Kan... doe ik morgenquote:Op zondag 6 november 2005 21:36 schreef mrsj het volgende:
[..]
Het 2e icoontje vind ik erg gaaf!
Zou je de mijter iets kunnen inkleuren met rood en geel?
Dat is net even iets duidelijker....
Bvd
Ja, maar ik kan niet zo goed opschieten met ImageReady.quote:Op zondag 6 november 2005 22:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde alleen wat meer plaatjes...
quote:
leuk tochquote:Op zondag 6 november 2005 23:52 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Kijk maar, zo wordt ie met muts.
Kan jij het beter dan??quote:
Ik ook niet.quote:
Die heb ik wel voor je, de sneeuw van Dr_Crouton vind ik echt coolquote:Op maandag 7 november 2005 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Maar dat had ik ook al eerder gezegd. Als iemand een transparant gifje voor me heeft met sneeuw hou ik me aanbevolen
.
Ik snapte daar ook niks vanquote:Op maandag 7 november 2005 00:34 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Die heb ik wel voor je, de sneeuw van Dr_Crouton vind ik echt cool. Mooi cartoonachtig
.
Kheb de psd zelfs van em gekregen, maar ik doe het op een verkeerde manier volgens pc freak. Al werkt mijn manier wel, hij heeft een heel handige manier waar ik niks van snap
.
Ik leg mijn manier nog wel een keertje uit.quote:Op maandag 7 november 2005 14:10 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb je even toegevoegd op MSN Svendinges.
Zodra je online bent krijg je de sneeuw-psd!
Dan vind ik een bestaan sneeuw-gifje erover heen plakken toch een stuk simpelerquote:Op maandag 7 november 2005 14:25 schreef pc-fr34k het volgende:
-knip-
En lelijker. Maar nu heb je Dr-Crouton's ubercoole sneeuw-psdquote:Op maandag 7 november 2005 15:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan vind ik een bestaan sneeuw-gifje erover heen plakken toch een stuk simpeler
Wtf moet jouw icon voorstellenquote:Op maandag 7 november 2005 16:51 schreef Omkron het volgende:
Denk niet dat er iets van mij te maken valt.. maar als het lukt zou ik er ook eentje willen..
quote:Op zondag 6 november 2005 21:03 schreef cappp het volgende:
ik wil een sinterklaas en kerst/oud en nieuw achtig iets.Wel met mijn huidige avatar natuurlijk!
mijn dank zal zeer groot zijn!
Ooohh, heel erg bedanktquote:Op maandag 7 november 2005 16:48 schreef Yeahinho het volgende:
-Trinity- heeft al iets sintigs in haar huidige icon, maar wilde nog graag een Sinticoontje volgens de OP, dus hier met pietenmuts:
[afbeelding] >> [afbeelding] >> [afbeelding]
Ik weiger vooralsnog kersticoontjes te maken (pas na sinterklaas hoor je die te hebbenquote:
Je hebt hem inderdaad gemist...hij staat op de volgende paginaquote:Op maandag 7 november 2005 21:05 schreef Triangeljosti het volgende:
Kan iemand die van mij nog een keer posten? Ik heb hem even gemist...
Ah ok. Nee ik zag allemaal mensen voordringen dus ik dacht dat ik dan wel al aan de beurt was geweest... maar hier wordt niet chronologisch FIFO gewerkt?quote:Op maandag 7 november 2005 21:11 schreef misterDre het volgende:
[..]
Je hebt hem inderdaad gemist...hij staat op de volgende pagina![]()
Nee..we doen maar watquote:Op maandag 7 november 2005 21:13 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
Ah ok. Nee ik zag allemaal mensen voordringen dus ik dacht dat ik dan wel al aan de beurt was geweest... maar hier wordt niet chronologisch FIFO gewerkt?
Als je een ander mutsenkleurtje wilt hoor ik het welquote:Op maandag 7 november 2005 21:36 schreef Tokay het volgende:
Yeahinho! Ken je mij (en mijn avatar) nog?!
Kun je mijn lieve cavia een mijtertje of, beter nog, een pietenmutsje geven?
Alvast hartstikke bedankt!!!
quote:Op zondag 6 november 2005 22:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[afbeelding]
Sneeuw graag voor mijn liefste![]()
![]()
(natuurlijk wel even naar 60X60 als het mogelijk is
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 23:47 schreef addie84 het volgende:
[..]
[afbeelding]
zou je hier sneeuw in kunnen gooien en in juiste formaat willen zetten dan?![]()
Ah! Je hebt mij een mutsje gegeven!quote:Op maandag 7 november 2005 23:17 schreef Yeahinho het volgende:
Als je een ander mutsenkleurtje wilt hoor ik het wel.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |