ik.quote:op maandag 21 november 2005 20:15 schreef martydekale het volgende:
wat ik me afvraag, zijn hier ook mensen bij die nog nooit met een meid hebben gezoend (zoals ik, 19)?
ik ook. ik ben op het moment 19. wordt volgende maand weeral 20.quote:op maandag 21 november 2005 20:15 schreef martydekale het volgende:
wat ik me afvraag, zijn hier ook mensen bij die nog nooit met een meid hebben gezoend (zoals ik, 19)?
wel met een meisje danquote:op maandag 21 november 2005 20:17 schreef cherrylips het volgende:
[..]
ik.
ik heb ook nog nooit met 'n gozer gezoend en ik ben 23.
![]()
jij bent toch niet eens lelijk ofzo?quote:op maandag 21 november 2005 20:17 schreef cherrylips het volgende:
[..]
ik.
![]()
en ik ben dus een gozer van 23 die nog nooit met een meid gezoend heeft. ik zie hier opeens allerlei mogelijkhedenquote:op maandag 21 november 2005 20:17 schreef cherrylips het volgende:
[..]
ik.
![]()
een meisje pakte me laatst wel op m'n bek, maar dat was voor de lol, alleen vluchtige kus op de lippen. sommige meisjes doen onderling niet anders tegenwoordig, maar ik had toch zoiets van; 'ok..'quote:
dat hoor ik vaker maar in real life valt dat dus blijkbaar tegenquote:op maandag 21 november 2005 21:16 schreef modwire het volgende:
[..]
jij bent toch niet eens lelijk ofzo?(afgaande op het fotoboek)
je hebt nooit sjans? kan bijna niet, ieder meisje heeft regelmatig sjans tenzij ze ernstig misvormd is of nooit buiten de deur komt...quote:op maandag 21 november 2005 21:58 schreef cherrylips het volgende:
[..]
dat hoor ik vaker maar in real life valt dat dus blijkbaar tegen![]()
kijk, jij snapt het. ik zag een uurtje geleden nog allerlei kansen, maar daar gaat kersje gewoon niet op in...en ik ben niet de enige, want volgens mij gaat dat meestal zoquote:op maandag 21 november 2005 22:28 schreef grrrrrrrr het volgende:
[..]
ik vermoed dat het bij jou meer een kwestie is van kansen benutten dan het ontbreken van kansen.
dan heb ik het wel over kansen irl... dan zie je ook meteen wie je voor je hebt...quote:op maandag 21 november 2005 22:39 schreef warboel het volgende:
[..]
kijk, jij snapt het. ik zag een uurtje geleden nog allerlei kansen, maar daar gaat kersje gewoon niet op in...en ik ben niet de enige, want volgens mij gaat dat meestal zo![]()
dat wil ik wel eens zien!quote:op maandag 21 november 2005 21:58 schreef cherrylips het volgende:
[..]
dat hoor ik vaker maar in real life valt dat dus blijkbaar tegen![]()
dat weet ik wel, maar ik moet toch wat proberen...quote:op maandag 21 november 2005 22:40 schreef grrrrrrrr het volgende:
[..]
dan heb ik het wel over kansen irl... dan zie je ook meteen wie je voor je hebt...
daarom ben ik ook meer voor irl gedoe en geen internet gebeuren, snappez vous? het zijn maar foto's.quote:op maandag 21 november 2005 22:40 schreef grrrrrrrr het volgende:
[..]
dan heb ik het wel over kansen irl... dan zie je ook meteen wie je voor je hebt...
doorgaans zien mensen er op foto's slechter uit dan irl, dus waarschijnlijk pakt dat voor jou positief uitquote:op maandag 21 november 2005 22:47 schreef cherrylips het volgende:
[..]
daarom ben ik ook meer voor irl gedoe en geen internet gebeuren, snappez vous? het zijn maar foto's.
het is niet zo dat de foto's niet streng gekeurd worden natuurlijkquote:op maandag 21 november 2005 22:51 schreef grrrrrrrr het volgende:
[..]
doorgaans zien mensen er op foto's slechter uit dan irl, dus waarschijnlijk pakt dat voor jou positief uit.
het was al op de 2e date dat we sex hadden. ik had er absoluut geen moeite mee, ik had er zelf ook wel plezier in.quote:op zondag 20 november 2005 22:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wow, voor de eerste keer direct gebeft, kende je die dame al lang ? klasse. ik ken niet veel mannen die de eerste keer al direct down under gaan
, maar ja, ik word ook wat ouder, ik ken de gewoonten van de hitsige jeugd niet meer
![]()
quote:op maandag 21 november 2005 18:33 schreef cherrylips het volgende:
[..]
oh ik was in de war met mosselen geloof ik
maar ik ruik in ieder geval heel lekker.
ja hoor, o.a. mezelf en ben zo onderhand al 20. ken ook genoeg mensen om me heen die ook nog nooit gezoend hebben.quote:op maandag 21 november 2005 20:15 schreef martydekale het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |