En kerst, en oud en nieuw(icons opblazen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:32 schreef DjDev het volgende:
Maken jullie icoontjes voor Sinterklaas?![]()
Blaas er maar van hier een aantal op (of eentjequote:Op vrijdag 4 november 2005 22:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En kerst, en oud en nieuw(icons opblazen..)
En de lijst staat erin, als iemand al een request heeft geplaatst en die er niet in staat dit even melden aub, ook al je icon al gemaakt is graag even melden.
Melanie..met je huidige avatar kom ik niets beginnen. Ik heb dus maar even in je fotoboek geshoptquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:16 schreef melanie_the_miss het volgende:
* melanie_the_miss wacht ook netjes op haar beurt.
Alsjequote:Op vrijdag 4 november 2005 22:32 schreef DjDev het volgende:
Maken jullie icoontjes voor Sinterklaas?![]()
Ik had in het vorige topic 2 verzoekjes geplaatst met plaatjesquote:Op zaterdag 5 november 2005 08:44 schreef misterDre het volgende:
[..]
Melanie..met je huidige avatar kom ik niets beginnen. Ik heb dus maar even in je fotoboek geshopt![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alsje![]()
De 1e met plaatjes is voor kerst in het 2e verzoek geen plaatjes. Wat wil precies dan???quote:Op zaterdag 5 november 2005 09:44 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik had in het vorige topic 2 verzoekjes geplaatst met plaatjes(Zie lijstje)
Haha, thanksquote:
Edit: er is trouwens een kleurenversie van m'n icon te vinden in het fotoboek van bovenstaandequote:Op vrijdag 4 november 2005 18:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als 't makkelijker is mbt het FEE-icoontje, dan wil ik ook wel een fotootje met mijn koppie zichtbaar beschikbaar stellen, hoor
Voor de mensen die zich afvragen waarom ik dit zeg: dat mensje met d'r armen voor haar gezicht op steenz' icoontje... dat ben ik
Done.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:51 schreef innepin het volgende:
Mag ik ook in de OP? Had aan het eind van het vorige topic een Sint icoontje gevraagd, of een willekeurig iets met een sneeuman en sneeuwvlokjes
Je staat niet in het vorige topic, je postte hier alleen hint hint, wil je nu bij het onderste gedeelte staan? Iets duiderlijker aub.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:22 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
huhu, ik sta er niet tussen... wheeeeeeeee![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:19 schreef pc-fr34k het volgende:
En die met sneeuwvlokjes? Dan verplaats ik hem eventjes naar kerst.
Je staat nog onderaan met de melding dat je al een sinticon hebt en wat je dan nog wel wilt.quote:
Ik wil een sint-icoontje!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je staat niet in het vorige topic, je postte hier alleen hint hint, wil je nu bij het onderste gedeelte staan? Iets duiderlijker aub.
Dank je! Ga je er ook wat mee doen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Er zitten echt geweldige avatars tussen!![]()
Thnxquote:Op zaterdag 5 november 2005 07:54 schreef misterDre het volgende:
[..]
[afbeelding]
en ik had die van vorig jaar ook nog
[afbeelding]
die smilie als avatarquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:01 schreef misterDre het volgende:
[..]
De 1e met plaatjes is voor kerst in het 2e verzoek geen plaatjes. Wat wil precies dan???
Eventjes opnieuw inloggen mtm.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
die smilie als avatar
maar met 2chocoladeletters en een muts.
Mocht dat niet lukken dan alleen een mijter op zijn hoofd![]()
Oeps dat moest ik zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
die smilie als avatar
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:12 schreef pc-fr34k het volgende:
Jullie staan allemaal in de lijst ik zal hem zo voor een deel ook weer af gaan werken.
Ow..ok doe ik morgenochtend voor je makenquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
die smilie als avatar
Kun je in zo'n geval als dit niet beter gewoon het plaatje wat naar beneden schuiven?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:54 schreef misterDre het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:54 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ow..ok doe ik morgenochtend voor je maken
quote:Op maandag 31 oktober 2005 21:07 schreef T1andonly het volgende:
Ik had graag een
sinterklaas
kerst en oud en nieuw versie als het kanvan m'n eigen icoon als iemand daar zin in heeft
6 dagen later.quote:Op zondag 6 november 2005 00:49 schreef Yeahinho het volgende:
M'n eerste van dit jaar. Er zullen er ongetwijfeld nog veel volgen:
[..]
[afbeelding] >> [afbeelding]
Oeh wat ben ik goed.
Ik doe het tegenwoordig anders... pik gewoon de mooie/leuke icons eruitquote:
De sneeuw die ik in het T1-icoontje hierboven heb gebruikt is gemaakt door een Fok-oldbie waar ik nu even de naam niet van kan noemenquote:Op zondag 6 november 2005 00:51 schreef Svensational het volgende:
Hoe doen jullie die sneeuw trouwens?
http://home.planet.nl/~tijss235/FEE/mtmsint2.gifquote:Op zaterdag 5 november 2005 23:12 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]dat is nog eens service!
Dankje!
Super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 november 2005 17:56 schreef misterDre het volgende:
[..]
http://home.planet.nl/~tijss235/FEE/mtmsint2.gif
Met saven is er iets fout gegaan....als je hem verder leuk vind dan poets ik hem van de week weer even op![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:23 schreef Janetje het volgende:
Ik wil ook graag een te gek gaaf tof superleuk feestdagenicoontje..
Alsjequote:Op zaterdag 5 november 2005 13:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
Kan iemand ome Gerrit even verbouwen voor de feestdagen?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:21 schreef mrsj het volgende:
Ik wil ook wel een kerst of sinterklaas icoontje
Het 2e icoontje vind ik erg gaaf!quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 21:37 schreef Svensational het volgende:
Als iemand van de iconmakers wat sneeuw, mijters, staf, kerstmutsen e.d. heeft kan ik ik evt. ook wel meehelpen.
Mijn eerste poging:quote:Op zondag 6 november 2005 11:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik wil er 2: Een Sint en een kerstMutsje van beide op hoofd van avatar?
Dat is bijna hetzelfde alleen wat meer plaatjes...quote:Op zondag 6 november 2005 22:28 schreef innepin het volgende:
[..]
Mijn eerste poging:
[afbeelding]
Is het wat? Of wil je 'm toch gekleurd?
Ik wil er wel meer maken voor anderen, maar ik kan niets met animatie
Er komen er zat voorbij zonder animatie...dus leef je uitquote:Op zondag 6 november 2005 22:28 schreef innepin het volgende:
[..]
Mijn eerste poging:
[afbeelding]
Is het wat? Of wil je 'm toch gekleurd?
Ik wil er wel meer maken voor anderen, maar ik kan niets met animatie
Kan... doe ik morgenquote:Op zondag 6 november 2005 21:36 schreef mrsj het volgende:
[..]
Het 2e icoontje vind ik erg gaaf!
Zou je de mijter iets kunnen inkleuren met rood en geel?
Dat is net even iets duidelijker....
Bvd
Ja, maar ik kan niet zo goed opschieten met ImageReady.quote:Op zondag 6 november 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde alleen wat meer plaatjes...
quote:
leuk tochquote:Op zondag 6 november 2005 23:52 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Kijk maar, zo wordt ie met muts.
Kan jij het beter dan??quote:
Ik ook niet.quote:
Die heb ik wel voor je, de sneeuw van Dr_Crouton vind ik echt coolquote:Op maandag 7 november 2005 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Maar dat had ik ook al eerder gezegd. Als iemand een transparant gifje voor me heeft met sneeuw hou ik me aanbevolen
.
Ik snapte daar ook niks vanquote:Op maandag 7 november 2005 00:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die heb ik wel voor je, de sneeuw van Dr_Crouton vind ik echt cool. Mooi cartoonachtig
.
Kheb de psd zelfs van em gekregen, maar ik doe het op een verkeerde manier volgens pc freak. Al werkt mijn manier wel, hij heeft een heel handige manier waar ik niks van snap
.
Ik leg mijn manier nog wel een keertje uit.quote:Op maandag 7 november 2005 14:10 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb je even toegevoegd op MSN Svendinges.
Zodra je online bent krijg je de sneeuw-psd!
Dan vind ik een bestaan sneeuw-gifje erover heen plakken toch een stuk simpelerquote:Op maandag 7 november 2005 14:25 schreef pc-fr34k het volgende:
-knip-
En lelijker. Maar nu heb je Dr-Crouton's ubercoole sneeuw-psdquote:Op maandag 7 november 2005 15:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan vind ik een bestaan sneeuw-gifje erover heen plakken toch een stuk simpeler
Wtf moet jouw icon voorstellenquote:Op maandag 7 november 2005 16:51 schreef Omkron het volgende:
Denk niet dat er iets van mij te maken valt.. maar als het lukt zou ik er ook eentje willen..
quote:Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef cappp het volgende:
ik wil een sinterklaas en kerst/oud en nieuw achtig iets.Wel met mijn huidige avatar natuurlijk!
mijn dank zal zeer groot zijn!
Ooohh, heel erg bedanktquote:Op maandag 7 november 2005 16:48 schreef Yeahinho het volgende:
-Trinity- heeft al iets sintigs in haar huidige icon, maar wilde nog graag een Sinticoontje volgens de OP, dus hier met pietenmuts:
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
Ik weiger vooralsnog kersticoontjes te maken (pas na sinterklaas hoor je die te hebbenquote:
Je hebt hem inderdaad gemist...hij staat op de volgende paginaquote:Op maandag 7 november 2005 21:05 schreef Triangeljosti het volgende:
Kan iemand die van mij nog een keer posten? Ik heb hem even gemist...
Ah ok. Nee ik zag allemaal mensen voordringen dus ik dacht dat ik dan wel al aan de beurt was geweest... maar hier wordt niet chronologisch FIFO gewerkt?quote:Op maandag 7 november 2005 21:11 schreef misterDre het volgende:
[..]
Je hebt hem inderdaad gemist...hij staat op de volgende pagina![]()
Nee..we doen maar watquote:Op maandag 7 november 2005 21:13 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Ah ok. Nee ik zag allemaal mensen voordringen dus ik dacht dat ik dan wel al aan de beurt was geweest... maar hier wordt niet chronologisch FIFO gewerkt?
Als je een ander mutsenkleurtje wilt hoor ik het welquote:Op maandag 7 november 2005 21:36 schreef Tokay het volgende:
Yeahinho! Ken je mij (en mijn avatar) nog?!
Kun je mijn lieve cavia een mijtertje of, beter nog, een pietenmutsje geven?
Alvast hartstikke bedankt!!!
quote:Op zondag 6 november 2005 22:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Sneeuw graag voor mijn liefste![]()
![]()
(natuurlijk wel even naar 60X60 als het mogelijk is
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 23:47 schreef addie84 het volgende:
[..]
[afbeelding]
zou je hier sneeuw in kunnen gooien en in juiste formaat willen zetten dan?![]()
Ah! Je hebt mij een mutsje gegeven!quote:Op maandag 7 november 2005 23:17 schreef Yeahinho het volgende:
Als je een ander mutsenkleurtje wilt hoor ik het wel.
[afbeelding]
Het slaat werkelijk nergens op zo, maar vooruitquote:Op maandag 7 november 2005 20:20 schreef brainster het volgende:
Kan iemand iets sinterklaas/kerst-achtig meedoen? (staf, mijter, sneeuw, kerstmuts oid)
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 november 2005 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Wil iemand die van mij een mijter en een staf geven![]()
[afbeelding]
Alvast bedankt,
eventueel ook wat sneeuw, als dat kan![]()
Wat moet het voorstellen, en wat moet ik er van makenquote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wil iemand nou iets moois van mijn avatar maken of niet.![]()
Dat is een blonde vrouw die naar beneden kijkt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat moet het voorstellen, en wat moet ik er van maken.
quote:Op maandag 7 november 2005 23:54 schreef amokjeeh het volgende:
Mag mijn A&F dier een feestelijke verandering ondergaan?
Deze vind ik veel mooierquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is een blonde vrouw die naar beneden kijkt.![]()
Oh, was dat de bedoeling?!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:04 schreef Tokay het volgende:
Yeahinho, ik ben heel blij met mijn blauwe pietenmuts, maar zou je er alsjeblieft ook eentje kunnen maken waarop alleen mijn cavia een zwarte pieten-mutsje draagt?![]()
Kleurencombi laat ik aan jou over! Bedankt alvast.
Ja, dat was mijn oorspronkelijke verzoek.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:07 schreef Yeahinho het volgende:
Oh, was dat de bedoeling?!
Je was er dus eigenlijk niet tevreden over, zeg dat dan.
Grapjas,dat is Meistiertje,mijn dochter.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Deze vind ik veel mooier.
[afbeelding]
Ge-wel-dig!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:15 schreef Yeahinho het volgende:
Zo dan Tokay?
[afbeelding]
Of een combinatie misschien.
[afbeelding]
Omdat je zo aandringtquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Grapjas,dat is Meistiertje,mijn dochter.
Is leuk gedaan hoor,maar wil je ook wat met mijn avatar doen?![]()
Heb je soms zelf ideeën dan? Neen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:19 schreef PrintScreen het volgende:
Ik hou niet van zeuren, maar ik zie nu al aanvragen beantwoord die na mijn aanvraag zijn geplaats
Ik heb best wel geduld hoor en snap dat je het er druk mee hebt Yeahinho, maar mocht je een ideetje voor de mijne hebben dan hou ik me aanbevolen
Sorry hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Heb je soms zelf ideeën dan? Neen.
Ik word gek van die aanvragen als "maak maar eens wat voor mij!"...
quote:Op zondag 6 november 2005 09:21 schreef DjDev het volgende:
Mag ik eigenlijk een kersticoontje
Ik heb het niet zo met Sint
-edit-
van deze graag
[afbeelding]
Sneeuwvlokjes graag
quote:Op zondag 6 november 2005 17:13 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Graag een sinterklaas avatar
Doe maar iets creatiefs met mn fotoboek
Beste Ratelslangetje met erg knappe dochterquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sorry maar ik vind m niet mooi.![]()
Kan je bij die van mij ook met sneeuw doen?
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:50 schreef Yeahinho het volgende:
Zo, hopelijk weer wat users gelukkig gemaakt.
En nu ga ik slapen. Amen [afbeelding].
quote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding] is beter dan [afbeelding] he?
hehe dank u!quote:Op maandag 7 november 2005 18:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik weiger vooralsnog kersticoontjes te maken (pas na sinterklaas hoor je die te hebben).
Hier alvast de sint-versie:
[afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:35 schreef vriendinnie het volgende:
Kan iemand voor mij een mooi kersticoontje maken?
Als iemand tijd heeft?quote:Op zondag 6 november 2005 13:50 schreef Orealo het volgende:
Kan iemand hier iets sinterklaas achtigs mee?
[afbeelding]
Ik ga volgende week ook zelf even spelen, maar jullie kunnen het zeker weter beter dan ik, dus doe je ding![]()
Alvast bedankt![]()
Wat een lelijk dingquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:56 schreef Omkron het volgende:
[..]
Dat is een screenshot van discovery channel.. man achter de tekentafel.
Wtf, 58 plaatjesquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:31 schreef Kluupkluup het volgende:
Kan iemand z'n creativiteit op mijn icon botvieren?
Orgineel
[afbeelding]
En ff pimpen met m'n vorige avatar's
EK-avatar
[afbeelding]
Tong80-100.000e post avatar
[afbeelding]
Doe-Het-Zelf-forum-avatar
[afbeelding]
EU-Grondwet: JA! avatar
[afbeelding]
Neen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 17:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
Mag ik een kerstmuts op?[afbeelding]dus
Iddquote:Op dinsdag 8 november 2005 20:25 schreef addie84 het volgende:
totaal offtopic, maar ik vind dat Yeahinho wel een applausje verdient heeft
Niet offtopic gaan pleasequote:
Niet echt een icoontje waar ik met veel plezier aan werk, maar vooruitquote:Op dinsdag 8 november 2005 19:42 schreef Roltrapfee het volgende:
Ik probeer het nog een keer![]()
Mag mijn Dracula een mijter of een stafje?oeh ik hoop het!
Dank, dank (ook addie84)quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
knap werk, elk jaar weer
Yeahinho, mail ook gehad?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:10 schreef DjDev het volgende:
[..]![]()
Bedankt...maar ik wou ff vragen hoe je dat doet(ik wil er nog een stuk of 30 maken
)
Ik heb je toegevoegd op msn maar je hebt me waarschijnlijk niet geaccept ofzow
Ik doe dat met Image Ready van Photoshopquote:
Ik kan het wel doen met een simpele plugin maar ik krijg het niet bewegend...Doe jij het frame voor frame?quote:Op dinsdag 8 november 2005 20:56 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik doe dat met Image Ready van Photoshop. Als het zo simpel zou zijn dat iedere user het na wat uitleg zelf kan doen, dan bestond dit topic nu niet he
.
Ik weet 'tquote:
Dat kan wel zo zijn, maar dan moet er ook geen uitgebreide OP gemaakt worden.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:39 schreef Svensational het volgende:
Het is vooral zo dat de mensen die zeuren overgeslagen worden
Ik dacht al.. wanneer zegt ie het nou eensquote:Op woensdag 9 november 2005 01:15 schreef Yeahinho het volgende:
Bericht voor alle users die komen zeuren: zak door de stront.
Het is vrijwilligerswerk, dus als je (icoon) me niet aanstaat heb je pech.
Misschien zouden er meer creators kunnen zijn als er een nette OP met uitleg in stondquote:Op woensdag 9 november 2005 08:08 schreef misterDre het volgende:
Helaas zijn er dit jaar minder creators voor de fee-icons, het is niet anders misschien verandert het nog.
zeurquote:Op woensdag 9 november 2005 08:29 schreef DjDev het volgende:
[..]
Misschien zouden er meer creators kunnen zijn als er een nette OP met uitleg in stond
Ik wil een stuk of 40 Kersticons maken.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:15 schreef addie84 het volgende:
[..]
zeurhet is nog vroeg, ze komen vast nog wel
het is geen verplichting, ze doen het vrijwillig..
eeeuh daar hoor ik ook bij... ik heb niet duidelijk aangegeven wat ik wil...quote:Op woensdag 9 november 2005 16:42 schreef Yeahinho het volgende:
Excuses als die grafsfeer die hier hangt door mij komt.
Ik word alleen schijtziek van die mensen die maar lopen te zeuren dat ze 'aan de beurt zijn', maar tegelijkertijd een lelijk icoontje hebben en niet eens duidelijk aangeven wat ze willen..
Zo dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:24 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
eeeuh daar hoor ik ook bij... ik heb niet duidelijk aangegeven wat ik wil...
om het dan specifiek te maken;
ik wil graag een beetje sneeuw door mijn icoontje heen zodat het net lijkt alsof het sneeuwt tijdens het springen![]()
Zo danquote:Op woensdag 9 november 2005 11:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zou iemand mij misschien kunnen uitleggen hoe ik mijn icoontje moet oppoetsen?
Heb het geprobeerd maar eht leukt niet echt![]()
Alsjequote:Op zondag 6 november 2005 21:36 schreef mrsj het volgende:
[..]
Het 2e icoontje vind ik erg gaaf!
Zou je de mijter iets kunnen inkleuren met rood en geel?
Dat is net even iets duidelijker....
Bvd
Een baard, maar vrouwen met baarden zijn not donequote:Op woensdag 9 november 2005 19:09 schreef snopprinses het volgende:
is er iets leuks met de mijne te doen?
Hier is alvast een sintversiequote:Op zaterdag 5 november 2005 16:36 schreef ThomasBerge het volgende:
Zou iemand mijn avatar voor Sinterklaas en Kerst op willen fleuren, door hem te voorzien van een mijter en een kerstmuts?![]()
Alvast bedankt
Alsjequote:Op zaterdag 5 november 2005 18:23 schreef Janetje het volgende:
Ik wil ook graag een te gek gaaf tof superleuk feestdagenicoontje..
Alsof jij de enige bent die de icoontjes maakt.quote:Op woensdag 9 november 2005 01:15 schreef Yeahinho het volgende:
Bericht voor alle users die komen zeuren: zak door de stront.
Het is vrijwilligerswerk, dus als je (icoon) me niet aanstaat heb je pech.
quote:Op zaterdag 5 november 2005 22:53 schreef rieski het volgende:
kan iemand ook ff mijn icoon verbouwen tot een leuke sint icoon!
bedankt alvast
Alsjequote:Op zondag 6 november 2005 12:06 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vraag voor Sinterklaas een Sinterklaas-icoontjeAlsjeblieft enzo
quote:Op zondag 6 november 2005 12:36 schreef Noorman het volgende:
Kunnen mijn beentjes een tabberd ofzo krijgen?
Alvast bedankt.![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 14:06 schreef cyberrobin het volgende:
Iemand die er voor mij een kan maken?![]()
Wat wil je dan??quote:Op zondag 6 november 2005 18:14 schreef TehRockstar het volgende:
Wie wilt mijn icoon opfeesten
Ik dusquote:Op zondag 6 november 2005 22:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Ben benieuwd wie zich gaat wagen aan de mijne
verzoek
Alsjequote:Op maandag 7 november 2005 01:22 schreef TuinSlang het volgende:
Me me me me!
Please?
Sinterklaas, kerst.... maakt niet uit.
Nou niet echtquote:Op maandag 7 november 2005 13:04 schreef ThunderChild het volgende:
[afbeelding]
Kan hier iemand wat mee ?? Voor zowel Sinterklaas als voor de kerstdagen . . .
Kijk nu wordt het weer gezelligquote:Op woensdag 9 november 2005 22:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]![]()
Mijn held je bent een schat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:56 schreef Omkron het volgende:
[..]
Dat is een screenshot van discovery channel.. man achter de tekentafel.
quote:Op woensdag 9 november 2005 07:28 schreef Dizer het volgende:
Hoi, wie heeft er zin in om mijn van mijn avatar een leuke sinterklaas en een leuke kerst ding te maken. Gelieve de kleuren zo te houden en zo rustig mogelijk. Dus geen drukke dingen of zo. Liever ook geen bewegende avatar (tenzij het sneeuw is dat naar beneden valt of zo)
Thx
Dank jequote:Op woensdag 9 november 2005 22:54 schreef Svensational het volgende:
misterDre, je bent goed bezig.![]()
.
Dude.quote:Op woensdag 9 november 2005 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Thx5 december gaat ie een dagje online
Veldmeis?quote:Op woensdag 9 november 2005 23:35 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
![]()
Zal ik een hoertje voor je regelen als beloning?
Dank je wel in ieder geval !
Kusje Veldmeis
5 december is Sinterklaas. Omdat jij laatst zat te zeuren, wil ik dit jaar een uitzondering maken en ga ik sinterklaas op 5 december op fok vieren. Kerst vier ik van 6 december tot 6 januariquote:Op woensdag 9 november 2005 23:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dude..Zaterdag komt ie al aan...
quote:Op dinsdag 8 november 2005 14:31 schreef Kriebbel het volgende:
Kan (kunnen) die van mij ook beide een muts oid op?
Hoe kut is het om er ook een zonder sneeuw te maken? NIet zo lastig? Ah toe, wil je er eentje zonder die sneeuw maken? Ik krijg er namelijk epileptische aanvallen van...quote:
Bedanktquote:Op woensdag 9 november 2005 20:34 schreef misterDre het volgende:
[..]
Hier is alvast een sintversie
[afbeelding]
Nerd.quote:
Haha, ja nu je het zegt! Maar bedanktquote:Op woensdag 9 november 2005 23:11 schreef misterDre het volgende:
[..]
Zou je niet wat warmers aantrekken![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |