Als je plaats in de klas verwant is met je gedrag op Fok! dan zit jij dus overal, maar nergens echt?quote:
Ontopic of reageer niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
Als je plaats in de klas verwant is met je gedrag op Fok! dan zit jij dus overal, maar nergens echt?
Wat loop je nou de wannabe-mod uit te hangenquote:
Zet jezelf erbij!quote:
Wat loop je nou een topic te verneuken?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:02 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wat loop je nou de wannabe-mod uit te hangen
Hey stop eens met dat ge-slowchat van je en zet mij eensch helemaal recht voorinquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat loop je nou een topic te verneuken?
Ik post tenminste ON-topic, knoest.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat loop je nou een topic te verneuken?
nerdquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:12 schreef mic_forever het volgende:
ik wil achterin!! zodat ik voor terror kan zorgen
en hendig propjes kan schieten op maikuul
Je neukt ijsmeis?quote:
paintquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:23 schreef Messenga het volgende:
How the neuk kopieer je jezelf daarin ?
sorry, jou en dribbel omgewisseld.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:23 schreef Messenga het volgende:
How the neuk kopieer je jezelf daarin ?
Edit.. Ah, ik ben ineens rechtsvoor geplaatstwou ik helemaal niet
Daar wil ik niet zittenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:22 schreef GoLLeM het volgende:
Manneke_Pils mag voor straf op Maikuuuls plek wegens onzedelijk gedrag.
Maikuuul is onder een auto gekomen door z'n sjieke slips en ligt in het ziekenhuis.
[afbeelding]
boeman heeft op tafel gekotst. foei.
Doe het zelfquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Zet TLK bij die toffe groep.
Bij Imberr en Jaguar aan tafel
bah, wie vergezeld mequote:Op vrijdag 4 november 2005 16:22 schreef GoLLeM het volgende:
Manneke_Pils mag voor straf op Maikuuuls plek wegens onzedelijk gedrag.
Maikuuul is onder een auto gekomen door z'n sjieke slips en ligt in het ziekenhuis.
[afbeelding]
boeman heeft op tafel gekotst. foei.
Kom bij Imberr , Jaguar en mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:43 schreef snopprinses het volgende:
ik wil ergens achterin!
zodat ik ze zelf kon exploitere jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:44 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Jij wilde toch echt zelf alle tafeltjes achterin hebben
zie ik daar trouwens iets van chik chik chik, oftewel !!! staan??quote:
mais oui!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:58 schreef Boeman het volgende:
[..]
zie ik daar trouwens iets van chik chik chik, oftewel !!! staan??
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[afbeelding]
Da's een strategische plek, dan zit Imberr schuin voor me en ziet de juf het niet als ik spiek bij freiss. Die moet immers wel slim zijn, want hij is geen normale user in de PUB klas, maar een heuse nieuwsposter!
Te laat kerelquote:
Mag ik ook bij jouw komen zitten?quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[afbeelding]
Da's een strategische plek, dan zit Imberr schuin voor me en ziet de juf het niet als ik spiek bij freiss. Die moet immers wel slim zijn, want hij is geen normale user in de PUB klas, maar een heuse nieuwsposter!
Geld niet sorryquote:
Moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mag ik ook bij jouw komen zitten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |