mee eens.quote:op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef thabit het volgende:
dan vrees ik toch dat je benedenmaats presteert, jochie.
en was er sprake van liefde?quote:op woensdag 9 november 2005 12:40 schreef m_schtoppel het volgende:
onzin, ik vind seks ook zwaar overrated en ik heb de mooiste meiden ter wereld geneukt.
quote:op woensdag 9 november 2005 12:40 schreef m_schtoppel het volgende:
onzin, ik vind seks ook zwaar overrated en ik heb de mooiste meiden ter wereld geneukt.
quote:op woensdag 9 november 2005 13:02 schreef pony-lover het volgende:
[..]
nee, die gast gaat naar de hoeren![]()
dat is serieus zo, zover ik weet.quote:
het is echter geen keuze tussen seks met een vriendin en seks met een hoer. het is een keuze tussen seks met een hoer en geen seks.quote:op woensdag 9 november 2005 13:11 schreef gf het volgende:
[..]
dat is serieus zo, zover ik weet.
vandaar ook mijn reactie. seks is niet alleen lust. in combinatie met liefde is het al zoveel mooierwat je dus mist bij die hoeren.
okquote:
daar heb je gelijk in. daarom zou ik die stap gewoon niet snel nemenquote:vandaar ook mijn reactie. seks is niet alleen lust. in combinatie met liefde is het al zoveel mooierwat je dus mist bij die hoeren.
klopt. maar persoonlijk heb ik dan liever geen seks. stel je bent maagd en gaat naar de hoeren. leuke ervaring lijkt me datquote:op woensdag 9 november 2005 13:13 schreef plato1980 het volgende:
[..]
het is echter geen keuze tussen seks met een vriendin en seks met een hoer. het is een keuze tussen seks met een hoer en geen seks.
dat is verre van ideaal, maar anderzijds is het niet zo gek dat die stap op een gegeven moment genomen wordt.quote:op woensdag 9 november 2005 13:17 schreef gf het volgende:
[..]
klopt. maar persoonlijk heb ik dan liever geen seks. stel je bent maagd en gaat naar de hoeren. leuke ervaring lijkt me dat
het klinkt net alsof je het alvast voor jezelf aan het goedpraten bent.quote:op woensdag 9 november 2005 13:21 schreef plato1980 het volgende:
[..]
dat is verre van ideaal, maar anderzijds is het niet zo gek dat die stap op een gegeven moment genomen wordt.
ach flikker toch op man. seks is niet zo onbereikbaar als je nu oppert. je staat er alleen niet voor open en de hoeveelheid lef ontbreekt. ik heb nog nooit seks met een hoer gehad, maar ik weet wel dat 'seks' sowieso overrated is áls je het vergelijkt met het hebben van een vriendin. dan is na de seks knuffelen of bij elkaar in bed liggen al belangrijker dan je oer-lusten vervullen.quote:op woensdag 9 november 2005 13:13 schreef plato1980 het volgende:
[..]
het is echter geen keuze tussen seks met een vriendin en seks met een hoer. het is een keuze tussen seks met een hoer en geen seks.
weer ben ik het eens met mijn vriendje wm.quote:op woensdag 9 november 2005 14:10 schreef weirdmicky het volgende:
[..]
ach flikker toch op man. seks is niet zo onbereikbaar als je nu oppert. je staat er alleen niet voor open en de hoeveelheid lef ontbreekt. ik heb nog nooit seks met een hoer gehad, maar ik weet wel dat 'seks' sowieso overrated is áls je het vergelijkt met het hebben van een vriendin. dan is na de seks knuffelen of bij elkaar in bed liggen al belangrijker dan je oer-lusten vervullen.
ik had het hier eerlijk gezegd niet direct over mezelf, maar goed. ik denk dat ik er wel voor open sta, maar het ontbreekt me inderdaad enigzins aan lef, maar vooral aan daadkracht en een adequate wijze om het bereikbaar te maken.quote:op woensdag 9 november 2005 14:10 schreef weirdmicky het volgende:
ach flikker toch op man. seks is niet zo onbereikbaar als je nu oppert. je staat er alleen niet voor open en de hoeveelheid lef ontbreekt.
lef, daadkracht en een adequate wijze...wat is daadwerkelijk het verschil? en wat de neuk, een adequate wijze om seks te krijgen? in wat voor steriele wereld leef jij?quote:op woensdag 9 november 2005 14:19 schreef plato1980 het volgende:
[..]
ik had het hier eerlijk gezegd niet direct over mezelf, maar goed. ik denk dat ik er wel voor open sta, maar het ontbreekt me inderdaad enigzins aan lef, maar vooral aan daadkracht en een adequate wijze om het bereikbaar te maken.
lang geleden dawgquote:op woensdag 9 november 2005 14:17 schreef dawg het volgende:
[..]
weer ben ik het eens met mijn vriendje wm.
vanzelf gebeurt het niet, dat is helaas onzin. dat het echter best moet kunnen lukken idnein ik meer initiatief zou nemen is echter wel waar, maar helaas is dat in mijn geval makkelijker gezegd dan gedaan.quote:op woensdag 9 november 2005 14:42 schreef weirdmicky het volgende:
ik snap het serieus niet. je moet er gewoon voor open staan en dan gebeurt het vanzelf wel een keer. het is niet zo dat alleen mannen zin hebben in seks.
en vooral een beetje lef hebben is belangrijk. boeie als je een blauwtje loopt, heb ik ook regelmatig gedaan. niet leuk, maar wel nodig, want door je fouten leer je het het best
het is voor mij ook weer tijd om een blauwtje te lopen/leuk meisje uit te vragen hahahaquote:op woensdag 9 november 2005 14:42 schreef weirdmicky het volgende:
en vooral een beetje lef hebben is belangrijk. boeie als je een blauwtje loopt, heb ik ook regelmatig gedaan. niet leuk, maar wel nodig, want door je fouten leer je het het best
de jaloezie druipt er vanaf. gut gut, hij heeft meer geluk dan mij, dus ik vind hem meteen een klerelijer.quote:op woensdag 9 november 2005 14:53 schreef m_schtoppel het volgende:
weirdmicky is blijkbaar een van die gelukkige klerelijers die heel makkelijk aan een vriendin komt. dat geldt dus niet voor iedereen. niet iedereen heeft "het" om zo makkelijk aan de man/vrouw te komen. misschien snapt hij dat als hij wat volwassener wordt.
ga toch hoeren neuken zogenaamde volwassenequote:op woensdag 9 november 2005 14:53 schreef m_schtoppel het volgende:
weirdmicky is blijkbaar een van die gelukkige klerelijers die heel makkelijk aan een vriendin komt. dat geldt dus niet voor iedereen. niet iedereen heeft "het" om zo makkelijk aan de man/vrouw te komen. misschien snapt hij dat als hij wat volwassener wordt.
ja inderdaad. komt omdat singles opgeheven is.quote:
ja, super. met jou ook?quote:alles goed?
quote:moet ik je helpen met je maagdelijkheid?
dan hebben ze dikke kleren aan, dan ben je nog ontwetendquote:op woensdag 9 november 2005 14:52 schreef vamos1 het volgende:
[..]
het is voor mij ook weer tijd om een blauwtje te lopen/leuk meisje uit te vragen hahaha
raar eigenlijk dat ik de leuke meisjes, waar ik wel wat meer mee wil dan een avondje..., altijd in de winter tegenkom
dit stond zelfs vandaag nog in de krant.quote:op woensdag 9 november 2005 14:42 schreef weirdmicky het volgende:
het is niet zo dat alleen mannen zin hebben in seks.
dawg!!!quote:op woensdag 9 november 2005 15:06 schreef dawg het volgende:
[..]
dit stond zelfs vandaag nog in de krant.
en ik denk dat plato er wel voor open staat. misschien zelfs iets te open. maar hij zit gewoon al te lang stil.
quote:
ja. maar daarnaast bestaat de kans natuurlijk dat bijvoorbeeld plato wanhopig is (zeg niet dat het zo is), en dat straalt iemand dan vaak ook uit. dus dat heft elkaar weer op, min of meer.quote:en over dat openstaan is wel waar, dat heb ik wel eens vaker gehoord in ieder geval
wat is er lieve dawg?!quote:
en gewoon doen is anders behoorlijk eng, en dat weet jouw vriendje wm ookquote:[..]
ja. maar daarnaast bestaat de kans natuurlijk dat bijvoorbeeld plato wanhopig is (zeg niet dat het zo is), en dat straalt iemand dan vaak ook uit. dus dat heft elkaar weer op, min of meer.
gewoon doen is het devies. wat mijn vriendje wm dus zegt.
en dit is wel een volwassen reactie wil je zeggen?quote:op woensdag 9 november 2005 14:53 schreef m_schtoppel het volgende:
dat laatste is inderdaad het punt. wanhopigheid valt denk ik wel mee, het is vooral een kwestie van niets ondernemen. wat overigens niet zo eenvoudig veranderd kan worden als het misschien lijkt.quote:op woensdag 9 november 2005 15:06 schreef dawg het volgende:
en ik denk dat plato er wel voor open staat. misschien zelfs iets te open. maar hij zit gewoon al te lang stil.
ja, mensen zijn eng.quote:op woensdag 9 november 2005 15:17 schreef melismay het volgende:
[..]
wat is er lieve dawg?!
[..]
en gewoon doen is anders behoorlijk eng, en dat weet jouw vriendje wm ook
zie, een beetje posten op fok en ik heb alweer een relatiequote:op woensdag 9 november 2005 15:15 schreef dawg het volgende:
[..]
d a w g
[..]
ja. maar daarnaast bestaat de kans natuurlijk dat bijvoorbeeld plato wanhopig is (zeg niet dat het zo is), en dat straalt iemand dan vaak ook uit. dus dat heft elkaar weer op, min of meer.
gewoon doen is het devies. wat mijn vriendje wm dus zegt.
mensen van het andere geslacht zijn altijd eng, niet alle mensenquote:
dus niet altijdquote:op woensdag 9 november 2005 18:08 schreef melismay het volgende:
[..]
mensen van het andere geslacht zijn altijd eng, niet alle mensen
lees het sarcasme lieverdquote:
ik ben altijd eerlijk over alles. mijn verleden heb ik ook nooit verzwegen maar omdat ik het zelf geen belangrijk thema vind (vond) begin ik er niet direct over. het gaat immers om het heden en de toekomst. maar tijdens de eerste date begon zij er wel over en net als ik vond zij het ook geen groot probleem. zij is overigens een type 180graden andersom als het gaat om relaties.quote:op woensdag 9 november 2005 10:48 schreef m_schtoppel het volgende:
ja daar ben ik ook wel zeer benieuwd naar!
ik zou voor de hoeren gaanquote:op woensdag 9 november 2005 13:13 schreef plato1980 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |