Mag je bij me afkijken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:52 schreef Messenga het volgende:
Toen werd er ook meer gepraat, nu moet ik het alleen met Jaguar doen
Nu kunnen we niet zo makkelijk over de juf hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2005 21:50 schreef Floepsje het volgende:
Hee ja, groepjes waren veel gezelliger..
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[[url=http://uploader.phserver.net/getthumb.php?filename=pubklas1.jpg]afbeelding][/url]
et voila
quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:54 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]Waarom heb je Brechtje onder mn tafel vandaan gehaald?
U vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:00 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
![]()
Zeg dat maar hier:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Profielen!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:30 schreef Boeman het volgende:
wat doet manneke pils opeens voor me, die hoort in de hoek
als je telkens boven op saaw zit zie ik inderdaad niks, blijf eens stil zitten, en kan dat geschreeuw wat minderquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:33 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je ziet zeker niks meer, nu er zo'n breedgeschouderde bink voor je zit.
Leuk.quote:Op vrijdag 4 november 2005 21:52 schreef Jaguarized het volgende:
Niemand wil naast Brechtje
[..]
Mag je bij me afkijken.![]()
Zeg check deze topic nog eens na wil jequote:Op vrijdag 4 november 2005 22:32 schreef _moder8or_ het volgende:
Lol. Waarom zit die Speedy helemaal in de hoek?
Zeker om te geilen op ijsmeisquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zeg check deze topic nog eens na wil je
Ah gevondenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Doe mij maar op wacht, ga ik voor beveiliging spelen zodat er geen terroristische aanslagen in de klas worden gepleegd
- 3 Jaloers.quote:Op vrijdag 4 november 2005 20:56 schreef brainster het volgende:
Manneke pils moet van snoppies neus af
Pffff. Net of je oplet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 22:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
als je telkens boven op saaw zit zie ik inderdaad niks, blijf eens stil zitten, en kan dat geschreeuw wat minder
Mogen we ook 'groen gras' roken?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:13 schreef the_legend_killer het volgende:
TLK heeft een affaire met de lerares.
En we mogen roken in de klas.
quote:
Die is al heel wat beterquote:
Dat lijkt er meer op. Nu nog een donker bier tap en men hebbe Half Òm.quote:
hij en ik ruilen wel zit ik EN beter gesitueerdquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:40 schreef brainster het volgende:
[..]
Als saaw en die do the monkey gast nou is wisselen, dan is ie perfect
best wel.. heel erg... wanhopig klink jequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:46 schreef Boeman het volgende:
[..]
hij en ik ruilen wel zit ik EN beter gesitueerdEN bij de tap
anders moet ik lopenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:46 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
best wel.. heel erg... wanhopig klink je
We kunnen die gast op de gang terug halenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:55 schreef _moder8or_ het volgende:
Nog 2 plaatsen en we kunnen beginnen
Met wat?quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:55 schreef _moder8or_ het volgende:
Nog 2 plaatsen en we kunnen beginnen
Ohja, in de plaatselijke aula.quote:
www.xs.to ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:00 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ik wilde er ook wel in (A)
Ik heb alleen geen ruimte om te hosten, wie gooit mij er bij?
Zoals bij de meetquote:
newbiequote:Op zaterdag 5 november 2005 00:16 schreef Lizz-n het volgende:
Kei gaaf ik zit voor Snopprinses![]()
Maar ik weet niet eens wie naast me zitKent iemand hem wel?
Niet rokenquote:Op zaterdag 5 november 2005 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Geef mij een sigaret
Dat langs mij he, dat is toch wel een PerfectDraft hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |