Homo's moeten apart.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:35 schreef TehRockstar het volgende:
Ik wil naast GoLLeM
Die zijn tegenwoordig opgenomen in de groep.quote:
Homo's zijn lief.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Die zijn tegenwoordig opgenomen in de groep.
quote:
Met wat niet? Je fiets?quote:Ik rem NIET voor admins
Nee, mijn Autist 500 Turboquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]![]()
![]()
Omfg je kan me opvegen
Next:
[afbeelding]
![]()
Edit:
[..]
Met wat niet? Je fiets?
Tieft je msn eens aanquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef Brechtje het volgende:
Plaats mij maar ergensmaakt niet uit waar..
Ze zijn gewoon een beetje schwul.quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:57 schreef Renesite het volgende:
Tehrockstar, Christiaan, doe eens normaal![]()
Doet iemand eventjes een raampje open?![]()
Zit die emmen supportert al.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:02 schreef Eix het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon een beetje schwul.Laat ze toch.
![]()
Ikzelf trouwens zover mogelijk achterin de klas, is het verste weg van de lerares.
Jij zit niet bij mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef Jaguarized het volgende:
Allemaal leuke mensen aan mijn tafeltje.
saaw komt straks bij ons zittenquote:
Iedereen wil dan ook graag bij mij zitten.quote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:05 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
saaw komt straks bij ons zitten![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:00 schreef Jaguarized het volgende:
Allemaal leuke mensen aan mijn tafeltje.
Gezellig toch?quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:53 schreef snopprinses het volgende:
dr zit iemand op mn neus >_<
Ga je gangquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:56 schreef brainster het volgende:
Manneke pils moet van snoppies neus af
Ik zie een patroon. Verdacht.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:57 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Ga je gang
laat hem voor straf maar op de gang zitten ofzo
NEE! Dies van mijquote:Op vrijdag 4 november 2005 20:57 schreef GoLLeM het volgende:
laat hem voor straf maar op de gang zitten ofzo
2 tallen opzet?quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]. Ik heb mijzelf naast Maryse gezet.
Fijn asskicker, je hebt mij er lettelijk uit gekicktquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:18 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]. Ik heb mijzelf naast Maryse gezet.
Och ja. Toch nog maar even een gang maken en jou erin plaatsen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:32 schreef Floepsje het volgende:
[..]
Fijn asskicker, je hebt mij er lettelijk uit gekickt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |