef warboel het volgende:
ik ben ook nooit officieel lid van die club geworden![]()
...hoewel ik toch zeker aan de toelatingseisen voldoe![]()
foto!quote:op maandag 21 november 2005 19:01 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
oud : nee
maagd: nee![]()
dus laat dat clubje maar zitten dan ^ ^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |