Ach tis zelf ook een vals kreng. In het begin ging ze overigens zo met Menno te keer over Rob, dat vond ze pas een enge vent. Raar wijfquote:Op vrijdag 4 november 2005 12:54 schreef twentemeisje het volgende:
Een van de engste zaken is nog wel dat Ingrid zo godvergeten dom en naiëf is, zoals die zich in laat pakken door Erik Eenbeen Engerd.... Echt niet normaal "ik ben geen dom blondje"...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:55 schreef Mlose het volgende:
Lieske zingt oerend hard
"Tiiiiiiinus in een auto"![]()
Een stukje je spieren los fietsen is geen probleem.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ja, wat ik dsu al zei: je moet jezelf niet zo afmatten voor zo'n belangrijke opdrachtDom dom dom.
Als je een marathon gaat lopen ga je dezelfde dag niet eerst ff lekker 20 km rennen.
Die debielen in dat huis zijn ècht puur geselecteerd op een compleet gebrek aan enige zelfreflectie.quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:51 schreef Mlose het volgende:
Nathalie: "een boze onderlip trek je dan"
Ja, zou prachtig zijn, ter compensatie voor wat wij moeten doorstaan met ze...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:50 schreef MissX het volgende:
[..]
Aangezien BB het concept toch al heeft verbroken qua contract aan de buitenwereld is mijn grootste wens. Een uurtje een pc in het huis met alleen Fok BB forum. Of een een uitdraai van de SC.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:55 schreef Mlose het volgende:
Lieske zingt oerend hard
"Tiiiiiiinus in een auto"![]()
You took the words right out of my mouth...quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:57 schreef Pinball het volgende:
[..]
Die debielen in dat huis zijn ècht puur geselecteerd op een compleet gebrek aan enige zelfreflectie.
Nou, om op die bank te komen, moet ze dus genomineerd worden en dan hoop ik dus dat daar een complete openheid van zaken aan vooraf gaat, iedereen die opeens haar helemaal doorheeft en het recht in haar smoel zegt, Chantal die zich als een gek eruit probeert te lullen bij de een, wat niet lukt, dan op hoge poten naar de volgende rent, die haar niet eens meer wil aanhoren, om dan als laatste bij Lies aan te komen "sorry, Chan, ja, nou ja God nou ja, in Groningen zeggen ze altijd 'waar je mee omgaat, krijg je rode vlekjes van' en ja God nou ja, ik weet niet, mijn huid is nu net allemaal weer rustig dus ja God nou ja, sorry..."quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dit de meest vernederende manier is, dan ben ik het er mee eens.
Maar als er nóg genantere manieren zijn om die klossende kaplaarzen het huis uit te werken: graag!
3 keer spellingscontrole... maar ik zie niks raarsquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:00 schreef yantjes het volgende:
teamlead - vrijdag 4 november 2005 @ 12:52
Mostly harmless
* teamlead zoekt honkbalknuppel, print routebeschrijving
That's it... ik ga rob verbouwen.... "profesionele hulp" Ik zal hem helpen, arrogante randmongool
--------------------------------
Vind je zo'n posting van jezelf nog normaal als je die terug leest?
Ik zou professioneel anders schrijven, maar verder zie ik ook niets raars.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:03 schreef teamlead het volgende:
3 keer spellingscontrole... maar ik zie niks raars
En je bent ook "mostley harmless" dus je kan doordraaien natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
een honkbalknuppelquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
quote:
Ja, niemand anders is zo idioot om vlak voor de opdracht nog te gaan trainenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:05 schreef Foreverblue het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt... maar Chantal is wel de enige die aan het sporten is.
[afbeelding]
gebruik er tweequote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:06 schreef Jumparound het volgende:
[..]
En je bent ook "mostley harmless" dus je kan doordraaien natuurlijk
Niemand heeft gisteravond meer getraind... dus ik ben benieuwd hoe die 'zwaar fysieke' opdracht gaat straks.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, niemand anders is zo idioot om vlak voor de opdracht nog te gaan trainen
Marathonlopers hebben voor de Marathon een lichte warming up en stretchoefeningen, maar gaan niet eerst 2 kilometer rennen.![]()
ik ga lunchen, ben over 10 miljard jaar weer terugquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:07 schreef teamlead het volgende:
[..]
Mostly idd
maar ach... hoe dan ook: 42
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dan mag je nog van geluk spreken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:03 schreef Falco het volgende:
Die Dido is over 6 uur nog steeds aan het zeiken over haar nominatie hee
Moet niet gekker worden... straks nomineert ze haar de volgende keer nogquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:08 schreef Mlose het volgende:
nouuuu ik weet niet of het met aardig vinden te maken heeft
wat krijgen we nou? Naat spreekt Dido tegen?
Dido geeft iets aan en Naat zegtquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:10 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Roel is ook een eigenwijze hoor"
Naat: "Ja... Roel............................. in wat?"
Dido: "In dingen bespreken"
Naat: "Ja"
mailtje aan BB sturenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:12 schreef schatje het volgende:
Uit de streamverslagen heb ik begrepen dat Roel dreigementen heeft geuit. Ik vind dan dat hij op z'n minst een officiële waarschuwing moet krijgen.
BB, doe er wat aan.
Dat geldt voor iedereen die Menno hoog heeft staan denk ik. En dat is best wel jammer. Hij maakt daardoor wel kans om te winnenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:07 schreef flugeltje het volgende:
Menno staat achter Ralph nu op m'n populairiteitslijstje...![]()
Niet omdat ik hem nou écht geweldig vind, maar gewoon omdat ik het mezelf zo gun om de rest op hun bek te zien gaan met d'r arrogante gewauwel...
Waarover gingen die dreigementenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:12 schreef schatje het volgende:
Uit de streamverslagen heb ik begrepen dat Roel dreigementen heeft geuit. Ik vind dan dat hij op z'n minst een officiële waarschuwing moet krijgen.
BB, doe er wat aan.
Had ik vannacht. Middenin de Dido/Lieske ruzie. Ben er nog pissed over....quote:
Wanneer?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:11 schreef riri het volgende:
zo,weer mooi veel opgenomen,kan er weer een mooie compilatie van maken
Heb bericht van BB ontvangen,ze gaan kijken naar de afspraken over nomineren die Menno en Joost hebben gemaakt![]()
Als BB het hard wil maken dan moet er wel een officiele gaan komen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:12 schreef schatje het volgende:
BB, doe er wat aan.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Roel heeft gezegd dat ie zijn grote broer op Menno zal afsturen om hem in elkaar te beuken.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Roel heeft gezegd dat ie zijn grote broer op Menno zal afsturen om hem in elkaar te beuken.
KUT Chelloquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Had ik vannacht. Middenin de Dido/Lieske ruzie. Ben er nog pissed over....![]()
Ja hij is er echt HEEL blij mee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:21 schreef Kokstra het volgende:
Leuk voor Joost.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:23 schreef rickfcdb1 het volgende:
joost is een mietje
dus ik zeg:quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:24 schreef Stereotomy het volgende:
Z'n pa kon het gewoon niet meer aanzien dat zijn zoon in een topje van Nathalie over het scherm sport
Alle stream- en tv-kijkers zijn hem dankbaar.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:22 schreef MissX het volgende:
lief van de pa van Joost
Daar scoort hij zeker niet meequote:Op vrijdag 4 november 2005 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben er trouwens van overtuigd dat Roel's geslijm met Dido hem de overwinning gaat kosten.
Dat moet wel hard aankomen als hij zich dat zelf straks ook realiseert.
Volgende keer hopelijk door 6 mensen genomineerdquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:26 schreef Kokstra het volgende:
Dido, alleen: "Wat een kutdag."
Joost is een matennaaier. Wat dat betreft heeft Roel helemaal gelijk. Tegen Menno poeslief doen maar hem voor rotte vis uitmaken achter zijn rug om. Hypocriet.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:23 schreef rickfcdb1 het volgende:
joost is een mietje
Ik pleit al weken voor een Roel-back-to-basic actie!quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben er trouwens van overtuigd dat Roel's geslijm met Dido hem de overwinning gaat kosten.
Dat moet wel hard aankomen als hij zich dat zelf straks ook realiseert.
ben je nou nòg niet weg?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
dus ik zeg:
PAPA JOOST, BEDANKT!!!![]()
Inderdaad. Wel lekker toch. Net als Chantal. Als een klein splintertje in je voet wat je weken irriteert, en als het er dan éindelijk uit is is het alsof je voor het eerst in je leven klaarkomt, zo lekker.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:27 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft een van de ergste bewoners ooit:
[afbeelding]
Ja precies. Zit hier al de hel tijd vol ongeduld te wachten tot teamlead binnen komt stormen met z'n honkbalknuppel en eens lekker op Rob begint in te rammen. Gaat ie niet...quote:
Mietje die Roelquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:19 schreef teamlead het volgende:
[..]dat is toch te triest voor woorden zeg... hoe oud is die gozer?? 8???
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik pleit al weken voor een Roel-back-to-basic actie!
Hoe hij de eerste weken was, is hij nooit meer geworden, en toch was dat de ware Roel. Dit is ook een ware Roel maar dan met Dido-peper in zijn reet.
Denk dat Ralphie de enige was.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vraag me trouwens af wie zich niet hoeven te schamen als ze thuis komen...
Als Menno het nu had gezecht....dan had Hummie hem zeker naar de DGBK laten komenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als BB het hard wil maken dan moet er wel een officiele gaan komen.
Maar ik ben bang dat het niet gebeurt.
Hij is niet verliefd. Hij snapt alleen niet wat er met hem gebeurt als hij een vrouw aantrekkelijk vindt. Hebben wel meer mannen last van. Die gaan dan als een schoothondje achter een vrouw aanlopen. Dat is wel *natuurlijk*, maar het was veel makkelijker voor Roel geweest als hij zich ervan *bewust* was, maar dat is hij niet. Helaasch.quote:Roel is nog steeds top, wat Dido betreft is hij te soft maar hij is gewoon verliefd dat kan hij maar beter gewoon toegeven aan haar dat maakt het een stuk makkelijker.
Ik kan eigenlijk geen kwaad woord verzinnen over Ralph. Waarom ging hij er ook alweer uitquote:
Ralluf.....Roel exit vanwege de dreigementen en dan Ralluf er weer inquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat Ralphie de enige was.....
Omdat Nathalie zat te janken dat ze er niet tegenkon huil huilquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk geen kwaad woord verzinnen over Ralph. Waarom ging hij er ook alweer uit
Je zou Roel toch met liefde overdragen aan een groep matrozen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:35 schreef Pinball het volgende:
Wat een zielige huilie is die Roel ook. Staat ´door je grote broer in elkaar laten slaan´ ook in die mannenregels van hem?
De mutsquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:35 schreef Mlose het volgende:
[..]
Omdat Nathalie zat te janken dat ze er niet tegenkon huil huil
okeoke..... ik ben bang voor de bewaking daarquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:32 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja precies. Zit hier al de hel tijd vol ongeduld te wachten tot teamlead binnen komt stormen met z'n honkbalknuppel en eens lekker op Rob begint in te rammen. Gaat ie niet...![]()
Omdat hij later binnenkwam dan Nathalie, en bij zijn binnenkomst een Judas-envelop meekreeg van BB.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan eigenlijk geen kwaad woord verzinnen over Ralph. Waarom ging hij er ook alweer uit
Het zou voor de sfeer in huis wel super zijn als hij nu een verplichte exit aan zijn broek zou hebben. Dan staat iedereen ff helemaal perplex ! Lijkt me zo'n gigantisch mooi script !quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:35 schreef Pinball het volgende:
Wat een zielige huilie is die Roel ook. Staat ´door je grote broer in elkaar laten slaan´ ook in die mannenregels van hem?
Wat die superkneus hem zelf gevraagd heeft om te doen...quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef rickfcdb1 het volgende:
Roel gaat ervan uit dat hij langer als Menno in het huis zit dus hij kan hem moeilijk zelf in elkaar beuken dan. Het ging er namelijk om als Menno contact op zou nemen met zijn ex als die er voor Roel uit zou zijn.
nee, sorry.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:38 schreef twentemeisje het volgende:
Scan heb jij nog een screenshot waar Rob z'n gezicht helemaal (in vooraanzicht) op staat?
en als je er nog een hebt waar hij en-profiel op staat, zou ik die graag ook even hebben...quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:38 schreef twentemeisje het volgende:
Scan heb jij nog een screenshot waar Rob z'n gezicht helemaal (in vooraanzicht) op staat?
Oh? 2 uur geleden stonden ze nog gelijk!quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef schatje het volgende:
Zo goed doet Roel het niet in de poll van Talpa. Hij staat maar 1% voor op Rob.
Je weet waar ik woon je kunt de auto of motor wel komen lenen jij dan nog maar 1,5 uur nodig hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
okeoke..... ik ben bang voor de bewaking daar![]()
en om nu 2 en een half uur te rijden om die manke in elkaar te gaan beuken gaat misschien ook wel wat ver
Wel een beetje laf van Roel om zijn broertje erop af te sturen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:19 schreef schatje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:39 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Je weet waar ik woon je kunt de auto of motor wel komen lenen jij dan nog maar 1,5 uur nodig hebben
Omdat hij de pech had tegen de top 2 te staan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
JIJ niet dan?quote:Op vrijdag 4 november 2005 12:42 schreef luciano het volgende:
[..]
Is je zandlopertje kapot ? Je bent nog steeds hier , offffffffffffff , je bent gewoon een BB_junk
![]()
Oh, wat een mooi scriptquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef cevece het volgende:
[..]
Het zou voor de sfeer in huis wel super zijn als hij nu een verplichte exit aan zijn broek zou hebben. Dan staat iedereen ff helemaal perplex ! Lijkt me zo'n gigantisch mooi script !
Roel de lul, Dido heeft dan niemand meer, behalve nathalie, waar ze toch nix aan heeft, Menno weer een veer in zijn reet (want ja... na het winnen van Rob op de bank vorige week, nu het "winnen" van Roel vanwege zijn uitspraken), Joost die hyper wordt, Chantal die het allemaal niet meer weet, Ingrid die niet anders kan doen dan terugkruipen naar Menno en Lieske die gaat wapperen...... SHOWTIME !!
Klopt anders redelijk met de tussenstand op onze poll.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:42 schreef rickfcdb1 het volgende:
Die Talpa poll is onzin, wed dat Hummie hem zelf bijwerkt ieder uur.
Mwoah, die Talpapoll zit heel dicht bij hoe het er nu voorstaat. Dus zo'n onzin is het niet. Verrassend genoeg.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:42 schreef rickfcdb1 het volgende:
Die Talpa poll is onzin, wed dat Hummie hem zelf bijwerkt ieder uur.
Wat is je 06 nummerquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:42 schreef Kokstra het volgende:
Waarschuwen jullie me even als de weekopdracht begint? Ik ben even weg.
No way in hell dat ik op een motorvoertuig ga zitten waar 2 wielen te weinig aan zittenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:44 schreef cuall het volgende:
[..]
Je houdt de motor na afloop, of je kan niet rijden?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:38 schreef twentemeisje het volgende:
Wat moet de uitdrukking op zijn gezicht zijn, vrolijk of ernstig?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:39 schreef teamlead het volgende:
en als je er nog een hebt waar hij en-profiel op staat, zou ik die graag ook even hebben...
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:37 schreef cevece het volgende:
[..]
Het zou voor de sfeer in huis wel super zijn als hij nu een verplichte exit aan zijn broek zou hebben. Dan staat iedereen ff helemaal perplex ! Lijkt me zo'n gigantisch mooi script !
Roel de lul, Dido heeft dan niemand meer, behalve nathalie, waar ze toch nix aan heeft, Menno weer een veer in zijn reet (want ja... na het winnen van Rob op de bank vorige week, nu het "winnen" van Roel vanwege zijn uitspraken), Joost die hyper wordt, Chantal die het allemaal niet meer weet, Ingrid die niet anders kan doen dan terugkruipen naar Menno en Lieske die gaat wapperen...... SHOWTIME !!
Mietjequote:Op vrijdag 4 november 2005 13:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
No way in hell dat ik op een motorvoertuig ga zitten waar 2 wielen te weinig aan zitten
quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:45 schreef teamlead het volgende:
Rob: zo.. gezellig jongens.. met z'n allen zo bij elkaar
Na een aantal uren moet je toch knettergek worden van dat gezeik van dido.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
Wahahahahhaha, thee over mijn monitor!!!![]()
![]()
Rob: "Sooooow jongens, even gezellig lekker bij elkaar eten he...."
En hij meende het ook nog
Maakt voor mij niet zo heel veel uit.... Hoewel een brede grijns wel erg goed zou uitkomenquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:46 schreef Muerte het volgende:
[..]
[..]
Wat moet de uitdrukking op zijn gezicht zijn, vrolijk of ernstig?
Je snapt het geloof ik niet helemaal.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wel een beetje laf van Roel om zijn broertje erop af te sturen.
Als hij een vent was dan ga je er zelf op af.
Roel is een mietje
ja haha ik was het ook hardop aan het roepen!quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:47 schreef Falco het volgende:
Azzurri, Menno! Zo heten de Italiaanse voetballers!
Dr waren wel meer dat aan het doen jaquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:48 schreef MPJT het volgende:
[..]
ja haha ik was het ook hardop aan het roepen!![]()
Niet les bies?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:48 schreef Falco het volgende:
Les Bleus, Joost!
Brede grijns heb ik niet sorry.....quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maakt voor mij niet zo heel veel uit.... Hoewel een brede grijns wel erg goed zou uitkomen
Ikke wel, tijdens zijn gesprek met Ingrid, hij had nét gezegd dat hij er niet uit gaat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:38 schreef twentemeisje het volgende:
No problem.. deze is primaquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:51 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Brede grijns heb ik niet sorry.....
[afbeelding]
Ga je een horror maken ?quote:
Hopelijk niet, Het word nu echt tijd dat Rob gaat.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:55 schreef schatje het volgende:
Roel is gewoon een grote kneus. Ik zie nog wel dat Rob van hem een wint een donderdag.
nee, want dan komen de ouders van Roel in beeld met leuke opmerkingen, dat levert stemmen op voor Roel. Die zeikerige kinderen van Rob werken daarentegen wel in het nadeel van Robquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:55 schreef schatje het volgende:
Roel is gewoon een grote kneus. Ik zie nog wel dat Rob van hem een wint een donderdag.
doe allebei maar :-) eerst rest van het topic lezen voor je reageert TMquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:46 schreef Muerte het volgende:
[..]
[..]
Wat moet de uitdrukking op zijn gezicht zijn, vrolijk of ernstig?
Heb jij die dochter van Rob nooit gezien?quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:58 schreef Rianne84 het volgende:
nee, want dan komen de ouders van Roel in beeld met leuke opmerkingen, dat levert stemmen op voor Roel. Die zeikerige kinderen van Rob werken daarentegen wel in het nadeel van Rob![]()
Dan weet Menno dat hij het kon winnen van Rob en dan gaat Roel eerder wegquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:59 schreef Falco het volgende:
Speltechisch en qua spanning denk ik wel dat het beter is dat Roel dan gaat. Hij voegt de laatste tijd nauwelijks iets toe namelijk.
Op de talpapagina werd om 9.41 gemeld " Er moet weer getraind worden, want over enkele uurtjes moeten de BB'ers alles uit de kast halen voor de krachtmeting."quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:58 schreef Greetings het volgende:
Hoelaat begint die weekopdracht vandaag?Die tests?
Als roel zo verder gaat wel dan wint rob weer een slag.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:55 schreef schatje het volgende:
Zijn dochter niet hoorquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
nee, want dan komen de ouders van Roel in beeld met leuke opmerkingen, dat levert stemmen op voor Roel. Die zeikerige kinderen van Rob werken daarentegen wel in het nadeel van Rob![]()
Ja, alle mensen op internet die BB volgen zijn mongolen/grote kneuzen. Die dochter.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb jij die dochter van Rob nooit gezien?
jawel, maar ze doet me niets. maar ik ben dan ook geen lesboquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb jij die dochter van Rob nooit gezien?
Ik denk dat het voor BB het beste is als Dido gewoon vertrekt. Dan heeft Nathalie niemand meer om zich aan op te trekken en gaat Roel waarschijnlijk weer de Roel van de eerste weken worden. En brave Dido zorgt toch ook al nooit voor interessante momenten, dus Dido exitquote:Op vrijdag 4 november 2005 13:59 schreef Falco het volgende:
Speltechisch en qua spanning denk ik wel dat het beter is dat Roel dan gaat. Hij voegt de laatste tijd nauwelijks iets toe namelijk.
Nee die werkt juist heerlijk positief mee aan zijn image-building...quote:
Looks ánd brains, dus.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:01 schreef Isabeau het volgende:
Ja, alle mensen op internet die BB volgen zijn mongolen/grote kneuzen. Die dochter.
Dido heeft bijna de helft van de stemmen. Denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat het voor BB het beste is als Dido gewoon vertrekt. Dan heeft Nathalie niemand meer om zich aan op te trekken en gaat Roel waarschijnlijk weer de Roel van de eerste weken worden. En brave Dido zorgt toch ook al nooit voor interessante momenten, dus Dido exit
Vind je dat écht?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor BB het beste is als Dido gewoon vertrekt.
Laatste optie is de juistequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef avonne het volgende:
ik ben even weg geweest en ik snap er geen hol van.
Komt Roel er mee weg? Heeft hij nog op zijn flikker gehad van Dido?
over zijn ze het er over eens dat het allemaal de schuld is van Menno?
en een fluit verbodquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:04 schreef Rianne84 het volgende:
er moet echt een zangverbod komen
Ja, sorry. Ik wil de oude Roel weer terug en ik wil zien hoe Nathalie afglijdt als Dido weg is.quote:
Het lijkt er wel op, Roel wist het heel handig te draaien dat het door Menno kwam dat hij het zo bij Dido droptte. Het leek dat Dido daar is ingetrapt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:00 schreef avonne het volgende:
ik ben even weg geweest en ik snap er geen hol van.
Komt Roel er mee weg? Heeft hij nog op zijn flikker gehad van Dido?
over zijn ze het er over eens dat het allemaal de schuld is van Menno?
Als dit allemaal op tv is uitgezonden kan dat wel eens heel hard gaan veranderen.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dido heeft bijna de helft van de stemmen. Denk ik![]()
Sorry
Het grootste gedeelte die stemt op de talpa stie kijken geen streams.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dido heeft bijna de helft van de stemmen. Denk ik![]()
Sorry
Precies.... ALS...... het Lieske-afkatmomentje na het feestje van Dido en Nathalie is volgens mij ook niet uitgezonden !quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dit allemaal op tv is uitgezonden kan dat wel eens heel hard gaan veranderen.
Je hebt mail.quote:Op vrijdag 4 november 2005 13:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Maakt voor mij niet zo heel veel uit.... Hoewel een brede grijns wel erg goed zou uitkomen
Dat gaat de hele week door, echt. Zelden zoiets meegemaakt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte die stemt op de talpa stie kijken geen streams.
Want wie gaat er nou op dido stemmen.
Heeft drie stemmetjes gehad en zit nu al meer dan 12 uur te zeiken.
ik hoop dat ze het gaan uitzenden.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als dit allemaal op tv is uitgezonden kan dat wel eens heel hard gaan veranderen.
Jij zit al twee máánden te zeiken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte die stemt op de talpa stie kijken geen streams.
Want wie gaat er nou op dido stemmen.
Heeft drie stemmetjes gehad en zit nu al meer dan 12 uur te zeiken.
Dat was al heel erg mazzel voor Dido, maar de rest van de uitzending was ook alles behalve positief. En als dit gezeur van haar ook op tv komt, inclusief haar wegloop actie van gisteren, dan gaat dat wel stemmen kosten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:09 schreef cevece het volgende:
[..]
Precies.... ALS...... het Lieske-afkatmomentje na het feestje van Dido en Nathalie is volgens mij ook niet uitgezonden !
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:10 schreef Bocaj het volgende:
Ik krijg KOPPIJN van al die gesprekken![]()
ben speciaal al effe een luchtje aan het scheppen geweest
Rob lult ook met iedereen mee.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:12 schreef Rianne84 het volgende:
nu geeft rob dido gelijk over stoppen met het feestje, terwijl hij ook wilde doorfeesten...
Hoeft niet, als de publieke opinie meedelijden met Dido gaat krijgen. Ik sta 100 procent achter Dido.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was al heel erg mazzel voor Dido, maar de rest van de uitzending was ook alles behalve positief. En als dit gezeur van haar ook op tv komt, inclusief haar wegloop actie van gisteren, dan gaat dat wel stemmen kosten.
Rob was wel gematigd hoor over het doorgaan...quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:12 schreef Rianne84 het volgende:
nu geeft rob dido gelijk over stoppen met het feestje, terwijl hij ook wilde doorfeesten...
Behalve met Menno, want daarmee heeft hij geen ´klik´.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:13 schreef scanman01 het volgende:
Rob lult ook met iedereen mee.
ik ga een poging doen om een fake te makenquote:
Verander je avatar danquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:15 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Hoeft niet, als de publieke opinie meedelijden met Dido gaat krijgen. Ik sta 100 procent achter Dido.![]()
![]()
Dat je achter dido staat dat moet je zelf weten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:15 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Hoeft niet, als de publieke opinie meedelijden met Dido gaat krijgen. Ik sta 100 procent achter Dido.![]()
![]()
Jahaaaa ik weet het. k Vond het al een hele prestatie dat ik deze heb kunnen plakken.quote:
was dat serieus de stem van hummiequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:19 schreef Stereotomy het volgende:
Hummie
Ïngrid, als jij in bed ligt om te babbelen en niet om te slapen, moet je gewoon je zender om doen
Bijna weekend, Hummie
Die lullen zeker met iedereen mee.quote:
Vind je Dido nu na dat verschrikkelijke zeuren van haar echt nog steeds leuk dan?quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:20 schreef teamlead het volgende:
[..]
was dat serieus de stem van hummieJezus...
Ja Lieskequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je Dido nu na dat verschrikkelijke zeuren van haar echt nog steeds leuk dan?
Het is toch echt tenenkrommend, of niet dan?
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
niet zo raar hoor, als je weet hoe ze eruit ziet!
[afbeelding]
Ik heb er zo langzamerhand geen woorden meer voor. Ze heeft het er maar over dat ze is afgemaakt enzo, terwijl alleen de opmerkingen van Chantal redelijk pittig waren. Maar iedereen is slecht, behalve Dido. En Dido is te goed om te verdienen door 3 mensen te worden genomineerd. Waar halen ze in vredesnaam het gore lef vandaan om haar te nomineren???quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:20 schreef cuall het volgende:
Dido is zichzelf wel erg aan het heilig verklaren![]()
in het huishouden wel maar met de omgaan met bewoners nietquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:20 schreef Rianne84 het volgende:
rob: ik ben ook een heel sociaal mens
http://www.sportpodothera(...)20kromme%20tenen.jpgquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je Dido nu na dat verschrikkelijke zeuren van haar echt nog steeds leuk dan?
* Stereotomy schept de lunch van teamlead van tafel en eet het lekker opquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
was dit nu echt nodig
daar gaat m'n lunch weer
![]()
WTFquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:23 schreef luciano het volgende:
[..]
http://www.sportpodothera(...)20kromme%20tenen.jpg
Ze zei ook al dat ze helemaal niet zo sterk was. Dat klopt ook.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Dido: "Ik kan slecht tegen kritiek".
Understatement of the year, maar wel positief dat ze dat zelf wel door heeft.
Een hint van buitenaf en ze ziet het niet!!quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:24 schreef Muerte het volgende:
Treffend:
[[url=http://www.filedump.nl/files/ScreenShot098a.jpg]afbeelding][/URL]
OMG!quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
En daar komen ze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een beetje zielig om weken te wachten tot ze een rare bek trektquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
En daar komen ze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Menno heeft zich gekloond?quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:09 schreef Gert het volgende:
Talpa-poll.
Alle vier de genomineerden staan in de top 4. Twee kampen van twee:
1. Dido 29%
2. Menno 27%
3. Roel 11%
4. Menno 9%
Hekkesluiter is Pillie, met 1%.
herkenbaar, had ik gisteravondquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:28 schreef Snaptnix het volgende:
en jawel... visite. Daar had ik nou net zin in![]()
![]()
tot later!![]()
Kan best maar hij is wel al weken met dat spelletje bezigquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:35 schreef Mlose het volgende:
Daar hoef je echt geen weken op te wachten hoor
Ja, ik ben zelf ook zo'n zeikerd als ik het gevoel heb dat me onrecht aangedaan wordt.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huiliequote:Op vrijdag 4 november 2005 14:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan best maar hij is wel al weken met dat spelletje bezig
Terug. Ik heb echt nog nooit iemand gezien bij wie het lachen de mondhoeken omlaag gaan.quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
En daar komen ze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi,de Koningin weet haar plaats weer.Dat gedram over haar harem.Madam voelde zich heel watquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:27 schreef scanman01 het volgende:
Rob: "Ik heb een hekel aan mensen die chagrijnig zijn de hele dag door.!" (hint Dido!!!!!)
Dido: "Ja ik ook. Maar ik ben niet chagrijnig nu. Ik ben gewoon van m'n voetstuk afgepleurd!"
Ik wil niet wéten waar dit precies over gingquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
Nathalie: "Hij vindt het het lekkerste als ik ongesteld ben..."
(er kwam nog wat achter maar dat knippen we maar weg)
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan best maar hij is wel al weken met dat spelletje bezig
Nathalie: "Hij vindt het het lekkerste als ik ongesteld ben... want dan kan hij me lekker verwennen..."quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil niet wéten waar dit precies over ging
quote:Op vrijdag 4 november 2005 14:32 schreef scanman01 het volgende:
En daar komen ze
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Knipten ze Nathalie ook maar helemaal wegquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:40 schreef Stereotomy het volgende:
Nathalie: "Hij vindt het het lekkerste als ik ongesteld ben..."
(er kwam nog wat achter maar dat knippen we maar weg)
Die tweede lijst ik echt inquote:
eerst in stukjes en dan in de vuilnisbak bij het eten van tanjaquote:Op vrijdag 4 november 2005 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Knipten ze Nathalie ook maar helemaal weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |