30+ hoeft nog niet eens. alles dat zo rond de 25 zit is al goed genoegquote:
mag het ook gewoon een beschrijvinkje zijn?..zo van;quote:
doe dat maar ja. de keuringsdienst van fok! wacht met smart.quote:op maandag 21 november 2005 19:14 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
mag het ook gewoon een beschrijvinkje zijn?..zo van;
ik ben blond, cup cc, lange benen...enzovoorts?
nahhh...dan maar een fotootje..^ ^ even een leuke zoeken...:')
ff offtopic: zal je zo wel op msn accepteren, mn tel ligt boven dus kan niet opnemen...quote:op maandag 21 november 2005 19:21 schreef fatalfudge het volgende:
hmpf...even van m'n gmail afhalen ....:')
zo kan je het ook noemen....quote:op maandag 21 november 2005 19:28 schreef gf het volgende:
aandachtsgeil?
mijn topic nog welquote:op maandag 21 november 2005 19:29 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
zo kan je het ook noemen....
nou ja...beter dan helemaal niet geil toch?![]()
geintje geintje! niet meteen boos worden...sowwy dat ik je topic verneuk..ik zal wat minder posten![]()
eigenlijk veel te jong om met jullie mee te praten ...quote:
klik!quote:op maandag 21 november 2005 19:32 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
eigenlijk veel te jong om met jullie mee te praten ...
16![]()
maar...ik mag niet zo veel meer zeggen van die gemene meneer daar...![]()
ohw please...dat gaat allemaal over " ohhhhhh die jongen uit zoop is zooooooo lekker, oooohhhhh die nieuwe broeken lijn van gsus zijn zooooooo ubergeil! ohhhhhh ik denk dat ik flieft ben op de buurjongen!!!!!quote:
en waar wil jij het over hebben dan?quote:op maandag 21 november 2005 19:38 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
ohw please...dat gaat allemaal over " ohhhhhh die jongen uit zoop is zooooooo lekker, oooohhhhh die nieuwe broeken lijn van gsus zijn zooooooo ubergeil! ohhhhhh ik denk dat ik flieft ben op de buurjongen!!!!!
![]()
iig niet over al het bovenstaande...of je hebt een teiltje voor me...quote:op maandag 21 november 2005 19:42 schreef wolkje het volgende:
[..]
en waar wil jij het over hebben dan?![]()
ik denk dat ik er nog wel een heb staan in de keuken.quote:op maandag 21 november 2005 19:46 schreef fatalfudge het volgende:
[..]
iig niet over al het bovenstaande...of je hebt een teiltje voor me...
nee sorry, dat slet gedeelte heb je fout...ik heb nu 16 maanden een best serieuze relatie...daarvoor een van 15 maanden...en daarvoor.....niks....dus nee...."slet" mag je weer terugstoppen in je boekje met een beperkte woordenschatquote:op maandag 21 november 2005 19:45 schreef salvad0r het volgende:
wuhahahah
zie ik het goed, dat er nu een 16 jarig niet-maagdelijke slet de maagdelijke autisten hier zit te pesten ?
wuahahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |