ligt denk ik niet echt aan het zoeken (iig niet in mijn geval), maar meer aan het vindenquote:op dinsdag 22 november 2005 00:58 schreef #ANONIEM het volgende:
maf, ik kom nu juist net weer bij mijn vriendin vandaanjullie zouden echt een vriendin moeten zoeken, het is heel fijn om te hebben als je het juiste meisje treft zoals mij is overkomen
![]()
een hele goede vriendin kan je inderdaad niet zoeken, die moet je tegenkomen. maar een gewone vriendin zoals je die bij het uitgaan zou kunnen versieren kan je wel gewoon zoeken hoor...quote:op dinsdag 22 november 2005 01:00 schreef echobrain het volgende:
ligt denk ik niet echt aan het zoeken (iig niet in mijn geval), maar meer aan het vinden![]()
nou, ja... zoeken... het is meer een mix van verschillende dingen. je moet natuurlijk wel een beetje een leuk meisje uitzoeken die misschien wel bij je past... daarna moet je er nog een leuk gesprek mee aan kunnen gaan, want het moet nog klikken.quote:op dinsdag 22 november 2005 01:02 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
een hele goede vriendin kan je inderdaad niet zoeken, die moet je tegenkomen. maar een gewone vriendin zoals je die bij het uitgaan zou kunnen versieren kan je wel gewoon zoeken hoor...
daar ben ik ook mee bezig, alhoewel het probleem dan ligt bij het versieren. dat wil nog niet echt goed uitpakken.quote:op dinsdag 22 november 2005 01:02 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
een hele goede vriendin kan je inderdaad niet zoeken, die moet je tegenkomen. maar een gewone vriendin zoals je die bij het uitgaan zou kunnen versieren kan je wel gewoon zoeken hoor...
ja idd.. het maakt ook niet uit dat je eerst 10 keer op je bek gaat... of je moet er echt heel "gevoelig" voor zijn. maar gewoon blijven proberen als het de eerste keren niet wil lukken.quote:op dinsdag 22 november 2005 01:13 schreef echobrain het volgende:
[..]
daar ben ik ook mee bezig, alhoewel het probleem dan ligt bij het versieren. dat wil nog niet echt goed uitpakken.
maar goed, ben daar ook nog niet echt lang mee bezig, dus ervaring zal daar wel verandering in brengen.
pff veel te serieus allemaal.. beter 10 meiden versieren en uiteindelijk 1 vinden die goed bij je past, dan 1 meid versieren die je denkt dat bij je past en die uiteindelijk helemaal niet bij je past. het is ook een beetje aanpassen aan elkaar, je vindt nooit iemand die 100% bij je past, dat bestaat gewoon niet. (waar jij wel heel graag naartoe wil zo te lezen).quote:op dinsdag 22 november 2005 01:13 schreef topmaat het volgende:
[..]
nou, ja... zoeken... het is meer een mix van verschillende dingen. je moet natuurlijk wel een beetje een leuk meisje uitzoeken die misschien wel bij je past... daarna moet je er nog een leuk gesprek mee aan kunnen gaan, want het moet nog klikken.
dus dat heeft al niks met zoeken te maken, want je weet niet hoe ze voor de rest is (als we het toch over onbekende meisjes hebben).
ze moet jou ook nog leuk vinden... op verschillende manieren (uiterlijk, gesprekken..).
dus ja.. er komt nog wel wat bij kijken om het zo maar te zeggen
ik zei niet dat dat voor mij zo geldtquote:op dinsdag 22 november 2005 01:34 schreef sport_life het volgende:
[..]
pff veel te serieus allemaal.. beter 10 meiden versieren en uiteindelijk 1 vinden die goed bij je past, dan 1 meid versieren die je denkt dat bij je past en die uiteindelijk helemaal niet bij je past. het is ook een beetje aanpassen aan elkaar, je vindt nooit iemand die 100% bij je past, dat bestaat gewoon niet. (waar jij wel heel graag naartoe wil zo te lezen).
dat deed ik ook altijd.pssst,het is gelul.uiterlijk is immers de eerste indruk.helaasquote:op maandag 21 november 2005 22:12 schreef warboel het volgende:
ik durf niet eens aan fotoboek te beginnen...kun je nagaan hoe erg het in het echt met me gesteld is![]()
maar goed, iets meer on-topic: ik blijf mezelf maar voorhouden dat het heus niet allemaal om uiterlijkheden draait![]()
ten eerste zeggen foto's geen lor.je kunt namelijk iemands uitstraling niet zien en daar komen we gelijk bij punt 2:je uitstraling.quote:op maandag 21 november 2005 21:58 schreef cherrylips het volgende:
[..]
dat hoor ik vaker maar in real life valt dat dus blijkbaar tegen![]()
quote:op dinsdag 22 november 2005 09:47 schreef maaike78 het volgende:
zo zeiden ze dat ik altijd zo bot en kortaf was als een jongen me aansprak in het uitgaansleven enz ... ik kon echt niet met mannelijk aandacht overweg, dus de jongens zetten het gewoon op een vlucht nadat ze een gesprekje met me wilden aanknopen.
ik ben de enige in mijn vriendenkring die niet af en toe er loos op los zoentquote:op dinsdag 22 november 2005 00:53 schreef echobrain het volgende:
[..]
ja hoor, o.a. mezelf en ben zo onderhand al 20. ken ook genoeg mensen om me heen die ook nog nooit gezoend hebben.
gaat gelukkig wel wat meer de goeie kant op de laatste tijd (eindelijk 's wat meer sociale contacten met het andere geslacht)
en wat zou daar mis mee zijn? denk je echt dat er maar één ware is, en wil je daar op wachten? het kan echt geen kwaad om je eens te orienteren dmv zoenen... als je met iemand zoent hoeft dat in mijn vriendenkring niet meteen te betekenen dat je een slettebak (m/v) bent. bij jou wel?quote:op dinsdag 22 november 2005 11:03 schreef cherrylips het volgende:
[..]
ik ben de enige in mijn vriendenkring die niet af en toe er loos op los zoent
zo bedoelde ik 't nietquote:op dinsdag 22 november 2005 11:18 schreef gripper het volgende:
[..]
en wat zou daar mis mee zijn? denk je echt dat er maar één ware is, en wil je daar op wachten? het kan echt geen kwaad om je eens te orienteren dmv zoenen... als je met iemand zoent hoeft dat in mijn vriendenkring niet meteen te betekenen dat je een slettebak (m/v) bent. bij jou wel?
je kan t ook gewoon aan een jongen vragenquote:op dinsdag 22 november 2005 11:24 schreef cherrylips het volgende:
[..]
zo bedoelde ik 't nietik vraag me alleen af of ik debiel ben omdat ik dat niet doe.
ik ben ook niemand tegengekomen die 't wilde.
hm, okee. verkeerd geinterpredingest.quote:op dinsdag 22 november 2005 11:24 schreef cherrylips het volgende:
[..]
zo bedoelde ik 't nietik vraag me alleen af of ik debiel ben omdat ik dat niet doe.
ik ben ook niemand tegengekomen die 't wilde.
quote:op dinsdag 22 november 2005 11:27 schreef joeyt het volgende:
je kan t ook gewoon aan een jongen vragen
ik heb dat wel vaker aan een meisje gevraagd. geen probleem imo...quote:op dinsdag 22 november 2005 11:58 schreef maaike78 het volgende:
[..]
![]()
één keer met een jongen gedate toen ik rond de twintig was of zo die vroeg of hij me mocht zoenen
wat een gigantische afknapper vond ik dat( is dus ook, had je al geraden, niets geworden
)... ik zou trouwens door mijn onervarenheid niet gedurfd hebben. anyway, ofwel doe je het en pak je de meid op de bek, ofwel laat je het zo, je gaat het toch niet vragen ... maar dat is mijn mening.
quote:op dinsdag 22 november 2005 00:58 schreef #ANONIEM het volgende:
maf, ik kom nu juist net weer bij mijn vriendin vandaanjullie zouden echt een vriendin moeten zoeken, het is heel fijn om te hebben als je het juiste meisje treft zoals mij is overkomen
![]()
ja, vervelende avond stemmingquote:op dinsdag 22 november 2005 12:51 schreef breaktothedance het volgende:
je doet het er ook gewoon om he
het probleem is dat ik gewoon zo niet in elkaar zit, ik ben bijna 2 maand samen met mijn vriend, ik had wel van in den beginne al zin, maar het is toch moeilijk om al die blokkages, die angsten, die onzekerheid overboord te gooien... zelfs zoenen had ik moeite mee, hebben we ook niet op de eerste, zelfs niet op de tweede date gedaan, hoe verliefd ik ook was en bén.quote:op dinsdag 22 november 2005 12:44 schreef joeyt het volgende:
ik heb dat wel vaker aan een meisje gevraagd. geen probleem imo...
maar als meisje zijnde is t natuurlijk helemaal makkelijk. je gaat uit loopt naar een jongen en zegt: heb je zin om met mij te zoenen...nou is zoenen natuurlijk geen moer aan dus vraag je heb je zin om bij mij te blijven slapen
en weg maagdelijkheid
zeg je vriend dat ik met hm meeleef... 2 maanden...quote:op dinsdag 22 november 2005 13:06 schreef maaike78 het volgende:
[..]
het probleem is dat ik gewoon zo niet in elkaar zit, ik ben bijna 2 maand samen met mijn vriend, ik had wel van in den beginne al zin, maar het is toch moeilijk om al die blokkages, die angsten, die onzekerheid overboord te gooien... zelfs zoenen had ik moeite mee, hebben we ook niet op de eerste, zelfs niet op de tweede date gedaan, hoe verliefd ik ook was en bén.
maar mijn vriend geeft me wel zekerheid genoeg, met hem wil ik de stap maar al te graag wagen, heel binnenkort
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |