mais oui!quote:Op vrijdag 4 november 2005 16:58 schreef Boeman het volgende:
[..]
zie ik daar trouwens iets van chik chik chik, oftewel !!! staan??
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[afbeelding]
Da's een strategische plek, dan zit Imberr schuin voor me en ziet de juf het niet als ik spiek bij freiss. Die moet immers wel slim zijn, want hij is geen normale user in de PUB klas, maar een heuse nieuwsposter!
Te laat kerelquote:
Mag ik ook bij jouw komen zitten?quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:02 schreef --Christiaan-- het volgende:
[afbeelding]
Da's een strategische plek, dan zit Imberr schuin voor me en ziet de juf het niet als ik spiek bij freiss. Die moet immers wel slim zijn, want hij is geen normale user in de PUB klas, maar een heuse nieuwsposter!
Geld niet sorryquote:
Moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:09 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mag ik ook bij jouw komen zitten?![]()
We kunnen ook over fotografie en games pratenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:11 schreef Renesite het volgende:
O ja, ik heb mijzelf bij het groepje betrokken om toch alles in de gaten te houden![]()
Speedy is bij mod gekomen om gezellig te praten over het weer, en Xbox naster kan zo ook mooi wat socializen met modertje omdat hij toch overal over praat.
Speedy liep weg![]()
Ja, net als Snopquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:13 schreef freiss het volgende:
Maar Renesite zit nu met zijn rug naar ijsmeis toe
Op de plaats van speedy zetten we dan een PerfectDraft neerquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:12 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
We kunnen ook over fotografie en games praten
Kijk eens, aan. En de rest van de klas. Kssst!quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Op de plaats van speedy zetten we dan een PerfectDraft neer![]()
[afbeelding]
Je hebt daarvan Hertog Jan vatenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Op de plaats van speedy zetten we dan een PerfectDraft neer![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:18 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden, hier 1-tje
De perfectdraft heeft Jupiler. Dat vinden julie in het zuiden toch ook zo lekker?quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:23 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bij ons komt een Beertender, want daar zit Brand in en er zitten 2 limburgers bij mij erbij, en ik ook!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De perfectdraft heeft Jupiler. Dat vinden julie in het zuiden toch ook zo lekker?![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |