Het slaat werkelijk nergens op zo, maar vooruitquote:Op maandag 7 november 2005 20:20 schreef brainster het volgende:
Kan iemand iets sinterklaas/kerst-achtig meedoen? (staf, mijter, sneeuw, kerstmuts oid)
[afbeelding]
quote:Op zondag 6 november 2005 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Wil iemand die van mij een mijter en een staf geven![]()
[afbeelding]
Alvast bedankt,
eventueel ook wat sneeuw, als dat kan![]()
Wat moet het voorstellen, en wat moet ik er van makenquote:Op maandag 7 november 2005 23:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wil iemand nou iets moois van mijn avatar maken of niet.![]()
Dat is een blonde vrouw die naar beneden kijkt.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:00 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat moet het voorstellen, en wat moet ik er van maken.
quote:Op maandag 7 november 2005 23:54 schreef amokjeeh het volgende:
Mag mijn A&F dier een feestelijke verandering ondergaan?
Deze vind ik veel mooierquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat is een blonde vrouw die naar beneden kijkt.![]()
Oh, was dat de bedoeling?!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:04 schreef Tokay het volgende:
Yeahinho, ik ben heel blij met mijn blauwe pietenmuts, maar zou je er alsjeblieft ook eentje kunnen maken waarop alleen mijn cavia een zwarte pieten-mutsje draagt?![]()
Kleurencombi laat ik aan jou over! Bedankt alvast.
Ja, dat was mijn oorspronkelijke verzoek.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:07 schreef Yeahinho het volgende:
Oh, was dat de bedoeling?!
Je was er dus eigenlijk niet tevreden over, zeg dat dan.
Grapjas,dat is Meistiertje,mijn dochter.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:07 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Deze vind ik veel mooier.
[afbeelding]
Ge-wel-dig!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:15 schreef Yeahinho het volgende:
Zo dan Tokay?
[afbeelding]
Of een combinatie misschien.
[afbeelding]
Omdat je zo aandringtquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Grapjas,dat is Meistiertje,mijn dochter.
Is leuk gedaan hoor,maar wil je ook wat met mijn avatar doen?![]()
Heb je soms zelf ideeën dan? Neen.quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:19 schreef PrintScreen het volgende:
Ik hou niet van zeuren, maar ik zie nu al aanvragen beantwoord die na mijn aanvraag zijn geplaats
Ik heb best wel geduld hoor en snap dat je het er druk mee hebt Yeahinho, maar mocht je een ideetje voor de mijne hebben dan hou ik me aanbevolen
Sorry hoorquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Heb je soms zelf ideeën dan? Neen.
Ik word gek van die aanvragen als "maak maar eens wat voor mij!"...
quote:Op zondag 6 november 2005 09:21 schreef DjDev het volgende:
Mag ik eigenlijk een kersticoontje
Ik heb het niet zo met Sint
-edit-
van deze graag
[afbeelding]
Sneeuwvlokjes graag
quote:Op zondag 6 november 2005 17:13 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Graag een sinterklaas avatar
Doe maar iets creatiefs met mn fotoboek
Beste Ratelslangetje met erg knappe dochterquote:Op dinsdag 8 november 2005 00:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Sorry maar ik vind m niet mooi.![]()
Kan je bij die van mij ook met sneeuw doen?
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 8 november 2005 00:50 schreef Yeahinho het volgende:
Zo, hopelijk weer wat users gelukkig gemaakt.
En nu ga ik slapen. Amen [afbeelding].
quote:Op maandag 7 november 2005 23:44 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[afbeelding] is beter dan [afbeelding] he?
hehe dank u!quote:Op maandag 7 november 2005 18:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik weiger vooralsnog kersticoontjes te maken (pas na sinterklaas hoor je die te hebben).
Hier alvast de sint-versie:
[afbeelding]
quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2005 08:35 schreef vriendinnie het volgende:
Kan iemand voor mij een mooi kersticoontje maken?
Als iemand tijd heeft?quote:Op zondag 6 november 2005 13:50 schreef Orealo het volgende:
Kan iemand hier iets sinterklaas achtigs mee?
[afbeelding]
Ik ga volgende week ook zelf even spelen, maar jullie kunnen het zeker weter beter dan ik, dus doe je ding![]()
Alvast bedankt![]()
Wat een lelijk dingquote:Op dinsdag 8 november 2005 13:56 schreef Omkron het volgende:
[..]
Dat is een screenshot van discovery channel.. man achter de tekentafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |