Haha, thanksquote:
Edit: er is trouwens een kleurenversie van m'n icon te vinden in het fotoboek van bovenstaandequote:Op vrijdag 4 november 2005 18:51 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als 't makkelijker is mbt het FEE-icoontje, dan wil ik ook wel een fotootje met mijn koppie zichtbaar beschikbaar stellen, hoor
Voor de mensen die zich afvragen waarom ik dit zeg: dat mensje met d'r armen voor haar gezicht op steenz' icoontje... dat ben ik
Done.quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:51 schreef innepin het volgende:
Mag ik ook in de OP? Had aan het eind van het vorige topic een Sint icoontje gevraagd, of een willekeurig iets met een sneeuman en sneeuwvlokjes
Je staat niet in het vorige topic, je postte hier alleen hint hint, wil je nu bij het onderste gedeelte staan? Iets duiderlijker aub.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:22 schreef Triangeljosti het volgende:
[..]
huhu, ik sta er niet tussen... wheeeeeeeee![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:19 schreef pc-fr34k het volgende:
En die met sneeuwvlokjes? Dan verplaats ik hem eventjes naar kerst.
Je staat nog onderaan met de melding dat je al een sinticon hebt en wat je dan nog wel wilt.quote:
Ik wil een sint-icoontje!quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je staat niet in het vorige topic, je postte hier alleen hint hint, wil je nu bij het onderste gedeelte staan? Iets duiderlijker aub.
Dank je! Ga je er ook wat mee doen?quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:48 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Er zitten echt geweldige avatars tussen!![]()
Thnxquote:Op zaterdag 5 november 2005 07:54 schreef misterDre het volgende:
[..]
[afbeelding]
en ik had die van vorig jaar ook nog
[afbeelding]
die smilie als avatarquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:01 schreef misterDre het volgende:
[..]
De 1e met plaatjes is voor kerst in het 2e verzoek geen plaatjes. Wat wil precies dan???
Eventjes opnieuw inloggen mtm.quote:Op zaterdag 5 november 2005 18:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
die smilie als avatar
maar met 2chocoladeletters en een muts.
Mocht dat niet lukken dan alleen een mijter op zijn hoofd![]()
Oeps dat moest ik zijnquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:03 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
die smilie als avatar
maar met 2chocoladeletters en een muts.
Mocht dat niet lukken dan alleen een mijter op zijn hoofd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |