Ik dacht al.. wanneer zegt ie het nou eensquote:Op woensdag 9 november 2005 01:15 schreef Yeahinho het volgende:
Bericht voor alle users die komen zeuren: zak door de stront.
Het is vrijwilligerswerk, dus als je (icoon) me niet aanstaat heb je pech.
Misschien zouden er meer creators kunnen zijn als er een nette OP met uitleg in stondquote:Op woensdag 9 november 2005 08:08 schreef misterDre het volgende:
Helaas zijn er dit jaar minder creators voor de fee-icons, het is niet anders misschien verandert het nog.
zeurquote:Op woensdag 9 november 2005 08:29 schreef DjDev het volgende:
[..]
Misschien zouden er meer creators kunnen zijn als er een nette OP met uitleg in stond
Ik wil een stuk of 40 Kersticons maken.quote:Op woensdag 9 november 2005 09:15 schreef addie84 het volgende:
[..]
zeurhet is nog vroeg, ze komen vast nog wel
het is geen verplichting, ze doen het vrijwillig..
eeeuh daar hoor ik ook bij... ik heb niet duidelijk aangegeven wat ik wil...quote:Op woensdag 9 november 2005 16:42 schreef Yeahinho het volgende:
Excuses als die grafsfeer die hier hangt door mij komt.
Ik word alleen schijtziek van die mensen die maar lopen te zeuren dat ze 'aan de beurt zijn', maar tegelijkertijd een lelijk icoontje hebben en niet eens duidelijk aangeven wat ze willen..
Zo dan?quote:Op woensdag 9 november 2005 17:24 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
eeeuh daar hoor ik ook bij... ik heb niet duidelijk aangegeven wat ik wil...
om het dan specifiek te maken;
ik wil graag een beetje sneeuw door mijn icoontje heen zodat het net lijkt alsof het sneeuwt tijdens het springen![]()
Zo danquote:Op woensdag 9 november 2005 11:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zou iemand mij misschien kunnen uitleggen hoe ik mijn icoontje moet oppoetsen?
Heb het geprobeerd maar eht leukt niet echt![]()
Alsjequote:Op zondag 6 november 2005 21:36 schreef mrsj het volgende:
[..]
Het 2e icoontje vind ik erg gaaf!
Zou je de mijter iets kunnen inkleuren met rood en geel?
Dat is net even iets duidelijker....
Bvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |