Als je plaats in de klas verwant is met je gedrag op Fok! dan zit jij dus overal, maar nergens echt?quote:
Ontopic of reageer niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
Als je plaats in de klas verwant is met je gedrag op Fok! dan zit jij dus overal, maar nergens echt?
Wat loop je nou de wannabe-mod uit te hangenquote:
Zet jezelf erbij!quote:
Wat loop je nou een topic te verneuken?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:02 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wat loop je nou de wannabe-mod uit te hangen
Hey stop eens met dat ge-slowchat van je en zet mij eensch helemaal recht voorinquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat loop je nou een topic te verneuken?
Ik post tenminste ON-topic, knoest.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat loop je nou een topic te verneuken?
nerdquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:12 schreef mic_forever het volgende:
ik wil achterin!! zodat ik voor terror kan zorgen
en hendig propjes kan schieten op maikuul
Je neukt ijsmeis?quote:
paintquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:23 schreef Messenga het volgende:
How the neuk kopieer je jezelf daarin ?
sorry, jou en dribbel omgewisseld.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:23 schreef Messenga het volgende:
How the neuk kopieer je jezelf daarin ?
Edit.. Ah, ik ben ineens rechtsvoor geplaatstwou ik helemaal niet
Daar wil ik niet zittenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:22 schreef GoLLeM het volgende:
Manneke_Pils mag voor straf op Maikuuuls plek wegens onzedelijk gedrag.
Maikuuul is onder een auto gekomen door z'n sjieke slips en ligt in het ziekenhuis.
[afbeelding]
boeman heeft op tafel gekotst. foei.
Doe het zelfquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Zet TLK bij die toffe groep.
Bij Imberr en Jaguar aan tafel
bah, wie vergezeld mequote:Op vrijdag 4 november 2005 16:22 schreef GoLLeM het volgende:
Manneke_Pils mag voor straf op Maikuuuls plek wegens onzedelijk gedrag.
Maikuuul is onder een auto gekomen door z'n sjieke slips en ligt in het ziekenhuis.
[afbeelding]
boeman heeft op tafel gekotst. foei.
Kom bij Imberr , Jaguar en mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:43 schreef snopprinses het volgende:
ik wil ergens achterin!
zodat ik ze zelf kon exploitere jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:44 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Jij wilde toch echt zelf alle tafeltjes achterin hebben
zie ik daar trouwens iets van chik chik chik, oftewel !!! staan??quote:
mais oui!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:58 schreef Boeman het volgende:
[..]
zie ik daar trouwens iets van chik chik chik, oftewel !!! staan??
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[afbeelding]
Da's een strategische plek, dan zit Imberr schuin voor me en ziet de juf het niet als ik spiek bij freiss. Die moet immers wel slim zijn, want hij is geen normale user in de PUB klas, maar een heuse nieuwsposter!
Te laat kerelquote:
Mag ik ook bij jouw komen zitten?quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[afbeelding]
Da's een strategische plek, dan zit Imberr schuin voor me en ziet de juf het niet als ik spiek bij freiss. Die moet immers wel slim zijn, want hij is geen normale user in de PUB klas, maar een heuse nieuwsposter!
Geld niet sorryquote:
Moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mag ik ook bij jouw komen zitten?![]()
We kunnen ook over fotografie en games pratenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:11 schreef Renesite het volgende:
O ja, ik heb mijzelf bij het groepje betrokken om toch alles in de gaten te houden![]()
Speedy is bij mod gekomen om gezellig te praten over het weer, en Xbox naster kan zo ook mooi wat socializen met modertje omdat hij toch overal over praat.
Speedy liep weg![]()
Ja, net als Snopquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:13 schreef freiss het volgende:
Maar Renesite zit nu met zijn rug naar ijsmeis toe
Op de plaats van speedy zetten we dan een PerfectDraft neerquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
We kunnen ook over fotografie en games praten
Kijk eens, aan. En de rest van de klas. Kssst!quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Op de plaats van speedy zetten we dan een PerfectDraft neer![]()
[afbeelding]
Je hebt daarvan Hertog Jan vatenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Op de plaats van speedy zetten we dan een PerfectDraft neer![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden, hier 1-tje
De perfectdraft heeft Jupiler. Dat vinden julie in het zuiden toch ook zo lekker?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bij ons komt een Beertender, want daar zit Brand in en er zitten 2 limburgers bij mij erbij, en ik ook!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De perfectdraft heeft Jupiler. Dat vinden julie in het zuiden toch ook zo lekker?![]()
quote:
Homo's moeten apart.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:35 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil naast GoLLeM
Die zijn tegenwoordig opgenomen in de groep.quote:
Homo's zijn lief.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die zijn tegenwoordig opgenomen in de groep.
quote:
Met wat niet? Je fiets?quote:Ik rem NIET voor admins
Nee, mijn Autist 500 Turboquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]![]()
![]()
Omfg je kan me opvegen
Next:
[afbeelding]
![]()
Edit:
[..]
Met wat niet? Je fiets?
Tieft je msn eens aanquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef Brechtje het volgende:
Plaats mij maar ergensmaakt niet uit waar..
Ze zijn gewoon een beetje schwul.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:57 schreef Renesite het volgende:
Tehrockstar, Christiaan, doe eens normaal![]()
Doet iemand eventjes een raampje open?![]()
Zit die emmen supportert al.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:02 schreef Eix het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon een beetje schwul.Laat ze toch.
![]()
Ikzelf trouwens zover mogelijk achterin de klas, is het verste weg van de lerares.
Jij zit niet bij mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef Jaguarized het volgende:
Allemaal leuke mensen aan mijn tafeltje.
saaw komt straks bij ons zittenquote:
Iedereen wil dan ook graag bij mij zitten.quote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
saaw komt straks bij ons zitten![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef Jaguarized het volgende:
Allemaal leuke mensen aan mijn tafeltje.
Gezellig toch?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:53 schreef snopprinses het volgende:
dr zit iemand op mn neus >_<
Ga je gangquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:56 schreef brainster het volgende:
Manneke pils moet van snoppies neus af
Ik zie een patroon. Verdacht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:57 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ga je gang
laat hem voor straf maar op de gang zitten ofzo
NEE! Dies van mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:57 schreef GoLLeM het volgende:
laat hem voor straf maar op de gang zitten ofzo
2 tallen opzet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]. Ik heb mijzelf naast Maryse gezet.
Fijn asskicker, je hebt mij er lettelijk uit gekicktquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]. Ik heb mijzelf naast Maryse gezet.
Och ja. Toch nog maar even een gang maken en jou erin plaatsen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:32 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Fijn asskicker, je hebt mij er lettelijk uit gekickt![]()
Mag je bij me afkijken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:52 schreef Messenga het volgende:
Toen werd er ook meer gepraat, nu moet ik het alleen met Jaguar doen
Nu kunnen we niet zo makkelijk over de juf hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:50 schreef Floepsje het volgende:
Hee ja, groepjes waren veel gezelliger..
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[[url=http://uploader.phserver.net/getthumb.php?filename=pubklas1.jpg]afbeelding][/url]
et voila
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]Waarom heb je Brechtje onder mn tafel vandaan gehaald?
U vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
![]()
Zeg dat maar hier:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Profielen!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:30 schreef Boeman het volgende:
wat doet manneke pils opeens voor me, die hoort in de hoek
als je telkens boven op saaw zit zie ik inderdaad niks, blijf eens stil zitten, en kan dat geschreeuw wat minderquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:33 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je ziet zeker niks meer, nu er zo'n breedgeschouderde bink voor je zit.
Leuk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
Niemand wil naast Brechtje
[..]
Mag je bij me afkijken.![]()
Zeg check deze topic nog eens na wil jequote:Op vrijdag 4 november 2005 22:32 schreef _moder8or_ het volgende:
Lol. Waarom zit die Speedy helemaal in de hoek?
Zeker om te geilen op ijsmeisquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeg check deze topic nog eens na wil je
Ah gevondenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Doe mij maar op wacht, ga ik voor beveiliging spelen zodat er geen terroristische aanslagen in de klas worden gepleegd
- 3 Jaloers.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:56 schreef brainster het volgende:
Manneke pils moet van snoppies neus af
Pffff. Net of je oplet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
als je telkens boven op saaw zit zie ik inderdaad niks, blijf eens stil zitten, en kan dat geschreeuw wat minder
Mogen we ook 'groen gras' roken?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
TLK heeft een affaire met de lerares.
En we mogen roken in de klas.
quote:
Die is al heel wat beterquote:
Dat lijkt er meer op. Nu nog een donker bier tap en men hebbe Half Òm.quote:
hij en ik ruilen wel zit ik EN beter gesitueerdquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:40 schreef brainster het volgende:
[..]
Als saaw en die do the monkey gast nou is wisselen, dan is ie perfect
best wel.. heel erg... wanhopig klink jequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:46 schreef Boeman het volgende:
[..]
hij en ik ruilen wel zit ik EN beter gesitueerdEN bij de tap
anders moet ik lopenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:46 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
best wel.. heel erg... wanhopig klink je
We kunnen die gast op de gang terug halenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:55 schreef _moder8or_ het volgende:
Nog 2 plaatsen en we kunnen beginnen
Met wat?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:55 schreef _moder8or_ het volgende:
Nog 2 plaatsen en we kunnen beginnen
Ohja, in de plaatselijke aula.quote:
www.xs.to ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:00 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik wilde er ook wel in (A)
Ik heb alleen geen ruimte om te hosten, wie gooit mij er bij?
Zoals bij de meetquote:
newbiequote:Op zaterdag 5 november 2005 00:16 schreef Lizz-n het volgende:
Kei gaaf ik zit voor Snopprinses![]()
Maar ik weet niet eens wie naast me zitKent iemand hem wel?
Niet rokenquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Geef mij een sigaret
Dat langs mij he, dat is toch wel een PerfectDraft hequote:
Tip, verklein je plaatje en ga ergens zitten, anders moet ik je uit het lokaal trappenquote:
We hebben veel te veel jongens in de klasquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:49 schreef brainster het volgende:
[afbeelding]
Nu ben ik helemaal tevreden
niks mis meequote:Op zaterdag 5 november 2005 11:25 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
We hebben veel te veel jongens in de klas![]()
![]()
Doe dan 12 meisjes en 18 jongens.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:52 schreef snopprinses het volgende:
[..]
jongens zijn leuk
veel leuker dan een klas met alleen maar meiden![]()
Jammer dat ik daar zo weinig aan hebquote:
Ik geloof je graag, maar dit is wel heel extreem!!quote:veel leuker dan een klas met alleen maar meiden![]()
ElMaikel zat toch op de plaats van Mo?quote:Op zaterdag 5 november 2005 10:49 schreef brainster het volgende:
[afbeelding]
Ik ben ook een meisje.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:58 schreef brainster het volgende:
We hebben 6 meisjes, inclusief juf IJsmeis
Saaw, Snop, Maryse, Brechtje, Imberr & IJsmeis
Daar zat niemandquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:01 schreef Brechtje het volgende:
[..]
ElMaikel zat toch op de plaats van Mo?
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:10 schreef brainster het volgende:
[..]
Daar zat niemand
Voor AmyLee is altijd wel een plekje
quote:
Dat was nog vóór Moquote:Op zaterdag 5 november 2005 02:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik zit als pub oudgediende natuurlijk in de eerste rij.
http://img239.imageshack.us/img239/4883/pub5tb.png
Oke, stop dr dan ook wat lekkere vrouwen bij, anders wordt het zo saai in de klasquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:17 schreef brainster het volgende:
[..]
Moet ElMaikel in de klas?
Maarja... even wat groter maken enzo...
zet ook ff een pot ben&jerry's tussen ons in!quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:17 schreef brainster het volgende:
[..]
Moet ElMaikel in de klas?
Maarja... even wat groter maken enzo...
Inderdaadquote:
Welke smaak?quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:21 schreef snopprinses het volgende:
[..]
zet ook ff een pot ben&jerry's tussen ons in!
Er zit een dude op me plekquote:Op zaterdag 5 november 2005 10:49 schreef brainster het volgende:
[afbeelding]
Mja... ik dacht zo, als de klas groter wordt, hebben we te weinig aan 1 jufquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:42 schreef Brechtje het volgende:
Oeps laat maar, ik zie dat ik er nog sta!
Ik kom niet in de klas als de juf er ook niet isquote:
Heb je er nog 1quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
* Gooit leeg bierglas naar ijsmeis en Brechtje
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:48 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
* Gooit leeg bierglas naar ijsmeis en Brechtje
quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kom morgen maar terug![]()
Sorry maar ik moet mijn werk ook doenquote:
Brechtje is ook juf hoorquote:Op zaterdag 5 november 2005 12:58 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik kom niet in de klas als de juf er ook niet is
[..]
Heb je er nog 1
Naar me moeder yvonne, nog beter..quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:57 schreef brainster het volgende:
[..]
Kun je hem er niet uitsturen, zodat ie zich moet melden bij rector danny?
yay*quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:31 schreef brainster het volgende:
[..]
Maar nu zit je helemaal vooraan, en je mag zelf weten wie naast je komt zitten
[afbeelding]
*mod onder de post-its plaktquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Ik heb zojuist een biertje over je heen gegooit
Dan steek ik je nu in de fikquote:Op zaterdag 5 november 2005 13:39 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]. Ik heb zojuist een biertje over je heen gegooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |