Als je plaats in de klas verwant is met je gedrag op Fok! dan zit jij dus overal, maar nergens echt?quote:
Ontopic of reageer niet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
Als je plaats in de klas verwant is met je gedrag op Fok! dan zit jij dus overal, maar nergens echt?
Wat loop je nou de wannabe-mod uit te hangenquote:
Zet jezelf erbij!quote:
Wat loop je nou een topic te verneuken?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:02 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Wat loop je nou de wannabe-mod uit te hangen
Hey stop eens met dat ge-slowchat van je en zet mij eensch helemaal recht voorinquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat loop je nou een topic te verneuken?
Ik post tenminste ON-topic, knoest.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Wat loop je nou een topic te verneuken?
nerdquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:12 schreef mic_forever het volgende:
ik wil achterin!! zodat ik voor terror kan zorgen
en hendig propjes kan schieten op maikuul
Je neukt ijsmeis?quote:
paintquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:23 schreef Messenga het volgende:
How the neuk kopieer je jezelf daarin ?
sorry, jou en dribbel omgewisseld.quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:23 schreef Messenga het volgende:
How the neuk kopieer je jezelf daarin ?
Edit.. Ah, ik ben ineens rechtsvoor geplaatstwou ik helemaal niet
Daar wil ik niet zittenquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:22 schreef GoLLeM het volgende:
Manneke_Pils mag voor straf op Maikuuuls plek wegens onzedelijk gedrag.
Maikuuul is onder een auto gekomen door z'n sjieke slips en ligt in het ziekenhuis.
[afbeelding]
boeman heeft op tafel gekotst. foei.
Doe het zelfquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Zet TLK bij die toffe groep.
Bij Imberr en Jaguar aan tafel
bah, wie vergezeld mequote:Op vrijdag 4 november 2005 16:22 schreef GoLLeM het volgende:
Manneke_Pils mag voor straf op Maikuuuls plek wegens onzedelijk gedrag.
Maikuuul is onder een auto gekomen door z'n sjieke slips en ligt in het ziekenhuis.
[afbeelding]
boeman heeft op tafel gekotst. foei.
Kom bij Imberr , Jaguar en mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:43 schreef snopprinses het volgende:
ik wil ergens achterin!
zodat ik ze zelf kon exploitere jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 16:44 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Jij wilde toch echt zelf alle tafeltjes achterin hebben
zie ik daar trouwens iets van chik chik chik, oftewel !!! staan??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |